Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-09-2004, 10:22
Big M
Avatar van Big M
Big M is offline
Vinden jullie dit kwetsend? En wat voor maatregelen zouden genomen moeten worden?
Advertentie
Oud 15-09-2004, 10:24
Verwijderd
wtf is een spreekkoren?
Oud 15-09-2004, 10:25
Big M
Avatar van Big M
Big M is offline
Citaat:
Reverend schreef op 15-09-2004 @ 11:24 :
wtf is een spreekkoren?
spreekkoren is geen object

maar dat zijn teksten die door (meestal voetbal) supporters geroepen worden vanaf de tribune

Oud 15-09-2004, 10:26
Verwijderd
Met die sociaal zwakkere laag bemoei ik mij niet.
Oud 15-09-2004, 10:28
Big M
Avatar van Big M
Big M is offline
Citaat:
Reverend schreef op 15-09-2004 @ 11:26 :
Met die sociaal zwakkere laag bemoei ik mij niet.
ehhh heb ik gezegd dat ik daar bij hoor?
Oud 15-09-2004, 10:32
sjoeltie
sjoeltie is offline
Zolang ze maar de waarheid blèren vind ik het wel gezellig...Silvie is een hoer olé olé... Dat is natuurlijk ook...Waarom zou je dan er niet collectief een liedje (met uiteraard een diepzinnige tekst) over schrijven en zingen...Laat ook bij deze mensen (domme losers weliswaar) hun creativiteit tot uiting komen...

Maar ja, clubliederen horen wel weer bij voetbal...Niet dat ik voetbal zo geweldig vind (integendeel)...Maar ik kan me voorstellen dat het wel een leuke sfeer en samenhang brengt als je met je mede-supporters zingt over jouw clubje...
Oud 15-09-2004, 10:35
Big M
Avatar van Big M
Big M is offline
Citaat:
sjoeltie schreef op 15-09-2004 @ 11:32 :
Zolang ze maar de waarheid blèren vind ik het wel gezellig...Silvie is een hoer olé olé... Dat is natuurlijk ook...Waarom zou je dan er niet collectief een liedje (met uiteraard een diepzinnige tekst) over schrijven en zingen...Laat ook bij deze mensen (domme losers weliswaar) hun creativiteit tot uiting komen...

Maar ja, clubliederen horen wel weer bij voetbal...Niet dat ik voetbal zo geweldig vind (integendeel)...Maar ik kan me voorstellen dat het wel een leuke sfeer en samenhang brengt als je met je mede-supporters zingt over jouw clubje...
of sylvie een hoer is laat ik even in het midden

maareh wat zou jij doen als je bij de knvb zat?
Oud 15-09-2004, 10:40
sjoeltie
sjoeltie is offline
Citaat:
Big M schreef op 15-09-2004 @ 11:35 :
of sylvie een hoer is laat ik even in het midden

maareh wat zou jij doen als je bij de knvb zat?
Als ik bij de KNVB zat zou ik dus een luie bobo zijn...Dus zou ik allereerst een commissie oprichten die er langdurig over mocht nadenken...Vervolgens zou ik een commissie oprichten die bepaalt of e gedachten van de vorige commissie wel enige waarde hadden...Dan zou ik een kopje koffie (nee, misschien wel cappuchino) drinken en lunchen met een andere bobo...Dan zou ik op advies van de commissies bpalen dat spreekkoren niet lief zijn...Dus dan mag het niet meer...En dan zou ik boetes op gaan leggen voor de clubs waarvan de zingende supporterheikneuters blijven jengelen...De opbrengst hiervan zou ik in mijn eigen pocket steken om een nog grotere bobo te worden en ik zou uiteraard ter compensatie aan Silvie een nieuw hoerig jurkje sturen...
Oud 15-09-2004, 10:41
SisterOfMercy
Avatar van SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Als een clubje tegen ajax speelt maken ze toch wel eens geluiden van ontsnappend gas en grapjes over zyklon B?
Ze moeten de arena dichthouden, en reageren op die geluiden.. Dan zijn er niet alleen voetballers maar ook een hele hoop supporters vergast. Mooi toch?

