Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-07-2003, 18:26
Angel Of Faith
Avatar van Angel Of Faith
Angel Of Faith is offline
Ik ben al 7 maanden verliefd op een jongen. Hij heeft een vriendin maar weet wel dat ik verliefd op em ben . We hebben er al veel samen over gesproken en hij heeft toegegeven dat hij in het begin van z'n relatie ook verliefd was op mij, deze verliefdheid is dan overgegaan. Nu heb ik van één van m'n vriendinnen gehoord dat hij weer begint te twijfelen, hij heeft haar letterlijk gezegd dat hij weer gevoelens voor mij heeft .

Ook heb ik al van mensen uit z'n omgeving gehoord dat het niet goed gaat tussen hij en z'n vriendin en dat het zelf zo'n twee weken geleden een tijdje uit geweest is. Alleen tegenover mij doet hij of alles in orde is . Hij wil haar niet kwijt, zij is z'n alles, alles gaat nog goed, enz.... Hij verteld gewoon geen één kwaad woord over haar aan me. Waarom begint hij dan te twijfelen, zo'n dingen zeg je toch niet zomaar. Ook zouden we eens samen met nog een paar mensen van op de trein (waar we elkaar leerden kennen ) weggaan, maar nu wil hij plots z'n vriendin meenemen (waardoor ik beslist heb om toch niet mee te gaan, terwijl ik het organiseer ). Ik zag em overlaatst nog en hij kwam naar me toe met z'n vriendin en nam haar hand vast, liep heel dicht tegen er aan, terwijl hij weet dat hij me hiermee kwetst.
Een uur later zag ik ze weer, maar hij had mij niet gezien, toen liepen ze zeker zo'n twee meter uit elkaar, zij bij een vriendin en hij bij z'n beste vriend.

Wat wil hij nou: me jaloers maken, me geen valse hoop geven of me alleen maar kwetsen ?

xxx
Faith
__________________
<~ Ik ben van niemand, alleen van mezelf!~>; no hope, no love, no glory... no happy ending; I should have kicked your ass instead!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-07-2003, 18:36
Buffy
Buffy is offline
als ik dit nu lees heb ik idd ook het gevoel dat hij je een beetje jaloers probeert te maken. het hoeft niet slecht te gaan tussen hun als ze 2 meter uit elkaar lopen; ik hoef ook niet elke seconde aan mijn vriend vast te zitten, maar het feit dat hij haar extra beetpakt wanneer zij samen jou tegenkomen geeft me wel zoon vermoeden.

confusing, hoor!

suc6 ermee,
liefs Buffy
__________________
Ik hald fan myn mantsje (wie weet wat dat betekend mag et zeggen! :P)
Met citaat reageren
Oud 17-07-2003, 09:24
Angel Of Faith
Avatar van Angel Of Faith
Angel Of Faith is offline
Hey,
bedankt voor je reactie. Ik weet ook dat je niet iedere moment van de dag aan je vriend wil hangen, maar het valt zo op dat hij zo rond haar draait als ik er bij ben en niet als andere mensen hem zien. Het is allemaal zo ingewikkeld en ik weet echt niet wat ik er mee moet .

xxx
Faith
__________________
<~ Ik ben van niemand, alleen van mezelf!~>; no hope, no love, no glory... no happy ending; I should have kicked your ass instead!
Met citaat reageren
Oud 17-07-2003, 09:51
Soezen
Avatar van Soezen
Soezen is offline
Ik denk dat het ook te maken kan hebben met dat hij jou wil laten zien, dat je niets moet verwachten. Wat je ook hoor van iemand anders ofzo..

