Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-10-2004, 20:18
passé
Avatar van passé
passé is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 26-10-2004 @ 21:07 :
Nee, Sjors heeft hem nooit aangegeven. En als je al geen twee series uit elkaar kan houden, is het misschien tijd van je tv-verslaving af te kicken.

....



Het feit dat ie twee series niet uit elkaar kan houden wijst niet op een televisie verslaving hoorrr
__________________
Couldn't afford a car so she named her daughter Alexus
Advertentie
Oud 26-10-2004, 20:28
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
passé schreef op 26-10-2004 @ 21:18 :
Het feit dat ie twee series niet uit elkaar kan houden wijst niet op een televisie verslaving hoorrr
Nou, het lijkt me niet heel moeilijk om 2 series uit mekaar te houden. Dan is het óf tv-verslaving óf stupiditeit.
Oud 26-10-2004, 20:29
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 26-10-2004 @ 20:44 :
Ja, iemand die verkracht is, is een zeikerd!

Kijk, zó moet dat, Ray! Tell her, Jeanine! Make him pay, Sjors!

Val dood, Charlie. En Nick en Yasmin ook, graag.
Ja, gewoon aangifte doen. en lekker slim om dan naar Nicks huis te gaan.

Ik vind nick wel cool soms.
Ray: 'dat gaat dus niet door, ik hoef dat geld niet van een achterbakse vervelende..'
Nick: 'dan niet'

Mark Almighty je loopt wel tegen anderen te zeiken en te zaniken maar zolang jij zegt dat anderen geen verkrachter moeten verdedigen (in een soap nota bene), ga je eerst zelf maar een leven zoeken.
Oud 26-10-2004, 20:37
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 26-10-2004 @ 20:44 :
Ja, iemand die verkracht is, is een zeikerd!
iemand die verkracht is, is ook niet per definitie geen zeikerd.

Sjors is gewoon een zeikerd om hoe ze doet. Dat ze het moeilijk heeft met d'r verkrachting is hartstikke normaal, maar dat betekent nog niet dat haar karakter niet zeikerig kan zijn.
Ik erger me dood aan het kind dat de goedheid zelve is.

En je moet echt eens leren realiteit en televisie gescheiden te houden. Op televisie mag je WEL achter een verkrachter staan. De slechteriken zijn altijd leuk. Ludo, Bowien, Dian: heerlijk.
Zo ook Nick dus.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 26-10-2004, 20:43
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 26-10-2004 @ 21:07 :
Wat denk jij nou? Dat als je verkracht bent, dat je daar na een jaartje overheen bent? Ik ken iemand, die heeft er na 10 jaar nog last van.
crisis zeg, dit is een SERIE, geen werkelijkheid!

In GTST groeit Sjors binnen 5 jaar op tot een jongere van 18 jaar.
In GTST hangt Bowien een zomervakantie lang aan een cliff.
In GTST zijn Ludo en Charlie beiden voor eeuwig verlamd om 2 maanden later weer te kunnen lopen.
In GTST laten ze een geestelijk gehandicapte jongen die iemand vermoord heeft gewoon rond lopen.
In GTST zien ze geesten.
In GTST doet Isabella het met d'r eigen vader.
In GTST heeft Ludo nog altijd de rechten over z'n kinderen.
In GTST heeft Ludo twee identieke vrouwen gehad die geen familie van elkaar zijn, maar elkaar wel proberen af te maken.

Moet ik nog even doorgaan?
Ja, in GTST mag Sjors wel een keertje ophouden over die verkrachting. Die verhaallijn duurt nu wel lang zat.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 26-10-2004, 21:46
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Pffff, wat een gezeik weer vandaag tussen:
- Yasmin en Stefano (maar gelukkig lijkt dat bijna ten einde )
- Nick, Morris, Sjors, Charlie, etc. etc. sjongejonge zeg.

Oke, Sjors mag dan wel zo knap en lief zijn, het is ook soms een zeikerd hoor. Alleen maar omdat Nick en Morris in hetzelfde bedrijf zitten, kan Morris opeens geen vriend meer van haar zijn? Zaken en privé gescheiden houden dacht ik toch... maar als je dan volgens de Sjors-manier doet, druk je je best wel zielig uit vind ik. Ook al is het natuurlijk erg wat Nick heeft gedaan. Maar ga dan niet de zielepoot uithangen en doe aangifte.

