Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-07-2003, 20:11
houn
Avatar van houn
houn is offline
ik zie em wel eens spelen, maar hij laat bij mij niet bepaald een sterke indruk achter, maar dat is mijn mening
__________________
Kein Geloel
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-07-2003, 20:13
houn
Avatar van houn
houn is offline
bosvelt heeft trouwens z'n aanvoerdersband ingeleverd

hoj
__________________
Kein Geloel
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 22:05
marc24
Avatar van marc24
marc24 is offline
Citaat:
houn schreef op 10-07-2003 @ 21:13:
bosvelt heeft trouwens z'n aanvoerdersband ingeleverd

hoj
Paul Bosvelt is niet langer aanvoerder van Feyenoord. Het boegbeeld van de Rotterdamse club heeft donderdag zijn aanvoerdersband ingeleverd. Hij is ontevreden over de huidige situatie bij de club. Engelse en Spaanse clubs hebben inmiddels hun interesse voor de middenvelder getoond.

Trainer Bert van Marwijk komt de actie van Bosvelt niet slecht uit. "Ik speelde al langer met de gedachte om een nieuwe aanvoerder aan te stellen. Eind vorig seizoen kwam die gedachte voor de eerste keer bij me op. Er moet een frisse wind door de club waaien en daar hoort ook een nieuwe aanvoerder bij", aldus de coach.


Bron: www.feyenoordnet.nl

Is een beetje kut.
Ik hoop niet dat hij weggaat zoals "gespeculeerd" wordt. Hem kunnen we dus echt niet missen.

Laatst gewijzigd op 10-07-2003 om 22:09.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 22:46
Verwijderd
Citaat:
marc24 schreef op 10-07-2003 @ 23:05:


Is een beetje kut.
Ik hoop niet dat hij weggaat zoals "gespeculeerd" wordt. Hem kunnen we dus echt niet missen.
Behoorlijk : \

Opvolger als aanvoerder: van Wonderen? Paauwe?
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 22:48
marc24
Avatar van marc24
marc24 is offline
Citaat:
Bazz schreef op 10-07-2003 @ 23:46:
Behoorlijk : \

Opvolger als aanvoerder: van Wonderen? Paauwe?
Paauwe in ieder geval niet, die leek nergens op het afgelopen halve seizoen.
Ik denk dat van Wonderen aanvoerder wordt, of anders de keeper. Maakt niet uit welke.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 22:53
Verwijderd
Citaat:
marc24 schreef op 10-07-2003 @ 23:48:
Paauwe in ieder geval niet, die leek nergens op het afgelopen halve seizoen.
Ik denk dat van Wonderen aanvoerder wordt, of anders de keeper. Maakt niet uit welke.
Ik denk dat Zoetebier geen echte aanvoerder is : \
Ik weet niet waarom. Gewoon een gevoel
Lodewijks zou een hele goede aanvoerder kunnen zijn.
Maar van Marwijk heeft ergens in Februari gezegd dat Zoetebier gewoon 1e keeper wordt
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 06:18
marc24
Avatar van marc24
marc24 is offline
Citaat:
Bazz schreef op 10-07-2003 @ 23:53:
Maar van Marwijk heeft ergens in Februari gezegd dat Zoetebier gewoon 1e keeper wordt
Lijkt me vaag als Zoetebier nu opeens weer eerste keeper is nadat Lodewijks het zo goed gedaan heeft. Ze moeten gewoon in de voorbereiding allebei evenveel kans krijgen om te laten zien wat ze kunnen en wie dan het beste is wordt eerste keeper.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 10:41
Hallelujah
Hallelujah is offline
Citaat:
Bazz schreef op 10-07-2003 @ 23:46:
Opvolger als aanvoerder: van Wonderen? Paauwe?
11/7/2003 11:13

Zijn aanvoerdersband leverde hij maandag in, maar Paul Bosvelt is niet van plan een andere club te zoeken. 'Ik ben maandag fluitend naar de training gegaan en wat mij betreft speel ik komend seizoen gewoon bij Feyenoord', verklaart hij in het Rotterdams Dagblad.
Bosvelt weigerde het aanvoerdersschap uit onvrede met het transferbeleid van Feyenoord, meer wil de 33-jarige middenvelder niet zeggen. 'Als ik iets wil zeggen over het beleid van de club, dan doe ik dat intern. Met de trainer heb ik in elk geval geen problemen.'

