Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-06-2002, 12:36
disaster
Avatar van disaster
disaster is offline
Citaat:
de schreef:


Kerel, het grapje is geweest...
goed dat jij dat ons even meldt
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-06-2002, 12:43
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
Ninnoc schreef:
okay ninnoc hier heeft een probleem, gisternacht heb ik met 2 vrienden van me afgesproken om netjes naar de uitreiking te gaan. Dit is soort protestactie, maar dat is allemaal veel te lang om uit te leggen. Nu heb ik dus helemaal niet eens een jurk en moet ik er nog eentje kopen. Adviseer me bitte, ik ben niet zo thuis in kleding etiquette en nette jurkies. Ik moet m dus nog voor woensdagavond kopen, ik woon in friesland () dus als iemand een winkeltje in de buurt van heerenveen weet, meld het ff
Ik weet geen winkeltje in de buurt van Heerenveen, maar ik zou gewoon een simpel donker jurkje aantrekken, tot iets boven de knie (cocktailjurkje?).
Je haar kan je heel makkelijk opsteken als je eerst wat mousse verdeelt, dan een staart maakt en dan een paar plukken vastzet met schuifspeldjes. Daarna nog wat haarlak et voila
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 24-06-2002, 18:17
Ninnoc
Ninnoc is offline
Citaat:
rosi schreef:


Ik weet geen winkeltje in de buurt van Heerenveen, maar ik zou gewoon een simpel donker jurkje aantrekken, tot iets boven de knie (cocktailjurkje?).
Je haar kan je heel makkelijk opsteken als je eerst wat mousse verdeelt, dan een staart maakt en dan een paar plukken vastzet met schuifspeldjes. Daarna nog wat haarlak et voila
dit is dus het probleem, dit idee had ik ook maar ik heb ontzettend lelijke benen. En ik ben niet iemand die om alles ligt te zeiken maar mijn benen zien er echt niet uit, zitten vol lidtekens en heb vaak huidallergien ed en ze zijn spierwit
__________________
because we are born free, to have the world as our playground
Met citaat reageren
Oud 24-06-2002, 18:24
Verwijderd
Citaat:
muckymouse schreef:
tis juist leuk om vet kinky te gaan ze kunnen er nu toch nix meer van zeggen

ik doe me schoolmeisjes uniformpje aan, kort schots rokje, kniekousen, en netpanty, en wat daarboven weetiknognie
naja KINKY maar wel yummie ...
Met citaat reageren
Oud 24-06-2002, 19:22
rodina
Avatar van rodina
rodina is offline
Citaat:
Ninnoc schreef:
okay ninnoc hier heeft een probleem, gisternacht heb ik met 2 vrienden van me afgesproken om netjes naar de uitreiking te gaan. Dit is soort protestactie, maar dat is allemaal veel te lang om uit te leggen. Nu heb ik dus helemaal niet eens een jurk en moet ik er nog eentje kopen. Adviseer me bitte, ik ben niet zo thuis in kleding etiquette en nette jurkies. Ik moet m dus nog voor woensdagavond kopen, ik woon in friesland () dus als iemand een winkeltje in de buurt van heerenveen weet, meld het ff
hmmz een pantelon broek, bijpassen jasje (hoewel is niet eens nodig een jasje) en een nette bloes, vind ik ook heel mooi, en je bent hoogstwaarschijnlijk goedkoper uit.. kijk eens bij Benetton, mooie kwaliteit en niet zo walgelijk duur..

als je perse een jurk wilt, hmmz begin bij h&m, dan heb je niet het meest chique iets, maar ach hmmz en verder.. geen idee Tinteretto, mooie kleding, mooie stofjes misschien is dat wel een idee..
__________________
Freak me baby
Met citaat reageren
Oud 24-06-2002, 21:57
helenaatjuh
helenaatjuh is offline
he ninnoc...ken ik jou misschien,ik woon in heerenveen hihi
ik heb een zwarte lange fluwelen rok gekocht die boven strak is en heeeeeeeel wijd beneden is.
daarboven ook een zwarte fluwelen top met brede bandjus en een punt aan de zijkant...
wij werden DRINGEND verzocht om in gala te komen,haha zal zien of ik straks de enige ben
Met citaat reageren
Oud 26-06-2002, 17:45
ster
Avatar van ster
ster is offline
bij ons stond er op de uitnodiging: kom gepast gekleed! maar wat is gepast?
__________________
behh
Met citaat reageren
Oud 27-06-2002, 00:07
Verwijderd
Citaat:
ster schreef:
bij ons stond er op de uitnodiging: kom gepast gekleed! maar wat is gepast?
kleding die past, dus niet drie maten te klein ofzo
Met citaat reageren
Oud 27-06-2002, 12:57
Verwijderd
Citaat:
Wim Wok schreef:


kleding die past, dus niet drie maten te klein ofzo

LOL
Met citaat reageren
Oud 27-06-2002, 13:05
Luca
Avatar van Luca
Luca is offline
Ik ga in een nieuw hempje van Vera Moda en een A-symmetrische spijkerrok van de H&M. Verder een netpanty en gympen.