Echter, het gedrag van Charlie van ik nog walgelijker. Hoe ze praat over Sjors midden in een café tussen veel van Sjors' vrienden vind ik ook niet kunnen. Bovendien trap je zo een scène en keer je iedereen tegen je. Mensen hebben dan een slecht beeld van Nick, terwijl hij ook wel zijn goede kanten kan hebben... maar om Sjors zo af te kraken hoeft ook weer niet. Op de manier hoe ze daar zat te foeteren... bah. Als ik Janine (of wie ook achter haar stond, weet al niet meer zeker) was geweest, had ik haar uit haar stoel geduwd. ...Nee sorry, dat laatste was toch te grof geweest...
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 26-10-2004, 22:15
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Sorry, jongens, ik kan heus wel tv van realiteit onderscheiden. Maar jullie doen er zo makkelijk over hier... en ik ken een meisje die dit mee heeft gemaakt. Ze is een heel goede vriendin van me geweest. Je snapt dus misschien waarom ik het zo hoog opneem. Ik heb haar in de knoop gezien met zichzelf, ik heb haar angstig gezien, bang voor iedere aanraking, ik heb haar zichzelf zien pijnigen, ik heb haar littekens op haar armen gezien en ik heb haar zien instorten. En hoewel het maar een soap is, en maar op tv is (en dat besef ik heel goed) kan ik heel boos worden van opmerkingen als: "maar na een jaar..." of "gewoon aangifte doen".

Dit was mijn rant. Ik hou op nou.
Oud 26-10-2004, 23:17
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 26-10-2004 @ 23:15 :
Sorry, jongens, ik kan heus wel tv van realiteit onderscheiden. Maar jullie doen er zo makkelijk over hier... en ik ken een meisje die dit mee heeft gemaakt. Ze is een heel goede vriendin van me geweest. Je snapt dus misschien waarom ik het zo hoog opneem. Ik heb haar in de knoop gezien met zichzelf, ik heb haar angstig gezien, bang voor iedere aanraking, ik heb haar zichzelf zien pijnigen, ik heb haar littekens op haar armen gezien en ik heb haar zien instorten. En hoewel het maar een soap is, en maar op tv is (en dat besef ik heel goed) kan ik heel boos worden van opmerkingen als: "maar na een jaar..." of "gewoon aangifte doen".

Dit was mijn rant. Ik hou op nou.
ik wist wel dat je iemand kende en dat het daarom zo hoog lag bij jou. Maar soms erger ik me een beetje aan posts als dat je niet voor Nick mag zijn en dat je Sjors geen zeikerd mag vinden. Dan denk ik 'snap toch eens dat het een serie is'. Uiteraard zal ik irl nóóit achter een verkrachter staan.
Maar ook tot zo ver mijn beklag . Wel netjes gereageerd btw, want als ik zo mijn reactie teruglees was die een beetje té agressief
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 26-10-2004, 23:24
zus en zo
Avatar van zus en zo
zus en zo is offline
ja mensen, we moeten goed beseffen dat het een serie is hoe ik en mn vriend soms naar de tv zitten te schreeuwen

en mark, misschien helpt het jou het sjors-verhaal te relativeren door te kijken hoe sjors zich gedraagt, dat is toch niets in vergelijking met dat meisje dat je kent...

komen er nu eigenlijk nieuwe personages in de serie? benjamin weg, milan weg, robert weg...