Dat laatste beaamt coach Bert van Marwijk. 'Als ik met iemand problemen heb, merk je dat wel aan mij. Ik wilde gewoon een nieuwe aanvoerder. We dachten er allebei hetzelfde over. Ik wil Bosvelt ook helemaal niet kwijt.'

Technisch directeur Rob Baan is op zijn beurt niet van plan Bosvelt te verkopen. 'Wij willen niemand kwijt en Bosvelt zeker niet. Als Bosvelt zelf weg wil, hoor ik dat wel, maar hij is nog niet bij me gekomen.' De achttienvoudig international staat nog tot de zomer van 2004 onder contract bij de Rotterdamse club.

Wie de aanvoerdersband overneemt van Bosvelt, is nog niet bekend. Van Marwijk wil in ieder geval een jonge speler. Shinji Ono lijkt in dat geval de belangrijkste kandidaat.


Bron: http://www.vi.nl


Ono zou wel cool zijn
Al moet ie dan wel snel herstellen van zijn blessures.
En natuurlijk erg geruststellend dat Bosvelt niet OOK weggaat..
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 11:50
marc24
Avatar van marc24
marc24 is offline
Ono lijkt me niet de meest geschikte persoon omdat hij nog steeds moeilijk communiceert met zijn ploeggenoten. Maar Bertje heeft gezegd dat hij een jong iemand als aanvoerder wil en dan is Ono eigenlijk de enige die in aanmerking komt.
Van Persie kan vanwege zijn karakter en manier van voetballen geen aanvoerder zijn. Buffel zou kunnen maar is nog een beetje erg jong en is nog niet erg ervaren.
Dirk Kuyt zou qua karakter een perfecte aanvoerder zijn, maar hij komt nog maar net kijken bij Feyenoord en moet zich nog bewijzen.
Dus daarom blijft eigenlijk alleen Ono over.
__________________
Feyenoord Rotterdam- You'll never walk alone.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 12:18
Verwijderd
Citaat:
marc24 schreef op 11-07-2003 @ 07:18:
Lijkt me vaag als Zoetebier nu opeens weer eerste keeper is nadat Lodewijks het zo goed gedaan heeft. Ze moeten gewoon in de voorbereiding allebei evenveel kans krijgen om te laten zien wat ze kunnen en wie dan het beste is wordt eerste keeper.
Mjah het is gewoon wat Bert heeft gezegd:
Patrick staat nu voortreffelijk te keepen, maar feit blijft dat Edwin volgend jaar weer 1e keeper is
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 12:49
houn
Avatar van houn
houn is offline
is gerard de nooijer niet een optie?

hoj
__________________
Kein Geloel
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 13:12
Verwijderd
Citaat:
houn schreef op 11-07-2003 @ 13:49:
is gerard de nooijer niet een optie?

hoj
Neuh denk het niet.
Aangezien hij ook nog behoorlijk nieuw is, dan zou je nog beter Kuyt kunnen hebben.
Maar zoals al gezegd is: Bert wil een jonge aanvoerder. Ono is wel een goede keus, alleen z'n communicatie is niet zo vloeiend : \
Maar mocht van Hooijdonk TOCH blijven, is dat ook een goede aanvoerder denk ik
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 14:48
Hallelujah
Hallelujah is offline
Citaat:
Bazz schreef op 11-07-2003 @ 14:12:
Maar mocht van Hooijdonk TOCH blijven, is dat ook een goede aanvoerder denk ik
van Hooijdonk is nou niet egt jong.
Maar als van Marwijk niet perse een jong iemand als aanvoerder wilde hebben zou hij idd wel een goeie zijn ALS ie tenminste blijft...

