Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-01-2019, 08:19
Hoi2003
Hoi2003 is offline
Ik ga het maandag of dinsdag nog een keer heel subtiel proberen. Ik kom haar ivm toetsweek helaas niet tegen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-01-2019, 08:23
Verwijderd
Wat ben jij een enorme hork zeg.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2019, 08:58
Hoi2003
Hoi2003 is offline
Hoezo? Ik hoef toch niet zomaar op te geven ofwel.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2019, 09:01
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Hoezo? Ik hoef toch niet zomaar op te geven ofwel.
Jawel, er wordt letterlijk tegen je gezegd om geen contact te zoeken. Of dat nu wel of niet aan jou ligt, of het nu wel of niet gelegen was, dat doet er niet toe.
Als zij contact met jou wil, zoekt ze dat vanzelf op. Zo niet, dan heb je bovenstaande te accepteren en haar met rust te laten.
Dit staat geloof ik al zo’n 30 x hier, ben benieuwd wanneer je dat bord voor je kop weghaalt.
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Met citaat reageren
Oud 13-01-2019, 09:45
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
Ik ga het maandag of dinsdag nog een keer heel subtiel proberen. Ik kom haar ivm toetsweek helaas niet tegen.
Ik heb alles teruggelezen en alsjeblief!

Ik snap dat Jan het heeft opgegeven en ook snap ik dat Enilorac je een hork noemt. Je maakte een grapje over dat ze dit misschien nu leest maar stel: ik ben dat meisje en ik lees dit. Dan zou maandag iedereen op school weten dat jij mij zo aan het stalken bent.

Lees zelf een alles terug (of als je toch niet wilt luisteren alleen pagina 2). Ik kom nu misschien heel geïrriteerd over en dat ben ik ook zeker. Ik weet niet meer alle namen maar er zijn drie (exclusief mezelf) die jou tegenspreken en jou opdringerig noemen.

Sommige forummers waren op pagina 2 ervan uit gegaan dat het niet aan het moment lag maar stel dat we dat wel even doen: dan stuurt ze jou vanzelf een bericht.
Maar dat wil jou niet afwachten, jij wilt morgen een bericht sturen. Dit is opdringerig en daarom sluit ik me bij de rest aan, DOE HET NIET!

Ga aan jezelf werken en begin alsjeblieft met het opdringerige want ik ken je niet maar je hebt me wel ziekelijk geïrriteerd (ik geloof dat ik niet de enige ben die geïrriteerd is).

Veder wens ik je een fijne dag want maandag wordt voor jou een mindere dag als jij dat bericht verstuurd.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2019, 09:46
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
Jawel, er wordt letterlijk tegen je gezegd om geen contact te zoeken. Of dat nu wel of niet aan jou ligt, of het nu wel of niet gelegen was, dat doet er niet toe.
Als zij contact met jou wil, zoekt ze dat vanzelf op. Zo niet, dan heb je bovenstaande te accepteren en haar met rust te laten.
Dit staat geloof ik al zo’n 30 x hier, ben benieuwd wanneer je dat bord voor je kop weghaalt.
Ik geloof dat hij dat nooit gaat doen. Een kind van 15! Die snapt toch dat dit niets meer gaat worden? Kom op zeg!
Met citaat reageren
Oud 13-01-2019, 10:04
Verwijderd
Citaat:
Hoezo? Ik hoef toch niet zomaar op te geven ofwel.
Jawel. Ze wil je niet en wat je nu doet is grenzen over gaan van andere mensen. In dit geval van een meisje. Als je niet wil dat er over geroddeld wordt, dan moet je gewoon ophouden.

Ruzie met haar ouders etc is vergezocht. Ze wil je niet snappen en het was een rotgesprek, dat heb je niet als je elkaar allebei leuk vindt.

Omdat je ook al dingen in brand stak om aandacht te krijgen denk ik overigens niet dat je dit op autisme kan gooien. Verder vind je jezelf dus blijkbaar lelijk en heb je een laag zelfvertrouwen. Ben je wel eens naar een psycholoog geweest met je problemen?
Met citaat reageren
Oud 13-01-2019, 11:08
Protected22
Protected22 is offline
Citaat:
Ik heb alles teruggelezen en alsjeblief!

