Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-05-2002, 15:38
Verwijderd
hoihoi beste mensen ik heb een vraagje aan jullie allemaal...

ik ken heel veel mensen die alleen maar naar het uiterlijk kijken dan naar het innerlijk... nou hier is m'n vraag:

wat vinden jullie belangrijker?

1 innerlijk

2 uiterlijk

ik zelf stem op 1

greetz... undertaker ( martin )
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-05-2002, 15:47
highlight
Avatar van highlight
highlight is offline
in het begin zeker even belangrijk, maar bij mij wordt het uiterlijk na gelang de duur van de relatie wel minder belangrijk, omdat je het innerlijk beter leert kennen...
__________________
|| ==-- Met mijn gedachten ergens anders, ben ik altijd overal --== ||
Met citaat reageren
Oud 04-05-2002, 15:52
Nomen-nescio
Nomen-nescio is offline
Ben ut wel met highlight eens..
In et begin kijk ik wel naar uiterlijk.. maar als het innerlijk dan niet oké is dan uh.. ja dan is et een minder prettig persoon Maargoed tis toch niet zo'n schande om te kijken of iemand dr verzorgd uit ziet enzo.. 'T is misschien een beetje fout maar ik kan der ook niks aan doen. Gaat vanzelf
__________________
"Een doel is slechts belangrijk als idee. Het gaat om het werk dat tot het doel leidt. Dat vervult het leven met zin."
Met citaat reageren
Oud 04-05-2002, 15:53
Aistie
Aistie is offline
Wel, ik vind persoonlijk het innerlijk belangrijker dan het uiterlijk. Laten we eerlijk zijn: op Quosimodo(moet je dat zo schrijven?) zou ik nooit vallen, maar gespierde macho's zeggen me ook niks.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2002, 16:21
Verwijderd
Moeilijk, ik vind allebei belangrijk, uiterlijk (daar hoort uitstraling ook bij), omdat je je wel aangetrokken moet voelen tot diegene, en innerlijk omdat je er wel mee overweg moet kunnen.
Ik denk dat het gewoon de hele persoon is waar je naar kijkt
Met citaat reageren
Oud 04-05-2002, 16:36
charly not
Avatar van charly not
charly not is offline
heeey,
nou je kijkt toch altijd eerst naar het uiterlijk... en voor een avondje is dat dan weer leuker.. Maar als het voor langer is.. en dan die gene die er goed uitziet is een enorme arrogante kwal of weet ik veel wat, nou dan heb ik liever iemand die er ook redelijk uitziet, maar ook wel aardig is. Dan iemand die super knap is en ook aardig. Mar goed, die heb je wel.... alleen die hebben meestal al een vriendin
Maarrr aan de andere kant.. als je gedronken hebt.. dan boeit niks meer! dan kan die ene jongen/meisje die je nooit echt leuk gevonden hebt.. opeens best wel leuk zijn duusss, het ligt heeel erg aan het moment vind ik.
~~~ maar voor langer uiterlijk, maarr ook innerlijk!!!
__________________
whine whine whine, to be or not to be...I'm dead
Met citaat reageren
Oud 04-05-2002, 16:40
xxx_anouk_xxx
Avatar van xxx_anouk_xxx
xxx_anouk_xxx is offline
Het innerlijk is sowieso heel belangrijk... zonder een goed innerlijk kan ik niet lang met een persoon samen leven.. Maar je valt en gaat als eerste toch voor de uitstraling, want anders had ik nu nooit wat met mn huidige lieve vriendje gehad..

En het moet klikken... maar het oog wil ook wel wat

Kus
__________________
Ik weet, hoe onvoorstelbaar wreed je verscheurd wordt, als liefde wordt gescheiden door zee
Met citaat reageren
Oud 04-05-2002, 18:10
lausie
lausie is offline
ik stem op allebei maar innerlijk tog meer!!hij kan wel knap zijn enzo en het lekkerste ding ever zijn maar dalijk heeft hij een klote innerlijk!!das ni zooo leuk heb het meegemaakt met een vriendin van mij egt ni leuk duz...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit [expert] Stel je seks / liefde vraag aan een deskundige van Sense
Simon
16 10-02-2015 21:30
Liefde & Relatie Tips! Hoe vraag je verkering? Jongen naar meisje
Schattekuuhh
4 04-01-2013 08:31
De Kantine persoonlijke vragen ;)
Fantôme
27 07-10-2005 23:08
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Vragen bedenken bij thema 'moeders'
Dolores
5 19-04-2004 13:32
Verhalen & Gedichten Vragen
WolterB
1 19-01-2004 22:38
Software & Hardware javascript vraagje
ldv
7 29-04-2002 11:37


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:44.