Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2004
Bekijk resultaten poll: Ga je je antwoorden controleren?
Ja, alle examens 87 49.15%
Alleen de examens waarover ik een goed gevoel heb 8 4.52%
Alleen de examens waarover ik geen goed gevoel heb 6 3.39%
Nee, geen enkel examen 26 14.69%
Ik weet het nog niet 46 25.99%
Anders, namelijk... 4 2.26%
Aantal stemmers: 177. Je mag niet stemmen in deze poll

 
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-03-2004, 21:05
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ga je, wanneer de antwoorden op internet verschijnen, controleren hoe je een examen hebt gemaakt?

Ik wel, wil graag zekerheid over hoe ik een examen heb gemaakt. Ook al betekent dat dat ik lees dat ik misschien een onvoldoende heb.

Maar ik snap mensen ook wel als ze dat liever niet willen weten omdat ze dan gaan stressen dat ze gezakt zijn.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Advertentie
Oud 27-03-2004, 21:26
desiree1986
desiree1986 is offline
Ik heb gestemd op "ik weet het nog niet", maar ik denk van wel. Als ik de kans krijg wil ik gewoon weten waar ik aan toe ben en stressen doe je toch wel!
__________________
say what you like I couldn't care, no one needs you. you're stuck in your own private little neverland..
Oud 27-03-2004, 21:27
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
'ik weet nog niet'
ik ben namelijk echt supergestresst, maar als de onzekerheid zo erg word, ga ik het toch wel ff checken op inet denk ja.
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 27-03-2004, 22:25
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik weet het echt nog niet, ligt er denk ik heel erg aan wat voor gevoel ik erover heb.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 27-03-2004, 22:26
Verwijderd
ik weet t niet.
maar ik denk dat mn nieuwsgierigheid het best wel eens kan winnen.
denk eerder als ik er een goed gevoel over heb dan als ik er een slecht gevoel over heb.
Oud 27-03-2004, 23:35
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Ik heb het wel gedaan vorig jaar en ik zou het ook zeker weer doen. Op die manier kan je een beetje een inschatting maken, maar het cijfer wijkt wel af. Ik ben gewoon met het nakijken van mezelf erg streng geweest, dus de meeste cijfers vielen hoger uit. Je kan echt beter streng zijn dan dat als je te los bent en het toch veel lager uitvalt is het niet leuk.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.

Laatst gewijzigd op 28-03-2004 om 00:41.
Oud 27-03-2004, 23:41
Verwijderd
ik denk dat ik ze allemaal wel wil controleren. Ik wil zo snel mogelijk weten waar ik aan toe ben
Oud 28-03-2004, 00:06
YPrue
Avatar van YPrue
YPrue is offline
Citaat:
Ieke schreef op 27-03-2004 @ 23:35:
Ik heb het wel gedaan vroig jaar en ik zou het ook zeker weer doen. Op die manier kan je een beetje een inschatting maken, maar het cijfer wijkt wel af. Ik ben gewoon met het nakijken van mezelf erg streng geweest, dus de meeste cijfers vielen hoger uit. Je kan echt beter streng zijn dan dat als je te los bent en het toch veel lager uitvalt is het niet leuk.
Bij mij was het precies zo als jij het hier nu verteld. Ik was wel een beetje bang voor de uitslag van sommige examens, maar toch heb ik zo goed het ging nagekeken.
__________________
Boogie, ik zal je nooit vergeten...
Oud 28-03-2004, 00:39
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Ik ga het sowieso doen. Ik wil graag een indicatie hebben hoe mijn examens gemaakt zijn zodat ik me kan voorbereiden op een eventuele teleurstelling. Neem namelijk aan dat ik slaag en wil wel graag weten als me straks een enorme teleurstelling te wachten staat (ook al heb je vaak wel een gevoel hoe goed of niet je het gemaakt hebt).
Oud 28-03-2004, 00:46
number9
number9 is offline
Ja.

