Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-07-2003, 16:17
Quantes
Avatar van Quantes
Quantes is offline
ik zal even het verhaal vertellen:

ik ben nu verliefd op een jongen, ongeveer een (half) jaar jonger als ik, maar ik ken hem enkel van zien. Ik weet helemaal niks van hem, behalve zijn naam en waar hij precies woont.
ik zou graag kennis met hem maken (en dan misschien een relatie), maar weet niet goed hoe dat nu te doen. misschien stuur ik een brief. Het probleem is wel dat hij in de zomer altijd nogal afgezonderd is van de rest van de groep (woont afgelegen) en dus wordt oog-in.oog contact moeilijk. ik zou dat trouwens ook niet echt zo recht tegen hem te zeggen...

hoe zouden jullie dit aanpakken? jongens mogen trouwens ook wel reageren, hoe zouden zij dit bij een meisje aanpakken?
__________________
Boe.

Laatst gewijzigd op 11-07-2003 om 16:36.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-07-2003, 16:28
Last Resort
Avatar van Last Resort
Last Resort is offline
zou je em dan niet es eerst leren kennen? Misschien dat ik simpel van geest ben, maar het zou in jouw situatie redelijk idioot zijn een relatie met hem te beginnen, je kent em niet eens.
__________________
I Dont Want To Talk To You Anymore, I'm Afraid Of What I Might Say
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 16:36
Quantes
Avatar van Quantes
Quantes is offline
Citaat:
Last Resort schreef op 11-07-2003 @ 17:28:
zou je em dan niet es eerst leren kennen? Misschien dat ik simpel van geest ben, maar het zou in jouw situatie redelijk idioot zijn een relatie met hem te beginnen, je kent em niet eens.
ja, ik ken hem niet, maar ik weet wel het een en ander van hem, en toen ik hem zag was het zogenaamd wel liefde.

ik bedoel ook niet echt een relatie, maar meer kennismaken en dan (misschien) een relatie...
__________________
Boe.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 16:51
Unexplained
Avatar van Unexplained
Unexplained is offline
Relatie of excuus om zonder gewetensconflicten van bil te gaan?

Subtiel verschil...
__________________
Risico's: als je nooit iets nieuws probeert, mis je veel enorme teleurstellingen
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 17:20
Verwijderd
Citaat:
Unexplained schreef op 11-07-2003 @ 17:51:
Relatie of excuus om zonder gewetensconflicten van bil te gaan?

Subtiel verschil...
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 17:42
The0
The0 is offline
Ik zou zeggen, waarom niet? Misschien niet in die brief meteen je liefde aan hem verklaren maar hem gewoon eens uitvragen om te zien of het klikt? Afgelopen 2 vriendinnen kende ik ook alleen qua gezicht en naam, verder ook niets..
__________________
A l l e s k o m t g o e d.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 18:57
Quantes
Avatar van Quantes
Quantes is offline
Citaat:
Unexplained schreef op 11-07-2003 @ 17:51:
Relatie of excuus om zonder gewetensconflicten van bil te gaan?

Subtiel verschil...
flauw hoor
__________________
Boe.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 19:10
teddybeer1983
Avatar van teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Ja, nodig hem een keer uit om wat te gaan doen met t 'groepje'. Ik zie t probleem zo ok, hij woont niet in t dorp/de stad, maar dan nog, dan kan ie toch wel uitgaan. En als ie zegt dat ie niet zo laat meer naar huis mag, dan kan ie toch bij iemand blijven slapen (zelfs bij jou )