Of zet twee 'harde kernen' tegen elkaar op en laat ze samen komen bij een of andere weg in de buurt van Beverwijk
__________________
give me a golden shower... give me a new thrill.. | barco is love | iheartkimwilde
Oud 15-09-2004, 10:43
Big M
Avatar van Big M
Big M is offline
Citaat:
sjoeltie schreef op 15-09-2004 @ 11:40 :
Als ik bij de KNVB zat zou ik dus een luie bobo zijn...Dus zou ik allereerst een commissie oprichten die er langdurig over mocht nadenken...Vervolgens zou ik een commissie oprichten die bepaalt of e gedachten van de vorige commissie wel enige waarde hadden...Dan zou ik een kopje koffie (nee, misschien wel cappuchino) drinken en lunchen met een andere bobo...Dan zou ik op advies van de commissies bpalen dat spreekkoren niet lief zijn...Dus dan mag het niet meer...En dan zou ik boetes op gaan leggen voor de clubs waarvan de zingende supporterheikneuters blijven jengelen...De opbrengst hiervan zou ik in mijn eigen pocket steken om een nog grotere bobo te worden en ik zou uiteraard ter compensatie aan Silvie een nieuw hoerig jurkje sturen...
hahaha ach ja zo gaat het er wel aan toe
Oud 15-09-2004, 10:44
Big M
Avatar van Big M
Big M is offline
Citaat:
SisterOfMercy schreef op 15-09-2004 @ 11:41 :
Als een clubje tegen ajax speelt maken ze toch wel eens geluiden van ontsnappend gas en grapjes over zyklon B?
Ze moeten de arena dichthouden, en reageren op die geluiden.. Dan zijn er niet alleen voetballers maar ook een hele hoop supporters vergast. Mooi toch?

Of zet twee 'harde kernen' tegen elkaar op en laat ze samen komen bij een of andere weg in de buurt van Beverwijk
Of lachgas...
Oud 15-09-2004, 10:45
Verwijderd
Ik ergerde me vooral aan het feit dat er zo omslachtig werd gedaan over wat er nou gezegd was. Telkens van die nette omschrijvingen van beledigingen aan het adres van v.d. Vaart en zijn vriendin. Maar dan wil ik ook weten wat er gezegd is, ik verstond er geen donder van wat ze allemaal aan het roepen waren.

En wat er tegen moet gebeuren? Tja, lastig.
Oud 15-09-2004, 10:47
Big M
Avatar van Big M
Big M is offline
Citaat:
iemand of niemand schreef op 15-09-2004 @ 11:45 :
Ik ergerde me vooral aan het feit dat er zo omslachtig werd gedaan over wat er nou gezegd was. Telkens van die nette omschrijvingen van beledigingen aan het adres van v.d. Vaart en zijn vriendin. Maar dan wil ik ook weten wat er gezegd is, ik verstond er geen donder van wat ze allemaal aan het roepen waren.

En wat er tegen moet gebeuren? Tja, lastig.
niemand wil zijn eigen harde kern een stadionverbod opleggen, daar gaat alle money
Oud 15-09-2004, 10:49
sjoeltie
sjoeltie is offline
Citaat:
iemand of niemand schreef op 15-09-2004 @ 11:45 :
Ik ergerde me vooral aan het feit dat er zo omslachtig werd gedaan over wat er nou gezegd was. Telkens van die nette omschrijvingen van beledigingen aan het adres van v.d. Vaart en zijn vriendin. Maar dan wil ik ook weten wat er gezegd is, ik verstond er geen donder van wat ze allemaal aan het roepen waren.

