Oud 10-07-2012, 14:28
Shelleyy
Shelleyy is offline
Hallo,

Ik wil graag een nieuwe laptop kopen.
Ik zit te twijfelen tussen een 14 en 15,6 inch. een 14 inch in makkelijk voor school en voor op schoot maar kan hier ook een cd in? Is een 14 inch laptop ook goed of zijn er bijzonderheden mee?
En dan weet ik nog niet of ik een i3 of i5 wil hebben. Ik gebruik hem voor school, verslagen maken dus gebruik word veel en zit veel op internet. Luister graag muziek ook via youtube of gewoon filmpjes kijken. Ik download ook wel dingen en zit soms op picasa. is een i3 dan voldoende of kan ik beter voor een i5 gaan en het meteen goed doen (dual core?? of quad core??) Ik wil niet dat hij sloom is of vast loopt, hier word ik ongeduldig van.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-07-2012, 14:39
Lotte^^
Avatar van Lotte^^
Lotte^^ is offline
Of de laptop 14 of 15,6 inch is zegt niks over of de laptop ook goed is of niet. Dit is echt gewoon wat je zelf prettiger vind. Het kan inderdaad zijn dat de laptop geen cd speler heeft, maar vind je dit belangrijk? Ik heb zelf een 13,3 inch laptop voor op school, ook zonder cd speler, maar in de 2 jaar dat ik hem heb heb ik dat nog nooit gemist.
Picasa ben ik niet bekend mee, maar voor alle andere dingen is een i3 voldoende, maar ik zou toch voor een i5 gaan.
Verder kan je ook nog letten op de accuduur. Dit vind ik zelf erg belangrijk voor een laptop.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2012, 14:41
Shelleyy
Shelleyy is offline
Okee, dus je merkt toch wel wat verschil met een i3 en i5 qua snelheid? ja want de laptop die ik nu heb (is niet goed meer) die gaat max een half uur mee op de accu.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2012, 18:13
Verwijderd
Citaat:
Okee, dus je merkt toch wel wat verschil met een i3 en i5 qua snelheid? ja want de laptop die ik nu heb (is niet goed meer) die gaat max een half uur mee op de accu.
Ja, dat is zeker te merken, anders zou de i5 (en de i7) niet verkopen. Je moet je niet alleen afvragen of de i3 nu voldoet, maar of die ook nog over 3 jaar voldoet. Want ik neem aan dat je je laptop nog een tijdje wilt gaan blijven gebruiken? Programma's worden steeds zwaarder. Dan zou ik sowieso minstens een i5 nemen.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2012, 18:47
Verwijderd
Lees http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1861752 eens door.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Software & Hardware Nieuwe Laptop en Sims 4
Meloenski
3 31-10-2016 19:54
Software & Hardware Nieuwe laptop?
isabelkleijberg
4 11-10-2016 11:37
Software & Hardware Zelf Sony VAIO laptop samenstellen
Elin3
52 09-08-2013 22:31
Software & Hardware Nieuwe laptop kopen
Geel
41 11-01-2012 00:35
Software & Hardware Nieuwe laptop
Steelpan
4 03-08-2011 21:09
Software & Hardware Aanschaf nieuwe laptop
Verwijderd
13 17-06-2007 19:01


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:23.