en die 2 maanden voor nina moeten nu toch wel om zijn
__________________
Geen mens is intelligent genoeg om zijn eigen domheid te begrijpen
Oud 26-10-2004, 23:25
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Balance schreef op 27-10-2004 @ 00:17 :
ik wist wel dat je iemand kende en dat het daarom zo hoog lag bij jou. Maar soms erger ik me een beetje aan posts als dat je niet voor Nick mag zijn en dat je Sjors geen zeikerd mag vinden. Dan denk ik 'snap toch eens dat het een serie is'. Uiteraard zal ik irl nóóit achter een verkrachter staan.
Maar ook tot zo ver mijn beklag . Wel netjes gereageerd btw, want als ik zo mijn reactie teruglees was die een beetje té agressief
Ik vond je reactie niet agressief. Je zei wel waar het op stond. Ik snap natúúrlijk wel dat jullie allemaal het verschil maken tussen tv en realiteit, net als ik overigens.
Oud 27-10-2004, 00:45
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Wat een draak van een aflevering. Tijd voor weer eens een boeiende verhaallijn. Dat gezeik van Sjors mag nu wel eens ophouden, is Janine net gekapt met haar gezeur, begint Sjors weer. Verder zullen ze dat gedoe met Amy wel enorm gaan uitmelken, totdat Isabella in maart 2008 er eindelijk achter komt dat Amy nog leeft.
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.

Laatst gewijzigd op 27-10-2004 om 11:09.
Oud 27-10-2004, 09:15
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
M@rco schreef op 27-10-2004 @ 01:45 :
Wat een draak van een aflevering. Tijd voor weer eens een boeiendeverhaallijn. Dat gezeik van Sjors mag nu wel eens ophouden, is Janine net gekapt met haar gezeur, begint Sjors weer. Verder zullen ze dat gedoe met Amy wel enorm gaan uitmelken, totdat Isabella in maart 2008 er eindelijk achter komt dat Amy nog leeft.
en dat ze inmiddels 12 is
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 27-10-2004, 09:33
Pla
Pla is offline
Ik vind Sjors na gister echt verschrikkelijk, beter trappen ze haar heel snel de serie uit, want ik ben haar echt zat..
EN maar zeuren dat ze geen vrienden heeft, pfff
__________________
duss..
Oud 27-10-2004, 11:10
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Citaat:
Balance schreef op 27-10-2004 @ 10:15 :
en dat ze inmiddels 12 is
Ik gok dat ze de dan 48-jarige Isabella aanrijdt met haar scooter en dat ze elkaar dan op mysterieuze wijze herkennen.

__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.

Laatst gewijzigd op 27-10-2004 om 15:18.
Oud 27-10-2004, 11:23
)Vampje(
)Vampje( is offline
Ik snap niet dat ze in GTST nooit eens de werkelijke reden van hun daden vertellen.

Sjors vroeg zich af waarom Morris het contract met Nick tekende, en Morris zegt dan: 'Ik kon niet anders'.
Het zou misschien wel helpen als 'ie zei dat Nick hem bedreigt, dat 'ie een mes op zijn strot heeft gezet en dat 'ie hem het leven zuur zou maken als hij niet tekende.

Héél misschien zou Sjors er dan begrip voor kunnen opbrengen...
Oud 27-10-2004, 15:12
alu_aapi
Avatar van alu_aapi
alu_aapi is offline
hehe die Janine, ze had wel wat leuks gezegd, ookal is ze een zeikerd... ik had de ondertiteling voor doven en slechthorenden erbij, niet dat dat bij mij van toepassing is, maar goed, en er stond: "waar het bij Sjors altijd over gaat..."
ze zei echter: "Waar het bij Sjors altijd over gaat, maar waar ze het nooit over wilt hebben..."
hehe k had ff lol
Ik vond dat laatste stukje, tussen Sjors en Nick heel mooi,
"ik verpest jouw telefoontje, jij verpest mijn leven..." hehe
k heb op school net hoge/lage status gehad, dat kon je vet mooi zien, toen ze stond en nick zat, en toen (de langere) Nick naar haar toe liep
__________________
leraren zijn eng; ik word eng
Oud 27-10-2004, 15:22
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
alu_aapi schreef op 27-10-2004 @ 16:12 :
hehe die Janine, ze had wel wat leuks gezegd, ookal is ze een zeikerd... ik had de ondertiteling voor doven en slechthorenden erbij, niet dat dat bij mij van toepassing is, maar goed, en er stond: "waar het bij Sjors altijd over gaat..."
ze zei echter: "Waar het bij Sjors altijd over gaat, maar waar ze het nooit over wilt hebben..."
hehe k had ff lol
Ik vond dat laatste stukje, tussen Sjors en Nick heel mooi,
"ik verpest jouw telefoontje, jij verpest mijn leven..." hehe
k heb op school net hoge/lage status gehad, dat kon je vet mooi zien, toen ze stond en nick zat, en toen (de langere) Nick naar haar toe liep
Die van Janine snap ik niet (wat daar grappig aan was). En dat van Sjors vond ik nogal zwak eigenlijk 'ik verpest jouw telefoontje'. Nou nou, wat een daad zeg! Die Nick zal daar vast flink van balen
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 27-10-2004, 16:19
Chérie
Avatar van Chérie
Chérie is offline
Ik denk niet dat ze het zo bedoelde, was meer een aanleiding om te beginnen over t feit dat hij haar leven verpest.
Oud 27-10-2004, 20:05
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Jezus, wat een lul is die Morris toch! Van je vrienden moet je het hebben... Ik snap wel waarom Sjors zich zo ellendig voelt. Zou ik ook zijn als mijn beste vriend me zo zou laten vallen. Of is Morris al vergeten dat Nick hem ooit een mes op zijn keel heeft gezet?

