Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-07-2004, 12:24
Verwijderd
Ok nu komt er een gigantisch verhaal, en ook een sletterig verhaal, dus nahja je moet zelf maar bepalen of je het leest. Maar ik moet dit ff kwijt, tis allemaal vet ingewikkeld enzo.

Ik zal ff de namen veranderen, voor het geval iemand dit leest. Nahja je had Danny, Tom en Frederik.

Maargoed ik was op vakantie in Rimini. Ik kwam daar een groep tegen van 10 jongens, allemaal studenten. Ze zaten allemaal bij dezelfde studentenvereniging. Zij zaten bij GOGO en wij bij beachmasters, maar we hadden hetzelfde programma.

n de kroeg zagen mijn vriendin en ik zagen Danny. Hij leek op iemand uit onze woonplaats, en wij dachten dat die gene was. Dus wij zo: kennen wij jou niet?? Maar bleek dus hem niet te zijn. Maar inmiddels wel met paar mensen uit die studentengroep gesproken. Even later gingen we met de bus naar de disco. Ik had geen zitplaats in de bus, alles zat al vol. Dus Danny zegt: kom je bij mij op schoot. Nou het was een knappe leuke jongen, dus ik zeg ja. Zijn we even aan het praten, zoent ie me opeens. Nou ik vond het leuk want het was een leuke knappe spontane gozer, maar voelde me wel een beetje genant midden in de bus. Maar mijn vriendin vond hem dus ook leuk, dus die was helemaal boos op mij dat ik met Danny had gezoend. Dus ik de rest van de avond bij mijn vriendin geweest. Maar ben later naar Danny gegaan en heb het uitgelegd, en hij voelde zich ook best lullig en de hele reisleiding was boos dat wij toch weer gingen zoenen vanwege mijn vriendin. En nou Danny deed ook vaag, liep steeds weg, ging met andere meisjes praten dus ik snapte er niks meer van. Voelde me 's avonds ook zo wat wil ie nou van me?

Volgende dag zaten we met al die jongens op de boot. Toen maakte ik kennis met Tom, super leuke jongen, heel grappig. Heb nog met FY gepraat. Die avond weer in de disco met Danny gepraat. Toen ben ik met Tom in contact gekomen en ik heb toen 3 uur lang heel intiem gedanst met Tom, ik ben toen keiverliefd geworden op Tom, maar ik vond dat ik hetn iet kon maken om met hem te zoenen vanwege Danny die heel jaloers naar me keek. Danny kwam later naar me toe en zei dat ik hem expres jaloers wou maken, maar dat dat niet gelukt was en dat ie me niet meer hoefde. Ik helemaal down. Heb toen ook nog ff met Frederik gepraat en die had me helemaal getroost enzo wel een leuke jongen.

De volgende dag was ik dronken en Tom en Danny waren er niet. Wel was Frederik er, ik was heel close met hem hele avond gepraat en op gegeven moment gingen we ergens zitten en we begonnen te zoenen. Heel leuk allemaal. Frederik is een hele lieve knappe jongen, maar toen later was Tom er wel. En ik was weer helemaal verliefd op Tom, voelde me zo kut dat ik met Frederik had gezoend, maarja eigen schuld. Heb verder die avond niet meer met Frederik gezoend.

De volgende dag in de disco, waren Danny en Tom er niet. Maar Frederik wel. Hij keek me heel boos aan steeds, ben toen naar hem toe gegaan omdta ik best wel genant voelde. Dus ik wilde goed maken. Waren we weer heel close aan het dansen en toen zoende hij me. Heb ik hele avond met Frederik gezoend en ik vond hem echt heel lief en leuk. Hij is vooral heel lief. Maar ik wist niet wat ik met me gevoelens aan moest, had ook nog een hele knappe italiaan achter me aan. en dan Tom nog die in me hoofd zat en Danny. En ik had het net uit met me vriend na 1.5 jaar. Hij had me een roos gegeven.

