Oud 21-06-2014, 11:43
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik wou dat ik een elektrische deken had! Ik slaap nu onder 4 dekens met een joggingsbroek en shirt met lange mouwen en wollen sokken aan. En nog heb ik t soms koud
__________________
Lariekoek en apekool!
Advertentie
Oud 24-06-2014, 05:16
Verwijderd
Er belde net, om tien over 5, iemand hard en lang aan om te vragen of ik het steekwagentje weg deed dat tijdelijk voor de deur staat.
Een of andere ouwe gek zonder gebit en op croqs.
Serieus wat bezielt mensen

Laatst gewijzigd op 24-06-2014 om 05:27.
Oud 24-06-2014, 12:43
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Dat ik eigenlijk een tentamen heb vandaag, maar ik heb niet geleerd en ik ben zo moe dat het toch niks zou worden. Buuuh.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 24-06-2014, 12:45
Verwijderd
Nog een jaartje uitloop maakt nu toch niks meer uit
Oud 25-06-2014, 00:38
Mc Kauw
Avatar van Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Bij het inrichten van de eind-expo zijn er 3 mannen die min of meer het laatste woord hebben.

Niks staat vast.. Alles kan.. Dat kan niet, 5 minuten later wel weer..

Je kan je haast op niks instellen op deze manier.

Verdomme van 9 uur s'ochtends tot 8 uur bezig geweest en slechts 1 muur klaar gekregen door al dat gezeur.
__________________
O nou
Oud 25-06-2014, 12:22
Verwijderd
er was iets mis gegaan met mijn inschrijving voor m'n tentamen gister dus mocht ik m niet maken. Ik kan nog herkansen maar die man die erover gaat is niet bereikbaar de hele tijd dus nu heb ik stresssssss.

Ik vind het ook zo'n dom systeem...waarom zou je GEEN tentamen willen maken?
Oud 25-06-2014, 13:15
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Ik werk nu met een man die een app aan het ontwikkelen is. Hij denkt en zegt dat het een open source-app is. In zijn projectplan wordt de term open source ook duizend keer gebruikt.

Ik heb hem proberen uit te leggen dat zijn app niet open source is en dat hij niet weet wat open source is. Maar ik moet nogal op eieren lopen bij hem, want hij wordt snel geïrriteerd.

"Maar... wat wil je nu precies verbeteren?"
"De term open source wordt in het projectplan heel vaak incorrect gebruikt."
"Mja... ik denk niet dat het nu veel zin heeft om nog allemaal redactionele verbeteringen toe te brengen. Dat is onzin."
"Maar je noemt het constant een open source app, terwijl het dat niet is. Het is niet handig om het zo naar investeerders te sturen."
"Mja.. investeerders hoeven toch ook niet helemaal van de hoed en de rand te weten?"
"Het is wel handig als je in je projectplan de juiste term gebruikt voor je project."
"Mja... oké."

Waarom help ik deze man.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 25-06-2014, 20:50
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
De vriendin van mijn buurjongen die (waarschijnlijk) onaangekondigd binnen komt vallen op onze soepavond, ondanks dat ze weet dat ik haar niet moet en dat ze eigenlijk gewoon niet moet komen op woensdag, omdat dat nou eenmaal ons avondje is. Kan ik niet zo waarderen. Dat ik vermoedens heb dat dit opgezet is om ons het uit te laten praten al helemaal niet, maar daar heb ik geen bewijs voor.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 29-06-2014, 15:01
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Waarom ben ik toch allergisch voor katten
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 30-06-2014, 13:56
Verwijderd
Citaat:
Waarom help ik deze man.
Waarom?
Oud 30-06-2014, 19:27
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Zwarte Kip (aka beyonce) is dood tranen met tuiten...
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 30-06-2014, 19:47
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Waarom?
Geld.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 30-06-2014, 19:56
Verwijderd
De struggle is real.
Oud 30-06-2014, 22:04
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Zwarte Kip (aka beyonce) is dood tranen met tuiten...
Awww. RIP, Bey.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 01-07-2014, 06:21
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Mijn wekker en de verplichting op tijd naar mn werk te vertrekken.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 01-07-2014, 09:34
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Mijn wekker en de verplichting op tijd naar mn werk te vertrekken.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 03-07-2014, 16:35
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik wou vanavond naar Ben Folds in Eindhoven, want ik <3 Ben Folds, maar ik ging net een kaartje bestellen en toen ik ging afrekenen zag ik dat ik zo hard in het rood stond dat ik geen kaartje kon betalen.

