Oud 03-11-2009, 19:43
sjeffie
sjeffie is offline
Heej allemaal,

Ik ben bezig met het opzetten van een website over werkstukken, presentatie's, scipties, boekverslagen enzovoorts. Het is mijn idee om scholieren en studenten te helpen bij de taalkundige kant van het schrijven. Dus een uitgebreide spelling- en grammaticacontrole, controle van de zinsopbouw en opmaak van de tekst.

Mijn vraag aan jullie: Zouden jullie hierin geinteresseerd zijn en wat zouden jullie hiervoor willen betalen! Vaak kunnen scholieren hele mooie werkstukken schrijven, maar staan ze vol met spelfouten. Ik zou jullie daarbij dus kunnen helpen.

Ik heb Tekst en Communicatie gestudeerd aan de UVT. Verder controleer ik dagelijks uitgaande correspondentie op mijn werk.

Alvast bedankt!!!!!!!!!!!!!!!

Greetz Steffie
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-11-2009, 19:51
Verwijderd
Ik denk niet dat leerlingen, zeker op het middelbare, er niet voor willen betalen. Als ze écht zeker willen zijn van een goede spelling vragen ze familie of kennissen wel.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2009, 20:04
Verwijderd
Nee. Ik spel waar het moet correctloos.

Probeer het is op Onzin!
Met citaat reageren
Oud 03-11-2009, 20:35
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Citaat:
presentaties, het moet aan elkaar idioot.
Let even op je taalgebruik. Dankje vriendelijk. En offtopic posten hoeft ook niet.

We kunnen deze topic best een kans geven.
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2009, 20:38
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
correctloos.
Is dit een in-joke?
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2009, 20:43
Verwijderd
Citaat:
Is dit een in-joke?
Ja, alleen ecnelis had hem al gevonden dus jij bent de 2e!

Oke, maar ik vind het niet op dit subforum thuishoren missy!

ontopic: allerliefste topicstarter

Het is presentaties, niet presentatie's. Misschien is dit een tip voor de toekomst!

Veel succes verder!

Kusje,

Archont.

Laatst gewijzigd op 03-11-2009 om 20:49.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2009, 21:00
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
> Algemene schoolzaken.
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2009, 21:10
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Heej allemaal,

Ik ben bezig met het opzetten van een website over werkstukken, presentatie's, scipties, boekverslagen enzovoorts. Het is mijn idee om scholieren en studenten te helpen bij de taalkundige kant van het schrijven. Dus een uitgebreide spelling- en grammaticacontrole, controle van de zinsopbouw en opmaak van de tekst.

Mijn vraag aan jullie: Zouden jullie hierin geinteresseerd zijn en wat zouden jullie hiervoor willen betalen! Vaak kunnen scholieren hele mooie werkstukken schrijven, maar staan ze vol met spelfouten. Ik zou jullie daarbij dus kunnen helpen.

Ik heb Tekst en Communicatie gestudeerd aan de UVT. Verder controleer ik dagelijks uitgaande correspondentie op mijn werk.

Alvast bedankt!!!!!!!!!!!!!!!

Greetz Steffie
Hay.

Ik denk, eerlijk gezegd, dat dit weinig zal gaan worden. De reden hiervoor is dat het je doelgroep in het algemeen bijzonder weinig uitmaakt hoe goed ze spellen. In het algemeen is het zelfs zo dat als je ze gratis verbetert, ze dit alleen maar storend vinden, laat staan als ze ervoor moeten betalen. Bij studenten zou dit wellicht nog kunnen, maar dan nog zijn er zat spellingcontroles in bijvoorbeeld Word.

Daarnaast is het nakijken van werkstukken en verslagen op spelfouten nogal veel werk, zeker om het grondig te doen. Aangezien je van deze mensen niet heel veel geld kunt vragen (dat kunnen ze domweg niet betalen) zit je al gauw met enorm veel irritant werk, tegen een zeer klein tarief. Heb je daar echt zin in?

Verder zou ik je best willen helpen met het opzetten van zoiets, als je dat zou willen. Ik raad je alleen wel aan om eerst ook je eigen spelling even na te kijken, aangezien daar toch ook nog wel wat foutjes inzitten...

Succes in ieder geval.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 04-11-2009, 14:54
Verwijderd
Spellingcheck in Word helpt al een hoop, een website opzetten zal weinig toevoegen en mensen zijn vast niet bereid ervoor te betalen als het veel makkelijker gratis kan. Als je toch met spelling en grammatica bezig wilt zijn, ga mensen dan bijles ofzo geven.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2009, 15:31
Mr.Banana
Avatar van Mr.Banana
Mr.Banana is offline
nee... op het internet zijn al genoeg gratis sites te vinden voor spelling... en als je wat geld wilt verdienen kun je proberen een gratis site te maken met wat reclame?? en dat er voor die reclame betaald word?? maar reken maar niet op scholieren die daar voor betalen...
Met citaat reageren
Oud 07-11-2009, 15:19
stuudjex
stuudjex is offline
Hoe zet je werkstukken erop?
Met citaat reageren
Oud 07-11-2009, 16:38
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Ga je ook een site starten waar leerlingen tegen betaling hun huiswerk op kunnen laten maken?
Spelling en grammatica moet ook geleerd worden op de middelbare school. Leerlingen moeten gestimuleerd worden om dat zelf goed te leren, en eventueel bronnen (woordenboek, leraren, evt. ouders) te raadplegen die óf fouten aanwijzen of een handvat geven om het goed te doen, maar niet direct gaan corrigeren. Als je hier een betaalde dienst voor wil oprichten geef je denk ik een verkeerd signaal.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie jullie mening?
stuitertje
36 20-03-2007 13:00
Psychologie Steun aan Psychologie
kleinedraak
14 21-04-2004 11:42
Verhalen & Gedichten Een vraag aan jullie, *Waarschuwing*; vergt heel wat leeswerk!.
Dreamerfly
7 12-01-2004 12:57
Liefde & Relatie vraagje
Verwijderd
7 04-05-2002 19:10
Games WULFRAM--> Een noodkreet aan jullie!
Twinsangel
8 21-02-2002 16:04
Drugs & Alcohol vragen lijst mini
vamp
13 07-12-2001 13:58


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:57.