Ik ga gewoon in mijn normale kleren.

Vanavond.
__________________
Als ik een verzinsel ben, dan ben ik toevallig wel het beste verzinsel van de wereld -(Astrid Lindgren)-
Met citaat reageren
Oud 27-06-2002, 13:45
liesje 19
Avatar van liesje 19
liesje 19 is offline
mijn diploma uitreiking is vanavond, ik denk dat ik aanhoud wat ik nu aan heb : rokje, netpanty's en een donker shirtje en mijn kisten
Ik heb geen zin om er speciaal uit te zien, want alles wat "netjes" is vind ik niet echt lekker zitten en het past ook niet bij mij.
__________________
de vogeltjes zijn weer op lengte vandaag ;)
Met citaat reageren
Oud 27-06-2002, 14:21
Esmée
Avatar van Esmée
Esmée is offline
Nou, ik ga vanavond ook naar de diploma-uitreiking, ook al krijg ik er zelf dan nog geen
Ik doe aan: een zwart rokje (iets boven knielengte) en een zwart mouwloos truitje met zo'n waterhals. Zwarte panty en mooie zwarte nette schoenen met hakje. Mooie sieraden erbij, haar netjes en klaar
Hoeft niet altijd ingewikkeld te zijn
__________________
Terug in NL!
Met citaat reageren
Oud 27-06-2002, 15:53
Roozie
Avatar van Roozie
Roozie is offline
Citaat:
Esmée schreef:
Nou, ik ga vanavond ook naar de diploma-uitreiking, ook al krijg ik er zelf dan nog geen
Ik doe aan: een zwart rokje (iets boven knielengte) en een zwart mouwloos truitje met zo'n waterhals. Zwarte panty en mooie zwarte nette schoenen met hakje. Mooie sieraden erbij, haar netjes en klaar
Hoeft niet altijd ingewikkeld te zijn
Lijkt op mijn outfit gisteravond alleen had ik dan een jurkje aan tot boven mijn knie met waterhals
__________________
Green eyes, you're the sparklight
Met citaat reageren
Oud 27-06-2002, 17:41
Denise84
Avatar van Denise84
Denise84 is offline
Dit had ik aan:


- zwart coltruitje met korte mouwen
- zwarte rok tot net boven mijn knie met glittermotief erop
- zwarte panty
- antrecietkleurige schoenen met zwrat bandje over mijn voet en zwart hakje
__________________
(geen signature)
Met citaat reageren
Oud 27-06-2002, 19:29
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Nou, ik ga morgenavond naar een diploma uitreiking.

Omdat we zo'n kleine school hebben (er doen maar 20 mensen examen), is het niet echt iets speciaals.
Bijna iedereen trekt "iets leuks" aan, maar het is geen deftige receptie o.i.d.
Ik doe waarschijnlijk een lichtblauwe pantalon met een blouse of net mouwloos shirtje erop.
Een jurkje is echt overdressed bij ons.
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 27-06-2002, 19:31
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
Esmée schreef:
zwart mouwloos truitje met zo'n waterhals.
Citaat:
Roozie schreef:
waterhals
Wat is een waterhals
Of bedoelen jullie een boothals?
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 27-06-2002, 19:37
Nuck
Nuck is offline
Citaat:
~Frederique~ schreef:
bruine suede broques
rode bandplooi
wit/blauwe yarmouth
navy blazer

of, zoals De al zei;

bruine broques
khaki broek
lichtblauw overhemd
d.blauwe blazer
Ja, dit zal er leuk uit zien .
__________________
As if!
Met citaat reageren
Oud 28-06-2002, 01:49
sanderrr
sanderrr is offline
Als je voor een pak gaat, zou ik voor donkerblauw gaan; dan zit je altijd goed.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2002, 07:24
Dwarfie
Dwarfie is offline
Ik had gistermiddag gewoon donkerblauwe pantalon aan en een roomkleurig overhemd (beide State of Art). Verder gewoon m'n bootschoenen.