Vaag trouwens zeg, de laatste dagen niet egt meer iets gehoord over de evt transfer van v.Hooijdonk. Misschien tog niet weg?
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 15:07
Verwijderd
Citaat:
Hallelujah schreef op 11-07-2003 @ 15:48:


Vaag trouwens zeg, de laatste dagen niet egt meer iets gehoord over de evt transfer van v.Hooijdonk. Misschien tog niet weg?
Mjah dat heb ik geloof ik constant gezegd
Er is niks zeker.
Maar hij heeft nog tot Maandag
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 15:12
Verwijderd
Damn
Transfer is rond, hij gaat definitief naar Fenehrbace


Van Hooijdonk voor twee jaar naar Fenerbahçe

11/7/2003 15:56

De kogel is dan eindelijk door de kerk. Pierre van Hooijdonk vertrekt naar het Turkse Fenerbahçe, waar hij een tweejarig contract zal ondertekenen. De Brabander vliegt zaterdagochtend naar Istanbul, waar hij zal worden gepresenteerd.
Van Hooijdonk kwam eigenlijk al een week geleden tot een persoonlijk akkoord met Fenerbahçe. De nummer zes van de Turkse competitie verzuimde tot op heden echter met de door Van Hooijdonk en Rob Jansen geëiste documenten voor de dag te komen.

Bron: http://www.vi.nl



Pierre van Hooijdonk vertrekt definitief bij Feyenoord. De spits zal in de Turkse hoofdstad Istanbul een contract ondertekenen dat hem voor twee jaar aan Fenerbahçe verbindt. Van Hooijdonk speelde twee jaar in Rotterdam en had in de Kuip nog een contract voor één seizoen, nadat Feyenoord een eenzijdige optie lichtte. Dat contract is door de Turkse club afgekocht.
Pierre van Hooijdonk arriveerde in de zomer van 2001 in Rotterdam en kende twee buitengewoon doelpuntrijke seizoenen. Tijdens zijn eerste jaar in Rotterdam veroverde Feyenoord vooral dankzij de spits direct de UEFA Cup. Afgelopen seizoen behaalde Feyenoord weliswaar geen prijs, maar Van Hooijdonk was wel goed voor liefst 28 competitiegoals in even zo veel wedstrijden.

Bron: http://www.feyenoord.nl

Laatst gewijzigd op 11-07-2003 om 15:14.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 15:53
Hallelujah
Hallelujah is offline
Citaat:
Bazz schreef op 11-07-2003 @ 16:12:
Damn
Transfer is rond, hij gaat definitief naar Fenehrbace
idd zag ut ook net.
jammer, maar ik vind tog nog steeds dat feyenoord zonder hem nog steeds tot de top behoort..

Meningen zullen wel verschillen, maar we zullen volgend jaar wel zien
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 16:06
Rhinus
Rhinus is offline
Voor 900 000! Jezus! Waarom verkopen ze die voor zo weinig? Hou 'm dan zelf! Nonde! Hoewel ik PSV-er ben vind ik 't erg jammer.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 16:14
Verwijderd
Citaat:
Rhinus schreef op 11-07-2003 @ 17:06:
Voor 900 000! Jezus! Waarom verkopen ze die voor zo weinig? Hou 'm dan zelf! Nonde! Hoewel ik PSV-er ben vind ik 't erg jammer.
Dat hadden ze in December geloof ik vastgesteld : \
Vet gaar idd
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 16:15
Verwijderd
Citaat:
Hallelujah schreef op 11-07-2003 @ 16:53:
idd zag ut ook net.
jammer, maar ik vind tog nog steeds dat feyenoord zonder hem nog steeds tot de top behoort..

