Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-10-2007, 09:57
Little_lady
Little_lady is offline
The old one, 110

Omdat de oude alweer vol was... En ik héél graag eens een nieuwe wilde maken
__________________
Lise *10-11-2010 <3
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-10-2007, 10:04
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Pff ik heb geen zin meer. Ben moe, ben bang dat ik het niet haal, ik ben gewoon zenuwachtig, terwijl ik dat normaal nu nog echt niet ben.

Heb me laten overhalen om vanavond voor 2 uurtjes nog naar R'dam te gaan. We zien wel. Hij is er vast. Hij is er altijd. Maar denk niet dat ik vanavond met hem kan praten. Maar moet echt gebeuren, morgen of overmorgen, want ik word gek. Ik denk nergens anders meer aan, ik droom over hem. Opzich is verliefd zijn leuk, maar ik ben bang dat ik binnenkort gekwetst word, dus liever dat ik dat gewoon van hem hoor, dan dat ik straks hoor dat ie met iemand anders naar het gala gaat of met iemand anders gezoend heeft ofzo...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 15-10-2007, 10:17
Rob
Avatar van Rob
Rob is offline
Terugvindpost!
__________________
Bad spelling and grammar make me [sic].
Met citaat reageren
Oud 15-10-2007, 10:54
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
@ Gothic: succes!

OT: ik voel me raar, het hele weekend al. Ik weet niet meer wat ik voel. M'n vriend is aanhankelijker dan anders, normaal is dat andersom. Maar ik vraag me constant af of ik wel echt ben, of ik de boel niet loop te belazeren door te doen alsof ik van hem hou. Vorig weekend hebben we elkaar niet gezien omdat ik het gereis zat was en het 'alles doen behalve studeren' door de week en ik gewoon even rust nodig had en moest bijwerken qua studie. Het was heerlijk zo'n weekendje alleen, m'n eigen dingetjes doen, m'n ouders veel zien (want daar heb ik ook nooit tijd voor, steeds snelsnel een uurtje) maar het enge was dat ik m'n vriend dus nauwelijks gemist heb...en dan ga ik dus denken..klopt dit wel, moet ik hem niet heel erg missen etc., hou ik nog wel van hem?

Terwijl mijn weekend gewoon vol zat met andere dingen, terwijl ik niet 24/7 aan hem hoef te denken, terwijl ik gewoon lekker eens niet rekening met hem hoefde te houden, terwijl ik ook wel dingen los van hem mag/moet kunnen doen...

Ja, ik ben raar en ik heb een te groot eerlijkheidsgevoel.
Tis vast een onbegrijpelijk verhaal en dat is het ook.

Ik ga maar eens studeren, nuttige dingen doen
Met citaat reageren
Oud 15-10-2007, 11:05
Verwijderd
het is zo raar. Ik had zo vaak discussies met een vriend van me. En nu kom ik erachter dat hij totaal niet lekker in z'n vel zit en bij een psycholoog zit. Hij liet me een mail lezen omdat hij t niet kon vertellen, maar ik ben zoo enorm blij dat hij dat deed.. ik begrijp precies hoe hij zich voelt, en ben echt opgelucht. Hij heeft dezelfde problemen als ik, maar hij kan er minder goed mee omgaan en dat stond steeds tussen ons in, en nu gaat hij eraan werken en wordt hij geholpen en en en IK BEN BLIJ VOOR HEM

en mijn mondeling ging hartstikke goed, waauuw, nooit gedacht van mezelf.. ik ga dit jaar echt wel slagen yeah yeah yeah

en nu moet ik weer gaan leren MAAR alles komt goed, ik kan 't, ik wil 't , ik doe 't amen
Met citaat reageren
Oud 15-10-2007, 12:00
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Net de belastingdeurwaarder aan de deur...gelúkkig kon ik niet open doen..
De vorige bewoner heeft een belastingsschuld...maar die woont hier dus niet meer, maar hij staat hier kennelijk nog wel ingeschreven voor de gemeente. Mits er niet binnen 2 dagen betaald wordt, komen ze de boel leeghalen

Vriendje gebeld en hij gaat wat instanties bellen...