Maar goed leer hem iederdaad eerst ff kennen. Dat is wel zo makkelijk.
Maar ik zou niet echt een brief gaan schrijven. Zoek dan contact via internet op msn ofzo.
__________________
Vrouwen gaan uit om te vergeten................ en mannen om bij de vrouwen te zijn
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 19:18
Bellenblaas
Avatar van Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Hoe kan je nou verliefd zijn op iemand die je helemaal niet kent... ik bedoel; ik vind mensen ook wel eens leuk als ik één keer kort met ze gepraat heb, maar dat heb je niet eens
__________________
Home is where the heart is...
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 19:31
hajo
Avatar van hajo
hajo is offline
ik kende mijn vriendin dus ook niet, en zij mij niet. Maar bij toeval stuurde ik haar een mail, en toen kreeg ik een mail terug met in de ps: waneer gaan we daten?
toen heb ik haar mee uit gevraagd, en toen hadden we een relatie. En we zijn al zo goed als verloofd inmiddels.
__________________
If you're going to think anyway: think BIGG
www.abcpraktijk.nu
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 19:52
Verwijderd
Citaat:
hajo schreef op 11-07-2003 @ 20:31:
ik kende mijn vriendin dus ook niet, en zij mij niet. Maar bij toeval stuurde ik haar een mail, en toen kreeg ik een mail terug met in de ps: waneer gaan we daten?
toen heb ik haar mee uit gevraagd, en toen hadden we een relatie. En we zijn al zo goed als verloofd inmiddels.
Ja volgens mij moet dat ook best goed kunnen gaan als je iemand nog niet (goed) kent! En jij bewijst het dat het goed kan gaan
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 21:10
Misses QT
Misses QT is offline
Als je z'n naam weet zoek z'n email op op Cu2 of MSN.nl en dan voeg je em toe.. eitje toch?

Vergt wat lef maar dan heb je ook wat..
__________________
*How can I say when my words have run dry, how can I smile with a tear in my eye..*
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 21:53
Verwijderd
Citaat:
Unexplained schreef op 11-07-2003 @ 17:51:
Relatie of excuus om zonder gewetensconflicten van bil te gaan?

Subtiel verschil...
Voor dat laatste zijn er nog altijd de dames van plezier of in haar geval de heren van plezier.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2003, 11:38
Unexplained
Avatar van Unexplained
Unexplained is offline
Citaat:
Wes schreef op 11-07-2003 @ 22:53:
Voor dat laatste zijn er nog altijd de dames van plezier of in haar geval de heren van plezier.
Zoveel zakgeld krijgen meisjes van 16 niet...
__________________
Risico's: als je nooit iets nieuws probeert, mis je veel enorme teleurstellingen
Met citaat reageren
Oud 13-07-2003, 16:06
StijnSpoortNiet
Avatar van StijnSpoortNiet
StijnSpoortNiet is offline
Zo'n relatie gaat volgens mij nooit echt werken. Je moet elkaar eerst leren kennen voordat je echt van liefde kan spreken, lijkt me.
__________________
Derp
Met citaat reageren
Oud 13-07-2003, 16:09
Mindfields
Mindfields is offline
heb ik ook weleens gehad, dan moet je gewon contact maken via msn..vraag aan mensen die hem goed kennen zijn msn adres. praat met hem, vraag hem na een paar gesprekken mee uit. simpel.
__________________
No Bad Religion song can make your life complete
Met citaat reageren
Oud 13-07-2003, 16:15
poesiefox
poesiefox is offline
Hij woont afgelegen? Dan ga je op een mooie dag onverwacht langs met de fiets. Met een beetje geluk vindt hij het hardstikke leuk en vieren jullie over 50 jaar jullie gouden bruiloft. En als hij het niet leuk vindt, nou, dan ken je hem toch verder niet, dus vooruit, eropaf, fris gewaagd is half gewonnen!
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2003, 18:47
Verwijderd
Citaat:
Misses QT schreef op 11-07-2003 @ 22:10:
Als je z'n naam weet zoek z'n email op op Cu2 of MSN.nl en dan voeg je em toe.. eitje toch?

Vergt wat lef maar dan heb je ook wat..
... als iemand mij toevoegt en ik weet niet wie het is, dan krijgt diegene onmiddelijk een block. Je weet niet of die jongen dat ook zo doet

Maargoed, ja, als je weet waar hij woont, fiets eens naar hem toe... of vraag iemand wat z'n telefoonnummer is.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 14-07-2003, 12:22
Misses QT
Misses QT is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 13-07-2003 @ 19:47:
... als iemand mij toevoegt en ik weet niet wie het is, dan krijgt diegene onmiddelijk een block.
Als je dat doet zul je er dus ook nooit achter komen wie het is..

