Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-01-2008, 20:17
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Hallo,

Ik studeer Psychologie en vind het interessant om naar mijn eigen persoonlijkheid te kijken en testjes af te nemen die dat testen.

Het tv programma Hart en Ziel (za ned 2, 19.00 uur volgens mij) hebben een persoonlijkheidstest op inet gezet en daar gaat dit topic over.

Wat kwam er bij jullie uit? Klopt het? Vinden jullie het een goede test?

http://www.hartenziel.nl/persoonlijkheidstest/

Ik vind het wel kloppen, maar het onderwerp Deugdzaamheid boeit me niet zo.
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-01-2008, 20:48
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
wat er uitkwam klopt voor bijna de volle 100% sommige dingen zijn een beetje twijfelachtig maar verder klopt t wel aardig.
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2008, 20:49
emma watson fan
Avatar van emma watson fan
emma watson fan is offline
Ik heb het ook gedaan..het meeste herkende ik mezelf inderdaad wel in, maar ik heb het idee dat je jezelf bij dat soort tests altijd positiever neerzet dan dat je daadwerkelijk bent, al dan niet bewust. Of ben ik de enige die er zo over denkt?
__________________
als je van zwemmen slank wordt wat doen walvissen dan verkeerd
Met citaat reageren
Oud 26-01-2008, 21:05
=zwart wit=
Avatar van =zwart wit=
=zwart wit= is offline
Citaat:
U bent van het beschaafde type; goede zedelijke beginselen zijn belangrijk voor u. U bent betrouwbaar, rechtdoorzee, eerlijk, en u heeft rechtvaardigheid hoog in het vaandel. U bent een van die mensen voor wie fatsoen nog belangrijk is.
haha (het laatste dan vooral ).