__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 03-07-2014, 19:12
Verwijderd
Neem een creditcard.
Oud 03-07-2014, 19:39
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ik waardeer de verbrande huid op mn benen absoluut niet. Doet echt heel erg zeer

Citaat:
Ik wou vanavond naar Ben Folds in Eindhoven, want ik <3 Ben Folds, maar ik ging net een kaartje bestellen en toen ik ging afrekenen zag ik dat ik zo hard in het rood stond dat ik geen kaartje kon betalen.

Balen! Want Ben Folds
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 03-07-2014, 20:18
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Neem een creditcard.
Oh ja, want dan hoef ik niet te betalen.

Ik had in theorie nog wel geld kunnen opmaken hoor, maar bij het zien van mijn saldo en het denken aan mijn aankomende vakantie was dat gewoon écht heel, heeeel dom geweest. En normaal geef ik daar geen kut om, maar nu dus wel, wat wel iets zegt over hoe dramatisch het gesteld is met mijn saldo.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 04-07-2014, 12:00
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Lelijk lettertype.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 05-07-2014, 13:51
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Mijn pakketje komt dinsdag pas Hadden ze het niet gewoon vandaag bij de buren kunnen afgeven ofzo?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 05-07-2014, 21:13
Barca1
Avatar van Barca1
Barca1 is offline
De caissière bij de Albert Heijn die er zo ongemotiveerd als wat bij zat..
Oud 06-07-2014, 12:25
onbekendieman
onbekendieman is offline
Mijn maag die de pizza shoarma niet goed heeft opgevangen.
Oud 08-07-2014, 17:49
Barca1
Avatar van Barca1
Barca1 is offline
Mijn afwijzing voor stage!
Oud 08-07-2014, 20:09
bartje01
Avatar van bartje01
bartje01 is offline
regen
Oud 13-07-2014, 11:31
Verwijderd
Mierennesten in huis. Gister een met vliegende mieren in de wc
Oud 16-07-2014, 15:42
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik was twee weken geleden zo opgelucht dat ik een leuke en goede thuishulp had en nu gaat ze alweer weg, ergens anders werken. Mehhhh.
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 16-07-2014, 17:56
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
'Beste student, je hebt niet op tijd een studieplan ingeleverd, dus je bent uitgeschreven voor alle vakken.'

Nou had ik me toch nog niet ingeschreven via Usis, maar ik vind dat studieplan gedoe elk jaar zo debiel. Ik moet op een papiertje opschrijven welke vakken ik ga volgen en dan kijken ze of dat okee is, maar dan moet ik me alsnog zelf inschrijven voor al m'n vakken, want anders mag ik de vakken alsnog niet volgen. Het studieplan garandeert ook niet dat er nog plek is (zelfs niet bij verplichte vakken), dus wtf is het punt van dat kutding?!
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 16-07-2014, 22:15
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Dat RT is nu echt is overleden
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Oud 17-07-2014, 14:05
Verwijderd
Citaat:
'Beste student, je hebt niet op tijd een studieplan ingeleverd, dus je bent uitgeschreven voor alle vakken.'