God, en ik wilde gaan studeren, gaat lekker vandaag.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2007, 12:58
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Hm, drinkontbijt

Ik ga morgen naar de dokter. Wens me succes.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 15-10-2007, 13:06
Verwijderd
Citaat:
Net de belastingdeurwaarder aan de deur...gelúkkig kon ik niet open doen..
De vorige bewoner heeft een belastingsschuld...maar die woont hier dus niet meer, maar hij staat hier kennelijk nog wel ingeschreven voor de gemeente. Mits er niet binnen 2 dagen betaald wordt, komen ze de boel leeghalen

Vriendje gebeld en hij gaat wat instanties bellen...

God, en ik wilde gaan studeren, gaat lekker vandaag.
Ze mogen geen spullen meenemen die niet van haar zijn, dus ze kunnen echt niet zomaar jouw spullen mee nemen. Hopelijk komen ze er snel achter dat ze er niet meer woont, want leuk is anders natuurlijk. (Een buurvrouw van me heeft hetzelfde gedaan; ze had schulden, is doen geëmigreerd en nu krijgt de nieuwe bewoner haar aanmaningen enzo, heel irritant.)

OT:
Ik ben er achter gekomen dat een nichtje van me ook een sociale fobie heeft. En dat vind ik eigenlijk niet verwonderlijk; mijn vaderskant van de familie is gewoon een beetje fobisch enzo, dus het zit vast in de familie. (Ik weet het eigenlijk wel zeker.) Dus ik ga eens weer contact met haar zoeken om er over te praten, lijkt me wel prettig.
Het gaat heel goed, ik voel me vrij oké, ik kan m'n gedachten wat op de achtergrond zetten, en dat is fijn.
En gisteren goed nieuws gekregen; ons huis wordt waarschijnlijk in januari opgeleverd, ipv maart, dus dat is erg leuk. Ze hadden het zelfs over 'ergens in december-januari', dus misschien is het nog wel eerder.. Maar die vervroeging resulteert ook in het feit dat wel 2 maanden minder kunnen sparen, en we moeten nu allemaal dingen aan gaan vragen (electriciteitsaansluiting en dat soort dingen), dus drukdrukdruk. Maar érg leuk!
Met citaat reageren
Oud 15-10-2007, 13:33
Verwijderd
en ik weet dat dit niet de oplossing is...
Met citaat reageren
Oud 15-10-2007, 15:05
IcedEarth
Avatar van IcedEarth
IcedEarth is offline
Succes @ Vogelvrij!
__________________
never get old
Met citaat reageren
Oud 15-10-2007, 15:31
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Ik ga maar eens een mail sturen aan mn so-called/used to be beste vriendin..en daarin ga ik goudeerlijk zijn.

Het is de enige manier om de muren die wij hebben opgetrokken te doorbreken. Het is alsof zij A is, ik C ben en we praten alsof we B zijn.. oppervlakkig, zonder ons zelf écht te laten zien. Sociaal geaccepteerd, maar daardoor voel ik gewoon de afstand. Mijn vriend zegt dat dit sowieso gebeurd zou zijn, ook al had ik haar nooit van mn eetgestoorde gedragingen verteld. We zijn, hoe pijnlijk ook, uit elkaar gegroeid. En ik hoop dat ik nog wat kan lijmen...want ik heb stiekem zo'n respect voor haar. Waarom kost het dan allemaal zoveel moeite? Moet ik dan echt iedereen verliezen?
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Met citaat reageren
Oud 15-10-2007, 15:32
Verwijderd

opgebouwd over de hele dag en ik verpest het in 3 minuutjes en nu kan ik wel janken. bahbahbah
Met citaat reageren
Oud 15-10-2007, 15:47
Pruts0r
Avatar van Pruts0r
Pruts0r is offline
Zou het dan echt? *hoopt* Zou het dan echt dat die vloek op het verliefd worden bij mij gebroken is? Deze keer begon ik iemand leuk te vinden, en vervolgens, echt nét voor ik echt verliefd werd, kreeg ze een vriend..

