Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-12-2001, 11:55
niceman1984
Avatar van niceman1984
niceman1984 is offline
Van Tofke H (toffe iemand) <== forumbaas mochten we een topic openen dus Rollo Tomasi mischien kwebbelen we wel wat onzin uit maar die topic moet omhoog blijven tot 27 december als de meeting komt we moesten wel wat neerzetten anders gaat onze topic naar onderen omdat andere onozele topics voor in de plaats moest komen voor een 5e jackass of een 39e GTST topic (BLEH!) dus asjeblieft deze topic houden hiero tot 27 december we moeten wel zeggen wat we allemaal van de meeting vonden dank u
Advertentie
Oud 24-12-2001, 11:56
niceman1984
Avatar van niceman1984
niceman1984 is offline
ps. in onzin of kantine is ie binnen een half uur op pagina 2 en dan weten sommigen niet eens dat we een dbz meeting topic zelfs hebben gemaakt!
Oud 24-12-2001, 12:03
niceman1984
Avatar van niceman1984
niceman1984 is offline
Wanneer:
27 December
Waar:
Amsterdam, verzamelen in Centraal Station, bij de Free Record Shop

Hoe laat:
We verzamelen wel vanaf 13:00 uur en we gaan dan wel rond 14:00 uur op weg...

Wat gaan we doen:
Gewoon een beetje rondlopen, praten, ergens wat drinken en het gezellig hebben natuurlijk

Wie komen er:

Rufus Lee
White Spider
Bird of Prey
harrypjotter
VJ
Flint
Pan
phoebe4000
Easygirl (misschien)
Oud 24-12-2001, 12:08
niceman1984
Avatar van niceman1984
niceman1984 is offline

Gevecht tussen Niceman1984 en Rolo Tomosi (hijs wel sterker omdat hij forumbaas is hij maakt daar gebruik van om slotjes op topics te zetten daarom is het niet eerlijk en ik ben de goede om tegen het kwaade (rolo Tomosi) te durfen te strijden want ik ben Niceman de stoere jonge krijger (rolo is Darth


= Rolo Tomosi

= Niceman 'hobbit' 1984

<==== forumbasen weten het altijd beter

[Dit bericht is aangepast door niceman1984 (24-12-2001).]
Oud 24-12-2001, 23:10
Kojiroh
Kojiroh is offline
He wat jammer dat ik niet kan komen, ik heb het jammergenoeg zo druk.
Tja, niks aan te doen.

BTW:
(het orginele script van Star Wars)
"Join the dark side, Niceman"
-"WTF, you on dope?"
-"Get your helmet ass outta my way"
"You leave me no choice"
-"Oohh, now I am scared, pulling out your magna lite, huh, Rolo Tomosi"
"Well guess what, how do you like this"
iceman pulls out Swiss pocket knife:"
-"You can't defeat the dark side with that"
"Hell, I can"
iceman takes can opener:
:Removes can from Rolo Tomosi's head:
"OOHH my god, is Osama Bin Laden"

(The characters and names used are fictional, they do not exsist.)

effe nog een zin in het nederlands.....
__________________
To beat me, you'll have to be me.
Oud 25-12-2001, 10:03
Rufus Lee
Avatar van Rufus Lee
Rufus Lee is offline
oh, nog maar 2 daagjes

de vrolijke zenuwtjes gieren al door m'n gehele lijf
__________________
Dit is misschien de laatste kans, kom mee en vlucht met mij! En dans met mij de laatste dans, dan ben je eindelijk vrij!
Oud 25-12-2001, 12:25
harrypjotter
harrypjotter is offline
Wheeeeheheeheeeeeeeee, ik helemaal nix van dragonball z gehad voor de keheherst , ook geen t-sirt, hoe moeten jullie me nou herkennen
Prettige Kerstdagen allemaal he maar daarna is pas het echte grote feest
__________________
With great power comes great responsebillity.
Oud 25-12-2001, 13:54
Rufus Lee
Avatar van Rufus Lee
Rufus Lee is offline
Citaat:
harrypjotter schreef:
Wheeeeheheeheeeeeeeee, ik helemaal nix van dragonball z gehad voor de keheherst , ook geen t-sirt, hoe moeten jullie me nou herkennen
Prettige Kerstdagen allemaal he maar daarna is pas het echte grote feest
ik heb ook geen Dragonball Z-dingen gehad

