Oud 02-09-2018, 22:50
Lisy11
Lisy11 is offline
Hoi allemaal.
Ik hoop dat iemand me kan helpen.
Ik ben zelf een klein beetje jaloers aan gelegd.
Ik heb namelijk al een half jaar een vriend. Hi is super aardig. Maar er is een probleem.... Hij heeft een beste vriendin en dit is nog niet echt bepaald het probleem maar het probleem is dat hij vandaag met zijn beste vriendin een film ging kijken. Ik mocht er niet bij zijn. Oke geen probleem. Maar zijn vriendin mocht wel een vriendin mee nemen. En die hebben dus met zijn 3e in zijn bed gelegen. Ik weet nu dus niet wat ik moet doen. Ik wil ook niet boos worden, want ik heb totaal geen zin in ruzis ofzo. Wat kan ik het beste doen???? Groetjes een gestresst meisje 😅
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-09-2018, 23:26
Protected22
Protected22 is offline
Zijn het toevallig klasgenoten of bekenden van hem? (los van het vrienden gedeelte dan). Dan hoef je je denk niet echt al te veel zorgen te maken.

Als je er heel erg mee zit kan je het er maybe 'voorzichtig' over hebben.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2018, 07:39
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Misschien kan je het gewoon eens bespreken. Niet boos worden, maar wel aangeven hoe jij je daarbij voelt.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 03-09-2018, 13:18
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Nouja ik zou het denk ik ook niet zo leuk vinden als mijn vriend met andere meisjes in bed zou gaan liggen. Een film kijken met een vriendin is nog tot daar aan toe, en ik snap ook wel dat vrienden (m/v) van je vriend jou er niet altijd bij willen hebben.
Ik kan me wel zo voorstellen dat hij een tv op z’n kamer heeft en dat z’n bed dan de enige zit/ligplaats is? Dan heb je nogal snel dat je daar gezellig met z’n drietjes naast elkaar eindigt.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 06-09-2018, 11:44
Anoniem16
Anoniem16 is offline
Ik denk ook dat je het beste misschien het er heel even over kan hebben als het je erg dwars zit, jullie hebben al een halfjaar dus jullie kun alles met elkaar delen toch? Ik snap heel goed dat je het niet heel fijn vind als hij met 2 meisjes een film heeft gekeken op zijn bed, hij zou het namelijk denk ik ook niet chill vinden als jij met 2 jongens bij jou op bed een film hebt gekeken! misschien dat hij ook denkt dat jij er totaal geen problemen mee hebt, omdat je het er nooit echt met hem over hebt gehad, misschien als hij dit wist had hij gewoon rekening met je gehouden. Dus als je je echt rot voelt, gewoon even met hem erover hebben!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Werk, Geld & Recht dilemma
~*kar*~
24 12-04-2008 13:33
Muziek Gitaar kopen-dilemma's
Porcelain
22 09-04-2008 18:28
Lifestyle Dilemma's binnen je lifestyle :)
Verwijderd
66 24-10-2006 21:01
Studeren dilemma
Verwijderd
17 19-08-2006 19:19
Psychologie Prisoner's dilemma
Verwijderd
15 30-01-2006 14:28
Psychologie *Dilemma*
Eend
18 06-08-2003 18:02


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:53.