Oud 08-04-2002, 10:04
~!Anti-Matter!~
~!Anti-Matter!~ is offline
Wat vinden de mensen hier van hem? Ik vindt hem echt een geniaale reggiseur, en ik was behoorlijk onder de indruk toen ik Pulp Fiction voor het eerst zag. Daarna ben ik nog meer films van hem gaan kijken, (reservoir dogs, true romance en dusk till dawn) en die vond ik ook allemaal wel goed eigenlijk. Weet iemand van jullie overigens wanneer er weer een nieuwe film van hem gaat aankomen? Ik heb al een hele tijd niks meer van hem gehoord.

Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-04-2002, 10:46
dopehead
dopehead is offline
die kerel is idd geniaal ik heb from dusk till dawn en pulp fiction op video liggee hiero ergens.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 10:51
AgainstTheGrain
AgainstTheGrain is offline
ook geen idee waneer we weer iets van hem kunnen aanschouwen maar geniaal is hij cker!
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 11:05
~!Anti-Matter!~
~!Anti-Matter!~ is offline
Citaat:
dopehead schreef:
die kerel is idd geniaal ik heb from dusk till dawn en pulp fiction op video liggee hiero ergens.
Jah, Ik heb Reservoir dogs ook nog eigenlijk. Maar hij's al een jaar uitgeleend aan iemand die ik niet zovaak meer zie..
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 11:37
Rollo Tomasi
Avatar van Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Reservoir Dogs en Pulp Fiction zijn uitstekende films van Tarantino. Jackie Brown heb ik nog niet gezien. True Romance en From Dusk Till Dawn heeft hij geschreven, niet geregisseerd.
__________________
Mein Name ist Joachim von Hassel/Ich bin Pilot der Bundeswehr/und sende Ihnen aus meinem Flugzeug/den Funkspruch den niemand hört
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 14:17
The Senna Fan
Avatar van The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Goeie regiseur, Reservoir Dogs en Desperado zijn goed.
__________________
Jusqu'ici tout va bien... jusqu'ici tout vas bien... Mais le plus important, c'est pas la chute... C'est l'atérissage. --- La Haine
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 14:39
Spoeleh
Avatar van Spoeleh
Spoeleh is offline
kill bill wor de volgende film die uitkomt van hem. daarna komt er een jaar later nog een oorlogs film uit ook door hem geregiseerd.
zelf wacht ik nog altijd op "the Vega Brothers". lijkt me echt ee ngeniale film maar ook naar kill bill kijk ik uit. ik heb trouwens al zijn films hier thuis liggen. (killing zoë en NBK zijn ook naar zijn script trouwens!)
__________________
It's like that yáll, and it sounds so nice, hiphop.. you're the love of my life
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 15:08
Diesel
Avatar van Diesel
Diesel is offline
Quentin Tarantino is absoluut een goed regisseur, een van de beste........ Reservoir Dogs, Pulp fiction en Jackie Brown vond ik prachtig.
__________________
Original sin comes just once in a lifetime.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 17:48
TeiZ
TeiZ is offline
Citaat:
Spoeleh schreef:
kill bill wor de volgende film die uitkomt van hem. daarna komt er een jaar later nog een oorlogs film uit ook door hem geregiseerd.
zelf wacht ik nog altijd op "the Vega Brothers". lijkt me echt ee ngeniale film maar ook naar kill bill kijk ik uit. ik heb trouwens al zijn films hier thuis liggen. (killing zoë en NBK zijn ook naar zijn script trouwens!)

Same here

Hield een tijd geleden steeds in de gaten hoe de vorderingen gingen, maar heb het opgegeven...ik merk wel wanneer ik naar de premiere kan... Vega bros lijkt me echt fantastisch net als kill bill

Zoveel gezeik dat het nog wel even kan duren volgens mij
__________________
You Talk the talk, but can you Walk the walk?
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 19:57
konflict
Avatar van konflict
konflict is offline
reservoir dogs en pulp fiction briljant, jackie brown goed en de rest wat overrated imo...
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 07:05
Anonymous John
Avatar van Anonymous John
Anonymous John is offline
Citaat:
The Senna Fan schreef:
Goeie regiseur, Reservoir Dogs en Desperado zijn goed.
Hij acteerde alleen maar een kleine rol in Desperado, verder had hij er niks mee te maken.

Enfin, From Dusk Till Dawn(Alleen script), Reservoir Dogs en Pulp Fiction zijn wel goede film van hem
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 17:10
TeiZ
TeiZ is offline
Citaat:
Anonymous John schreef:


Hij acteerde alleen maar een kleine rol in Desperado, verder had hij er niks mee te maken.

Wrong!

Desperado is geregisseerd door Rodriguez, die tevens "el mariachi" heeft gemaakt, dat was zeg maar de low-budget versie van desperado. In ieder geval, QT heeft zeker wel veel meegedragen aan het maken van desperado, mede doordat ze goede vrienden zijn van elkaar.
__________________
You Talk the talk, but can you Walk the walk?
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 17:38
The Senna Fan
Avatar van The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
TeiZ schreef:


Wrong!

Desperado is geregisseerd door Rodriguez, die tevens "el mariachi" heeft gemaakt, dat was zeg maar de low-budget versie van desperado. In ieder geval, QT heeft zeker wel veel meegedragen aan het maken van desperado, mede doordat ze goede vrienden zijn van elkaar.
Klopt. En in tv gidsen etc staat altijd: regisseur QT. Maar dat is waarschijnlijk ook om meer kijkers te trekken
__________________
Jusqu'ici tout va bien... jusqu'ici tout vas bien... Mais le plus important, c'est pas la chute... C'est l'atérissage. --- La Haine
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 18:34
Anonymous John
Avatar van Anonymous John
Anonymous John is offline
Citaat:
TeiZ schreef:


Wrong!