Nougoed volgende dag in de disco. Er was een jongen van 16, Marvin en daar danste ik altijd heel close mee de hele vakantie al. Maar ik was dus weer bij Frederik en opeens pakte marvin me en nam me mee. Sindsdien was Frederik boos, dat ik steeds met marvin was enzo. en vond dat ik iederee afging enzo. Dus rest van de avond met paar andere opgetrokken. Maar wie was er ook??? Tom de jongen waar ik zo verliefd op was. We hebben heel lang gepraat en gelachen en ik werd zo blij en gelukkig van hem. Hij was het echt helemaal. We hadden zo'n lol. Nou aan het eind van de avond kwam Tom bij me zitten en hebben we gepraat. Hij vond het heel stom dat ik 2 avonden met Frederik had gezoend, terwijl hij wist dat ik hem leuk vond. Daar gaf ik hem gelijk in, en zei dat ik niet zeker was met mn gevoelens maar dat ik hem toch echt de leukste vond. Hij zei zo: je moet wel heel veel goedmaken om dit goed te maken. Ik zei zo: ja ik geef wel een striptease, maar dat doe ik niet midden in de disco. We hadden gewoon lol. Toen was het 4 uur, we moesten naar huis met GOGO en beachmasters. Maar we wouden allebei niet omdat we zo leuk hadden, Tom zei we gaan wel lopen naar jouw camping. Ik zo: ok. HEt mocht van de reisleiding. Hij zei steeds ik heb het gevoel dat ik je zo ga zoenen. En uiteindelijk zoende hij me! Het was echt heel intens en waar we al die dagen al op wachten. Toen zijn we de disco uitgegaan en gaan lopen naar mijn camping. We hadden grootste lol, maar we konden de camping niet vinden. We zijn naar het strand gegaan en op een campingbedje zijn we gaan zoenen en meer. Maar de strandpoltie kwam we moesten weg. We waren heel erg moe en toen hebbenw e taxi gebeld die heeft ons naar camping gebracht. Het was inmiddels 6 uur. In de tent hebben we het met elkaar gedaan. toen zijn we gaan slapen, we waren heel moe, het was zo heet in de tent dat we niet konden slapen daarm ging Tom weg, omdat ie op zijn camping beter kon slapen en omdat ik weg moest naar San Marino.

Tom had me beloofd dat ie die avond ook naar de Baia ging. Toen ik er was heb ik overal g ezocht maar geen Tom. Toen ben ik naar zn vrienden toe gegaan, Tom was thuis gebleven omdat ie zijn opleiding niet had gehaald dat had ie gehoord die dag. Ik voelde me heel kut, want dit was de laatste avond!!! Ik had ook geen telnr ofzo. Toen heb ik telnr gekregen van Koen een vriend van hem.

Ik heb hem toen nog 1x gezien toen hij in de bus zat op weg naar huis. Ik had echt dikke liefdesverdriet en voelde me heel kut.

Toen ik thuis was was ie op MSN. Toen heb ik g ezegd hoe ik me voelde. Hij zei zo ik vind je een heel leuk meisje, maar ben niet verliefd. Ik zei dat ik me gebruikt voelde, hij zei dat dat niet zo was omdat ie mij een leuk meisje vond,maar hij hoefde niet overlopen van gevoelens om met een meisje naar bed te gaan. Opeens ging ie offline, Ik dacht dat ie boos was. Ik bent oen via die Koen achter zn telnr gekomen en heb hem gebeld. Ik vroeg hem of we nog eens konden afspreken hij zei dat ie dat een goed idee vond. Ik zou hem bellen.
Ik wachte een paar dagen met bellen, via MSN sprak ik Frederik. Hij zei dat Tom had gezegd tegen Koen dat ie het lullig vond dat Koen zijn telnr aan mij had gegeven en dat ie het liefst mij nooit meer wilde zien en niks met me te maken wilde hebben.
Ik heb hem woensdag toen gebeld, maar hij was op zn werk en kon niet lang bellen. Bovendien waren ze hier thuis aan het boren dus ik verstond de helft niet. Hij zei iig dat ie me niet perse meer hoefde te zien. Ik zei dat ik savonds terug zou bellen maar toen had ie voicemail. Ik heb hem daarna nog een paar x gebeld maar steeds voicemail.
Iedereen zegt dat ik hem los moet laten en dat wil ik ook!! Maar ik was echt gek op hem en we hadden het zo leuk samen ik snap niet dat ie zo kan zijn. Ik wist niet dat FS zo was.
Ik praat nog wel heel veel met Fredeerik en 1x met Danny en dat zijn echt schatten van jongens en daarom snap ik niet hoe ik niet hebben kunnen inzien dat Tom zo'n lul is en Frederk is zo lief en knap, waarom vind ik hem nou niet leuk?
Frederik wil nog met me afspreken en vindt me heel leuk, ik wil dit ook, maar ik zit wel heel erg met die vrienden enzo en wat ik nou van Frederik vindt.

