Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-10-2002, 15:42
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
De laatste tijd heb ik telkens maar het gevoel dat ik nergens thuis hoor, dat iedereen me haat.. misplaatst.. en alsof alles me wil aanvallen, alles is groot en dreigend.. iedereen is groter en beter dan ik..

Hebben jullie hier wel eens last van?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-10-2002, 15:53
Verwijderd
mja beetje, dat groter is niet echt het goede woord bij mij dan, maar ik snap wel wat je bedoelt.
ja ik ken het gevoel, alsof niks klopt en je helemaal niks kan doen. en alle dingen die met jezelf te maken hebben zijn zo klein en sommige dingen die over jou gaan zijn zo inmens groot dat je ze neit meer kunt overzien.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2002, 17:08
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Ik heb wel eens momenten waarop de gedachten heb.

Ik ben te klein om een grote betekenis te hebben in deze wereld. Dus waar maak ik me druk om.

En dan denk ik daar later weer bij: het zijn de kleine dingen die het hem doen.

Lekker vaag, ik weet het.
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Met citaat reageren
Oud 27-10-2002, 17:32
Snow White
Avatar van Snow White
Snow White is offline
ja, ik ken het gevoel heel goed.
__________________
BE the *miracle* !
Met citaat reageren
Oud 27-10-2002, 18:09
dystopia
dystopia is offline
Je bent toch ook pas 13?
__________________
The surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher esteem those who think alike than those who think differently - Steve Jobs
Met citaat reageren
Oud 27-10-2002, 18:14
tacidvs
tacidvs is offline
Citaat:
dystopia schreef:
Je bent toch ook pas 13?
Terwijl het in andere voorkomende gevallen ook over de geest kan gaan, schatteboutje
__________________
back in black and with a vengeance
Met citaat reageren
Oud 27-10-2002, 18:21
Margriet
Avatar van Margriet
Margriet is offline
ik ken het gevoel heel erg goed....
alles om je heen is eng en anders....en te groot en beter dan jezelf
wij voelen ons 1
sorry ik ben nogal wazig
Met citaat reageren
Oud 27-10-2002, 23:08
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
tacidvs schreef:
Terwijl het in andere voorkomende gevallen ook over de geest kan gaan, schatteboutje
Wie zegt dat ik (alleen) lichamelijk bedoel, kippeboutje
__________________
The surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher esteem those who think alike than those who think differently - Steve Jobs
Met citaat reageren
Oud 28-10-2002, 06:30
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Jah, ik ben pas 13.. Maar heb genoeg meegemaakt..



En ik dacht dat ik jou ooit had horen zeggen dat leeftijdsdiscriminatie zo kut is
Met citaat reageren
Oud 28-10-2002, 06:32
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Citaat:
you schreef:
ik ken het gevoel heel erg goed....
alles om je heen is eng en anders....en te groot en beter dan jezelf
wij voelen ons 1
sorry ik ben nogal wazig
Idd.. :/

Ook zow van.. heel de wereld is een met elkaar, en ze sluiten mij buiten
Met citaat reageren
Oud 28-10-2002, 10:07
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
wallflower schreef:
Jah, ik ben pas 13.. Maar heb genoeg meegemaakt..