Als ik nu verliefd was geworden en ze had dan iets met die jongen gekregen, had ik me wss heel erg kut gevoeld. Normaal als ik verliefd word, tot nu toe nog iedere keer, is het meestal dat ze me gewoon als vriend zien en niet verliefd zijn. Nu wordt het eindelijk eens een keer voorkómen dat ik in zo'n situatie terecht kom dat ik me heel erg kut ga voelen.

We kunnen nu ook gewoon het contact aan blijven houden, dat had wss niet gekund als ik echt verliefd zou zijn geworden, dan had ik haar niet meer kunnen zien ivm mijn gevoelens..

Mja, nu voel ik me eindelijk weer eens echt vrolijk en vooral opgelucht. Eindelijk gaat eens niet alles fout en ik voel eindelijk ook niet meer die druk doordat ik mijn gevoelens niet thuis kon brengen, of beter gezegd, niet thuis wilde brengen, bang voor het resultaat
__________________
Stop living in the past, live for the future!
Met citaat reageren
Oud 15-10-2007, 16:18
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Citaat:
Ik ga maar eens een mail sturen aan mn so-called/used to be beste vriendin..en daarin ga ik goudeerlijk zijn.

Het is de enige manier om de muren die wij hebben opgetrokken te doorbreken. Het is alsof zij A is, ik C ben en we praten alsof we B zijn.. oppervlakkig, zonder ons zelf écht te laten zien. Sociaal geaccepteerd, maar daardoor voel ik gewoon de afstand. Mijn vriend zegt dat dit sowieso gebeurd zou zijn, ook al had ik haar nooit van mn eetgestoorde gedragingen verteld. We zijn, hoe pijnlijk ook, uit elkaar gegroeid. En ik hoop dat ik nog wat kan lijmen...want ik heb stiekem zo'n respect voor haar. Waarom kost het dan allemaal zoveel moeite? Moet ik dan echt iedereen verliezen?
1.5 pagina op lettertype 10 zijn verstuurd. Hopelijk maak ik niet meer kapot dan wat nu al kapot is...
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Met citaat reageren
Oud 15-10-2007, 16:48
gewoonik
gewoonik is offline
Het gaat gewoon niet. Het lukt me niet om de dingen te doen die ik moet doen, normaal te leven en vrolijk te zijn. En ik kreeg eindelijk een mailtje van hem en t was vast lief, maar t doet me nu allemaal zo weinig.
Ik wou dat ik niet mij was.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2007, 16:55
Verwijderd
Hoe kan ik aan huisgenoten duidelijk maken dat voor mij het in niet in de stemming zijn voor schoonmaken iets anders betekent dan voor hun? Zij hebben dan geen zin, maar ik heb het gevoel alsof ik doodga.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2007, 16:57
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Citaat:
Hoe kan ik aan huisgenoten duidelijk maken dat voor mij het in niet in de stemming zijn voor schoonmaken iets anders betekent dan voor hun? Zij hebben dan geen zin, maar ik heb het gevoel alsof ik doodga.
Niet verkeerd bedoeld, maar kan het je juist niet helpen om dan wat anders te gaan doen ipv in je down-stemming te blijven hangen?

@OT:
Ik heb weer eens zelfhulpgroep, en ik heb deze keer wél een positief punt in te brengen.. maar verder voel ik me moe en slecht. Ik heb het allemaal zo niet onder controle, dat ik het liefst onder de grond gestopt zou willen worden. Héél diep en ver weg van alle mensen die ik me pijn laat doen.
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Met citaat reageren
Oud 15-10-2007, 16:58
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Tentamen is voorbij. Ging niet bepaald lekker. Eigen schuld. Maar hopen op het beste.