zal ik een M op m'n gezicht tekenen?? dan kunnen jullie me goed herkennen op de meeting!!!
__________________
Dit is misschien de laatste kans, kom mee en vlucht met mij! En dans met mij de laatste dans, dan ben je eindelijk vrij!
Oud 25-12-2001, 17:32
VJ
VJ is offline
(\/) Dat's een goed idee!!!

Ook al geen DBZ stuff....

Flint/B.O.B. komt niet, natuurlijk weer het excuus gebruikend van het geen geld hebben....

Nog twee nachtjes slapen.....
Oud 25-12-2001, 18:35
harrypjotter
harrypjotter is offline
Citaat:
VJ schreef:
(\/) Dat's een goed idee!!!
Flint/B.O.B. komt niet, natuurlijk weer het excuus gebruikend van het geen geld hebben....
He dat hadden we nou niet verwacht he? Komen Gladys en Carolien wel nog?


__________________
With great power comes great responsebillity.
Oud 25-12-2001, 22:16
VJ
VJ is offline
Carolien(Pan) had laatst wel gezegd dat ze meeging. Weet niet van Gladys.

Pjot, heb jij mischien ergens Caro haar tel nr?
Oud 26-12-2001, 11:18
Kerstboom !
Kerstboom ! is offline
Nog 1 dag !!!!!!!!!!!!!!!!
__________________
Hallo
Oud 26-12-2001, 13:25
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Citaat:
niceman1984 schreef:
ps. in onzin of kantine is ie binnen een half uur op pagina 2 en dan weten sommigen niet eens dat we een dbz meeting topic zelfs hebben gemaakt!
Deze steling gaat echt niet op voor De Kantine.

Verder heb ik bij mijn weten nooit toestemming gegeven voor dergelijke topics, ik bepaal zeker het beleid van een ander forumdeel niet.

Waarschijnlijk heb je woorden verkeerd begrepen ofzo.
Anywhy.. In samenspraak met Rollo Tomasi blijft deze open, tot morgen... En zal er zeker over na gepraat worden...

PS niceman1984 check your mailbox.

__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Oud 26-12-2001, 13:26
Rufus Lee
Avatar van Rufus Lee
Rufus Lee is offline
*gaat alvast een goeie stift opzoeken om een M op z'n eigen gezicht te tekenen *
__________________
Dit is misschien de laatste kans, kom mee en vlucht met mij! En dans met mij de laatste dans, dan ben je eindelijk vrij!
Oud 26-12-2001, 14:18
niceman1984
Avatar van niceman1984
niceman1984 is offline
Citaat:
Tofke_H schreef:
PS niceman1984 check your mailbox.

http://forum.scholieren.com/Forum34/HTML/002753-6.html :
Tofke_H
22 - Forumbaas+ gepost op 18-12-2001 @ 14:49

--------------------------------------------------------------------------------
250 reply's en dan gaan topic's opslot...
zo nodig openen jullie maar een vervolgtopic.


