Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-05-2008, 14:56
Verwijderd
Hey mensen!

Ik heb een vraag voor jullie. Ik ben laatst begonnen met salsa dansen. Zou het liefst met m'n vriend dansen maar die heeft niet zoveel tijd. Nu is er alleen een probleem ontstaan, hij vind nu dat ie met vriendinnen mag dansen.

En alhoewel ik al heb gezegt dat ik het prima vind als ie een salsa dansje met een vriendin danst, zijn er voor mij grenzen.. richting schuren vind ik het niet meer vriendschappelijk. Daarnaast heb ik altijd zin om te dansen en snap ik niet waarom hij daar niet genoeg aan heeft?

Weet iemand een oplossing? Thanks!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-05-2008, 17:28
remy476
Avatar van remy476
remy476 is offline
Wat is precies het probleem...vindt hij dat hij dansen mag met vriendinnen omdat jij dat op de salsa doet met andere jongens?
__________________
niet alleen =)
Met citaat reageren
Oud 22-05-2008, 17:36
Verwijderd
Hoe dansen? Bedoel je in een club of op een feestje, of echt op dansles? Want als hij op dansles zou willen met een vriendin, dan zou ik 'm schoppen want dan zou hij gewoon met mij kunnen/moeten gaan. Maar een vriendje mag sowieso toch wel voor de lol dansen met vriendinnen van hem? Ik dans ook altijd rare Latin-dansjes met Qimms vriendje als we uitgaan

Schuren zou ik trouwens ook niet zien zitten, maar er zit nogal een verschil in een salsa of quickstep of helemaal body-to-body dansen. Dat lijkt me nergens voor nodig met gewone vrienden, of het moet echt even lol maken zijn.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2008, 17:57
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
oplossing: get over the non-existing drama. het is dansen niet neuken
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 22-05-2008, 18:00
Verwijderd
Citaat:
oplossing: get over the non-existing drama. het is dansen niet neuken
in-der-daad
Met citaat reageren
Oud 22-05-2008, 18:02
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Citaat:
oplossing: get over the non-existing drama. het is dansen niet neuken
Met citaat reageren
Oud 22-05-2008, 18:16
Verwijderd
Ik bedoel dansen in een discotheek, en zoals ik al zei een salsadansje of zoiets vind ik geen probleem
Met citaat reageren
Oud 22-05-2008, 18:16
Verwijderd
Citaat:
oplossing: get over the non-existing drama. het is dansen niet neuken
Nee inderdaad, dan was er namelijk geen probleem, dan had ik geen relatie
Met citaat reageren
Oud 22-05-2008, 18:22
Verwijderd
Citaat:
Wat is precies het probleem...vindt hij dat hij dansen mag met vriendinnen omdat jij dat op de salsa doet met andere jongens?
Jep en dus ook op die manier.. en zo ben ik dus echt niet bezig bij salsa, anders zou ik me wel heel idioot voelen wanneer ik weer oefen met die man van 61
Met citaat reageren
Oud 22-05-2008, 18:25
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
ik zie nog steeds geen probleem?
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 22-05-2008, 18:27
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Beetje kinderachtig van je vriend. Dat hij opeens met meisjes wil dansen omdat jij met jongens danst. Denk dat ie een beetje jaloers is en je op die manier wil terug pakken ofzo? Neem hem een keer mee naar je sausles en laat hem zien met wie je danst en dat het jou gaat om de dans en niet om de mannen waar je mee danst.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2008, 18:30
Verwijderd
Citaat:
Beetje kinderachtig van je vriend. Dat hij opeens met meisjes wil dansen omdat jij met jongens danst. Denk dat ie een beetje jaloers is en je op die manier wil terug pakken ofzo? Neem hem een keer mee naar je sausles en laat hem zien met wie je danst en dat het jou gaat om de dans en niet om de mannen waar je mee danst.
Heb hem al kweenie hoevaak meegevraagt, krijg vanalles te horen waarom hij niet meegaat.. Hij wil me niet zien dansen met andere jongens/mannen, of hij heeft geen tijd, of hij heeft toch geen geld om aan salsa te beginnen..