Desperado is geregisseerd door Rodriguez, die tevens "el mariachi" heeft gemaakt, dat was zeg maar de low-budget versie van desperado. In ieder geval, QT heeft zeker wel veel meegedragen aan het maken van desperado, mede doordat ze goede vrienden zijn van elkaar.
Rodriguez en Tarantino zijn inderdaad goede vrienden maar Tarantino was niet betrokken bij de regie/productie/script van Desperado.

http://us.imdb.com/Name?Tarantino,+Quentin om zijn filmography te zien
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 00:29
Verwijderd
Kill Bill gaat zó ontzettend hard aarsch schoppen, dat wil je *niet* weten.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 00:54
TeiZ
TeiZ is offline
Heheh HELL YEAH
__________________
You Talk the talk, but can you Walk the walk?
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 00:57
TeiZ
TeiZ is offline
Citaat:
Anonymous John schreef:


Rodriguez en Tarantino zijn inderdaad goede vrienden maar Tarantino was niet betrokken bij de regie/productie/script van Desperado.

http://us.imdb.com/Name?Tarantino,+Quentin om zijn filmography te zien
Was het dan bij "el Mariachi" ? Er staat me zoiets bij, want als dat zo zou zijn, heeft ie toch enige invloed gehad op desperado, aangezien dat de "opvolger" was
__________________
You Talk the talk, but can you Walk the walk?
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 07:17
Anonymous John
Avatar van Anonymous John
Anonymous John is offline
Citaat:
TeiZ schreef:


Was het dan bij "el Mariachi" ? Er staat me zoiets bij, want als dat zo zou zijn, heeft ie toch enige invloed gehad op desperado, aangezien dat de "opvolger" was
Rodriguez is de enige die invloed had over El Mariachi en Desperado. Hij staat bij beide films als Schrijver/Producent/Regisseur.

Ze hebben wel samengewerkt aan From Dusk Till Dawn en de twee vervolgen daarvan.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 10-04-2002, 23:37
Rollo Tomasi
Avatar van Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Citaat:
The Senna Fan schreef:


Klopt. En in tv gidsen etc staat altijd: regisseur QT. Maar dat is waarschijnlijk ook om meer kijkers te trekken
Betere gids kopen .

En Tarantino zal wel niet zoveel met het maken van Desperado te maken hebben, anders zou hij wel credits gekregen hebben, denk ik.
__________________
Mein Name ist Joachim von Hassel/Ich bin Pilot der Bundeswehr/und sende Ihnen aus meinem Flugzeug/den Funkspruch den niemand hört
Met citaat reageren
Oud 13-04-2002, 14:54
Diesel
Avatar van Diesel
Diesel is offline
Citaat:
Anonymous John schreef:



Ze hebben wel samengewerkt aan From Dusk Till Dawn en de twee vervolgen daarvan.
Texas Blood Money a.k.a. From Dusk Till Dawn 2 was ongelofelijk slecht, echt niets voor Boaz Yakin (regisseur van de geniale drama/comedy Remember the Titans) die verantwoordelijk is voor het verhaal en al helemaal niets voor Tarantino en Rodriguez die executive producers zijn van deze grootse flop. Het was ongelofelijk stom van Rodriguez om de vervolg van From Dusk Till Dawn te laten regisseren door de mislukte regisseur en acteur Scott Spiegel. De derde deel van de trilogy genaamd The Hangman`s Daughter waar Rodriguez en Tarantino executive producers van zijn is stukken beter dan Texas Blood Money, de acteerprestaties van Temuera Morrison (Once there were Warriors << aanrader), Orlando Jones (The Replacements) , Danny Trejo (Heat) en Rebecca Gayheart (Urban Legend) maken van deze film een keiharde "action epic" maar of het een waardig vervolg is van From Dusk Till Dawn betwijfel ik.......
__________________
Original sin comes just once in a lifetime.

Laatst gewijzigd op 13-04-2002 om 14:59.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2002, 19:51
king112
Avatar van king112
king112 is offline
natural born killers heeft hij ook geschreven maar is slecht
reservion dogs is nog zijn allerbeste film
Met citaat reageren
Oud 14-04-2002, 01:59
TeiZ
TeiZ is offline
Tja het is hoe je het bekijkt. RD ismet zo weinig geld gemaakt, maar meesterlijk in elkaar gezet.

PF daarintegen had een veel groter budget en is meer "volwassen", ik ga toch voor PF..dat is gewoon de BOM

Hoewel al zn eigen geregiseerde films prachtig zijn, varierend van heel goed tot subliem, met als PF als toppunt.

Ik verheug me ook zo op zn nieuwe projecten...tering beter schiet ie op!
Gelukkig zijn er genoeg andere regiseurs die ook goede smaak hebben, waardoor de kwelling van het wachten redelijk wordt teruggedrongen

__________________
You Talk the talk, but can you Walk the walk?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio [announced] Inglorious Bastards - Q. Tarantino
Diesel
41 01-07-2009 11:33
Films, TV & Radio Quentin Tarantino: Death Proof
QuentinT
53 27-06-2007 17:51
Films, TV & Radio Grind House (2007, Rodríguez, Tarantino)
Carn
100 15-06-2007 08:24
Films, TV & Radio Tarantino gaat csi regisseren
Cosa_nostra
21 25-02-2005 18:09
Films, TV & Radio Quentin Tarantino <worship>
Verwijderd
20 17-12-2003 14:15
Films, TV & Radio [Film] Kill Bill (Quentin Tarantino)
Verwijderd
10 29-01-2003 23:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:42.