Meningen zullen wel verschillen, maar we zullen volgend jaar wel zien
Ben ik het ook mee eens, maar als OOK Bosvelt nu weggaat, dan zou ik bijna zeggen dat we tegen degradatie moeten knokken dit seizoen.
Het is jammer dat hij weggaat, het was een leuke speler met geniale vrije trappen, maar aan spitsen ligt het niet bij Feyenoord
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 16:18
Verwijderd
De spits liet de voorbije maanden meer dan eens weten dat hij het liefste bij Feyenoord was gebleven, maar dan wel voor een periode van twee seizoenen. De club waarmee de spits vorig jaar de UEFA Cup won, wilde hem echter voor niet langer dan één seizoen vastleggen.
Bron: http://www.vi.nl

Dit vind ik echt zo stom
Echt dom dat ze hem niet langer wilde houden. Mafketels in dat bestuur
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 16:22
Bosserini
Avatar van Bosserini
Bosserini is offline
Hahahaha. Lekker dan. Ik had altijd een hekel aan hem en een godsgruwelijk grote hekel aan Kezman. Opnokken, alletwee.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 16:29
Verwijderd
Citaat:
iej...? schreef op 11-07-2003 @ 17:22:
Hahahaha. Lekker dan. Ik had altijd een hekel aan hem en een godsgruwelijk grote hekel aan Kezman. Opnokken, alletwee.
En Zlatan is jouw held zeker?
Iemand die een hekel heeft aan van Hooijdonk heeft OF geen verstand van voetbal OF is voor Ajax (en dan puur Ajax, niet voetballend Ajax)
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 16:34
Bosserini
Avatar van Bosserini
Bosserini is offline
Citaat:
Bazz schreef op 11-07-2003 @ 17:29:
En Zlatan is jouw held zeker?
Iemand die een hekel heeft aan van Hooijdonk heeft OF geen verstand van voetbal OF is voor Ajax (en dan puur Ajax, niet voetballend Ajax)
Echt, hier moet ik om lachen. Waaruit maak jij op dat ik Zlatan mijn held vind? Hmm... nee zie ik niet staan? Jij wel?

Even voor de duidelijkheid, ik heb ook een ontiegelijke hekel aan Zlatan Ibrahimovic. Hij pielt alleen maar, en dan aan het eind van het seizoen om een veel beter contract vragen. Oke hij maakt soms fantastische doelpunten. Maar geluk heeft iedereen.

Ik heb een hekel aan Van Hooijdonk door zijn manier van doen. Dat kan ik niet echt goed uitleggen. Kezman dat snap je denk ik zelf wel.

Ja ik ben voor Ajax, zeker voor voetballend Ajax. Ik heb één keer op de F-Side gestaan, en ik zweer je dat die ook wel voor het voetballen komen. Oke, er zijn er een paar bij die gewoon daar komen zuipen en blowen en ik weet allemaal meer, maar de oude garde van de F-Side (die op vak M hebben gestaan), komen gewoon voor voetbal.

Oh en ik ben helemaal niet verzot op geweld, ik ben gewoon voetbalgek. En dat ik nou voor Ajax ben, dan mag jij uitmaken of ik geen verstand van voetbal heb.

Dit bericht is even dat we elkaar begrijpen, maar even goede vrienden.

Greetz iej...?
__________________
Drive my own cars, wear my own clothes..
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 16:38
Verwijderd
Citaat:
iej...? schreef op 11-07-2003 @ 17:34:
Echt, hier moet ik om lachen. Waaruit maak jij op dat ik Zlatan mijn held vind? Hmm... nee zie ik niet staan? Jij wel?

Even voor de duidelijkheid, ik heb ook een ontiegelijke hekel aan Zlatan Ibrahimovic. Hij pielt alleen maar, en dan aan het eind van het seizoen om een veel beter contract vragen. Oke hij maakt soms fantastische doelpunten. Maar geluk heeft iedereen.

Ik heb een hekel aan Van Hooijdonk door zijn manier van doen. Dat kan ik niet echt goed uitleggen. Kezman dat snap je denk ik zelf wel.

Ja ik ben voor Ajax, zeker voor voetballend Ajax. Ik heb één keer op de F-Side gestaan, en ik zweer je dat die ook wel voor het voetballen komen. Oke, er zijn er een paar bij die gewoon daar komen zuipen en blowen en ik weet allemaal meer, maar de oude garde van de F-Side (die op vak M hebben gestaan), komen gewoon voor voetbal.

Oh en ik ben helemaal niet verzot op geweld, ik ben gewoon voetbalgek. En dat ik nou voor Ajax ben, dan mag jij uitmaken of ik geen verstand van voetbal heb.