Heb al gezegt dat gewoon een keertje meekomen niks kost. En dat het mij erom gaat een leuke dans te leren en niet om die mannen.. Helpt niks
Met citaat reageren
Oud 22-05-2008, 18:30
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Ik vind het ook juist leuk om met andere mensen te dansen dan mijn vriend. Ik ben niet aan hem vast gegroeid zeg. Hij danst ook lekker met mijn vriendinnen, lekker fout met een dikke knipoog. Zo lang er niet in kruizen gegraaid wordt of zoen acties ofzo zit ik er heus niet mee.

maar je vriend is ook wel een trieste aansteller als ik het zo lees.
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 22-05-2008, 18:31
Verwijderd
Dan hebben we duidelijk andere grenzen Qimm
Met citaat reageren
Oud 22-05-2008, 18:33
Verwijderd
Nja, als je echt goed danst dan is het wel seks op de dansvloer, daarom is salsa ook zo leuk. Maar precies daarom hoort mijn vriendje niet echt goed te dansen met iemand anders, hoor Het draait toch om de erotiek, de aanrakingen. (Laatst op tv zo'n broer en zus die samen Latin dansten. Getverdemme zeg ).
Met citaat reageren
Oud 22-05-2008, 18:33
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Duidelijk.

Maar hoe danst hij / wil hij met vriendinnen dansen dan? Is het al voorgekomen of praat hij er alleen maar over?
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 22-05-2008, 18:34
Verwijderd
Citaat:
Dan hebben we duidelijk andere grenzen Qimm
Maar je vraagt wel om onze oplossing, en die houdt dus in dat je je grenzen maar een beetje moet verleggen, wil je geen ergerlijk zeikwijf zijn of worden
Met citaat reageren
Oud 22-05-2008, 18:34
Verwijderd
Nou er zijn verschillende stromingen in salsa, ik noem dit geen seks op de dansvloer..
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 22-05-2008, 18:41
Verwijderd
Er zijn vriendinnen die voor zijn neus hun kont staan te draaien of tegen hem op staan te springen..
Laatst gebeurde dat toen ik erbij was en heb ik duidelijk gezegt dat ik dat niet top vond..
Hij begreep het niet en zei dat ze binnen zijn vriendenkring vaak met de vriendinnen van vrienden dansen.. Ik snap daar dan dus weer niks van, ook omdat ik echt niet de behoefte heb om met zijn vrienden te dansen.
Afgelopen weekend kreeg ik een smsje van een vriend dat hij wel met een leuk meisje stond, ik had aan hem gevraagt wat er was gebeurt en hij had staan (bijna) schuren met een vriendin. Toen was ik helemaal niet blij.. ik snap niet waarom het zo'n moeite voor hem is om dit te laten?
Met citaat reageren
Oud 22-05-2008, 18:41
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Citaat:
Nja, als je echt goed danst dan is het wel seks op de dansvloer, daarom is salsa ook zo leuk. Maar precies daarom hoort mijn vriendje niet echt goed te dansen met iemand anders, hoor Het draait toch om de erotiek, de aanrakingen. (Laatst op tv zo'n broer en zus die samen Latin dansten. Getverdemme zeg ).
Groot misverstand! Hier in europa wordt salsa inderdaad gezien als een erotische dans maar waar het vandaan komt dus echt niet hoor.... Dat is het showdansen. Maar echte salsa (zoals volgens mij hier in nederland niet eens wordt geleerd) gaat om gezelligheid.

@TS. wat is eigenlijk het probleem? Dat hij met andere mensen danst? of de manier waarop hij danst?
Met citaat reageren
Oud 22-05-2008, 18:44
Verwijderd
Ja, Hij kan het gewoon niet verkopen dat je wel met die jongen op dansles gaat en hij niet kan, omdat je het druk heb. overigens vind ik het belachelijk van jou om geen alternatieve oplossing te zoeken? als je dat gedaan hebt. mijn excuses. trouwens? waarom dans jij niet in de discotheek met hem? haha sta jij gewoon tegen de muur met je hoofd mee te bouncen?
Met citaat reageren
Oud 22-05-2008, 18:52
Verwijderd
Citaat:
Ja, Hij kan het gewoon niet verkopen dat je wel met die jongen op dansles gaat en hij niet kan, omdat je het druk heb. overigens vind ik het belachelijk van jou om geen alternatieve oplossing te zoeken? als je dat gedaan hebt. mijn excuses. trouwens? waarom dans jij niet in de discotheek met hem? haha sta jij gewoon tegen de muur met je hoofd mee te bouncen?
Ik sta zo vaak als ik kan met hem te dansen want ik hou er ontzettend van. En dat is niet bepaald met m'n hoofd bouncen.. Ook daarom vind ik het vreemd als hij met meiden zo staat te dansen want ik weet hoe jongens reageren als je met je kont staat te draaien.. (niet dat ik verwacht dat ie zich op staat te geilen.. zo nou ook weer niet) Kun je dan ook een alternatieve oplossing noemen? want dat is dus precies waar ik naar opzoek ben hier.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2008, 18:53
Verwijderd
Citaat:

@TS. wat is eigenlijk het probleem? Dat hij met andere mensen danst? of de manier waarop hij danst?
De manier waarop
Met citaat reageren
Oud 22-05-2008, 19:05
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
De manier waarop
Spreek hem erop aan, zeg dat je het niet fijn vindt. Doet hij het toch: dumpen
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2008, 19:08
Verwijderd
Citaat:
Spreek hem erop aan, zeg dat je het niet fijn vindt. Doet hij het toch: dumpen
Heb er em op aangesproken.. Dat lijkt me wel zo handig... anders kan ie ook niet weten dat ik ermee zit..
Heb al 1,5 jaar een relatie met em.. ga em niet zomaar dumpen en ik ben hier ook niet om em zwart te maken.. wil gewoon weten wat anderen vinden dat er moet gebeuren.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-05-2008, 19:13
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Als hij zich niet aan wil passen aan jouw (niet echt onredelijke) wensen dan is het een sukkel. Wil je je leven delen met iemand die geen rekening houdt met jouw gevoelens?
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 22-05-2008, 19:18
Verwijderd
Citaat:
Als hij zich niet aan wil passen aan jouw (niet echt onredelijke) wensen dan is het een sukkel. Wil je je leven delen met iemand die geen rekening houdt met jouw gevoelens?
Het is geen sukkel, hij is koppig, net als ik by the way... lekker vurig stel Misschien is hij overtuigd als ie dit forum leest..
Met citaat reageren
Oud 22-05-2008, 20:28
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Citaat:
Het is geen sukkel, hij is koppig, net als ik by the way... lekker vurig stel Misschien is hij overtuigd als ie dit forum leest..
Misschien dat het inderdaad een goed idee is als hij dit leest. Misschien dat hij dan snapt dat hij zich stom gedraagt en jou aan het kwetsen is door geen rekening te houden met zijn gevoelens.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2008, 21:39
the unknown 1
the unknown 1 is offline
Citaat:
Maar je vraagt wel om onze oplossing, en die houdt dus in dat je je grenzen maar een beetje moet verleggen, wil je geen ergerlijk zeikwijf zijn of worden
Burn.
vooral die ergerlijk zeikwijf zijn of worden
nja, ze heeft in myn ogen wel gelijk..

Laatst gewijzigd op 23-05-2008 om 13:56.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2008, 22:00
Verwijderd
jezus, stel je niet aan.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2008, 22:14
cabster
cabster is offline
poehh poehh vriend van Dutchess hierzo,

alsof ik haar terug zou willen pakken omdat zij op salsa zit. Het is toch leuk om met vriendinnen te dansen wanneer je uitgaat? Ik bedoel ik ken meeste van hun al zo'n 8 jaar.
Jullie kunnen wel zeggen dat ik een sukkel ben wanneer ik zeg dat ik het soms is wil doen maar ik zei zulke dingen niet toen ze op Salsa ging...ze wist heel duidelijk dat ik dat ook niet leuk vond en ze ging er toch op. En nu omdat ik heel soms met wat vriendinnen van me dans hebben wij een probleem.
Ik doe niets geks met ze...als ik dat wilde doen had ik dat gedaan voordat ik Dutchess leerde kennen

Laatst gewijzigd op 22-05-2008 om 22:34.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2008, 22:17
martijn1985
Avatar van martijn1985
martijn1985 is offline
Citaat:
Spreek hem erop aan, zeg dat je het niet fijn vindt. Doet hij het toch: dumpen
Dumpen omdat hij met een ander meisje danst? Get real.

Dansen is m.i. geen ontrouw en ik zie het probleem ook niet echt. Tenzij hij uitgebreid met die andere meisjes staat te flirten heb je niet echt een punt.
__________________
I hope to see my friend, and shake his hand. I hope the Pacific is as blue as it has been in my dreams. I hope.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2008, 22:28
Verwijderd
Citaat:
Dumpen omdat hij met een ander meisje danst? Get real.

Dansen is m.i. geen ontrouw en ik zie het probleem ook niet echt. Tenzij hij uitgebreid met die andere meisjes staat te flirten heb je niet echt een punt.
Ik was ook totaal niet van plan em te dumpen... ik heb het hier ook misschien niet persé over ontrouw.. ik vind het gewoon niet kloppen. Hij gaat ook niet vreemd als ie hand in hand met een vriendin loopt, maar dat doe je toch ook niet? Dat is toch iets romantisch en liefs? Voor tussen mij en m'n vriend..
Met citaat reageren
Oud 22-05-2008, 22:31
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Dan hebben we duidelijk andere grenzen Qimm
en je vriend en jij duidelijk ook!