Ow, en Karel mag ook dood!
Maar dat gaat toch binnen een paar maanden geburen, dus dat komt mooi uit.
Oud 27-10-2004, 20:09
Hyphen
Avatar van Hyphen
Hyphen is offline
Hahaha die nieuwe Morris met z'n Sjorsjsj
__________________
I'll make you banana pancakes pretending it's the weekend now
Oud 27-10-2004, 21:34
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Ja, dat viel mij ook al op Sjorsjjssssjjj
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Oud 27-10-2004, 22:04
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 27-10-2004 @ 21:05 :
Jezus, wat een lul is die Morris toch! Van je vrienden moet je het hebben... Ik snap wel waarom Sjors zich zo ellendig voelt. Zou ik ook zijn als mijn beste vriend me zo zou laten vallen. Of is Morris al vergeten dat Nick hem ooit een mes op zijn keel heeft gezet?
Juist niet. Daarom durft ie geen nee te zeggen tegen Nick, hij is bang dat ie zelf afgemaakt wordt.
Alleen heeft )Vampje( gelijk in het feit dat men dat nooit gewoon zegt. Vandaag was echt de perfecte kans voor Morris om aan Shjjjorrjjjsss te vertellen dat hij ook bedreigd was en daarom wel akkoord móest gaan.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 28-10-2004, 01:05
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Balance schreef op 27-10-2004 @ 23:04 :
Juist niet. Daarom durft ie geen nee te zeggen tegen Nick, hij is bang dat ie zelf afgemaakt wordt.
Alleen heeft )Vampje( gelijk in het feit dat men dat nooit gewoon zegt. Vandaag was echt de perfecte kans voor Morris om aan Shjjjorrjjjsss te vertellen dat hij ook bedreigd was en daarom wel akkoord móest gaan.

Maar waarom twijfel Morris dan aan Sjors' verhaal? Hij kent Nick toch als gewelddadige hufter?
Oud 28-10-2004, 11:45
*~Angel~*
Avatar van *~Angel~*
*~Angel~* is offline
Hm ik vond geert hoes al niets maar deze is nog erger bah
met zijn sjorsjrjsrjrj of whatever hoe die dat zijn strot uitkrijgt ;/

Hoeveel morissen zijn er nu eigenlijk al geweest ? 4 ofzo ?
Oud 28-10-2004, 14:11
)Vampje(
)Vampje( is offline
^

3.

Ik vind het echt geweldig hoe Babs zich steeds allemaal hitsige avances van Ludo inbeeldt. Ze wil hem écht heel graag.

Ik vind Sjorrssssjjjjj erg. Echt, wat een afschuwelijk verschrikkelijk mormel is dat. En hoe ze d'r haar nu weer had, ook al zoiets vreselijks. Blegh.