Nou had ik me toch nog niet ingeschreven via Usis, maar ik vind dat studieplan gedoe elk jaar zo debiel. Ik moet op een papiertje opschrijven welke vakken ik ga volgen en dan kijken ze of dat okee is, maar dan moet ik me alsnog zelf inschrijven voor al m'n vakken, want anders mag ik de vakken alsnog niet volgen. Het studieplan garandeert ook niet dat er nog plek is (zelfs niet bij verplichte vakken), dus wtf is het punt van dat kutding?!
dat de administratie op orde is.
Oud 17-07-2014, 15:15
Verwijderd
Naar de kapper geweest, wilde het extra fucking kort. Had niet verwacht dat ik eruit zou zien als één of andere russische bad guy uit een 90's actiefilm.
Oud 17-07-2014, 15:37
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Cool toch?
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 17-07-2014, 21:48
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik mis mijn lief terwijl ik die gisteren nog heb gezien Stom hoofd.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 18-07-2014, 08:29
Verwijderd
Overal dikke muggenbulten en het spul wat de jeuk moet wegnemen, laat het nog meer jeuken
Oud 18-07-2014, 12:45
Verwijderd
Citaat:
Cool toch?
Ja, maar optimisme past niet bij mijn nieuwgevonden sovjet-identiteit. Dus fuck dat.
Oud 19-07-2014, 08:12
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Wat ga je eraan doen?
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 19-07-2014, 16:38
Verwijderd
Kinderen en kapitalisten bang maken, wat anders!
Oud 19-07-2014, 17:48
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Sneu voor de kapitalisten
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 20-07-2014, 23:57
Verwijderd
Mijn telefoon. Tegenwoordig moet ik 3x per dag opladen, terwijl ik alle functies uitschakel die ik niet gebruik, niet synchroniseer, beeld zoveel mogelijk in de dimstand zet en een paar keer per dag de task killer aanzet. Ik gebruik m wel veel maar dat lijkt me zo de bedoeling van een smartphone.
Oud 21-07-2014, 01:37
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Kan je de batterij vervangen? Want dan kan je proberen om gewoon een nieuwe batterij er in te zetten. Ik had dat bij m'n moto defy ook. De originele batterij was oververhit geraakt en was binnen no time leeg. Met de nieuwe ging het een stuk beter. En na anderhalf jaar was die ook gewoon op.
Hoe lang heb jij je telefoon al?
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 22-07-2014, 13:27
Verwijderd
Citaat:
Overal dikke muggenbulten en het spul wat de jeuk moet wegnemen, laat het nog meer jeuken
Lepel in bijna kokend water houden en vervolgens even op het plekje drukken. Doet wel even pijn, maar dan ben je meteen van de jeuk af. De hitte zorgt ervoor dat het spulletje wat de mug in je spuit envoor de jeuk zorgt, kapot gaat.
Oud 22-07-2014, 21:57
Verwijderd
Citaat:
Lepel in bijna kokend water houden en vervolgens even op het plekje drukken. Doet wel even pijn, maar dan ben je meteen van de jeuk af. De hitte zorgt ervoor dat het spulletje wat de mug in je spuit envoor de jeuk zorgt, kapot gaat.
Dit ga ik uitproberen als ik weer thuis ben. Dankjewel
Oud 23-07-2014, 15:31
Verwijderd
Warm en lage bloeddruk, ik moet telkens na vijf stappen al uitpuffen, blegh!
Oud 24-07-2014, 16:14
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
.
__________________
Lariekoek en apekool!

Laatst gewijzigd op 24-07-2014 om 16:33. Reden: Verkeerde topic :o
Oud 24-07-2014, 17:44
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ons exhuisgenootje is een week of twee geleden binnengeslopen en heeft onze kat gejat. We waren eindelijk van dr af en nou brengt ze haar hele drama weer het huis in, ik word er helemaal gek van. We komen er niet met haar uit dus dit wordt ook aangifte doen nog enzo. Want het is wel onze kat dus.
Oud 24-07-2014, 17:52
Verwijderd
Citaat:
Ons exhuisgenootje is een week of twee geleden binnengeslopen en heeft onze kat gejat.
Wtf.
Oud 24-07-2014, 17:57
Hazel
Hazel is offline
Vertel eens meer, fizzle? Wat heeft ze nog meer gedaan?
__________________
Satan wanna put me in a bow tie
Oud 24-07-2014, 17:58
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Wat superstom, fizzle
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 24-07-2014, 20:26
Verwijderd
Citaat:
Ons exhuisgenootje is een week of twee geleden binnengeslopen en heeft onze kat gejat. We waren eindelijk van dr af en nou brengt ze haar hele drama weer het huis in, ik word er helemaal gek van. We komen er niet met haar uit dus dit wordt ook aangifte doen nog enzo. Want het is wel onze kat dus.
Wtf, je jat toch geen katten
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten [Wedstrijd] Stemtopic Gedichtendag
Dingaantouwtje
60 26-02-2010 23:59
De Kantine Weerwolfspel #57
Biertank 52
500 24-03-2009 22:01
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen sluierverbod (betoog) Nederlands
bayirgul
12 26-03-2004 11:59
Levensbeschouwing & Filosofie De hemel als 'eindstation'?
wondersbestaan
151 23-03-2004 10:35
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Stelling: Femke Halsema is niet geschikt als lijsttrekker
Boogie
107 02-02-2003 20:19
Levensbeschouwing & Filosofie Dag des Oordeels
Mujahidien
82 24-02-2002 22:59


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:41.