Eigenlijk liep ik er zo al vrij overdreven netjes bij. 5 of 6 mensen hadden wel een pak aan, maar het overgrote deel liep gewoon op sportschoenen, spijkerbroekje aan en een t-shirtje of een overhemd dat open hangt (en dan daar natuurlijk ook wel weer een t-shirt onder).
__________________
ok
Met citaat reageren
Oud 28-06-2002, 09:29
Gwen.
Avatar van Gwen.
Gwen. is offline
Ik heb geen nette kleding.. maar ik wil wel een beetje gekleed. Dus ik ga vanmiddag op zoek naar een bloesje, stropdasje en rokje .
__________________
.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2002, 09:29
Gwen.
Avatar van Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
rosi schreef:




Wat is een waterhals
Of bedoelen jullie een boothals?
Volgens mij is een waterhals zo'n watervalhals.. zeg maar een lage hals zo breed als een boothals maar dan loshangend.. een soort golvend.. snap je?
__________________
.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2002, 09:37
Faery
Faery is offline
Citaat:
Miss Quasy schreef:


Volgens mij is een waterhals zo'n watervalhals.. zeg maar een lage hals zo breed als een boothals maar dan loshangend.. een soort golvend.. snap je?
of gewoon een compleet uitgelubberde hals omdat iemand te vaak zijn waterhoofd door dat gat bovenin het shirtje heeft gewurmd
__________________
Genocidealisme.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2002, 09:39
Gwen.
Avatar van Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
Faery schreef:


of gewoon een compleet uitgelubberde hals omdat iemand te vaak zijn waterhoofd door dat gat bovenin het shirtje heeft gewurmd
Ach jij snapt er ook niks van alto
__________________
.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2002, 13:20
Esmée
Avatar van Esmée
Esmée is offline
Nou ik heb uiteindelijk toch iets anders aangehad
nette zwarte broek met persvouw, goudkleurig strapless top met een zwart getailleerd blazertje erover heen (was dus verder niet bloot of zo), mooie zwarte puntige laarsjes eronder en mn haar opgestoken, paar subtiele sieraden en klaar
__________________
Terug in NL!

Laatst gewijzigd op 28-06-2002 om 13:24.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2002, 13:20
Esmée
Avatar van Esmée
Esmée is offline
Citaat:
Miss Quasy schreef:


Volgens mij is een waterhals zo'n watervalhals.. zeg maar een lage hals zo breed als een boothals maar dan loshangend.. een soort golvend.. snap je?
Das stimmt
__________________
Terug in NL!
Met citaat reageren
Oud 28-06-2002, 13:24
de
de is offline
Citaat:
Esmée schreef:
Nou ik heb uiteindelijk toch iets anders aangehad

Waarom vraag je dan mijn mening?
Met citaat reageren
Oud 28-06-2002, 14:31
Esmée
Avatar van Esmée
Esmée is offline
Citaat:
de schreef:


Waarom vraag je dan mijn mening?
Toen het door jou goedgekeurd werd, zette mij dat uiteraard aan het twijfelen
__________________
Terug in NL!
Met citaat reageren
Oud 29-06-2002, 11:12
Gwen.
Avatar van Gwen.
Gwen. is offline
Nah, ik heb een wit bloesje aangehad met een donkere stropdas met paisleyprint, een kort donker strak spijkerrokje, lange geruite sokken en mun zwarte skateschoentjes. Mun haar in 2 staartjes en wat make-up op. Het was best gezellig.
__________________
.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2002, 12:15
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
Miss Quasy schreef:
Nah, ik heb een wit bloesje aangehad met een donkere stropdas met paisleyprint, een kort donker strak spijkerrokje, lange geruite sokken en mun zwarte skateschoentjes. Mun haar in 2 staartjes en wat make-up op. Het was best gezellig.
stond je leuk!

Ik had een witte broek aan, rood-wit-blauw gestreepte riem, felrood mouwloos shirtje en d.blauwe instappers.
Het was precies zoals ik dacht: de examenkandidaten hadden nog wel een pak/jurkje aan, maar de gasten niet
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 29-06-2002, 19:30
Esmée
Avatar van Esmée
Esmée is offline
Citaat:
~Frederique~ schreef:
bruine suede broques
rode bandplooi
wit/blauwe yarmouth
navy blazer

Gege dit is echt exact wat mijn vriendje aanhad bij zijn uitreiking

Aanrader, heren
__________________
Terug in NL!
Met citaat reageren
Oud 09-07-2002, 18:52
yvonnaah
Avatar van yvonnaah
yvonnaah is offline
ik zou geen pak doen! das zo afgezaagd! je moet iets orgineels aandoen (wat dan wel bij een diploma uitreiking past!!) maar wat da weet ik nog nie maar in ieder geval geen pak!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:36.