Karel is wel schattig, waarom gaat 'ie dood?
En waarom speelt Robert nu ineens bijna niet meer? En waarom vindt 'ie het niet erg dat zoontjelief weg is?
Geen afscheidsfeest, niks, van niemand. Hoe dan ook, van mij mag Milan lekker eeuwig wegblijven.

En Rosa is schattig he? Helemaal gelukkig dat ze 'éen van Charlies beste vriendinnen' is (Oh? En wie zijn die anderen dan? )

'Kom Rosa, we gaan lekker een outfitje voor je shoppen!'

Charlie is wel altijd leuk gekleed, en ze heeft leuk haar.

Laatst gewijzigd op 28-10-2004 om 14:14.
Oud 28-10-2004, 14:53
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
)Vampje( schreef op 28-10-2004 @ 15:11 :
Karel is wel schattig, waarom gaat 'ie dood?
En waarom speelt Robert nu ineens bijna niet meer? En waarom vindt 'ie het niet erg dat zoontjelief weg is?
Geen afscheidsfeest, niks, van niemand. Hoe dan ook, van mij mag Milan lekker eeuwig wegblijven.

En Rosa is schattig he? Helemaal gelukkig dat ze 'éen van Charlies beste vriendinnen' is (Oh? En wie zijn die anderen dan? )
Een vader die haar dochter voorhoudt dat haar kind dood is, is niet schattig.
Robert is met Milan en Justus door Europa aan het touren met de 'Roadie'.
En Rosa denkt natuurlijk: 'Wat een zielig mens! Ze heeft niet eens vrienden! Maar laat ik maar lekker doen alsof ik het allemaal leuk vind, want dan krijg ik misschien wel een vette bonus.'
Oud 28-10-2004, 16:02
Pla
Pla is offline
Citaat:
Balance schreef op 27-10-2004 @ 23:04 :
Shjjjorrjjjsss
__________________
duss..
Oud 28-10-2004, 17:59
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Citaat:
)Vampje( schreef op 28-10-2004 @ 15:11 :
En waarom speelt Robert nu ineens bijna niet meer? En waarom vindt 'ie het niet erg dat zoontjelief weg is?
Omdat hij met hem mee is
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Oud 28-10-2004, 18:07
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Zo die Karel heeft Isa nog veel uit te leggen! En dat moet snel gebeuren, want voor je het weet issie dood.
Charlie vraagt Rosa als getuige waarom niet Isa of Morris? Ja, ze neemt er 2 zegt ze. Ze wordt met de dag verwender en irritanter.
Barbara met Ludo, die ene scène in de Rosenboom wel lachen... maar ik vind het nog altijd een stom stel met zijn tweëen. Passen gewoon niet bij elkaar.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 28-10-2004, 19:05
geen punt.
Avatar van geen punt.
geen punt. is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 26-10-2004 @ 21:28 :
Nou, het lijkt me niet heel moeilijk om 2 series uit mekaar te houden. Dan is het óf tv-verslaving óf stupiditeit.
Loop niet zo te zeuren Het kan ook zijn dat je niet zo verslaafd bent aan GTST als jij.

Aan de kant van iemand die een verkrachter verdedigt staan moreel verwerpelijk. Je neemt het wel erg zwaar op.
__________________
Zeg vaker NEE (tegen Europa)
Oud 28-10-2004, 22:18
pillbox tales
Avatar van pillbox tales
pillbox tales is offline
Zo, dat gemekker over Amy is zo dom, "ze is nog steeds niet bij dr positieven" Gek hé, als je je kind mist En Ludo en Barbara moeten gewoon sex met elkaar gaan hebben op de keukentafel, en dan staat Janine opeens voor het raam en stormt ze naar binnen (door het raam? ) en krabt ze Ludo en Barbara de ogen uit, en ...
__________________
I'm Jesus Christ on Ecstasy

Laatst gewijzigd op 28-10-2004 om 22:23.
Oud 28-10-2004, 23:11
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
geen punt. schreef op 28-10-2004 @ 20:05 :
Loop niet zo te zeuren Het kan ook zijn dat je niet zo verslaafd bent aan GTST als jij.

