Oud 30-05-2017, 15:56
Pinguin99
Pinguin99 is offline
De titel zegt het al een beetje wat vinden jullie van lichaamshaar bij jongens in een relatie. Moet beenhaar, okselhaar, schaamhaar, borst/buik/rug of waar je dan ook haar kan hebben allemaal weg worden geschoren of vinden jullie dat het moet blijven of moeten bepaalde plekken worden weg geschoren?
Met citaat reageren
Oud 30-05-2017, 15:57
rotcher
rotcher is offline
schaamhaar moet zeker weg geschoren
Met citaat reageren
Oud 31-05-2017, 00:17
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Zolang het geen complete oerwouden zijn vind ik het allemaal wel prima. Helemaal glad geschoren lijkt me een beetje vreemd, maar als mijn partner zich daar fijn bij voelt kom ik daar ook wel overheen.

Geschoren borsthaar kan nare stoppels geven, die vervelender zijn dan het borsthaar zelf
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 01-06-2017, 12:47
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Wax mijn oksels en rug, schaamstreek trim ik
Met citaat reageren
Oud 24-07-2017, 13:00
Vidji95
Vidji95 is offline
Alles laten staan enkel de schaamstreek en baard en snor beetje bij knippe
Met citaat reageren
Oud 26-07-2017, 16:03
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Ik heb een ex gehad die zijn borst- en beenhaar graag epileerde, maar mijn huidige vriend is een lekker behaarde beer. Ik vind het allebei prima.

Mensen moeten lekker zelf weten wat ze met hun lichaamshaar doen.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2017, 13:16
T3ssa
T3ssa is offline
Haar hoort er zitten, al moet het natuurlijk geen oerwoud worden. Eerlijk gezegd vind ik juist bij mijn vriend zijn borsthaar sexy, moet er niet aan denken at daar niks zou zitten.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2017, 09:34
Pinguin99
Pinguin99 is offline
Ik had verwacht dat jullie in deze tijd alles geschoren wouden hebben. Ik dacht er daarom eerst nog aan om bij mij zelf dat streepje bij mij navel weg te halen. Dat doe ik dan toch maar niet als dat blijkbaar dus niet nodig is
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:00.