Ik wil zo snel mogelijk weten dan of ik überhaupt moeite moet doen voor herkansing ofo
__________________
Ik word gezocht in elk land ter wereld en in de provincie Groningen :D
Oud 28-03-2004, 00:53
BCR
Avatar van BCR
BCR is offline
Ja, ik denk t wel.
__________________
I'll find you.
Oud 28-03-2004, 10:47
Miss Helena
Avatar van Miss Helena
Miss Helena is offline
Nee, hoogstwaarschijnlijk niet. Dat heb ik met mn havo-examen ook niet gedaan, en dat doe ik nu ook niet. Ik word daar alleen maar gestresst van, en bij de open vragen is het moeilijk na te kijken.
Oud 28-03-2004, 10:53
Verwijderd
nee geen enkel examen, omdat ik meestal vergeet wati k geantwoord heb bij een aantal vragen en dan word ik alleen maar zenuwachtig als ik ze ga controleren en dat ben ik al.
Oud 28-03-2004, 11:10
Verwijderd
Ik heb alles meteen gecontroleerd, omdat ik het fijn vind te weten hoe ik iets gemaakt heb Ook als ik een slecht gevoel heb, wil ik het toch wel zeker weten. Kun je je ook al meteen een beetje voorbereiden op het moment dat je je echte punten krijgt
Oud 28-03-2004, 11:16
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
tumtummetje-86 schreef op 28-03-2004 @ 10:53:
nee geen enkel examen, omdat ik meestal vergeet wati k geantwoord heb bij een aantal vragen en dan word ik alleen maar zenuwachtig als ik ze ga controleren en dat ben ik al.
Als je het examen uitzit mag je je antwoorden op een kladbriefje schrijven en meenemen (dacht ik).
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 28-03-2004, 11:19
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Balance schreef op 28-03-2004 @ 11:16:
Als je het examen uitzit mag je je antwoorden op een kladbriefje schrijven en meenemen (dacht ik).
Of anders gewoon wat op je examen schrijven. Ik had daar een paar aantekeningen op gemaakt en de rest gewoon in mijn hoofd zitten.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 28-03-2004, 11:20
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 28-03-2004 @ 11:16:
Als je het examen uitzit mag je je antwoorden op een kladbriefje schrijven en meenemen (dacht ik).
ow dat wist ik niet. maar toch waarschijnlijk gai k niet controleren. me broer heeft dat vorig jaar gedaan en dacht ów ging wel goed' en toen controleerde hij het en kwam op een onvoldoende uit en was 2 weken chagerijnig. uit eindelijk is ie geslaagd, maar ik denk dat ik nog erger ga twijvelen als ik ga controleren
Oud 28-03-2004, 12:29
lucy48
Avatar van lucy48
lucy48 is offline
Ik zou het absoluut wel doen, heb het vorig jaar ook gedaan en gemerkt dat het erg prettig is om een beetje te weten waar je aantoe bent. Inderdaad moet je wel streng nakijken voor jezelf, dan kan het altijd meevallen.
__________________
msn=stom en van roken ga je dood
Ads door Google
Oud 28-03-2004, 12:42
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Ja, ik ga zeker alle antwoorden controleren (daar heb ik net dus ook op gestemd), dat heb ik in 2002 ook gedaan.
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 28-03-2004, 12:45
Apomes
Avatar van Apomes
Apomes is offline
jullie examen antwoorden komen terecht op het internet . Wow vet .
__________________
Today I'm handing out lollipops and ass-whoopins and right now, I'm all out of lollipops!
Oud 28-03-2004, 13:06
Silvie
Avatar van Silvie
Silvie is offline
ik weet het nog niet....ligt er echt aan
Oud 28-03-2004, 13:27
*sunrise1986*
Avatar van *sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Bij vakken als natuurkunde en scheikunde niet, dan werk ik mezelf alleen maar in de stress (aangezien dat niet mijn sterkste vakken zijn -> de afgelopen jaren te weinig aan gedaan), maar alle andere vakken wel. Anders is het helemaal een verassing of je wel of niet slaagt.
Oud 28-03-2004, 13:36
The0
The0 is offline
Wel alles nakijken. Kijk als er nou geen antwoorden waren dan kan het gewoon niet, maar wil weten waar ik ongeveer aan toe ben.
__________________
A l l e s k o m t g o e d.
Oud 28-03-2004, 13:57
Gwinnie
Avatar van Gwinnie
Gwinnie is offline
Ja.
Oud 28-03-2004, 21:05
sdekivit
sdekivit is offline
volgens mij was het zelfs zo dat je na het examen heel je opgaveboekje mee mag nemen hoor dat is volgens mij van de kandidaat dus ik schrijf mijn antwoorden ook op de opgaven
Advertentie
Oud 29-03-2004, 08:49
Verwijderd
Tuurlijk niet. Alleen maar meer achteraf stress. Gedane zaken zijn gedane zaken. Als je het heb opgeschreven kan je er toch niks meer aan doen, behalve die ene her.
Oud 29-03-2004, 09:00
Dolores
Avatar van Dolores
Dolores is offline
Ik weet het nog niet, maar ik denk dat ik ze uit nieuwsgierigheid toch wel ga controleren.. (ik doe overigens volgend jaar pas examen)
Oud 29-03-2004, 09:36
ejah
ejah is offline
Ik denk dat ik het niet ga controleren, want als het dan tegenvalt, voel ik me de rest van de maand juni tot de uitslag super k*t en dan ga ik stressen of ik wel slaag. Dus ik denk het van niet....maar ben behoorlijk nieuwsgierig, dus waarschijnlijk ga ik toch wel ff snel kijken!
__________________
Let there be peace and sunshine all over the world!!
Oud 29-03-2004, 10:28
Divina Flor
Avatar van Divina Flor
Divina Flor is offline
Ja, ik denk dat ik het wel ga proberen. En als ik er een slecht gevoel over heb dat ik dan gewoon mijn 'angst' overwin.
__________________
Qui tutto è fermo, incantato, nel mio ricordo, anche il vento.
Oud 29-03-2004, 11:40
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Ik heb ingevuld: ik weet nog niet... Als ik heel nieuwsgierig ben of erg twijfel wel, maar dat komt dan wel.
Oud 29-03-2004, 11:43
Arox
Avatar van Arox
Arox is offline
Ik ga het wel doen, ik ben echt een nieuwsgierig aagje.
__________________
Topickiller
Oud 29-03-2004, 12:48
nou en
Avatar van nou en
nou en is offline
ik ga het ook doen.. wil altijd al meteen weten of ik iets goed heb gemaakt of niet...
Oud 29-03-2004, 12:52
wissie
wissie is offline
Ja, alle examens
Oud 29-03-2004, 14:16
Liss
Avatar van Liss
Liss is offline
Citaat:
Balance schreef op 28-03-2004 @ 11:16:
Als je het examen uitzit mag je je antwoorden op een kladbriefje schrijven en meenemen (dacht ik).
Das idd zo. Toen ik twee jaar terug examen deed heb ik al mn antwoorden overgeschreven en nagekeken, ik vond het wel erg handig vast te weten wat je hebt in plaats van gespannen te wachten op de dag van de uitslag.
Dat ga ik dus dit keer weer doen
__________________
Everything should be made as simple as possible, but not simpler.
Oud 29-03-2004, 16:14
Verwijderd
Ik weet het niet. Aan de ene kant wil ik het wel, maar aan de andere kant; ik kan mn tijd beter gebruiken denk ik. En bij het nakijken van mn proefexamen Nederlands kwam er iets hogers uit dan dat ik daadwerkelijk had, dus ik vertrouw mezelf niet meer
Oud 29-03-2004, 17:03
the tourist
the tourist is offline
Ja, ik denk dat ik alle antwoorden wel ga controleren. Dan heb ik tenminste al een beetje een idee over hoe ik alles gemaakt heb, anders word ik de dag van de uitslag echt gek
Maar als ik een erg slecht gevoel heb over een examen ga ik misschien wel niet kijken.
Ads door Google
Oud 29-03-2004, 17:25
alpha
Avatar van alpha
alpha is offline
Ik heb alles meteen nagekeken. En ja, daar wordt je soms best verdrietig van, maar dan weet je wel hoe je er voor staat (alhoewel bij mij bijna alle cijfers hoger waren dan zelf nagekeken en berekend)
__________________
I like to say what I want to say
Oud 29-03-2004, 18:25
fib
Avatar van fib
fib is offline
zonde van me tijd, ik heb wel wat beters te doen, bijv. leren voor me volgende examen
__________________
(spellingsfouten krijg je gratis, ik ben dyslectisch)
Oud 29-03-2004, 19:56
SlackerBitch
Avatar van SlackerBitch
SlackerBitch is offline
Citaat:
Arox schreef op 29-03-2004 @ 11:43:
Ik ga het wel doen, ik ben echt een nieuwsgierig aagje.
__________________
Goedemiddag, dit is het eindpunt van deze trein. Denkt u bij het uitstappen aan uw bagage. Ik wens u nog een prettige dag
Oud 29-03-2004, 21:09
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
ik kijik wel, ik heb nog geen idee
__________________
Hela världen är så underbar
Oud 29-03-2004, 21:38
Shadina
Avatar van Shadina
Shadina is offline
Ja ik ga ze controleren. Alleen moet ik dan wel tijd over hebben na het maken van mijn examen.. en omdat ik vaak erg sloom ben in het maken van tentamens ed.. denk ik niet dat ik vaak genoeg tijd zal hebben om het later te kunnen controleren. Maar ik ga het iig zo veel mogelijk controleren.
Oud 30-03-2004, 10:02
Donald Duck
Avatar van Donald Duck
Donald Duck is offline
Ik zie het nog wel