Wat vinden jullie, moet ik Tom nog bellen??? Of ben ik dan te wanhopig?? Ik zou toch om uitleg kunnen vragen?? Wat zouden jullie doen in zo'n situatie, enzou ik nog afspreken met Frederik enz??? OF is dat ook niet verstandig.
Bedankt iig

Dit alles is 1 week geleden gebeurd

Laatst gewijzigd op 10-07-2004 om 12:46.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-07-2004, 12:34
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Shit, ik snap het niet helemaal hoor.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2004, 12:35
Verwijderd
jij bent stout geweest

maar uhm, ik zou het gewoon lekker allemaal vergeten. het is niet voor niets vakantie...

In de vakantie leven de meeste mensen toch echt voor de lol. En moet je meestal niet alles serieus nemen

Laatst gewijzigd op 10-07-2004 om 13:01.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2004, 12:49
Eresh'kigål
Avatar van Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
HAHAHA geweldig!

Dát is pas een vakantie!

Vergeet ze, het zijn vakantievriendjes die alleen maar van bil wilden en verder niks met je te maken willen hebben.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2004, 12:56
*sunrise1986*
Avatar van *sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Wat een verhaal

Ik zou alles gewoon lekker (even) met rust laten. Waarom zou je Tom nog bellen? Het lijkt me vrij duidelijk wat hij wil (en wat hij niet wil). Aan uitleg heb je niets, hij is gewoon niet verliefd en daar houdt het mee op.

Tuurlijk kan je nog eens afspreken met Frederik maar ik zou er niet aan moeten denken (de vriend van blablabla). Maar alles kan natuurlijk, maar er komt vast een hoop gezeur van alle kanten van (heb je dat ervoor over? En vindt je Frederik dan wel echt leuk of wil je dat alleen maar?).

In het vervolg is het misschien slim om goed na te denken bij wat je doet (dus niet zomaar met iedereen zoenen, of wel maar dan verder ook niets meer verwachten).
Met citaat reageren
Oud 10-07-2004, 13:10
Sparkle.
Avatar van Sparkle.
Sparkle. is offline
Hey meis, je moet het je allemaal niet zo aantrekken...

Het spijt me dat ik het zo zeg, maar die Tom heeft gewoon gedacht van "ohja vakantie, zon, drank, leuke meid die mij ziet zitten... Why not?!"
En daarbij, op vakantie gebeuren dit soort dingen gewoon veel sneller

Ik weet dat het moeilijk kan zijn om hen los te laten, maar na 2 weken zal je blij zijn dat je weer thuis bent.

EN over Frederik, als jij hem een echt leuke jongen vinden, dan spreek wat met hem af, en zie dan verder. Maar denk nu niet meteen iets serieus te beginnen, want vanwegen Tom zal daar wel gezeik van komen...
Just forget about Tom!
__________________
No Limits. No Compromises. She is an original.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2004, 13:15
Verwijderd
Maar ik dacht dat Tom mij ECHT leuk vond en als hij mij een leuk meisje vindt dan zou hij me toch wel vaker willen zien? Voel me wel een beetje gebruikt
Met citaat reageren
Oud 10-07-2004, 13:15
Verwijderd
Waar woon je?
Met citaat reageren
Oud 10-07-2004, 13:17
Verwijderd
Citaat:
perseus schreef op 10-07-2004 @ 14:15 :
Waar woon je?
wat heeft dat er mee te maken
Met citaat reageren
Oud 10-07-2004, 13:17
*sunrise1986*
Avatar van *sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Citaat:
salieee schreef op 10-07-2004 @ 14:15 :
Maar ik dacht dat Tom mij ECHT leuk vond en als hij mij een leuk meisje vindt dan zou hij me toch wel vaker willen zien? Voel me wel een beetje gebruikt
Hij kan jou wel echt een leuk meisje gevonden hebben, maar als hij niet verliefd is dan houdt het voor hem verder op. Als hij jou afschuwelijk gevonden zou hebben dan was het echt wel anders gelopen.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2004, 13:18
*sunrise1986*
Avatar van *sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Citaat:
perseus schreef op 10-07-2004 @ 14:15 :
Waar woon je?
Met citaat reageren
Oud 10-07-2004, 13:23
Sparkle.
Avatar van Sparkle.
Sparkle. is offline
Citaat:
salieee schreef op 10-07-2004 @ 14:15 :
Maar ik dacht dat Tom mij ECHT leuk vond en als hij mij een leuk meisje vindt dan zou hij me toch wel vaker willen zien? Voel me wel een beetje gebruikt
Ja oke, kan ik me wat bij voorstellen...