Dit bericht is even dat we elkaar begrijpen, maar even goede vrienden.

Greetz iej...?
Dat jij hem geweldig zou vinden maakte ik op uit de context.
No offence, maar dat is typisch Ajax gedrag : \
Alles wat buiten Ajax is, is slecht.
En daar heb ik een hekel aan, maar zoals je het hier uitlegt, dan snap ik je wel
Maar wat ik niet snap, is dat je van Hooijdonk niet mag
Ik vind hem 1 van de leukere spelers om naar te kijken. Naar z'n doorzettingsvermogen en z'n spirit : \
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 16:43
Bosserini
Avatar van Bosserini
Bosserini is offline
Citaat:
Bazz schreef op 11-07-2003 @ 17:38:
Dat jij hem geweldig zou vinden maakte ik op uit de context.
No offence, maar dat is typisch Ajax gedrag : \
Alles wat buiten Ajax is, is slecht.
En daar heb ik een hekel aan, maar zoals je het hier uitlegt, dan snap ik je wel
Maar wat ik niet snap, is dat je van Hooijdonk niet mag
Ik vind hem 1 van de leukere spelers om naar te kijken. Naar z'n doorzettingsvermogen en z'n spirit : \
Merci, maar ja, van Hooijdonk neemt zo'n homo aanloopje (ik heb niks tegen homo's hoor) en is totaal niet leuk om naar te kijken (paardenbek.) [/flauwmode]

Maar ja, zoals ik al zei, dat kan ik niet goed uitleggen, maar wat zeker irritant is, en dat zal jij ook wel merken, is dat geluidje als ze gescoord hebben, dat draaien ze nu al zo'n 20 jaar ofzo, als het niet meer is!
__________________
Drive my own cars, wear my own clothes..
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 16:47
marc24
Avatar van marc24
marc24 is offline
Citaat:
iej...? schreef op 11-07-2003 @ 17:43:
Merci, maar ja, van Hooijdonk neemt zo'n homo aanloopje (ik heb niks tegen homo's hoor) en is totaal niet leuk om naar te kijken (paardenbek.) [/flauwmode]

Maar ja, zoals ik al zei, dat kan ik niet goed uitleggen, maar wat zeker irritant is, en dat zal jij ook wel merken, is dat geluidje als ze gescoord hebben, dat draaien ze nu al zo'n 20 jaar ofzo, als het niet meer is!
Hermes House Band
__________________
Feyenoord Rotterdam- You'll never walk alone.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 16:56
Bosserini
Avatar van Bosserini
Bosserini is offline
Citaat:
marc24 schreef op 11-07-2003 @ 17:47:
Hermes House Band
Om eerlijk te zijn vond ik het meer op de Jostiband lijken.
__________________
Drive my own cars, wear my own clothes..
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 16:58
marc24
Avatar van marc24
marc24 is offline
Citaat:
iej...? schreef op 11-07-2003 @ 17:56:
Om eerlijk te zijn vond ik het meer op de Jostiband lijken.
__________________
Feyenoord Rotterdam- You'll never walk alone.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 17:00
Bosserini
Avatar van Bosserini
Bosserini is offline
Citaat:
marc24 schreef op 11-07-2003 @ 17:58:
Hey knul, neem mijn reply's met een knipoog, en ga je niet opwinden.

Hehe.
__________________
Drive my own cars, wear my own clothes..
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 22:31
Hallelujah
Hallelujah is offline
Citaat:
iej...? schreef op 11-07-2003 @ 17:43:
maar wat zeker irritant is, en dat zal jij ook wel merken, is dat geluidje als ze gescoord hebben, dat draaien ze nu al zo'n 20 jaar ofzo, als het niet meer is!
Heee dat muziekje na elk doelpunt vind ik juist cool
Niet specifiek dat muziekje, maar de traditie dát ze een muziekje draaien
Met citaat reageren
Oud 12-07-2003, 15:25
S.C. Feijenoord
S.C. Feijenoord is offline
Ach ja Pierre van Hooijdonk, daar is al zoveel over gezegd en geschreven ondertussen.
Iemand die zoveel geld heeft verdiend in de afgelopen twee jaar bij Feijenoord, en dan nog begint te klagen dat hij geen waardering krijgt vanuit het bestuur, moet het dan inderdaad 'hogerop' gaat zoeken bij Fenerbahçe, daar speel je tenminste geen Europees voetbal!