Ik snap dat Jan het heeft opgegeven en ook snap ik dat Enilorac je een hork noemt. Je maakte een grapje over dat ze dit misschien nu leest maar stel: ik ben dat meisje en ik lees dit. Dan zou maandag iedereen op school weten dat jij mij zo aan het stalken bent.

Lees zelf een alles terug (of als je toch niet wilt luisteren alleen pagina 2). Ik kom nu misschien heel geïrriteerd over en dat ben ik ook zeker. Ik weet niet meer alle namen maar er zijn drie (exclusief mezelf) die jou tegenspreken en jou opdringerig noemen.

Sommige forummers waren op pagina 2 ervan uit gegaan dat het niet aan het moment lag maar stel dat we dat wel even doen: dan stuurt ze jou vanzelf een bericht.
Maar dat wil jou niet afwachten, jij wilt morgen een bericht sturen. Dit is opdringerig en daarom sluit ik me bij de rest aan, DOE HET NIET!

Ga aan jezelf werken en begin alsjeblieft met het opdringerige want ik ken je niet maar je hebt me wel ziekelijk geïrriteerd (ik geloof dat ik niet de enige ben die geïrriteerd is).

Veder wens ik je een fijne dag want maandag wordt voor jou een mindere dag als jij dat bericht verstuurd.
Citaat:
Hoezo? Ik hoef toch niet zomaar op te geven ofwel.
Opgeven is iets anders dan even jezelf stil houden. Je zegt zelf dit: "Ze heeft (best bot) gevraagd of ik wou stoppen met haar snappen."

Zoals anderen hier ook niet zeggen: ongeacht of het volgens jou aan het moment lag of iets anders. Laat haar gewoon voor nu met rust. Jij zegt zelf dat je bang bent dat mensen hierover gaan horen maandag. Dat ga je nu zelf veroorzaken met je gedrag wat je nu vertoont en wilt vertonen tegen haar. Je moet blij zijn dat ze je nog niet heeft geblokeerd en dr vriendinen hierover vertelt. Want dat gaat zowiezo wel gebeuren als je zo opdringerig doet.

trouwens..... Je zegt wel zo als dat meisje dit leest.. Ja dan zit je idd met wat problemen net als MeisjeLiza zegt. Trust me, dan gaat idd de hele klas of school ervan weten dat jij zo doet en/of wilt doen tegen haar.

Net als Enilorac zei: Als je het doortrekt: jullie zitten naast elkaar op de bank en jij hebt zin seks. Je gaat bovenop haar liggen en begint te zoenen. Zij duwt je weg en zegt dat ze het niet wil. Jij houdt even op en begint dan toch weer, want ze heeft je gewoon verkeerd begrepen en je wil zo graag.
Dat is wat je nu aan het doen bent.


Misschien klink ik nu als een lul tegen je. Maar we willen jou allemaal helpen zodat je het niet nog erger maakt dan het nu al is. Dan ben ik maar even een lul, puur om jou te beschermen tegen jezelf.

Laat die meid voor nu gewoon met rust en vervolg je leven. Je bent nog jong dus er staat nog een hele wereld aan dingen op je te wachten.

Verder wat ik je ook even als tip wil mee geven. Ga geen rare dingen doen voor aandacht zoals shit in brand steken. Hiermee geef jij jezelf juist alleen negatieve aandacht en gaan mensen juist van je walgen ipv aardig vinden. Sterker nog, Hiermee kan je zelfs problemen krijgen met je school, ouders of justitie. Denk aan je toekomst en ga geen rare dingen doen waar je later 100% spijt van gaat krijgen.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2019, 11:28
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
Zoals anderen hier ook niet zeggen: ongeacht of het volgens jou aan het moment lag of iets anders. Laat haar gewoon voor nu met rust.
Dit hebben heel veel forummers als gezegd maar goed dat jij het ook doet.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2019, 11:42
Verwijderd
Citaat:

Verder wat ik je ook even als tip wil mee geven. Ga geen rare dingen doen voor aandacht zoals shit in brand steken. Hiermee geef jij jezelf juist alleen negatieve aandacht en gaan mensen juist van je walgen ipv aardig vinden. Sterker nog, Hiermee kan je zelfs problemen krijgen met je school, ouders of justitie. Denk aan je toekomst en ga geen rare dingen doen waar je later 100% spijt van gaat krijgen.
Ik denk dat hij al bekend is bij justitie.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2019, 11:47
Protected22
Protected22 is offline
Citaat:
Ik denk dat hij al bekend is bij justitie.
Om heel eerlijk te zijn denk ik dat ook idd vanwege dat "dingen in brand steken"
Met citaat reageren
Oud 13-01-2019, 11:55
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Holy shit, weetje niet wat "nee" betekent.
Wat ik ook aan de titel zie dat je er "lelijk" bevat, terwijl dat irrelevant is in een topic titel. Dat geeft al een indicator aan dat je zelfvertrouwen laag is. Trouwens ga niet vanuit dat het aan de moment ligt, want ik weet zeker dat ze gewoon niet wilde praten en ga het ook niet opnieuw proberen. Wat ik ook zie is dat je gekke shit doet voor aandacht. Doe dat niet. Je krijgt daar geen vrienden mee of je krijgt alleen fake vrienden erbij en dan weet je wat de gevolgen zouden kunnen zijn.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2019, 11:57
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
En werk ook aan je sociale vaardigheden.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2019, 12:05
Hoi2003
Hoi2003 is offline
Dan wacht ik nog effe.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2019, 12:07
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Dan wacht ik nog effe.
Halleluja! Verstandig!
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Met citaat reageren
Oud 13-01-2019, 12:11
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Dan wacht ik nog effe.
ROFLMAO, zeer verstandig. Ga ervoor en je zult zien wat voor geweldige resultaat je krijgt! Ze gaat zeker vrienden met je worden en ik garandeer je dat 101%
Met citaat reageren
Oud 13-01-2019, 12:32
Hoi2003
Hoi2003 is offline
Ik zal als ik kan op school wel een gesprek met haar beginnen.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2019, 12:35
Protected22
Protected22 is offline
Citaat:
Ik zal als ik kan op school wel een gesprek met haar beginnen.
Weet je wat? prima! Je schijnt echt niet naar ons te willen luisteren he?
Hoezo heb je uberhaupt deze topic geopend als je toch niet naar als advies wilt luisteren?

Laatst gewijzigd op 13-01-2019 om 12:46.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2019, 12:37
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Hij is een hopeloze geval.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2019, 12:53
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
Dan wacht ik nog effe.
Niet wachten maar gewoon niet doen!
Met citaat reageren
Oud 13-01-2019, 12:54
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
Weet je wat? prima! Je schijnt echt niet naar ons te willen luisteren he?
Hoezo heb je uberhaupt deze topic geopend als je toch niet naar als advies wilt luisteren?
Ja, wat een naar benden. Daar ging al onze energie en tijd.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2019, 14:51
Hoi2003
Hoi2003 is offline
Het is toch niet raar om op school wat tegen d'r te zeggen? Dat doe ik normaal ook.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2019, 14:57
Hoi2003
Hoi2003 is offline
Het is toch niet te doen om niet eens goededag ofzo te zeggen...
Met citaat reageren
Oud 13-01-2019, 15:13
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
Het is toch niet te doen om niet eens goededag ofzo te zeggen...
Moeten we hier serieus op antwoorden of ga je ons dan weer negeren?
Met citaat reageren
Oud 13-01-2019, 15:15
Hoi2003
Hoi2003 is offline
Ik begrijp het serieus niet. Het is toch normaal om nog steeds goede dag te zeggen?
Met citaat reageren
Oud 13-01-2019, 15:27
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
Ik begrijp het serieus niet. Het is toch normaal om nog steeds goede dag te zeggen?
Dat is normaal maar ik zou eerst afwachten hoe het meisje morgen reageert als ze jou ziet.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2019, 15:34
Hoi2003
Hoi2003 is offline
Heb toetsweek dus kom haar denk ik niet tegen.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2019, 15:35
Hoi2003
Hoi2003 is offline
Ik hoop wel dat ze snapt dat het als vriend bedoelt was en niet als relatie. Ze heeft een paar weken geleden nog geprobeerd om met mij in contact te komen toen we met z'n tweeën over waren met gym maar toen was ik te druk met iets anders en had het niet eens in de gaten.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2019, 15:44
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
Ik hoop wel dat ze snapt dat het als vriend bedoelt was en niet als relatie. Ze heeft een paar weken geleden nog geprobeerd om met mij in contact te komen toen we met z'n tweeën over waren met gym maar toen was ik te druk met iets anders en had het niet eens in de gaten.
Dat is niet heel bijzonder. Ik zou ook met een jongen uit mijn klas praten als we de enige twee waren in de gymzaal.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2019, 15:45
Protected22
Protected22 is offline
Citaat:
Ik hoop wel dat ze snapt dat het als vriend bedoelt was en niet als relatie. Ze heeft een paar weken geleden nog geprobeerd om met mij in contact te komen toen we met z'n tweeën over waren met gym maar toen was ik te druk met iets anders en had het niet eens in de gaten.
Citaat:
Ik begrijp het serieus niet. Het is toch normaal om nog steeds goede dag te zeggen?