En wat er tegen moet gebeuren? Tja, lastig.
Moet je voor de gein maar eens in het Soccer Songs & Chants Guestbook kijken...

http://pub.alxnet.com/guestbook?id=1063484&pa=29

Jezus, wat een enorn trieste lui...Die van Silvie en Rafael staan er ook wel tussen...
Oud 15-09-2004, 10:50
Verwijderd
Simpel, de scheidsrechter moet de wedstrijd stilleggen. Het is eigenlijk belachelijk dat er kamervragen over gesteld worden en dat een minister zich moet bemoeien met zoiets triviaals. Wel begrijpelijk, omdat het natuurlijk niet getuigt van 'waarden en normen' en dat is nu eenmaal Balkenende's stokpaardje. De beste oplossing is gewoon dat de scheids de wedstrijd staakt of de spelers het veld verlaten. Waarom dat geklooi met harde muziek of 'anti-geluid'? Als er gescholden wordt, houdt de wedstrijd gewoon op, simpel.
Oud 15-09-2004, 10:52
Big M
Avatar van Big M
Big M is offline
Citaat:
nare man schreef op 15-09-2004 @ 11:50 :
Simpel, de scheidsrechter moet de wedstrijd stilleggen. Het is eigenlijk belachelijk dat er kamervragen over gesteld worden en dat een minister zich moet bemoeien met zoiets triviaals. Wel begrijpelijk, omdat het natuurlijk niet getuigt van 'waarden en normen' en dat is nu eenmaal Balkenende's stokpaardje. De beste oplossing is gewoon dat de scheids de wedstrijd staakt of de spelers het veld verlaten. Waarom dat geklooi met harde muziek of 'anti-geluid'? Als er gescholden wordt, houdt de wedstrijd gewoon op, simpel.
Oud 15-09-2004, 10:54
sjoeltie
sjoeltie is offline
Citaat:
nare man schreef op 15-09-2004 @ 11:50 :
Simpel, de scheidsrechter moet de wedstrijd stilleggen. Het is eigenlijk belachelijk dat er kamervragen over gesteld worden en dat een minister zich moet bemoeien met zoiets triviaals. Wel begrijpelijk, omdat het natuurlijk niet getuigt van 'waarden en normen' en dat is nu eenmaal Balkenende's stokpaardje. De beste oplossing is gewoon dat de scheids de wedstrijd staakt of de spelers het veld verlaten. Waarom dat geklooi met harde muziek of 'anti-geluid'? Als er gescholden wordt, houdt de wedstrijd gewoon op, simpel.
Ha, daar houd ik van...Lekker rigoreus optreden...Gewoon kappen ja...Laat de normen en waarden maar hoogtij vieren...Zo niet, dan houdt het op...Geweldig, hulde....
Oud 15-09-2004, 10:55
Big M
Avatar van Big M
Big M is offline
Citaat:
sjoeltie schreef op 15-09-2004 @ 11:49 :
Moet je voor de gein maar eens in het Soccer Songs & Chants Guestbook kijken...

http://pub.alxnet.com/guestbook?id=1063484&pa=29

Jezus, wat een enorn trieste lui...Die van Silvie en Rafael staan er ook wel tussen...
***is zo zielig om ook een reactie te plaatsen ***
Ads door Google
Oud 15-09-2004, 10:56
Bob de Beer
Avatar van Bob de Beer
Bob de Beer is offline
Citaat:
sjoeltie schreef op 15-09-2004 @ 11:49 :
Moet je voor de gein maar eens in het Soccer Songs & Chants Guestbook kijken...

http://pub.alxnet.com/guestbook?id=1063484&pa=29

Jezus, wat een enorn trieste lui...Die van Silvie en Rafael staan er ook wel tussen...
Omg

Staken idd is wel het beste.
__________________
Wilde gij mijne rolneger worden?
Oud 15-09-2004, 10:58
Verwijderd
Citaat:
sjoeltie schreef op 15-09-2004 @ 11:54 :
Ha, daar houd ik van...Lekker rigoreus optreden...Gewoon kappen ja...Laat de normen en waarden maar hoogtij vieren...Zo niet, dan houdt het op...Geweldig, hulde....
Het is überhaupt belachelijk dat er nu gedebatteerd wordt over wie er 'zijn verantwoordelijkheid moet nemen' bij zoiets. De scheidsrechter is belast met het handhaven van de goede orde op en naast het speelveld en als er spreekkoren zijn dan moet hij de wedstrijd gewoon stilleggen.