De rode draad in Pierre carriere is altijd het gezeur over geld en contracten geweest, terwijl zijn bankrekening alles behalve rood zal zijn. Sportief zal Feijenoord misschien een stapje terug moeten doen. Dan hebben we maar te accepteren, liever 6e met Kuijt dan tweede met Van Hooijdonk.


En liedjes draaien na doelpunten is wat mij betreft ook inderdaad niet nodig, net als de tekst van je clublied laten zien op een groot PHILIPS scherm, het betalen met ArenA's, klapstoeltjes, en een dak op een stadion....
Met citaat reageren
Oud 12-07-2003, 17:34
marc24
Avatar van marc24
marc24 is offline
Citaat:
S.C. Feijenoord schreef op 12-07-2003 @ 16:25:

En liedjes draaien na doelpunten is wat mij betreft ook inderdaad niet nodig, net als de tekst van je clublied laten zien op een groot PHILIPS scherm, het betalen met ArenA's, klapstoeltjes, en een dak op een stadion....
Dat liedje na het doelpunt is op zich wel geinig in de Kuip.
Wat wel erg is in de Kuip willen ze hetzelfde betaalsysteem als in de arena invoeren, niet met arenas maar met Kuipies. Omdat de kaarten waar de Kuipies op staan nooit volledig gebruikt worden( er blijft altijd wat opstaan) denken ze een paar miljoen per jaar te gaan verdienen.
__________________
Feyenoord Rotterdam- You'll never walk alone.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2003, 10:18
Hallelujah
Hallelujah is offline
14-07-2003 | 00:13
VAN DEN HERIK BOOS OP VAN HOOIJDONK

‘Pierre van Hooijdonk wilde transfervrij weg, niet een derde seizoen voor de helft van zijn salaris en nota bene ook de laatste trainingsweek nog doorbetaald krijgen’. Voorzitter Jorien van den Herik onthult dat de vertrokken spits reeds 80 procent van de in totaal 15 miljoen guldens over drie seizoenen heeft verdiend en zegt daardoor geen leugens meer te accepteren. Van den Herik is boos.
‘Ik word langzaam aan erg boos over de leugens en het gestook van Pierre. De kernwaarheid is dat hij in eerste instantie transfervrij weg wilde, dus miljoenen wilde verdienen over de rug van Feyenoord. Dat heb ik geweigerd. Hij stond bij ons onder contract. Als hij weg wilde, had Feyenoord recht op een transfersom die wij zouden bepalen. Of – en dat was een geste - hij moest het te veel betaalde salaris terugbetalen, want hij had in die eerste twee seizoenen al 80 procent van zijn 3-jarig contract (van in totaal 15 miljoen gulden) reeds ontvangen’.

‘Direct nadat wij de optie hadden gelicht liet Pierre weten dat hij weg wilde. Daarmee kwam zijn werkelijke bedoeling naar boven: nooit een derde jaar tegen het lagere salaris. Daar had hij eenvoudigweg geen trek in. Maar toen bleek dat Feyenoord hem wel aan die optie hield, kwam hij met het voorstel van een 4e jaar onder de volgende voorwaarden: Of het salaris in het 3e jaar gelijk aan jaar 1 en 2, of het salaris in het 4e jaar gelijk aan seizoen 1 en 2.
Daarop hebben wij geantwoord: nee, we houden je aan de optie die we gezamenlijk bij volle verstand waren overeengekomen met de toegevoegde mededeling dat we in december van dit jaar zouden bekijken of we geïnteresseerd waren in een mogelijk vierde seizoen’.