Offtopic:
wat is avontoe?
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 22-05-2008, 22:32
martijn1985
Avatar van martijn1985
martijn1985 is offline
Het verschil is dat hand in hand lopen affectie uitdrukt. Dansen kan ook gewoon zijn omdat je het leuk vind.

Offtopic: @Qimm: Af en toe, maar dan een hele bijzondere spelwijze
__________________
I hope to see my friend, and shake his hand. I hope the Pacific is as blue as it has been in my dreams. I hope.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2008, 22:34
cabster
cabster is offline
Citaat:
Het verschil is dat hand in hand lopen affectie uitdrukt. Dansen kan ook gewoon zijn omdat je het leuk vind.

Offtopic: @Qimm: Af en toe, maar dan een hele bijzondere spelwijze
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 22-05-2008, 22:35
Verwijderd
Citaat:
Het verschil is dat hand in hand lopen affectie uitdrukt. Dansen kan ook gewoon zijn omdat je het leuk vind.

Offtopic: @Qimm: Af en toe, maar dan een hele bijzondere spelwijze

Nee, geen affectie eerder seksuele interresse
Met citaat reageren
Oud 22-05-2008, 22:37
Verwijderd
Citaat:
en je vriend en jij duidelijk ook!

Offtopic:
wat is avontoe?
Daar gaat deze topic dus ook om
Met citaat reageren
Oud 22-05-2008, 22:45
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Wij kunnen er toch niks aan veranderen dat jullie van mening verschillen, maar je wil waarschijnlijk horen dat jij gelijk hebt denk ik.
En drukt hand in hand lopen seksuele interesse uit, oh jee, en gearmd lopen dan? Wat zal ik veel mensen een verkeerde indruk hebben gegeven dan!

in het kort míjn bescheiden mening
1. jij moet je niet aanstellen het is alleen maar dansen
2. hij moet zich niet aanstellen het is alleen maar dansles
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 22-05-2008, 22:47
Verwijderd
Citaat:
Wij kunnen er toch niks aan veranderen dat jullie van mening verschillen, maar je wil waarschijnlijk horen dat jij gelijk hebt denk ik.
En drukt hand in hand lopen seksuele interesse uit, oh jee, en gearmd lopen dan? Wat zal ik veel mensen een verkeerde indruk hebben gegeven dan!

in het kort míjn bescheiden mening
1. jij moet je niet aanstellen het is alleen maar dansen
2. hij moet zich niet aanstellen het is alleen maar dansles
Ik zeg toch niet dat hand in hand lopen een teken is van seksuele interesse, maar tegen iemand opschuren (nee misschien zat er 5 cm tussen) dat is toch niet vriendschappelijk meer?
Met citaat reageren
Oud 22-05-2008, 22:47
cabster
cabster is offline
Ik heb geen moeite meer met dat dansles...Me lieve vriendinnetje zou hetzelfde moeten doen als mij
Met citaat reageren
Oud 22-05-2008, 22:48
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Citaat:
Nee, geen affectie eerder seksuele interresse
Jij ziet seksuele interesse in hand en hand lopen?

Ik vrees dat je toch gewoon je vriendje moet vertrouwen. vind je het zo vervelend dat hij met andere meisjes danst omdat je bang bent dat je hem dan aan zo'n meisje kwijtraakt? Het is maar dansen. Hij zegt net zelf dat hij die meisjes al heel lang kent en er niets mee bedoelt, waarom geloof je dat niet gewoon?
Kijk dat je er niet naar wil kijken, daar kan ik inkomen. Dus dan zou je hoogstens met hem af moeten spreken dat als jullie samen uit gaan, hij niet met andere meisjes gaat staan schuren. Met koppig doen kom je nergens, deze kwestie vraagt om een compromis.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 22-05-2008, 22:50
Verwijderd
Citaat:
Jij ziet seksuele interesse in hand en hand lopen?