Ik kan nu zeggen dat ik het wel doe en dan dat ik het niet doe, ik weet het gewoon nog niet.
__________________
Sorry als mijn reacties bot zijn. Heb geen blad voor mijn mond. Soms!!
Oud 01-04-2004, 17:42
Verwijderd
Ja, alle examens.
Anders blijf ik nog weken zitten met de onzekerheid of ik wel of niet geslaagd ben. En al is het alleen maar om te kijken of ik een voldoende heb (ik hoef nergens een voldoende voor te halen)
Oud 05-04-2004, 17:42
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Nee, die ga ik niet controleren. Ten eerste omdat ik toch niet al mijn antwoorden kan onthouden, dus kun je maar halve examens nakijken. Ten tweede heb ik het geduld wel om m'n score af te wachten en ten derde: het enige examen wat ik naar verwachting slecht ga maken, is Wiskunde A1 (ja, wiskunde-kneusje) en het is me het niet waard om daarover te gaan stressen.
Oud 05-04-2004, 18:03
IvdSangen
IvdSangen is offline
Anders, namelijk: Alleen de examens die me interesseren.
Oud 05-04-2004, 18:10
Verwijderd
ik denk het niet. Ik heb NG examen dus veel open vragen. Misschien Bio wel, daar kan je voor de MC-opgaven nog wel goed nakijken maar bijv Nederlands of wiskunde gaat dat neit
Oud 05-04-2004, 18:32
dummiedegum
dummiedegum is offline
anders namelijk...
denk alleen de vakken zoals frans waar bijna alles meerkeuze is. verder boeit het me niet al te veel.