En nu ben ik moe. Nu mocht ik moe zijn. Na die master, na die druk, na die 3 weken om alles in te halen waarin ik zo slim was om bij een studentenvereniging te gaan. Na die introductie waar ik niet geslapen heb. Na alles. Nu kan ik even uitrusten. En dat ga ik doen. Ik ga lekker om 9 uur naar bed. Hopelijk kan ik slapen in plaats van alleen maar aan hem denken. Morgen ga ik gezellig naar vereniging, lekker klaverjassen en ontspannen. Woensdag ook. Donderdag begin ik weer. Dan ga ik gewoon dit cijfer compenseren, mocht ik iig een 5 hebben.

Alles komt wel. Niet vandaag en niet morgen.
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 15-10-2007, 16:59
Verwijderd
Citaat:
Niet verkeerd bedoeld, maar kan het je juist niet helpen om dan wat anders te gaan doen ipv in je down-stemming te blijven hangen?
Soms heb ik helemaal geen energie meer over, dan kan ik alleen maar onder de dekens liggen.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2007, 17:15
Verwijderd
Muuhh, ik ben zoooo moe en heb zooo weinig motivatie en ik moet wel.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2007, 17:32
Verwijderd
ben sinds kort achtergekomen waarom ik altijd zo down was, nouja mooiste dag van me leven want zover ik weet probeerde ik dat antwoord te vinden, ik was zo freaking blij maar kort daarna vol angst, wat moet ik doen? wie ben ik dan wel zonder alles maar te faken? en meteen was ik weer terug bij t begin..

ben nog lang niet klaar met mezelf
Met citaat reageren
Oud 15-10-2007, 18:37
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
blegh klote werk.. volgens mij hebben ze totaal geen vertrouwen in mij alleen maar als het hun goed uit komt..
iedere keer wordt ik weer op de makkelijkste en minst intensive studie gezet terwijl de rest druk loopt te doen en van alles aan het ontwikkelen is..
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2007, 18:41
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Aaach, ik zit helemaal onder de muggenbulten op m'n schouders en bovenarmen. Kutmuggen.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2007, 19:04
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Succes @ Vogelvrij!
Dank je. Ik verwacht er niet zoveel van, maar hij zei toentertijd dat ik eigenlijk een keer terug moest komen om te zeggen hoe het ging, dus echt voor gek zal ik niet staan, hopelijk. Hij kan niet echt iets voor me doen denk ik, al zou het geweldig zijn als hij iets had dat tegen overgeven helpt. En mijn moeder bood aan om mee te gaan en nu weet ik niet of dat ik een goed idee vind (twee horen meer dan één, ik ben zo iemand die alles meteen weer vergeet) of dat ik het juist niet wil. Nog even over nadenken.

Verder voel ik me eigenlijk niet eens zo beroerd
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 15-10-2007, 19:19
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
vogelvrij veel succes..
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-10-2007, 19:23
moon
Avatar van moon
moon is offline
Bedankt nog voor de felicitaties die ik gehad heb na mijn post.

Ot: ik word oud
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Met citaat reageren
Oud 15-10-2007, 19:25
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
aaargh voel me zo vreselijk nutteloos en zinloos.. mijn hoofd loopt over van de foute ideeen, nog fouter, nog meer dan gewoonlijk..