Oud 26-12-2001, 14:25
niceman1984
Avatar van niceman1984
niceman1984 is offline
Citaat:
niceman1984 schreef:
<==== forumbasen weten het altijd beter
Oud 26-12-2001, 14:27
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
en dat vervolg is geopend.. zie http://forum.scholieren.com/Forum34/HTML/003096.html

en gesloten door de fb'er van dit forum...
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Oud 26-12-2001, 14:30
Rufus Lee
Avatar van Rufus Lee
Rufus Lee is offline
Citaat:
Tofke_H schreef:
en dat vervolg is geopend.. zie http://forum.scholieren.com/Forum34/HTML/003096.html

en gesloten door de fb'er van dit forum...
ik weet niet wat het probleem is, hoor.... laat deze topic nou maar open, het is toch maar 1 dagje voor de meeting
__________________
Dit is misschien de laatste kans, kom mee en vlucht met mij! En dans met mij de laatste dans, dan ben je eindelijk vrij!
Ads door Google
Oud 26-12-2001, 14:32
niceman1984
Avatar van niceman1984
niceman1984 is offline
Citaat:
Tofke_H schreef:
en dat vervolg is geopend.. zie http://forum.scholieren.com/Forum34/HTML/003096.html

en gesloten door de fb'er van dit forum...
Deze topic asjeblieft niet sluiten het is harry pjotter bird of prey rufus lee en ik niceman1984 onze troetelkindje enzo behandelen we onze topic ook ! dus niet aankomen vanaf 1 januari 2002 mogen jullie die sluiten ik ben erg benieuwd naar de reacties van onze meeting
Oud 26-12-2001, 14:34
Rufus Lee
Avatar van Rufus Lee
Rufus Lee is offline
Citaat:
niceman1984 schreef:
Deze topic asjeblieft niet sluiten het is harry pjotter bird of prey rufus lee en ik niceman1984 onze troetelkindje enzo behandelen we onze topic ook ! dus niet aankomen vanaf 1 januari 2002 mogen jullie die sluiten ik ben erg benieuwd naar de reacties van onze meeting
I agree

in het nieuwe jaar mag je onze topic als eerste sluiten!!
__________________
Dit is misschien de laatste kans, kom mee en vlucht met mij! En dans met mij de laatste dans, dan ben je eindelijk vrij!
Oud 26-12-2001, 14:36
niceman1984
Avatar van niceman1984
niceman1984 is offline
oh deze topic is zo spirituel voor ons hier vinden we vrede en peace (neej ik ben geen hippie )
Oud 26-12-2001, 14:36
niceman1984
Avatar van niceman1984
niceman1984 is offline
Citaat:
niceman1984 schreef:
Deze topic asjeblieft niet sluiten het is harry pjotter bird of prey rufus lee en ik niceman1984 onze troetelkindje enzo behandelen we onze topic ook ! dus niet aankomen vanaf 1 januari 2002 mogen jullie die sluiten ik ben erg benieuwd naar de reacties van onze meeting
Oud 26-12-2001, 14:38
Rufus Lee
Avatar van Rufus Lee
Rufus Lee is offline
Citaat:
niceman1984 schreef:
oh deze topic is zo spirituel voor ons hier vinden we vrede en peace (neej ik ben geen hippie )
yeah, I agree
__________________
Dit is misschien de laatste kans, kom mee en vlucht met mij! En dans met mij de laatste dans, dan ben je eindelijk vrij!
Oud 26-12-2001, 16:34
Kojiroh
Kojiroh is offline
Damm zeg, eindelijk een topic die voldoet aan het kopje(je DBZ films en het komt op TV)
waar niet in gevloekt word, en dat ook nog zinnig is. En dan willen ze het sluiten.

Er zijn toch zat andere topics die wel op slot moeten.
(Bedenkt zich, zouden ze een slotjes quota moeten halen???)
__________________
To beat me, you'll have to be me.
Advertentie
Oud 26-12-2001, 17:56
Bird Of Prey
Bird Of Prey is offline
Citaat:
niceman1984 schreef:
Deze topic asjeblieft niet sluiten het is harry pjotter bird of prey rufus lee en ik niceman1984 onze troetelkindje enzo behandelen we onze topic ook ! dus niet aankomen vanaf 1 januari 2002 mogen jullie die sluiten ik ben erg benieuwd naar de reacties van onze meeting
idd, plz nie sluiten, op 1 januari 2002 om 0.00 mag t wel, nu nog niet, tis maar voor 5 dagen dat ie nog open moet blijven

ff off-topic: ik heb gister met pjotter nog gedart op www.spelpunt.nl (sorry voor de reclame) en t leek ons wel ns een gekickt plan om daar ns een darttoernooi onder de DBZ-fans onder ons te houden.