Mr (sorry dat ik het zo zeg...) hij kan misschien ook gedacht hebben van "Ze is erg leuk, ben niet verliefd, maar wel beetje ge*l..."
Je moet je vakantie gewoon als een leuke herinnering houden, zo doen wij dat eigenlijk ook.
__________________
No Limits. No Compromises. She is an original.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2004, 13:27
Verwijderd
Citaat:
*Lill'Rose* schreef op 10-07-2004 @ 14:23 :
Ja oke, kan ik me wat bij voorstellen...

Mr (sorry dat ik het zo zeg...) hij kan misschien ook gedacht hebben van "Ze is erg leuk, ben niet verliefd, maar wel beetje ge*l..."
Je moet je vakantie gewoon als een leuke herinnering houden, zo doen wij dat eigenlijk ook.
Maar waarom zegt ie eerst: ja afspreken lijkt me een goed idee, en nu opeens niet meer
Met citaat reageren
Oud 10-07-2004, 13:35
Sparkle.
Avatar van Sparkle.
Sparkle. is offline
Citaat:
salieee schreef op 10-07-2004 @ 14:27 :
Maar waarom zegt ie eerst: ja afspreken lijkt me een goed idee, en nu opeens niet meer
Maybe is hij nu beetje gestressed, omdat hij bang is dat jij meer van hem wilt, dan hij van jou??
__________________
No Limits. No Compromises. She is an original.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2004, 14:22
Verwijderd
Citaat:
*Lill'Rose* schreef op 10-07-2004 @ 14:35 :
Maybe is hij nu beetje gestressed, omdat hij bang is dat jij meer van hem wilt, dan hij van jou??
ja ok, maar ik wil hem gewoon nog 1x zien./spreken dan kan ik rustig afscheid nemen, want dat heb ik nu niet gedaan...
Met citaat reageren
Oud 10-07-2004, 15:28
Eresh'kigål
Avatar van Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Ik vind het verhaal nog steeds geweldig
Met citaat reageren
Oud 10-07-2004, 15:29
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik ga hier een verhaal over proberen te schrijven. Als het is gelukt mogen jullie allemaal naar Letteren komen voor het resultaat.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2004, 15:34
Eresh'kigål
Avatar van Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 10-07-2004 @ 16:29 :
Ik ga hier een verhaal over proberen te schrijven. Als het is gelukt mogen jullie allemaal naar Letteren komen voor het resultaat.
Laat maar weten wanneer de deed done is
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 10-07-2004, 15:43
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Ereshkigal schreef op 10-07-2004 @ 16:34 :
Laat maar weten wanneer de deed done is
Ik ga morgen op vakantie, dus ga het in de auto proberen te schrijven.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2004, 15:44
Eresh'kigål
Avatar van Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 10-07-2004 @ 16:43 :
Ik ga morgen op vakantie, dus ga het in de auto proberen te schrijven.
Heb je op vakantie internet zodat je het kan posten?
Met citaat reageren
Oud 10-07-2004, 15:47
Verwijderd
ik heb het idee dat ik hier lichtelijk belachelijk word gemaakt
Met citaat reageren
Oud 10-07-2004, 15:48
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Ereshkigal schreef op 10-07-2004 @ 16:44 :
Heb je op vakantie internet zodat je het kan posten?
Misschien komen we onderweg een "punt" tegen waar de laptop internet heeft. Dan plaats ik het wel even, als ik het dan af heb.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2004, 15:49
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
salieee schreef op 10-07-2004 @ 16:47 :
ik heb het idee dat ik hier lichtelijk belachelijk word gemaakt
Nee hoor! Ik niet. Ik hou van schrijven, en dit lijkt me een heel goed idee voor een verhaal. Kan ik lekker over schrijven.

