Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-05-2005, 20:46
Bhai
Bhai is offline
Een simpele vraag: staan er (ook) onafgeronde cijfers op je VWO-diploma?

Ik weet dat er afgeronde cijfers erop staan, maar ook onafgeronde?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-05-2005, 20:57
Li
Avatar van Li
Li is offline
nee
Met citaat reageren
Oud 06-05-2005, 21:25
Femic
Avatar van Femic
Femic is offline
Nope.
__________________
Ik doe niet aan domme keuzes.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2005, 21:32
Bhai
Bhai is offline
Citaat:
Li schreef op 06-05-2005 @ 21:57 :
nee
Citaat:
Femic schreef op 06-05-2005 @ 22:25 :
Nope.
Dat zijn twee duidelijke antwoorden

Maar ik had gehoord van een cijferlijst die je bij je VWO-diploma krijgt. Hier staan toch wel de niet-afgeronde cijfers op?
Met citaat reageren
Oud 06-05-2005, 21:42
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Op je cijferlijst stonden bij mij wel onafgeronde cijfers van de vakken waar je zowel SE als CE in doet. De eindcijfers zijn wel afgerond, in cijfers en in letters staan die erop.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 06-05-2005, 22:01
Bhai
Bhai is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 06-05-2005 @ 22:42 :
Op je cijferlijst stonden bij mij wel onafgeronde cijfers van de vakken waar je zowel SE als CE in doet. De eindcijfers zijn wel afgerond, in cijfers en in letters staan die erop.
Kan iemand mij meer informatie geven over deze "cijferlijst".
Waar is deze cijferlijst belangrijk voor? Er wordt in de toekomst toch alleen naar een diploma gevraagd (bijv. bij een sollicitatie), vanwaar dan deze cijferlijst?
Met citaat reageren
Oud 06-05-2005, 22:06
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Bhai schreef op 06-05-2005 @ 23:01 :
Kan iemand mij meer informatie geven over deze "cijferlijst".
Waar is deze cijferlijst belangrijk voor? Er wordt in de toekomst toch alleen naar een diploma gevraagd (bijv. bij een sollicitatie), vanwaar dan deze cijferlijst?
Je cijferlijst is oa belangrijk als je een lotingstudie gaat doen. Verder kan ik zo gauw niets bedenken maar meestal wordt er alleen naar je diploma gevraagd.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 06-05-2005, 22:19
Bhai
Bhai is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 06-05-2005 @ 23:06 :
Je cijferlijst is oa belangrijk als je een lotingstudie gaat doen. Verder kan ik zo gauw niets bedenken maar meestal wordt er alleen naar je diploma gevraagd.
Daar gaat het mij eigenlijk om: welke cijfers worden er gebruikt voor je examengemiddelde; de afgeronde of de niet-afgeronde. Op de website van de IB-groep zijn ze er vaag over:
Citaat:
...
Het CBAP gaat altijd uit van de eindcijfers die vermeld staan op de cijferlijst die bij het diploma behoort. Bij de berekening tellen afzonderlijke deelcertificaten dus niet mee.
...
Weet jij misschien welke cijfer ze verstaan onder "de eindcijfers die vermeld staan op de cijferlijst die bij het diploma behoort".
Met citaat reageren
Oud 06-05-2005, 22:37
Verwijderd
Citaat:
Bhai schreef op 06-05-2005 @ 23:19 :
Daar gaat het mij eigenlijk om: welke cijfers worden er gebruikt voor je examengemiddelde; de afgeronde of de niet-afgeronde. Op de website van de IB-groep zijn ze er vaag over:
Weet jij misschien welke cijfer ze verstaan onder "de eindcijfers die vermeld staan op de cijferlijst die bij het diploma behoort".
Eindcijfers zijn de afgeronde cijfers. Op je cijferlijst staan de onafgeronde cijfers en vervolgens de afgeronde eindcijfers.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2005, 09:59
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 06-05-2005 @ 23:37 :
Eindcijfers zijn de afgeronde cijfers. Op je cijferlijst staan de onafgeronde cijfers en vervolgens de afgeronde eindcijfers.
Bij mij stonden er alleen onafgeronde vakken van CE-vakken. Van vakken met alleen een SE stond er alleen het afgeronde cijfer.

Ik heb eigenlijk geen idee welke cijfers de IB-Groep gebruikt voor loting.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 07-05-2005, 10:44
kleinmeisje
Avatar van kleinmeisje
kleinmeisje is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 07-05-2005 @ 10:59 :
Ik heb eigenlijk geen idee welke cijfers de IB-Groep gebruikt voor loting.
De afgeronde cijfers
__________________
wie zwijgt stemt toe
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:50.