wat heeft dit leven nog voor zin, zonder mij leeft en draait alles door, het maakt niet uit.. het maakt niet uit.. het hoeft niet meer.. zonder mij is ook goed, zonder mij is er geen pijn en is alles beter en leuker
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2007, 19:43
Little_lady
Little_lady is offline
Fijn, ging het te goed gister en vanochtend dat ik nu weer zo'n grandioze hoofdpijn heb ofzo?
__________________
Lise *10-11-2010 <3
Met citaat reageren
Oud 15-10-2007, 19:47
Verwijderd
Hij heeft hyves en er staat zo'n ontzettend leuke foto op. Ik heb hem echt al heel veel keer bekeken. En er stond een foto van z'n vriendin op, hun passen echt niet bij elkaar. Dat zeg ik niet uit jaloersheid ofzo maar ik had echt wel iets anders verwacht bij hem. Maar ja, er zal vast wel iets heel leuks aan haar zijn ofzo. Ik voel me best relaxed, ik hoef morgen pas het 3e te beginnen. Alleen is m'n vader misselijk en ik kan absoluut niet tegen overgeven dus dat is niet zo leuk. Vandaag had ik best een lekker dag, 2 tussenuren en lekker rustig aan doen. Heerlijk. Ik was vanochtend wat aan het vertellen tegen m'n vriendinnen en toen kwam hij langs en ik bleef midden in m'n zin hangen omdat ik niet meer wist wat ik wilde zeggen. Dus ik werd een beetje uitgelachen (logisch). Vanmiddag heb ik echt een uur lang lopen sms-en met een vriendinnnetje. Dat was echt heel leuk, we zaten allebei achter de computer die foto te kijken. En wij maar commentaar leveren.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2007, 21:06
Verwijderd
Aaaargh, ik ben stom en een sukkel en en en.
En nu voel ik me kut, gotsie. Ik ga nog maar ff wat afmaken voor morgen en dat slapen.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2007, 21:10
kroot
kroot is offline
Dit weekend met het opleidingsorkest op kamp geweest. Iemand van de leiding was ziek dus was ik ook leiding, echt heel tof. Leuke dingen gedaan, kinderes waren meestal wel braaf, en was leuke sfeer!! En vanacht een beetje bijgeslapen.

@ Moon en Ruudje: nog gefeliciteerd!
Met citaat reageren
Oud 15-10-2007, 21:17
Redhair
Redhair is offline
School is klote maar daar ga ik niet over praten want ik ga mijn humeur niet weer verpesten.
Net bij mijn moeder geweest en msn op haar computer gezet en het uitgelegd, zo cool. Ze is 56 maar vond de emoticons helemaal geweldig en vind het zo leuk dat ze nu steeds met me kan msnen. Net stuurde ze kusjes en sterretjes en een maan, ik hou echt van haar, mijn lieve, coole mama. Hoe kon ik haar ooit zo veel pijn doen? Nooit, nooit en nooit meer zal ik haar zo veel pijn doen, zal ik haar bestellen, bedriegen, nooit meer.
__________________
Digital ash in a digital urn.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2007, 21:19
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
*knip*
Oh, lief zeg. <3
Met citaat reageren
Oud 15-10-2007, 21:45
Verwijderd
Wauw, ik weet gewoon niet meer wat ik met mezelf aanmoet, maar dit was wel een redelijke dag. Sociale contacten/afleiding zijn fijijijn. En mn docent heeft teruggemaild over die autisme-taalkunde-zaak dinges en hij heeft boeken en video's voor me, jihaaa. Superinteressant <3
Met citaat reageren
Oud 15-10-2007, 21:48
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Ik kreeg een compliment vandaag van de leiding, dat ik zoveel meer energie uitstraalde en er zoveel beter bij zat dan de voorgaande weken. Dat klopt ook, ik heb de afgelopen week meer ups gehad dan daarvoor, minder vreetbuien ook. Verder voelde ik me véél meer op mn plek, ik had geen twijfels over mijn aanwezigheid daar.. Of ik er wel hoorde. Toen ik dat zei, zei ze: "Dat klopt ook, want ik denk namelijk dat je hier wél hoort". Het bracht geen extra onrust, geen kortsluiting in mijn hoofd. Het is zo, ik hoor daar. Met mijn eigen eigenaardigheden, mijn eigen maffe gewoontes en mijn eigen compensaties. Ook al zijn er anderen die het helemaal anders doen, dat maakt me niet meer of minder eetgestoord. Wat een openbaring.