Maar vind het een beetje ingewikkeld, dus ik kan je er verder niet zoveel mee helpen.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2004, 15:51
Eresh'kigål
Avatar van Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 10-07-2004 @ 16:48 :
Misschien komen we onderweg een "punt" tegen waar de laptop internet heeft. Dan plaats ik het wel even, als ik het dan af heb.
Cool
Met citaat reageren
Oud 10-07-2004, 15:51
Eresh'kigål
Avatar van Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
salieee schreef op 10-07-2004 @ 16:47 :
ik heb het idee dat ik hier lichtelijk belachelijk word gemaakt
Nee hoor, maar ik heb 1 advies voor je: vakantievriendjes blijven vakantievriendjes, dat moet je accepteren. BTW wat is er tegen verhalen schrijven?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-07-2004, 15:51
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Ereshkigal schreef op 10-07-2004 @ 16:51 :
Cool
Hoop alleen dat ik niet misselijk word ik de auto.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2004, 15:53
Eresh'kigål
Avatar van Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 10-07-2004 @ 16:51 :
Hoop alleen dat ik niet misselijk word ik de auto.
Ja, dat heb je weleens als je leest en niet met je omgeving bezig bent. Neem gewoon zo'n reistabletje, heb je nergens last van
Met citaat reageren
Oud 10-07-2004, 15:55
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Ereshkigal schreef op 10-07-2004 @ 16:53 :
Ja, dat heb je weleens als je leest en niet met je omgeving bezig bent. Neem gewoon zo'n reistabletje, heb je nergens last van
Ik heb zo'n ANWB-stoel-klaptafel-idee-iets. Zou dat ook werken?
Met citaat reageren
Oud 10-07-2004, 15:57
Eresh'kigål
Avatar van Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 10-07-2004 @ 16:55 :
Ik heb zo'n ANWB-stoel-klaptafel-idee-iets. Zou dat ook werken?
Als het van de ANWB is zal het wel goed zijn. Die lui staan garant voor kwaliteit BTW misschien zorgt misselijkheid wel voor inspiratie??
Met citaat reageren
Oud 10-07-2004, 15:59
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Ereshkigal schreef op 10-07-2004 @ 16:57 :
Als het van de ANWB is zal het wel goed zijn. Die lui staan garant voor kwaliteit BTW misschien zorgt misselijkheid wel voor inspiratie??
Een misselijk verhaaltje.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2004, 16:00
Eresh'kigål
Avatar van Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 10-07-2004 @ 16:59 :
Een misselijk verhaaltje.
Ja, en je kan het toepassen op jezelf. "Ik hoop dat ik niet zo'n vakantie beleef"
Met citaat reageren
Oud 10-07-2004, 16:02
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Ereshkigal schreef op 10-07-2004 @ 17:00 :
Ja, en je kan het toepassen op jezelf. "Ik hoop dat ik niet zo'n vakantie beleef"
Nee, dat gaat ook niet lukken deze zomer.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2004, 16:03
Eresh'kigål
Avatar van Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 10-07-2004 @ 17:02 :
Nee, dat gaat ook niet lukken deze zomer.
Ow dan moet je je verhaal "De onbereikbare zomer" noemen
Met citaat reageren
Oud 10-07-2004, 16:06
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Ereshkigal schreef op 10-07-2004 @ 17:03 :
Ow dan moet je je verhaal "De onbereikbare zomer" noemen
Haha! He, zal die titel onthouden.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2004, 16:07
Eresh'kigål
Avatar van Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 10-07-2004 @ 17:06 :
Haha! He, zal die titel onthouden.
Wordt een internationale bestseller (ik heb ook erg genoten van het TS verhaal)
Met citaat reageren
Oud 10-07-2004, 16:08
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Ereshkigal schreef op 10-07-2004 @ 17:07 :
Wordt een internationale bestseller (ik heb ook erg genoten van het TS verhaal)
Haha! Wie weet.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 10-07-2004, 16:10
Eresh'kigål
Avatar van Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 10-07-2004 @ 17:08 :
Haha! Wie weet.
Als je nog een impressario nodig hebt weet je me te bereiken
Met citaat reageren
Oud 10-07-2004, 16:11
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Ereshkigal schreef op 10-07-2004 @ 17:10 :
Als je nog een impressario nodig hebt weet je me te bereiken
Jaa hoor!!
Met citaat reageren
Oud 10-07-2004, 16:22
Eresh'kigål
Avatar van Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 10-07-2004 @ 17:11 :
Jaa hoor!!
Cool dan heb ik weer werk
Met citaat reageren
Oud 10-07-2004, 17:00
Verwijderd
@TS: je wás al belachelijk gemaakt:

- "Hé, Frederik, lul, nog geneukt man?"
~"Nou, niet geneukt, maar ik heb me toch godverdomme een wijf afgelebberd zeg."
- "Oh, was het een lekker mokkel?"
~"Niet zo lekker als Chantal, maar toch wel aardig lekker."
- "Oh je bedoelt die ene die ik eergisteren had?"
~"Ja, ja, precies!"
Met citaat reageren
Oud 10-07-2004, 17:03
Fa Sai
Fa Sai is offline
Die Tom is gewoon een lul die jou gebruikt heeft, en als je slim bent hou je de eer aan jezelf, en laat je nooit meer iets van je horen...
En wat Frederik betreft, alleen doen als jij hem echt meer dan leuk vind, anders doe je hem hetzelfde aan als wat Tom bij jou gedaan heeft, en geef je hem valse hoop.
Veel succes meid, je komt er wel weer bovenop!
__________________
negatrippen kan best lekker zijn... mai pen rai
Met citaat reageren
Oud 10-07-2004, 18:05
Cookie
Avatar van Cookie
Cookie is offline
je zegt het zelf, tom is een lul. je was niet gelukkig met hem geworden en je was verlieft op een persoonlijkheid die in het echt helemaal niet bestaat (hij deed zich aardig voor maar is dat eigenlijk niet voorjou dan)
ik zou die 2 andere jongens ook loslaten, zo blijf je je tom herineren. maar dat moet je zelf weten.
__________________
Tumtiedum hups.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2004, 18:13
Verwijderd
Sorry, maar je bent gewoon dom. Eerst met tig verschillende jongens gaan vozen, en dan denken dat het serieus is
Met citaat reageren
Oud 10-07-2004, 21:27
Verwijderd
Kweenie, met Tom was echt een gevoel van: ja dit is goed. Echt een beetje een klik van dit zou wel serieus kunnen zijn. Maar blijkbaar is dat niet zo, dus get over it. Maarja met die andere jongens heb ik dit nooit gehad
Met citaat reageren
Oud 11-07-2004, 11:39
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Prachtig verhaal dit!
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2004, 11:48
hendrie
Avatar van hendrie
hendrie is offline
S.l.e.t.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2004, 14:19
Verwijderd
Beetje de sloerie uithangen op vakantie he
Met citaat reageren
Oud 11-07-2004, 14:48
Eresh'kigål
Avatar van Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Dit is echt zo'n verhaal wat BLIJFT
Met citaat reageren
Oud 11-07-2004, 15:15
Dzjes
Avatar van Dzjes
Dzjes is offline
@ je verhaal..

Sorry, maar ik denk dat Tom je gewoon niet serieus heeft genomen omdat je nog met al die andere mannen bezig was.. je hebt er daar toch genoeg gezoend, ook al was je 'verliefd' op hem?

Nujah, vakantieliefde is en blijft een vakantieliefde, en zo zal het voor hem ook geweest zijn denk ik. En wil hij daarom niet afspreken.
Als ik jou was zou ik ook niet met die Frederik afspreken. Je vond Tom toch veel leuker? Dus nu is hij 2e keus, wat voor geen enkele man plezierig is.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2004, 15:19
Eresh'kigål
Avatar van Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Best kneuzig om te denken dat ze je nog aandacht gaan geven.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:05.