Maar wie weet is die jongen stiekem wel net zo 'verliefd' op haar als zij op hem. Dan gaat er vast wel een belletje rinkelen als zij hem toevoegt op MSN..
__________________
*How can I say when my words have run dry, how can I smile with a tear in my eye..*
Met citaat reageren
Oud 14-07-2003, 12:34
Verwijderd
Spreek hem een keer aan? Leer hem kennen? En kijk dan of het klikt, ga niets lopen forceren als het niet werkt, dan moet je gewoon opgeven. Maar leer hem eerst een echt kennen, niet indirect.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2003, 12:35
*Norena*
Avatar van *Norena*
*Norena* is offline
gewoon zeggen wat je voelt, op een geschikt moment..
__________________
** (w) Sometimes the very thing you`re Looking for, Is the one Thing you can`t see (w) **Debbie** Melisa**Breggie**Lars**Mars**
Met citaat reageren
Oud 14-07-2003, 12:48
Verwijderd
Laten weten wat je voor hem voelt, bijv. via een brief. Als je geluk hebt kunnen jullie elkaar beter leren kennen en weet je of hij echt leuk is enzo (niet zomaar ervanuit gaan dat hij ook geschikt is om een relatie mee te hebben als je hem niet kent!). Als je geen geluk hebt lacht hij je misschien zelfs wel uit om die brief en weet je gelijk dat hij een lul is en dus niet geschikt is om een relatie mee te hebben.
Je hebt iig altijd duidelijkheid .
Met citaat reageren
Oud 16-07-2003, 10:40
Tox
Avatar van Tox
Tox is offline
Uhh had het bijna gedaan, maar ja als ik haar tegenkwam had ik haar niks te vertellen (ik kende haar karakter ook niet). En ja is uiteindelijk ook op niks uit gelopen, en ja ben nu dus weer bij af.
__________________
In the end we will not remember the words of our enemies, but the silence of our friends
Met citaat reageren
Oud 16-07-2003, 11:07
Knutselsmurfie
Avatar van Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Je bent waarschijnlijk 'verliefd' op zijn uiterlijk/je voelt je tot hem aangetrokken, maar dat wil niet zeggen dat het qua innerlijk ook klikt tussen jullie. Probeer gewoon een keer met hem te gaan praten, een gesprek aan te knopen, dan merk je dat vanzelf toch. Dan kan je gaan bedenken of je een relatie met hem wil en hem dat eventueel kenbaar maken.
__________________
I don't ask for much, but enough room to spread my wings | You can fool some people sometimes, but you can't fool all the people all the time
Met citaat reageren
Oud 16-07-2003, 12:59
Verwijderd
ik ben ook een hele tijd 'verliefd' geweest op een jongen die ik van 'vroeger' kende.. tenminste qua naam en zo... net als jij.. hij kwam bij mij in de klas en ik vond hem aantrekkelijk enzo.. dus toen kwam ik (op een hele kinderachtige maar toch effectieve manier) aan zijn emailadres.. een paar keer met hem gepraat op msn.. maar elke keer liep het gesprek een beetje dood.. ik heb hem misschien drie aangesproken.. maar het is niks geworden..

ik hoop voor je dat het wel klikt.. maar je weet niet hoe hij is... dus verwacht niet te veel..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-07-2003, 13:51
pattypats
pattypats is offline
hoi

een vriendin van mij vind mn broer leuk, ze kent hem alleen van zien en niet van gedrag ofzow, hij kan max een dag lief zijn en dan iz hij weer net zo als anderz, hier ga ik niet verder over door omdat dat al eerder hier iz gekomen (als toppic) en iz toen gesloten. weet je zeker dat je hem verder wilt leren kennen???
dan iz die brief Ckur een goed ID!!!

suc6 verder

XXX
patricia
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit De (cu2) sexvragenlijst
Some
41 25-04-2020 22:14
Liefde & Relatie Huisdier of relatie?
Neko*
40 31-08-2012 12:18
Seksualiteit seks voor de lol / seksdate
nick1980
47 06-08-2010 05:53
Liefde & Relatie Internetrelatie????
jewel4life
47 25-06-2004 10:56
Liefde & Relatie Nice guys finish last?
Verwijderd
72 21-09-2003 20:04
Liefde & Relatie Ik durf niet verliefd te worden
Commondude
18 06-03-2003 10:18


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:06.