Oud 12-01-2003, 22:10
emperor crono
Avatar van emperor crono
emperor crono is offline
Mischien een tip voor mensen die zoeken naar een baantje:

in de zorg zijn ze constant op zoek naar mensen.
En dan betekent dat niet dat je de hele dag bejaarden moet douchen en voeren, maar je kan bijvoorbeeld in een keuken van een inrichting werken. Het werk is goed te doen daar (ik doe het ook), je moet er wel vroeg uit maar daar staat tegenover dat het DONDERS goed verdient. Ik ben net 18 geworden maar ik zou daar van mijn 16e tot mijn 23e gemiddeld per weekend dat ik werk 11+ euro per uur verdienen. Dat gaat dus niet per leeftijd maar aan de hand van in welke 'loongroep' je zit. Zoiets. Maakt mij verder ook niet uit, als het maar goed verdient. En dat doet het.
__________________
Beter een blauwtje lopen dan een groentje blijven...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-01-2003, 22:41
Verwijderd
ligt er wel aan hoor.. hier verdienen ze niet zoveel omdat het maar klein is (terneuzen) en genoeg jongeren willen werken.



thuiszorg is wel aanrader in grote steden ook..
Met citaat reageren
Oud 12-01-2003, 23:38
Verwijderd
[QUOTE]emperor crono schreef:
Citaat:
in de zorg zijn ze constant op zoek naar mensen.
Thuiszorg springt om gediplomeerde hulpen en wijkverpleegsters

Citaat:
En dan betekent dat niet dat je de hele dag bejaarden moet douchen en voeren, maar je kan bijvoorbeeld in een keuken van een inrichting werken. Het werk is goed te doen daar (ik doe het ook)
Nou, dagopvang kan best leuk zijn. Je moet tegen demente mensen kunnen.

Citaat:
je moet er wel vroeg uit maar daar staat tegenover dat het DONDERS goed verdient
9 uur eruit? nah, niet echt vroeg . en mijn salaris is inderdaad lekker hoog, onder andere door de ORT toeslag.

Citaat:
Ik ben net 18 geworden maar ik zou daar van mijn 16e tot mijn 23e gemiddeld per weekend dat ik werk 11+ euro per uur verdienen.
Toch maar eens met m'n baas gaan praten.

Citaat:
Dat gaat dus niet per leeftijd maar aan de hand van in welke 'loongroep' je zit. Zoiets.
Ik zit wel in een schaalverdeling. en volgens mij werkt dat alleen maar in mijn voordeel. Ik krijg met m'n verjaardag opslag en in mei nog een keer. woei!
Met citaat reageren
Oud 13-01-2003, 17:30
Verwijderd
Je werkt zeker op Zondag? (ORM-toeslag, Weekendtoeslag) En het feit dat je zoveel kan verdienen is omdat er voor jou geen loonschaal bestaat bij die instelling, daarom zetten ze je in de laagste loonschaal.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Werk, Geld & Recht Werken in de zorg, ZONDER diploma??
zzzoefff!!!
23 12-06-2012 12:46
Werk, Geld & Recht Vakantiebaantje in de zorg o.i.d!
Anna17J
5 06-06-2009 19:22
Studeren Ik wil werken in de horeca (welke opleiding kiezen?)
jetteketet
2 22-10-2008 21:50
Werk, Geld & Recht help! probleem op werk
strontkind
4 16-04-2008 09:18
Werk, Geld & Recht bijbaan in de zorg
blondaapje
33 01-04-2007 13:03
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap 4 mld aan bezuinigingen in 2004; 1,5 mld in de zorg
Atje85
33 23-08-2003 21:15


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:13.