Aan de kant van iemand die een verkrachter verdedigt staan moreel verwerpelijk. Je neemt het wel erg zwaar op.
Ja... uhm... 'k heb daarna wel uitgelegd waarom.
Oud 29-10-2004, 11:34
*~Angel~*
Avatar van *~Angel~*
*~Angel~* is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 28-10-2004 @ 19:07 :
Zo die Karel heeft Isa nog veel uit te leggen! En dat moet snel gebeuren, want voor je het weet issie dood.
Charlie vraagt Rosa als getuige waarom niet Isa of Morris? Ja, ze neemt er 2 zegt ze. Ze wordt met de dag verwender en irritanter.
Barbara met Ludo, die ene scène in de Rosenboom wel lachen... maar ik vind het nog altijd een stom stel met zijn tweëen. Passen gewoon niet bij elkaar.
Ehh dood? Hoezo ? kep het gister niet echt gevolgt
Oud 29-10-2004, 12:30
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 28-10-2004 @ 19:07 :
Zo die Karel heeft Isa nog veel uit te leggen! En dat moet snel gebeuren, want voor je het weet issie dood.
Ik voorspel een sterfbed-scène met als laatste woorden "[uchuch] Ze [uch] Ze leeft!"
Oud 29-10-2004, 12:34
Sasz
Avatar van Sasz
Sasz is offline
hmm, ja dat zou wel cool zijn haha, of hij zegt gewoon lekker nix en neemt zn geheim mee in t graf....

maar ja, dat zou natuurlijk niet leuk zijn, ze moet dr op t laatste moment natuurlijk achterkomen, net zoals ludo & sophia
__________________
droom niet je leven, maar leef je dromen
Oud 29-10-2004, 20:06
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Niet Slaan schreef op 29-10-2004 @ 13:30 :
Ik voorspel een sterfbed-scène met als laatste woorden "[uchuch] Ze [uch] Ze leeft!"


Citaat:
DaRk-AnGeL66 schreef op 29-10-2004 @ 12:34 :
Ehh dood? Hoezo ? kep het gister niet echt gevolgt
Hij was bij een of andere arts en hij zei dat hij nog maar een korte tijd te leven had. Hij heeft dus een of andere ziekte. Volgens mij heeft hij dat al aan Martine verteld, maar dat hoorde ik niet goed. Tijdens die scène stond mijn pa net voor mijn beeld en hij moest de videoband wisselen, want we waren het op aan het nemen. Zorgde voor wat geluid dus waardoor ik niet alles kon verstaan.

Hehe vandaag met die blondie in de Koning. Als je een echt voorbeeld van een dom blondje wil, zie hier. Die opmerking van Ray vond ik goed: "Zou ze nou wel weten dat ze ontslagen is?"

Janine was weer kansloos zeg tegen Ludo. "Het ergste is nog dat jij van Nina houdt!" DUHUHUH!
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 30-10-2004, 12:10
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 29-10-2004 @ 21:06 :
Janine was weer kansloos zeg tegen Ludo. "Het ergste is nog dat jij van Nina houdt!" DUHUHUH!
Uhm... eigenlijk zei ze: "het ergste is nog wel dat jij dénkt dat je van d'r houdt!"

En Karel heeft inderdaad niét tegen Martine verteld dat hij nog maar zo kort te leven heeft.

Dat blondje vond ik wel héél stereotype, moet ik zeggen. En lelijk ook nog.

Ludo: "Ik wil dat je me een eerlijk antwoord geeft. Ben je verliefd op me?"
Oud 30-10-2004, 15:53
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
ik schrok me kapot toen ik die lutijn zag of hoe heet ze van die belspelletjes ik dacht echt ooooooohneeee die gaat toch niet meespelen
Oud 30-10-2004, 17:37
Solid
Avatar van Solid
Solid is offline
barbara en ludo; bleeeeeegh aub niet!!

arme isabella; kind leeft nog, vader gaat dood
lekker verwarrend!!!
zou me nix verbazen dat ze dan weer doordraait
__________________
Drop it!
Oud 30-10-2004, 18:29
Verwijderd
Citaat:
Niet Slaan schreef op 30-10-2004 @ 16:53 :
ik schrok me kapot toen ik die lutijn zag of hoe heet ze van die belspelletjes ik dacht echt ooooooohneeee die gaat toch niet meespelen
Ze was laatst ook bij het Lagerhuis (op de achtergrond dan)
Oud 31-10-2004, 16:37
zus en zo
Avatar van zus en zo
zus en zo is offline
Jette van der Meij (Laura) was net bij life&cooking...