Dat gezeik van nu komt gewoon doordat scheidsrechters (heel logisch) bang zijn voor represailles, maar de beste oplossing is toch gewoon stoppen van de wedstrijd. Niet dat gekunstelde gekloot met wedstrijden zonder publiek (what the fuck?) Als je scheldt en de wedstrijd wordt gestaakt, dan kan een club dus door jouw schuld dalen of degraderen. Eigen schuld.
Oud 15-09-2004, 10:58
fractuur
fractuur is offline
En ik maar denken dat het niet lager kon dan het iq van Silvie Meis.
Anyway, de scheids had de wedstrijd moeten laten staken. Lullig voor al die mensen die niet meezongen trouwens.
__________________
.. zegt de liberaal.
Oud 15-09-2004, 11:00
sjoeltie
sjoeltie is offline
Citaat:
nare man schreef op 15-09-2004 @ 11:58 :
Het is überhaupt belachelijk dat er nu gedebatteerd wordt over wie er 'zijn verantwoordelijkheid moet nemen' bij zoiets. De scheidsrechter is belast met het handhaven van de goede orde op en naast het speelveld en als er spreekkoren zijn dan moet hij de wedstrijd gewoon stilleggen.

Dat gezeik van nu komt gewoon doordat scheidsrechters (heel logisch) bang zijn voor represailles, maar de beste oplossing is toch gewoon stoppen van de wedstrijd. Niet dat gekunstelde gekloot met wedstrijden zonder publiek (what the fuck?) Als je scheldt en de wedstrijd wordt gestaakt, dan kan een club dus door jouw schuld dalen of degraderen. Eigen schuld.
Vrind, ik had het niet beter kunnen verwoorden...
Oud 15-09-2004, 11:05
SisterOfMercy
Avatar van SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
Big M schreef op 15-09-2004 @ 11:44 :
Of lachgas...
Dan wel héél veel lachgas, want anders overleven ze het nog.
__________________
give me a golden shower... give me a new thrill.. | barco is love | iheartkimwilde
Oud 15-09-2004, 11:23
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Spreekkoren is iets types voor sport... Dus verplaatsing naar dat onderdeel.
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Oud 15-09-2004, 11:44
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Bijna hetzelfde als http://forum.scholieren.com/showthre...0&pagenumber=2 lijkt me.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Advertentie
Oud 15-09-2004, 13:01
Verwijderd
Citaat:
EmilioFCG schreef op 15-09-2004 @ 12:44 :
Bijna hetzelfde als http://forum.scholieren.com/showthre...0&pagenumber=2 lijkt me.
Lijkt me ook
Oud 15-09-2004, 13:10
onderkoffer
onderkoffer is offline
Citaat:
nare man schreef op 15-09-2004 @ 11:58 :
Het is überhaupt belachelijk dat er nu gedebatteerd wordt over wie er 'zijn verantwoordelijkheid moet nemen' bij zoiets. De scheidsrechter is belast met het handhaven van de goede orde op en naast het speelveld en als er spreekkoren zijn dan moet hij de wedstrijd gewoon stilleggen.

Dat gezeik van nu komt gewoon doordat scheidsrechters (heel logisch) bang zijn voor represailles, maar de beste oplossing is toch gewoon stoppen van de wedstrijd. Niet dat gekunstelde gekloot met wedstrijden zonder publiek (what the fuck?) Als je scheldt en de wedstrijd wordt gestaakt, dan kan een club dus door jouw schuld dalen of degraderen. Eigen schuld.
en de tegen partij kan een club dwarsbomen
Oud 15-09-2004, 13:11
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Mag deze topic niet dicht?>

Er zijn op sport al 2 topics waar er over gesproken wordt, en het niveau in deze topic is niet echt hoogstaand......
__________________
Palermo Di Rosanero
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd [Spreekkoren]
Schapie
248 22-01-2005 12:46
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Betoog spreekkoren
comandini
2 15-12-2004 19:49
De Kantine SpreekKoren, JOU MENING!!
Tease
65 10-11-2004 17:43
Vrije tijd “Column: “Wat zijn we toch verrot met elkaar?”
USPalermo
121 07-10-2004 13:05
Vrije tijd Spreekkoren tegen Fons van E.
zlatani9
55 06-10-2003 15:16
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Feyenoord in actie tegen spreekkoren
MissCzechMeOut
26 20-11-2002 17:48


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:41.