En natuurlijk dat jaloerse gedeelte. Hij zal het vast wel leuk vinden, dat er iemand achter hem aan loopt. En om te laten zien niemand anders hem kan krijgen, is natuurlijk leuk...
Met citaat reageren
Oud 17-07-2003, 23:43
Rubke18
Rubke18 is offline
Hij twijfeld zegt dat niet genoeg
__________________
Je weet pas wat je mist als het er niet meer is :S
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 02:42
Kleine Tulp
Avatar van Kleine Tulp
Kleine Tulp is offline
óf hij wil je jaloers maken, of hij beschermt zichzelf zegmaar tegen jou; dus hij is bang dat hij jou leuker vindt dan zijn vriendin en daarom zorgt hij dat hij zijn vriendin erbij heeft bij die mensen ui de trein. dan probeer jij niets en komt hij niet in de verleiding.
__________________
ik was dus roos de doos.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 09:12
Rubke18
Rubke18 is offline
Citaat:
missNMGN schreef op 18-07-2003 @ 03:42:
óf hij wil je jaloers maken, of hij beschermt zichzelf zegmaar tegen jou; dus hij is bang dat hij jou leuker vindt dan zijn vriendin en daarom zorgt hij dat hij zijn vriendin erbij heeft bij die mensen ui de trein. dan probeer jij niets en komt hij niet in de verleiding.
sluit ik me volkomen bij aan
__________________
Je weet pas wat je mist als het er niet meer is :S
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 12:54
Verwijderd
Citaat:
missNMGN schreef op 18-07-2003 @ 03:42:
of hij beschermt zichzelf zegmaar tegen jou; dus hij is bang dat hij jou leuker vindt dan zijn vriendin en daarom zorgt hij dat hij zijn vriendin erbij heeft bij die mensen ui de trein. dan probeer jij niets en komt hij niet in de verleiding.
Dit denk ik eerder.
Hij kiest op dit moment duidelijk voor z'n vriendin en ookal heeft hij misschien gevoelens voor jou, als hij ze heeft dan probeert hij ze juist weg te stoppen ipv er iets mee te doen.
Hij geeft je in ieder geval geen valse hoop en dat is goed.

Hij heeft toch aan andere mensen verteld dat hij twijfelde, niet aan jou. Als die geruchten die je hebt gehoord waar zijn, dan probeert hij nu juist z'n relatie te redden.
Hij wil haar duidelijk niet kwijt, want anders had hij het wel uitgemaakt om iets met jou te beginnen, want hij weet dat hij jou kan krijgen.

Ik denk niet dat hij het doet om je jaloers te maken, ik denk dat hij je juist duidelijk probeert te maken dat hij op dit moment voor haar kiest.
Dat klinkt heel hard, maarjah...
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 14:45
FaZ
Avatar van FaZ
FaZ is offline
Citaat:
Angel Of Faith schreef op 15-07-2003 @ 19:26:
Ik ben al 7 maanden verliefd op een jongen. Hij heeft een vriendin maar weet wel dat ik verliefd op em ben . We hebben er al veel samen over gesproken en hij heeft toegegeven dat hij in het begin van z'n relatie ook verliefd was op mij, deze verliefdheid is dan overgegaan. Nu heb ik van één van m'n vriendinnen gehoord dat hij weer begint te twijfelen, hij heeft haar letterlijk gezegd dat hij weer gevoelens voor mij heeft .

Ook heb ik al van mensen uit z'n omgeving gehoord dat het niet goed gaat tussen hij en z'n vriendin en dat het zelf zo'n twee weken geleden een tijdje uit geweest is. Alleen tegenover mij doet hij of alles in orde is . Hij wil haar niet kwijt, zij is z'n alles, alles gaat nog goed, enz.... Hij verteld gewoon geen één kwaad woord over haar aan me. Waarom begint hij dan te twijfelen, zo'n dingen zeg je toch niet zomaar. Ook zouden we eens samen met nog een paar mensen van op de trein (waar we elkaar leerden kennen ) weggaan, maar nu wil hij plots z'n vriendin meenemen (waardoor ik beslist heb om toch niet mee te gaan, terwijl ik het organiseer ). Ik zag em overlaatst nog en hij kwam naar me toe met z'n vriendin en nam haar hand vast, liep heel dicht tegen er aan, terwijl hij weet dat hij me hiermee kwetst.
Een uur later zag ik ze weer, maar hij had mij niet gezien, toen liepen ze zeker zo'n twee meter uit elkaar, zij bij een vriendin en hij bij z'n beste vriend.

Wat wil hij nou: me jaloers maken, me geen valse hoop geven of me alleen maar kwetsen ?

xxx
Faith
Grappig verhaal, volgensmij denk je dat die jongen van jouw is. Dat is hij dus niet.
__________________
We know that the world will hate this..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Doorschrijven of niet?
l-i-e-n-n-e
7 30-06-2008 19:02
Liefde & Relatie 'vakantieliefde(s)' ik kan hem (ze) niet loslaten...
Verwijderd
54 12-07-2004 19:25
Verhalen & Gedichten Verhalenwedstrijd: Lieverdjes
Ieke
0 08-04-2004 20:00
Liefde & Relatie mijn ex doet vaag! (alwéér)
rabecca
9 02-10-2002 06:44
Psychologie Ik weet het effe niet meer... omgang met m'n ex...
^*^Tish^*^
4 29-03-2002 08:29
ARTistiek 'A Night In Tipsy Tin Tin'
Woodstock
7 05-12-2001 15:15


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:37.