ff weer on-topic: Wat ik al zei, aub niet sluiten totdat het klokje 0.00 uur tikt op 1 januari 2002.
__________________
Lid van de Paulus de Bosbouter-clan :D
Oud 26-12-2001, 18:07
Rufus Lee
Avatar van Rufus Lee
Rufus Lee is offline
Citaat:
Bird Of Prey schreef:
idd, plz nie sluiten, op 1 januari 2002 om 0.00 mag t wel, nu nog niet, tis maar voor 5 dagen dat ie nog open moet blijven

ff off-topic: ik heb gister met pjotter nog gedart op www.spelpunt.nl (sorry voor de reclame) en t leek ons wel ns een gekickt plan om daar ns een darttoernooi onder de DBZ-fans onder ons te houden.

ff weer on-topic: Wat ik al zei, aub niet sluiten totdat het klokje 0.00 uur tikt op 1 januari 2002.
ik ben toch zo bar slecht in darten

maargoed, in 2002 sluiten jullie hem maar, maar pls, nu nog niet, we moeten nog meetingverslagen hierin plaatsen!!!
__________________
Dit is misschien de laatste kans, kom mee en vlucht met mij! En dans met mij de laatste dans, dan ben je eindelijk vrij!
Oud 26-12-2001, 18:55
Bird Of Prey
Bird Of Prey is offline
Citaat:
Rufus Lee schreef:
ik ben toch zo bar slecht in darten

maargoed, in 2002 sluiten jullie hem maar, maar pls, nu nog niet, we moeten nog meetingverslagen hierin plaatsen!!!

irl zuig ik ook met darten, maar daar gooide ik als de beste, dat kun je nu aan pjotter vragen, ghehe

Tis gewoon een kwestie van ff onder de knie hebben. Pjotter had er in t begin ook moeite mee, maar hij gooide al aardig met de laatste 2 legs van de 5 die wij er gespeeld hebben
__________________
Lid van de Paulus de Bosbouter-clan :D
Oud 26-12-2001, 19:38
Rufus Lee
Avatar van Rufus Lee
Rufus Lee is offline
Citaat:
Bird Of Prey schreef:
irl zuig ik ook met darten, maar daar gooide ik als de beste, dat kun je nu aan pjotter vragen, ghehe

Tis gewoon een kwestie van ff onder de knie hebben. Pjotter had er in t begin ook moeite mee, maar hij gooide al aardig met de laatste 2 legs van de 5 die wij er gespeeld hebben
laatste 2 legs

ik ken geen namen uit de dart-industrie
__________________
Dit is misschien de laatste kans, kom mee en vlucht met mij! En dans met mij de laatste dans, dan ben je eindelijk vrij!
Oud 26-12-2001, 23:59
Bird Of Prey
Bird Of Prey is offline
Citaat:
Rufus Lee schreef:
laatste 2 legs

ik ken geen namen uit de dart-industrie

ow,laat maar, als je ns online bent op msn moet je maar ns naar www.spelpunt.nl gaan, leg ik t wel uit


btw...nog 12 uur!!!
__________________
Lid van de Paulus de Bosbouter-clan :D
Oud 27-12-2001, 09:33
Rufus Lee
Avatar van Rufus Lee
Rufus Lee is offline
Citaat:
Bird Of Prey schreef:
ow,laat maar, als je ns online bent op msn moet je maar ns naar www.spelpunt.nl gaan, leg ik t wel uit