‘Pierre mag de club niet verwijten dat wij de optie hebben gelicht. Hij moet zich als sportman gedragen en niet natrappen naar mensen die hij als tegenstander ziet, terwijl die mensen gewoon voor de financiële belangen van Feyenoord zijn opgekomen. Wij hebben nooit over de hoogte van zijn miljoenensalaris gesproken, maar nu dwingt hij ons er toe. Het getuigt niet van het hebben van morele normen en waarden als je je zoals hij opstelt. Pierre is een club tegengekomen, die zich houdt aan gemaakte afspraken en nu niet zwicht voor stokerij en leugens, die op het laatst ten koste gingen van de sfeer in de groep en van invloed waren op de verhoudingen. Ik krijg de indruk dat hij mensen voor zijn karretje gespannen heeft. Bovendien heeft hij zonder enig bewijs mij in de media neergezet als leugenaar. Dat is onacceptabel. Het ging hem alleen om geld. Want waarom moeten we dan ook nog die ene recente trainingsweek van nu uitbetalen, want daar is wel dwingend om gevraagd, terwijl er alleen maar gewacht moest worden op de door hem verlangde bankgaranties van zijn nieuwe club’.

‘Als Pierre dus zegt dat er geen onderhandelingen zijn gevoerd, is dat onwaar. We hebben een aantal keren aan tafel gezeten. Als hij zegt dat het ene telefoontje van Rob Baan de doorslag heeft gegeven, dan zegt hij dat maar met 1 bedoeling: om de zwarte Piet bij iemand neer te leggen. Want Rob Baan en Pierre hebben sinds het voorjaar niet meer met elkaar gesproken. Baan is alleen maar continu gebeld door clubs die in Pierre waren geïnteresseerd en die belangstelling heeft hij vervolgens keurig aan Rob Jansen doorgegeven. Voor de rest is er sinds het einde van het seizoen nooit meer contact geweest, alleen via mij’.

‘Pierre moet ophouden met onrust zaaien door Bosvelt erbij te betrekken als wellicht volgende slachtoffer. Pierre is bij alle clubs met ellende vertrokken, daar moet men eens over nadenken. Bovendien bepaalt niet hij wanneer een club besluit om opvolgers aan te trekken’, aldus Van den Herik



Bron: http://www.feyenoord.nl

Hmmm, rara wie heeft er nu gelijk?
Met citaat reageren
Oud 14-07-2003, 16:16
marc24
Avatar van marc24
marc24 is offline
Citaat:
Hallelujah schreef op 14-07-2003 @ 11:18:
[I]14-07-2003 | 00:13
VAN DEN HERIK BOOS OP VAN HOOIJDONK


Hmmm, rara wie heeft er nu gelijk?
Ik weet het niet, maar Pierre heeft wel alle schijn tegen zich, dit is nu al de zoveelste club op rij waar hij met ruzie weggaat.
__________________
Feyenoord Rotterdam- You'll never walk alone.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2003, 16:56
Hallelujah
Hallelujah is offline
Citaat:
marc24 schreef op 14-07-2003 @ 17:16:
Ik weet het niet, maar Pierre heeft wel alle schijn tegen zich, dit is nu al de zoveelste club op rij waar hij met ruzie weggaat.
ja dat wel...maartog, die van den Herik vind ik ook niet egt een betrouwbaar ventje...gewoon door zn uitstraling. Kan ut niet egt uitleggen

Maarja, goed begin in ieder geval
Vanavond heb ik in ieder geval errug zin om dat Alpen cup gedoe te kijken. Niet zozeer om die gare cup, maar meer om te kijken hoe feyenoord ut doet.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2003, 17:03
superpoepdoosje
Avatar van superpoepdoosje
superpoepdoosje is offline
Ik las vandaag toevallig de AD en ben ik ff blij dat ik Hooijdonk als gehate voetballer op gaf.
__________________
You need piece of mind? Here's a piece of mine
Met citaat reageren
Oud 14-07-2003, 17:24
marc24
Avatar van marc24
marc24 is offline
Citaat:
Hallelujah schreef op 14-07-2003 @ 17:56:
ja dat wel...maartog, die van den Herik vind ik ook niet egt een betrouwbaar ventje...gewoon door zn uitstraling. Kan ut niet egt uitleggen