En ik dacht dat ik jou ooit had horen zeggen dat leeftijdsdiscriminatie zo kut is
Hmmz, who cares about leeftijd. Ik zat op mijn 8ste ook al bij een psych (jah, zo leuk had ik het toen al)
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Met citaat reageren
Oud 28-10-2002, 18:00
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
wallflower schreef:
Jah, ik ben pas 13.. Maar heb genoeg meegemaakt..
Dat bedoel ik niet. Niet meteen aangevallen voelen Toen ik 12/13 was en ik naar de hogere school ging voelde ik me ook heel klein. Lichamelijk en geestelijk. Dat op die school een 6dejaars meer wist dan mij was logisch. Dat-ie groter was ook. Vandaar is het ook logisch dat sommige oudere mensen meer weten dan jou en dat ze groter zijn dan jou. Hoe oud zijn de mensen met wie je omgaat eigelijk?
__________________
The surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher esteem those who think alike than those who think differently - Steve Jobs
Met citaat reageren
Oud 28-10-2002, 18:22
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Citaat:
dystopia schreef:
Dat bedoel ik niet. Niet meteen aangevallen voelen Toen ik 12/13 was en ik naar de hogere school ging voelde ik me ook heel klein. Lichamelijk en geestelijk. Dat op die school een 6dejaars meer wist dan mij was logisch. Dat-ie groter was ook. Vandaar is het ook logisch dat sommige oudere mensen meer weten dan jou en dat ze groter zijn dan jou. Hoe oud zijn de mensen met wie je omgaat eigelijk?
De mensen met wie ik omga verschillen heel erg.. varieert echt tussen de 12 en de 18.. Mn beste vriendin is een jaar ouder, maar we zitten heel erg op een lijn en hebben een heleboel soortgelijke dingen meegemaakt.. Maar ik kan ook wel redelijk opschieten met mn klasgenoten en die zijn een jaar jonger dan ik.. (ben blijven zitten).. Daarbij heb ik nog een heleboel vrienden van allerlei leeftijden..
Met citaat reageren
Oud 28-10-2002, 20:04
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
wallflower schreef:
De mensen met wie ik omga verschillen heel erg.. varieert echt tussen de 12 en de 18.. Mn beste vriendin is een jaar ouder, maar we zitten heel erg op een lijn en hebben een heleboel soortgelijke dingen meegemaakt.. Maar ik kan ook wel redelijk opschieten met mn klasgenoten en die zijn een jaar jonger dan ik.. (ben blijven zitten).. Daarbij heb ik nog een heleboel vrienden van allerlei leeftijden..
Hoe voel je je ten op zichte van hen dan? ook zo?
__________________
The surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher esteem those who think alike than those who think differently - Steve Jobs
Met citaat reageren
Oud 28-10-2002, 21:48
Verwijderd
boeie dat je 13 ben, ik ben 18 en heb het ook heel vaak, het is dan moeilijk om je toch groot te houden, ik probeer altijd zo veel mogelijk mezelf te blijven, of het niet door te laten dringen
Met citaat reageren
Oud 29-10-2002, 18:33
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Citaat:
dystopia schreef:
Hoe voel je je ten op zichte van hen dan? ook zo?
Jah.. over t algemeen wel..

t zijn echt de beste vrienden die ik me kan wensen, maar nog steeds voel ik me heel misplaatst en anders terwijl ik best veel interesses / gevoelens met ze deel.. dus begin te denken dat het aan mij ligt..
Met citaat reageren
Oud 30-10-2002, 19:35
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
up
Met citaat reageren
Oud 31-10-2002, 12:09
Wasteland
Avatar van Wasteland
Wasteland is offline
Citaat:
wallflower schreef:
De laatste tijd heb ik telkens maar het gevoel dat ik nergens thuis hoor, dat iedereen me haat.. misplaatst.. en alsof alles me wil aanvallen, alles is groot en dreigend.. iedereen is groter en beter dan ik..

Hebben jullie hier wel eens last van?
Jah, heeft denk ik ook te maken met je leeftijd en het vooral het beeld wat je over jezelf hebt. Probeer de dingen op een andere manier te bekijken. Gun het anderen niet om zo over jezelf te denken!!
__________________
Half Shadow, Half Human.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 31-10-2002, 13:49
dreadje
Avatar van dreadje
dreadje is offline
Ja ken het..niet echt dat alles groter is, maar wel veel sterker dan jou..en je bent constant bang iets verkeerd te doen en vat alles verkeerd op....dat heb ik dan tenminste...
__________________
Open your eyes and look within, are you satisfied with the life you're living?
Met citaat reageren
Oud 02-11-2002, 18:21
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Citaat:
Wasteland schreef:
Jah, heeft denk ik ook te maken met je leeftijd en het vooral het beeld wat je over jezelf hebt. Probeer de dingen op een andere manier te bekijken. Gun het anderen niet om zo over jezelf te denken!!
Heeft niets met mn leeftijd te maken...
Met citaat reageren
Oud 03-11-2002, 12:16
Wasteland
Avatar van Wasteland
Wasteland is offline
Citaat:
wallflower schreef:
Heeft niets met mn leeftijd te maken...
Kom je nog wel achter........
__________________
Half Shadow, Half Human.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2002, 23:09
Pletterprater
Pletterprater is offline
Fysiek klein zijn heeft niets te betekenen met het niet behalen van grootheden, alleen al hoeft men te denken aan de kleine Napoleon, wie kent hem niet...