btw...nog 12 uur!!!
inmiddels nog maar een paar uur
__________________
Dit is misschien de laatste kans, kom mee en vlucht met mij! En dans met mij de laatste dans, dan ben je eindelijk vrij!
Oud 27-12-2001, 09:36
Rufus Lee
Avatar van Rufus Lee
Rufus Lee is offline
nog effe snel voor de mensen die dit nog kunnen lezen: als je vandaag wat later komt, bel dan effies naar 06-20243099, da's het nummer van mijn mobieltje
__________________
Dit is misschien de laatste kans, kom mee en vlucht met mij! En dans met mij de laatste dans, dan ben je eindelijk vrij!
Oud 27-12-2001, 09:38
harrypjotter
harrypjotter is offline
nog een half uurtje en dan ga ik
__________________
With great power comes great responsebillity.
Oud 27-12-2001, 09:54
VJ
VJ is offline
5 minuten....ga ik naar pjot...
Oud 27-12-2001, 11:06
niceman1984
Avatar van niceman1984
niceman1984 is offline
IK KAN NIET EN MAG NIET MEE !!!
Oud 27-12-2001, 13:15
Bird Of Prey
Bird Of Prey is offline
Citaat:
niceman1984 schreef:
IK KAN NIET EN MAG NIET MEE !!!
ik ga ook niet. het regent beffestelen hier en ik ben al verkouden, dan ist nie echt goed om t ene cafe in te gaan als je zeiknat bent en dan als je weer wat opgedroogd bent je weer zeiknat t andere cafe in gaat enzow
__________________
Lid van de Paulus de Bosbouter-clan :D
Ads door Google
Oud 27-12-2001, 17:05
harrypjotter
harrypjotter is offline
we hebben meer gewinkeld maar misschien kunnen we een keer via drugs en alcohol forum een meeting doen, in Amsterdam uiteraard
__________________
With great power comes great responsebillity.
Oud 27-12-2001, 17:39
Bird Of Prey
Bird Of Prey is offline
Citaat:
harrypjotter schreef:
we hebben meer gewinkeld maar misschien kunnen we een keer via drugs en alcohol forum een meeting doen, in Amsterdam uiteraard
ik heb t al op msn tegen pjotter gezegd, maar nu zeg ik t hier ook ff: op Amsterdam ben je daarvoor aan t goede adres
__________________
Lid van de Paulus de Bosbouter-clan :D
Oud 27-12-2001, 17:43
Rufus Lee
Avatar van Rufus Lee
Rufus Lee is offline
het was echt een vette meeting, zeg

*kan niet wachten tot de volgende meeting*
__________________
Dit is misschien de laatste kans, kom mee en vlucht met mij! En dans met mij de laatste dans, dan ben je eindelijk vrij!
Oud 27-12-2001, 18:59
niceman1984
Avatar van niceman1984
niceman1984 is offline
Wat hebben jullie allemaal precies gedaan op die meeting?
Oud 27-12-2001, 19:01
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Citaat:
niceman1984 schreef:
Deze topic asjeblieft niet sluiten het is harry pjotter bird of prey rufus lee en ik niceman1984 onze troetelkindje enzo behandelen we onze topic ook ! dus niet aankomen vanaf 1 januari 2002 mogen jullie die sluiten ik ben erg benieuwd naar de reacties van onze meeting

En de afspraak met Rollo Tomasi is dat deze op de meetingdag dit topic dicht gaat. Meeting is vandaag , iedereen die wilde komen moest dit al lang gelezen hebben.

Verder zie ik wat gechat, daarvoor ga je maar naar de chatbox van scholieren.com of naar ONZIN.

En nabespreken over de meeting. Doe dat toch via MSN/ICQ/...
Foto's ed, zal ik zosnel ik Rollo Tomasi online zie, aanspreken met een voorstel. U hoort hier nog wel wat over.
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Drugs & Alcohol IZSADC-topic en nu fatsoenlijk
Verwijderd
500 16-01-2006 22:32
Games Welke games heb je origineel?
Verwijderd
108 10-01-2004 12:11
Films, TV & Radio Dragonball Z-meeting
Rufus Lee
257 18-12-2001 13:49


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:59.