Citaat:
Het is toch niet raar om op school wat tegen d'r te zeggen? Dat doe ik normaal ook.
Citaat:
Het is toch niet te doen om niet eens goededag ofzo te zeggen...
Goededag als je IRL ziet kan wel. Maar wat jij eerst zei is steeds terug komen op dat gesprek. Ook al is het beter wanneer zij zelf begint ipv jij.

Laatst gewijzigd op 13-01-2019 om 19:02. Reden: onnodige quote wegeghaald
Met citaat reageren
Oud 13-01-2019, 16:04
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
Goededag als je IRL ziet kan wel. Maar wat jij eerst zei is steeds terug komen op dat gesprek. Ook al is het beter wanneer zij zelf begint ipv jij.
Waarom gebruik je een quote van mij? Ik snap de link niet tussen mijn quote en jouw reactie...
Met citaat reageren
Oud 13-01-2019, 16:48
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Ik hoop wel dat ze snapt dat het als vriend bedoelt was en niet als relatie.
Wacht wat? Je zei aan het begin dat je haar leuk vindt en een relatie met haar wilt. En nu zeg je dat je slechts vrienden wilt worden? Ben ik de enige die dit niet snapt?
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2019, 16:53
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
Wacht wat? Je zei aan het begin dat je haar leuk vindt en een relatie met haar wilt. En nu zeg je dat je slechts vrienden wilt worden? Ben ik de enige die dit niet snapt?
Wij begrijpen hem niet en hij ons niet dus nee, je bent niet de enige.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2019, 16:58
Hoi2003
Hoi2003 is offline
Ik wil uiteindelijk wel wat met haar maar wil eerst een vriendschap opbouwen, ze kent me niet eens echt dus meteen een relatie is overdreven. Is er nog een reële kans dat het goedkomt of kan ik het beter vergeten?
Met citaat reageren
Oud 13-01-2019, 17:11
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
Ik wil uiteindelijk wel wat met haar maar wil eerst een vriendschap opbouwen, ze kent me niet eens echt dus meteen een relatie is overdreven. Is er nog een reële kans dat het goedkomt of kan ik het beter vergeten?
Ik zou nog niet aan een relatie denken. Heb je haar nummer door een klassenapp of hoe kom je eraan want je zegt dat je haar niet echt kent...
Met citaat reageren
Oud 13-01-2019, 17:12
Hoi2003
Hoi2003 is offline
Ik heb haar snap en insta maar geen nummer.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2019, 17:17
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
Ik heb haar snap en insta maar geen nummer.
Ik zou even afwachten hoe ze morgen reageert.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2019, 17:46
Hoi2003
Hoi2003 is offline
Ik heb toetsweek en maar een toets dus kom haar denk ik niet tegen.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2019, 17:47
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
Ik heb toetsweek en maar een toets dus kom haar denk ik niet tegen.
Ga dan wat eerder naar school maar ga haar niet stalken.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2019, 18:14
Hoi2003
Hoi2003 is offline
Dan moet zij ook eerder naar school gaan... We hebben wel hetzelfde vak maar ik weet niet of we in het zelfde lokaal zitten.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2019, 18:40
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Dan moet zij ook eerder naar school gaan...
???
Met citaat reageren
Oud 13-01-2019, 18:51
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
???
Ja, precies. Zij kan toch gewoon op de normale tijd komen en dan zie jij haar aankomen. Dan kijk je hoe zij reageert als ze jou ziet en that’s it!
Met citaat reageren
Oud 13-01-2019, 18:59
Hoi2003
Hoi2003 is offline
Oké
Met citaat reageren
Oud 13-01-2019, 19:02
Protected22
Protected22 is offline
Citaat:
Waarom gebruik je een quote van mij? Ik snap de link niet tussen mijn quote en jouw reactie...
Oh sorry! Had niet door dat die er tussen zat. Heb hem er uit gehaald
Met citaat reageren
Oud 13-01-2019, 19:14
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
Oh sorry! Had niet door dat die er tussen zat. Heb hem er uit gehaald
Ik vond het geen probleem maar het was een beetje verwarrend.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2019, 21:41
Protected22
Protected22 is offline
Citaat:
Ik vond het geen probleem maar het was een beetje verwarrend.
snap ik ja. Toen ik het terug las vond ik het ook al vaag om hem er tussen te zien.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2019, 07:22
Verwijderd
Gristus te paard, je wilt nog altijd een relatie met haar, je verwacht nog altijd dat je een relatie met haar zou kunnen krijgen.