Ik vrees dat je toch gewoon je vriendje moet vertrouwen. vind je het zo vervelend dat hij met andere meisjes danst omdat je bang bent dat je hem dan aan zo'n meisje kwijtraakt? Het is maar dansen. Hij zegt net zelf dat hij die meisjes al heel lang kent en er niets mee bedoelt, waarom geloof je dat niet gewoon?
Kijk dat je er niet naar wil kijken, daar kan ik inkomen. Dus dan zou je hoogstens met hem af moeten spreken dat als jullie samen uit gaan, hij niet met andere meisjes gaat staan schuren. Met koppig doen kom je nergens, deze kwestie vraagt om een compromis.
Ow mijn god, ik bedoelde dat schuren eerder een teken is van seksuele interesse...
En iets toelaten zolang je et niet ziet vind ik heel krom... dan kan ie net zo goed tegen me gaan liegen ook
Met citaat reageren
Oud 22-05-2008, 22:51
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Ik zeg toch niet dat hand in hand lopen een teken is van seksuele interesse, maar tegen iemand opschuren (nee misschien zat er 5 cm tussen) dat is toch niet vriendschappelijk meer?

Citaat:
martijn1985 schreef:
Het verschil is dat hand in hand lopen affectie uitdrukt. Dansen kan ook gewoon zijn omdat je het leuk vind.

Citaat:
Nee, geen affectie eerder seksuele interresse

Vandaar dat ik dat zo las. Anyway. Ik zie er weinig kwaad in, maar nou ben ik makkelijk en heb ik veel vertrouwen in zowel mijn vriendje als mijn vriendinnen.
Als jij er zo erg mee zit dan zal hij toch wel wat mogen inschrikken, lijkt me redelijk. Als jij je daar rot bij voelt dan is dat nou eenmaal zo.
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 22-05-2008, 22:56
Verwijderd
Citaat:
Vandaar dat ik dat zo las. Anyway. Ik zie er weinig kwaad in, maar nou ben ik makkelijk en heb ik veel vertrouwen in zowel mijn vriendje als mijn vriendinnen.
Als jij er zo erg mee zit dan zal hij toch wel wat mogen inschrikken, lijkt me redelijk. Als jij je daar rot bij voelt dan is dat nou eenmaal zo.
Het zijn dan ook niet mijn vriendinnen, maar die van hem...
En die ken ik niet tot amper, ik zie sommige als we gezamelijk uitgaan, maar dan leer je elkaar ook maar oppervlakkig kennen.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2008, 22:56
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Dan zul je alleen je vriend moeten vertrouwen denk ik.
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 22-05-2008, 22:58
Verwijderd
Citaat:
Dan zul je alleen je vriend moeten vertrouwen denk ik.
Nouwja als hij dus zegt, ik ga je niet beloven dat ik niet meer op die manier met m'n vriendinnen ga dansen, dan vertrouw ik daar dus op
Met citaat reageren
Oud 23-05-2008, 09:49
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Dumpen omdat hij met een ander meisje danst? Get real.

Dansen is m.i. geen ontrouw en ik zie het probleem ook niet echt. Tenzij hij uitgebreid met die andere meisjes staat te flirten heb je niet echt een punt.
Wat was ook met een vrij sarcastische ondertoon

Maar serieus, als hierover jullie zienswijze en tolerantieniveau zo ver uit elkaar ligt en jullie er zo'n groot probleem van lijken te maken, dan vraag ik me af in hoeverre dit kan werken.

Dansen moet absoluut kunnen, op dansles ook. Allebei geen probleem zo lang er geen vreemde dingen gebeuren. Het is een kwestie van vertrouwen. Ontbreekt dat, dan heb je een probleem.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2008, 10:45
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Nouja het ligt er wel echt aan hóe dat dansen is. Echt tegen elkaar opschuren, dus als dat meisje echt met haar billen tegen hem aan loopt te dansen en hem loopt op te geilen, zou ik ook niet leuk vinden. Maar ik weet dus niet tot in hoeverre dat hier aan de orde is.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2008, 10:59
Verwijderd
haha, ik las dit topic nog even door, en dit gaat werkelijk nergens naartoe ze hebben gewoon andere grenzen, en niemand kan daar wat aan veranderen, behalve zij zelf. en verder vind ik het maar een beetje belachelijk. als ik een vriend zou hebben die qua gedrag op dutchess leek was ik allang vertrokken
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Schuren met anderen in een relatie
Arjen123456
84 16-11-2015 19:29
Liefde & Relatie Partner laten dansen met ander
Frondish
499 04-10-2006 05:15
Liefde & Relatie Love-subject zoent met ander (help!)
hhendrikxx
22 24-04-2005 16:18
Liefde & Relatie In de war...
blurred
21 15-07-2004 17:54
Seksualiteit (intiem) dansen..
AnoniemProbleem
58 16-05-2004 18:32
Verhalen & Gedichten ff voorstellen, + gelijk wat gedachtenspinsels...
Nushka
3 15-03-2002 22:59


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:27.