Ik heb wel weer een vreselijk moeilijke stap bedacht die ik deze keer zelfs twéé weken ga volhouden... Maandag geen eetbui hebben. Oei.. Als er één dag mijn valkuil is, dan is het maandag wel. Maar het gaat vast goedkomen, want ik heb groepsgenootjes die ik kan smsen, mailen, bellen

Together we'll make it through somehow
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Met citaat reageren
Oud 15-10-2007, 22:04
Verwijderd
Go Yana! <3
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 15-10-2007, 22:25
Rob
Avatar van Rob
Rob is offline
Lekker insignificant, but who cares: Ik weet eindelijk welk stuk muziek er gebruikt is in een Dragonball Z reclame zoveel jaren terug: Mozart's requiem. <3 En dan specifiek het Dies Irae deel.

Best wel gaaf om te horen, eigenlijk.
__________________
Bad spelling and grammar make me [sic].
Met citaat reageren
Oud 16-10-2007, 09:14
Rob
Avatar van Rob
Rob is offline
<whine-mode>

Wat erger ik mij toch enorm aan de meeste treinreizigers (en aan de westerse busreizigers, ook). Niet eens elkaar even de tijd gunnen om fatsoenlijk uit te stappen en altijd maar voordringen.
Nee, nog terwijl de mensen uit proberen te stappen al proberen in te stappen zodat je eventjes kunt zitten. Egoïsten.

</whine-mode>

Okay, klaar.
__________________
Bad spelling and grammar make me [sic].
Met citaat reageren
Oud 16-10-2007, 09:56
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
@ Yana: goedzo! Dit klinkt al een stuk positiever

Citaat:
Ze mogen geen spullen meenemen die niet van haar zijn, dus ze kunnen echt niet zomaar jouw spullen mee nemen. Hopelijk komen ze er snel achter dat ze er niet meer woont, want leuk is anders natuurlijk. (Een buurvrouw van me heeft hetzelfde gedaan; ze had schulden, is doen geëmigreerd en nu krijgt de nieuwe bewoner haar aanmaningen enzo, heel irritant.)
Bij m'n vriend is het dus precies hetzelfde. De man die er voor hem woonde, is ook geëmigreerd en had kennelijk nog schulden. M'n vriend heeft die belastingdeurwaarder gebeld en die zou de zaak opnieuw in onderzoek nemen.

OT: Gaat wel (weer) goed. Gisteravond weer mee geweest naar de pubquiz. En hoewel ik het nog steeds niet voor elkaar krijg iets te vertellen daar in dat groepje, voel ik mijn aanwezigheid wel geaccepteerd. Vandaag nog een dagje bij m'n vriend, het studeren gaat hier wel goed. Morgen denk ik weer naar huis.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2007, 11:33
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Ik heb de laatste tijd echt nergens zin in. Ik vind alles niet vreselijk ofzo, maar er is niets om naar uit te kijken, of nou ja, dat zou er wel moeten zijn, alleen ik kijk er niet naar uit. Ik zie er ook niet tegenop ofzo, maar het is gewoon allemaal zo neutraal en geen zinnerig. En dit is al een tijdje zo, bah.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Met citaat reageren
Oud 16-10-2007, 11:52
Verwijderd
Ik verheug me nu een beetje op donderdag, therapie, ik ben zo blij met hoe ik me nu voel en ik hoop dat dat blijft. Ik weet wat ik wil, en dat is doorzetten, verder gaan met studeren en mijn studie afmaken.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2007, 12:34
Verwijderd
Ik ben zo emotieloos de laatste tijd.
Maar net was ik even gek, ik werd bijna aangereden omdat ik 'aanwijzingen' hoorde en het verkeer niet meer overzag
Met citaat reageren
Oud 16-10-2007, 13:26
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik ben naar de dokter geweest. Ik was zo zenuwachtig dat ik weer heb overgegeven. Nu heb ik hele enge pillen gekregen (ongeschikt voor onder de vijftig kilo en enge bijwerkingen, de dokter zei heel andere dingen). Hopelijk heb ik ze niet nodig, voel me nu wel weer rustiger.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 16-10-2007, 13:56
Verwijderd
Wat heb je gekregen Vogelvrij? Misschien kan ik je meer uitleggen over die bijwerkingen
Met citaat reageren
Oud 16-10-2007, 14:33
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
zo ik heb me ziek gemeld.. gaat echt niet goed
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2007, 14:55
Verwijderd
Ik word echt zó chago van treinreizen soms. Nooit meer dan een dag of 2, 3 zonder vertragingen enzo. :/