Maarja, goed begin in ieder geval
Vanavond heb ik in ieder geval errug zin om dat Alpen cup gedoe te kijken. Niet zozeer om die gare cup, maar meer om te kijken hoe feyenoord ut doet.
Over vd Herik niets dan goeds, zonder hem was Feyenoord nu van het niveau Sparta geweest. En over vanavond maak ik me niet zo druk, het is een beetje erg een B-elftal. Ben alleen benieuwd naar Lazovic en Kuyt. En de vooruitgang van Elmander.
Het zou natuurlijk wel leuk zijn als ze winnen maar het is niet erg belangrijk.
__________________
Feyenoord Rotterdam- You'll never walk alone.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2003, 17:43
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
Hallelujah schreef op 11-07-2003 @ 23:31:
Heee dat muziekje na elk doelpunt vind ik juist cool
Niet specifiek dat muziekje, maar de traditie dát ze een muziekje draaien
zielig ik weet nog wel dat ze dat een aantal jaar geleden ook bij nac probeerden tja dat was 1-malig dat stelden we niet zo op prijs hehehe.....

liedjes draaien is niks voor een voetbalstadion voor de wedstrijd ja dan wel maar na een doelpunt zo zielig!
net als trommels dat wil zeggen we kunnen er niet boven uit komen of zo durft pas iedereen mee te doen
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2003, 18:18
Kale
Avatar van Kale
Kale is offline
ag betreft Pi-euro hij is alleen maar op geld uit kwa sportief had ie beter bij Feyenoord kunnen blijven

En die Kale bij Feyenoord ag meestal ben ik het niet met hem eens maar ja als zakenman is ie altijd wel goed voor Feyenoord geweest en heeft ons ook nog gered anders bestonden we nu niet meer

(het gaat maar om een ding in het leven en dat is geld)
Jammer genoeg zien voetballers niet altijd in dat wij er veel meer voor moeten doen en nog wel veel minder verdienen als wij,zij moeten voor hun 31e binnen zijn wij moeten nog lekker tot ons 60e blijven werken

We zien wel dit jaar een tijdje slecht gaan dat kan alleen maar beter zijn onder ons Legioen blijven de echte eens staan en komt miss de sfeer weer terug
Met citaat reageren
Oud 16-07-2003, 16:45
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Tja, en lafjes afscheid nemen door middel van een artikel in het AD.
Beetje sneu al die spelers die beginnen over clubliefde (na bij zo'n beetje elke club in Europa twee jaar te hebben gespeeld) en vervolgens om het geld vertrekken.
Laat dat soort jongens maar lekker rentenieren in Turkije of Qatar. Een speler als van Hooijdonk of Frank de Boer gun je zelfs Ajax nog niet....
Met citaat reageren
Oud 16-07-2003, 17:34
marc24
Avatar van marc24
marc24 is offline
Citaat:
AGH schreef op 16-07-2003 @ 17:45:
Tja, en lafjes afscheid nemen door middel van een artikel in het AD.
Beetje sneu al die spelers die beginnen over clubliefde (na bij zo'n beetje elke club in Europa twee jaar te hebben gespeeld) en vervolgens om het geld vertrekken.
Laat dat soort jongens maar lekker rentenieren in Turkije of Qatar. Een speler als van Hooijdonk of Frank de Boer gun je zelfs Ajax nog niet....
Hij is gewoon bang voor de reactie van het publiek. Want een groot deel van het legioen heeft het helemaal gehad met hem. En het is een beetje kut om bij je afscheid uitgefloten te worden.
Door zo'n advertentie kan hij dat vermijden.
__________________
Feyenoord Rotterdam- You'll never walk alone.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2003, 23:12
Kale
Avatar van Kale
Kale is offline
Citaat:
marc24 schreef op 16-07-2003 @ 18:34:
Hij is gewoon bang voor de reactie van het publiek. Want een groot deel van het legioen heeft het helemaal gehad met hem. En het is een beetje kut om bij je afscheid uitgefloten te worden.
Door zo'n advertentie kan hij dat vermijden.
Je ziet het goed in
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:58.