ZE MOET JE NIET. ZE WIL GEEN CONTACT MET JOU. OOK NIET NA EEN TIJDJE. NEEM GEEN CONTACT MEER MET HAAR OP.

Ga aan jezelf werken gast. Probeer bijvoorbeeld met meisjes te praten waar je geen relatie mee wilt, gewoon om te leren hoe zo'n gesprek verloopt. En leer grenzen van een ander respecteren.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2019, 07:24
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
Gristus te paard, je wilt nog altijd een relatie met haar, je verwacht nog altijd dat je een relatie met haar zou kunnen krijgen.

ZE MOET JE NIET. ZE WIL GEEN CONTACT MET JOU. OOK NIET NA EEN TIJDJE. NEEM GEEN CONTACT MEER MET HAAR OP.

Ga aan jezelf werken gast. Probeer bijvoorbeeld met meisjes te praten waar je geen relatie mee wilt, gewoon om te leren hoe zo'n gesprek verloopt. En leer grenzen van een ander respecteren.
Als je ons een keer niet wilt negeren zou ik dit advies zeker opvolgen.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2019, 09:03
Daniël24
Avatar van Daniël24
Daniël24 is offline
Citaat:
Het gesprek is een beetje vastgelopen bij de vraag "alles goed" ik kreeg het andwoord "ja hoor" en toen was het stil
Dan bedenk je weer iets anders. Zo moeilijk is dat nou toch ook weer niet. Gebruik je fantasie.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2019, 09:26
Hoi2003
Hoi2003 is offline
Ben haar vandaag niet tegengekomen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie onzeker en verliefd
danielDTC97
7 06-01-2013 08:38
Liefde & Relatie wanneer friendzone en wanneer verder?
Verwijderd
94 08-02-2012 20:08
Liefde & Relatie Liefde en Sex zwaar verromantiseerd
Warsocket
82 13-09-2004 17:55
Liefde & Relatie Relatie beste vriend en vriendin
DT
10 13-01-2004 14:18
Seksualiteit maagd...hoe denken jullie over de eerste keer, wat verwacht je ervan
Verwijderd
296 21-09-2003 19:23
Seksualiteit Gevoelig onderwerp: pedofilie
96 21-02-2002 12:07


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:55.