hoe lang kunnen we je nog zien in gtst?
tot ik dood ben

__________________
Geen mens is intelligent genoeg om zijn eigen domheid te begrijpen
Oud 01-11-2004, 08:53
Bèta-babe
Avatar van Bèta-babe
Bèta-babe is offline
Citaat:
zus en zo schreef op 31-10-2004 @ 17:37 :
Jette van der Meij (Laura) was net bij life&cooking...

hoe lang kunnen we je nog zien in gtst?
tot ik dood ben

Wanneer gaat ze dood dan, vandaag?? <hoop hoop>
Oud 01-11-2004, 14:36
alu_aapi
Avatar van alu_aapi
alu_aapi is offline
Citaat:
Bèta-babe schreef op 01-11-2004 @ 09:53 :
Wanneer gaat ze dood dan, vandaag?? <hoop hoop>
hehe
__________________
leraren zijn eng; ik word eng
Oud 01-11-2004, 18:23
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 30-10-2004 @ 13:10 :
Uhm... eigenlijk zei ze: "het ergste is nog wel dat jij dénkt dat je van d'r houdt!"
Inderdaad, maar dan zeg ik nog steeds: DUHUHUH! (A)
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 01-11-2004, 19:37
Love_Fulfilled
Avatar van Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Wat een egoistische k*t is die Janine zeg !! Ze heeft het allemaal zo goed met Nina voor, maar ondertussen doet ze er moeilijk over van wie dat geld komt .
__________________
¤Hate It Or Love It¤
Oud 01-11-2004, 22:37
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Yes, yes, yes! Ze heeft hem aangegeven!
Oud 01-11-2004, 22:48
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Citaat:
Ilsetjuhh schreef op 01-11-2004 @ 20:37 :
Wat een egoistische k*t is die Janine zeg !! Ze heeft het allemaal zo goed met Nina voor, maar ondertussen doet ze er moeilijk over van wie dat geld komt .
Idd. Weg met Janine
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Oud 01-11-2004, 22:52
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
M@rco schreef op 01-11-2004 @ 23:48 :
Idd. Weg met Janine
weg met Nina. Is het probleem ook opgelost
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 02-11-2004, 06:32
~Hadiya~
Avatar van ~Hadiya~
~Hadiya~ is offline
Waarom erger ik me zo aan Sjors?
__________________
Puur het feit dat jij te dom bent om het bovenstaande te begrijpen maakt het nog niet onjuist. || ~jan-e-man!~ || Ik ben een knuffel-allogtoon
Oud 02-11-2004, 09:00
zus en zo
Avatar van zus en zo
zus en zo is offline
sjors is irritant, komt gewoon binnenstormen; hij heeft het van nick! en bij die agent kon ze nauwelijks zn naam uitspreken... en ik vind t ook zo raar dat ze er geen enkele moeite mee heeft in de rozenboom en in die hotelkamers te komen...

charlie gaat nu vast naar sjors toe om haar omver te rollen

ze mogen barrr en valerie ook wel es een paar maanden naar een kuuroord sturen, wat een zeikwijven
__________________
Geen mens is intelligent genoeg om zijn eigen domheid te begrijpen
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Werk, Geld & Recht Probleem met telefoon en internet
Mestkever
53 26-01-2007 13:20
De Kantine Knip en plak maar weer!
hasseltboy
500 23-03-2006 18:31
Algemene schoolzaken Arrest 13 mrt 1987
synclinorium
6 07-11-2005 17:14
De Kantine Wat staat er onder je control+v?
fractuur
499 06-04-2004 15:22
Levensbeschouwing & Filosofie Evolutietheorie waar??
Quiana
179 05-12-2002 14:19
Vrije tijd F1 Manager spel! (doe mee)
Verwijderd
204 14-10-2002 15:04


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:08.