Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-03-2002, 22:43
kameria
kameria is offline
Hoi,

ik ben zo verliefd o een jongen en ken hem maar niet uit mijn hoofd zetten. Dit speelt al zo'n 2 jaar. Ik hou echt van hem. Als ik hem zie, wil hij alleen sex. Het lijkt net of ik eigenlijk niet besta. Als hij zegt dat hij zin heeft, dan wil ik nee zeggen. Uiteindelijk doe ik toch maar wat hij wil,wantik wil hem nie kwijt. Hoe moet ik hem vergeten?

En dan ... de problemen thuis. Mijn ouders hadden eerst heel vaak ruzie. Ze zijn zo vaak uitelkaar gegaan. Na vele jaren na hun relatie zijn ze getrouwd. Nu hebben ze nog weleens ruzie. Wij(hun kinderen) vragen aan ze of ze wat minder ruzie willen maken, want we kunnen er nie meer tegen. We hebben aan ze voorgesteld dat ze in relatie-terapie moeten gaan. Dan zeggen ze dat gaan we absoluut nie doen.

Ik wordt zo gek van alles wat er gebeurd. De laatste tijd zit ik echt te denken dat ik zelfmoord wil plegen.Ik heb zelfs al gepland hoe ik het wil doen en waar! Wie geeft er nou om mij. Mijn ouders maken hun alleen maar druk om hun ruzietjes, zitten steeds ruzie te maken om de kleinste dingen. Ze zien gewoon nie hoe hun kinderen er onder lijden. Ik wil gewoon dood. Maar eigenlijk ook weer niet, wil later mijn kinderen het goede voorbeeld geven. Hoe kan ik zelfmoord uit mijn hoofd laten zetten. Is het goed om met zo'n maatschappelijk werkster van school te praten?

Liefs Kameria
__________________
Stephanie
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-03-2002, 23:48
Verwijderd
Lieve kameria ..

Zelfmoord is niet een oplossing, het is alleen een uitvlucht..weg van het leven weg van de problemen . Maar? als je nou daadwerkelijk zelf moord zou plegen..

hoe kom je er ooit achter, hoe de volgende zomer is..hoe in de winter de sneeuw valt.
Hoe je mischien later jouw kinderen wel de goede opvoeding kan geven. De wind door je haren waait.
Het leven is zo mooi.

Als iemand alleen sex wilt,betekent dat hij ongevoelig voor je is.
Iemand die echt van je houdt, die persoon kijkt naar je hart, als hij je zoent kijkt hij in je ogen ..als je huil ,slaat hij arm om je heen en huilt met je mee.

dat is echte liefde iemand die jou gebruikt voor sex..is ongevoelig (puberig)

En betreft je ouders,ik kan er ook nix aan doen . Het zijn je ouders die elkaar opzoeken en met elkaar het conflict aan gaan . En de omstanders zijn daar het duppe van. Ik kan alleen zeggen ,Laat over een paar jaar het goedevoorbeeld aan ze zien ,en dat het zonder ruzie kan,Maar met liefde en respect voor je kinderen kunnen opbrengen.


ik hoop dat je je zelf nix aan doet of iets in jehoofd gaat halen.Want echt, het leven is mooi , en de dood is duister en en koud.


Met citaat reageren
Oud 22-03-2002, 15:03
cltcl
cltcl is offline
Tja ik ben het met SiNiX eens. Zelfmoord is eigenlijk weglopen voor de realiteit. Eigenlijk zelfs laf.
__________________
hmpf
Met citaat reageren
Oud 22-03-2002, 15:19
AtHell
Avatar van AtHell
AtHell is offline
mja misschien zwak maar.....
__________________
Subtiel
Met citaat reageren
Oud 22-03-2002, 16:42
~(TrueSickness)~
~(TrueSickness)~ is offline
zelfmoord??? waarom zou je dat doen? Je zegt dat je dood wilt zijn, maar je wil helemaal niet dood. Je wil enkel dat de problemen waar je nu steeds tegen aanloopt verdwijnen. Dat je ouders geen ruzie meer maken, of een stuk minder iig. Dat die jongen je liefde en aandacht schenkt, ipv alleen sex.

Er zijn tal van mogelijkheden, praten met een maatschappelijk werker is er 1 van, zelfmoord is ook een mogelijkheid, en zo zijn er nog een paar, die meestal wel veel op elkaar lijken.

Your choice
__________________
I shall rip out thy longs, feed thy with acid and eat thy carcass with salt
Met citaat reageren
Oud 23-03-2002, 16:38
Verwijderd
Verzin aub iets beters om zelfmoord te plegen, want je ouders zijn het niet waard om je leven zo door te laten verpesten.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2002, 14:18
lisie
lisie is offline
Citaat:
scorpio1989 schreef:
Tja ik ben het met SiNiX eens. Zelfmoord is eigenlijk weglopen voor de realiteit. Eigenlijk zelfs laf.
ik ben het wel met hem eens ik heb er zelf ook ooit aan ged8..., maar als je nou eens goed denkt aan de leuke dingen van het leven.
en wat je je vrienden, familie, kennissen aan zou doen als je zelfmoord pleegt.
het leven is leuker als je denkt echt waar.
ga veder met je leven ik hou van je xxxjes
lisie
__________________
::.. lieffiej, Ik Hou Van Je! ..::
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Ik wil niet meer leven
No Quiero
62 13-07-2004 11:19
Psychologie ik zie het ook niet meer zitten:S
PhoenixX
17 16-06-2004 09:18
Levensbeschouwing & Filosofie De hemel als 'eindstation'?
wondersbestaan
151 23-03-2004 09:35
Verhalen & Gedichten [kort verhaaltje] 'Als het leven niet meer vanzelfsprekend is'
Verwijderd
4 20-09-2003 11:33
Psychologie Even van me afschrijven...
Verwijderd
9 17-09-2002 14:02
Psychologie het gaat nie goed
boeit_niet
2 21-03-2002 12:06


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:32.