ik denk dat ik alleen aardrijkskunde en frans controleer, beetje kritieke vakken voor mij. m&o heeft toch geen zin, allemaal open vragen
Oud 05-04-2004, 21:04
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
ik heb voor de eerste optie gestemd, heb wel 2 jaar geleden examen gedaan, maar toch
__________________
Tsja
Oud 06-04-2004, 16:28
:) L. :)
:) L. :) is offline
Ik weet het nog niet, nog helemaal niet over nagedacht. Naja, nog alle tijd om het te bedenken
Oud 07-04-2004, 10:41
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
MarkB schreef op 05-04-2004 @ 17:42 :
Nee, die ga ik niet controleren. Ten eerste omdat ik toch niet al mijn antwoorden kan onthouden, dus kun je maar halve examens nakijken. Ten tweede heb ik het geduld wel om m'n score af te wachten en ten derde: het enige examen wat ik naar verwachting slecht ga maken, is Wiskunde A1 (ja, wiskunde-kneusje) en het is me het niet waard om daarover te gaan stressen.
bij MC-vragen zou je je antwoorden op een apart blaadje nogmaals kunnen opschrijven, dan kan je het wel later thuis controleren. xxx
__________________
Dit is een coole sig.
Advertentie
 

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken spiektips en smoesjes! handig
Couscousje
4 30-10-2017 07:59
Psychologie Je vastklampen aan iemand
Verwijderd
17 22-03-2008 20:07
Algemene schoolzaken hoe kom ik de proefwerkweek GOED door?!?!
imy017
11 21-02-2008 18:27
Eindexamens 2004 ~wie heeft morgen al examen~
~some1-nice~
1 18-05-2004 21:23
Verhalen & Gedichten Verhalenwedstrijd: te simpel
Ieke
0 31-01-2004 15:59
De Kantine smoesjes en spiektips! erg handig!
Couscousje
36 08-09-2003 19:22


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:11.