Dus nee, mn humeur is niet geweldig, en ik heb geen zin in repetitie, en hij praat niet terug. Pfff.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2007, 14:59
Verwijderd
Emailtje van CIE (dit keer niet pas na 3 weken) dat mijn housing application problemen in 1 keer oplost. En ik heb mijn aanvragen voor beurzen van niet-Leidse fondsen op de bus gedaan. Dat is al een goed begin. Volgens mij ben ik bijna door de bureaucratie van een uitwisseling regelen heen.

Vandaag weer werkgroep en dat was... vreselijk? Ik kan mezelf ook zo opfokken. Ik durf/wil nooit iets zeggen in dat soort groepen en de rest weet het niet of wil het ook niet zeggen, dus het duurt altijd een eeuwigheid voordat het goede antwoord komt bovendrijven, en het is zo allemachtig zinloos. Wat een tijdverspilling. En ik vind het irritant dat ik zo ongelukkig word van zo'n vervelende werkgroep, want het is zo'n stomme reden om ongelukkig te zijn. Gelukkig was mijn humeur snel weer beter. Morgen heb ik weer werkgroep, maar de opdrachten zijn gesplitst in opdrachten voor groep A en voor groep B en ik weet niet in welke groep ik zit. En het is sowieso niet logisch als zes mensen een presentatie moeten voorbereiden over exact hetzelfde artikel, toch? Ik snap niet echt wat nu de bedoeling is.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2007, 15:01
Lotte
Avatar van Lotte
Lotte is offline
Hoe reageer je op iemand die door slaapgebrek enorm prikkelbaar is en daardoor constant aan het ruzie zoeken is? Eerlijk waar, een tip zou momenteel erg handig zijn *zucht*
Met citaat reageren
Oud 16-10-2007, 15:18
Verwijderd
Citaat:
Hoe reageer je op iemand die door slaapgebrek enorm prikkelbaar is en daardoor constant aan het ruzie zoeken is? Eerlijk waar, een tip zou momenteel erg handig zijn *zucht*
Niet, vooral niet te veel reageren? Alles wat je zegt is toch maar een excuus voor ruzie, denk ik dan. Of gewoon vriendelijk blijven ..

hij versiert een vriendin van me gewoon waar ik bij sta. HOUD OP JOH, ik had jou eerst Ik wil een buzzer die me waarschuwt voor jongens die ik leuk kan gaan vinden.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2007, 15:56
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
@Yana: je klinkt positief, goed zo meis!!

OT: Het lijkt weer wat beter te gaan. Heb net m'n eerste schoolexamen gehad waarvan ik denk dat een voldoende er wel in zit. Drukke week, vooral vandaag en hoewel ik denk dat ik nooit alles op tijd afkrijg en kan doen valt de stress mee. Het eten gaat heel langzaam wat beter, ik merk nu ook dat ik écht eten nodig heb om goed te presteren dus vandaag was een goede eetdag M'n hoofd wordt er nog steeds niet minder op, ik lijk echt op een heks maar vandaag maakt het me even niet zoveel uit.
Voel me nog steeds vrij leeg, emotieloos maar als ik iets voel is het absoluut minder boos/verdrietig/eenzaam dan de afgelopen weken. Hopelijk blijft dat een tijdje zo.
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:03.