Een groot man, een klein ventje.

Des al niet te min, een minderwaardigheidscomplexje ten opzichte van anderen is niet leuk, des al niet te min, WEET ik dat jij iets in je hebt dat die anderen niet hebben, probeer dit te vinden, want je hebt het wel degelijk in je... en... don't worry, be happy, je bent wie je bent, niets meer, niets minder. Probeer je te focussen op wie je nu eigenlijk bent, voordelen, nadelen... werk aan je nadelen en... merk dat je groeit, groter dan de anderen.
Verbeter tevens je goede punten om hierin nog meer uit te blinken.

Zo houd jij bijvoorbeeld van dichten, muziek en tekenen, jij bent een creatieveling, creativieteit zorgt voor andere interesses en wellicht andere opvattingen over wat is en wat niet is, jij kijkt dieper dan anderen, dit is dan ook de reden waarom je veel verkeerd opvat... je bent niet alleen, maar alleen jij kunt hiervan leren, door te snappen, wat de verschillen zijn... je bent al groter dan anderen ooit zullen worden, al was het maar door klein te blijven... geloof me... je bent niet de enige.
(wasteland, wellicht snap jij ook wat ik hiermee bedoel, je kent me immers... hoeft overigens niet aan leeftijd gebonden te zijn)
__________________
Uiteindelijk stammen we toch allemaal af van een en hetzelfde speldenknoppie
Met citaat reageren
Oud 05-11-2002, 17:15
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Citaat:
Wasteland schreef:
Kom je nog wel achter........
Lul niet..
Met citaat reageren
Oud 05-11-2002, 17:21
Pletterprater
Pletterprater is offline
Citaat:
wallflower schreef:
Lul niet..
Wallflower, de anderen kunnen niet weten wat er in jou omgaat, zij krijgen immers maar een deel van het verhaal te horen. Als zij hieruit denken op te maken dat het de leeftijd betreft, dan kan dit gewoon hun oordeel zijn, maar dit hoeft niet persee kloppend te zijn. Maar alleen jij kunt uitwijzen dat iets dergelijks wel of niet klopt en... ook telt wel dat tijd het uit zal maken of een dergelijke redenatie klopt, dat het aan leeftijd gebonden is. Gelieve dus niet de opmerkingen van anderen neer te halen met een dergelijke kreet, maar eerder te vragen naar andere mogelijke oorzaken, dan wel oplossingen.
__________________
Uiteindelijk stammen we toch allemaal af van een en hetzelfde speldenknoppie
Met citaat reageren
Oud 05-11-2002, 17:25
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Maar daarom hoeven ze nog niet te denken dat ze het beter weten. Ik zei van niet, geloof me dan..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-11-2002, 18:57
Pletterprater
Pletterprater is offline
Citaat:
wallflower schreef:
Maar daarom hoeven ze nog niet te denken dat ze het beter weten. Ik zei van niet, geloof me dan..
Als zij denken dat ze het bij het juiste eind hadden wanneer zij dachten dat jij ongelijk had... tja, dan kunnen ze zich op een dergelijke manier uiten. Maar goed, als het goed is zal nu in ieder geval niemand dat meer naar voren halen. (als het goed is tenminste)

Maar goed, dat is niet de issue.
Hoe staat het ermee? Heb je al enige suggesties van mensen opgevolgd dan wel een ander beeld gekregen op de problematiek waar je momenteel erger van ondervind?
__________________
Uiteindelijk stammen we toch allemaal af van een en hetzelfde speldenknoppie
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle Mooi zijn en mooi voelen, afstuderen
mandyvh
4 05-05-2016 09:28
Psychologie Je vervreemd voelen van iedereen
Blackeyed
7 14-06-2008 13:26
Verhalen & Gedichten Lief (klein simpel gedichtje)
Snow White
8 14-03-2004 13:02
Verhalen & Gedichten Druk
Genesis
4 13-10-2002 22:58
Muziek Help help help!!!!!!!!!!!!!!!!!
OLD DIRTY BASTERD
24 25-07-2002 18:04
Verhalen & Gedichten van Lekere wiet wordt je high
klootzak2001
0 04-06-2002 23:36


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:33.