Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-06-2004, 20:39
$tarlight
Avatar van $tarlight
$tarlight is offline
Weet iemand hoe de indeling in Engeland bij volleybal is zeg maar? Ik bedoel, in Nederland heb je 6e t/m 1e klasse, promotieklasse etc... maar hoe zit dat in Engeland?

Volgend jaar ga ik waarschijnlijk bij een team in Engeland spelen dat '2nd division' speelt, en nu ben ik benieuwd of dat hetzelfde is als tweede divisie in Nederland.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-06-2004, 23:36
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Geen flauw idee, misschien dat je wat op google kan vinden.


Maar ff offtopic: Sinds wanneer heb jij de weg naar het forum weer gevonden? We hebben je gemist (ik op onzin iig)
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 08-06-2004, 14:17
$tarlight
Avatar van $tarlight
$tarlight is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 08-06-2004 @ 00:36 :
Geen flauw idee, misschien dat je wat op google kan vinden.


Maar ff offtopic: Sinds wanneer heb jij de weg naar het forum weer gevonden? We hebben je gemist (ik op onzin iig)
mjah.... druk druk druk school alles etc... was dr nog welles maar heb niet veel gepost (maar ben nu klaar met examens en alles, dus ben weer van de partij )

Ontopic: ja, heb al wat gezocht, maar tis allemaal zo vaag, het word niet ergens echt uitgelegd, dus ik dacht, misschien als iemand hier het weet...
Met citaat reageren
Oud 08-06-2004, 19:10
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
$tarlight schreef op 08-06-2004 @ 15:17 :
mjah.... druk druk druk school alles etc... was dr nog welles maar heb niet veel gepost (maar ben nu klaar met examens en alles, dus ben weer van de partij )

Ontopic: ja, heb al wat gezocht, maar tis allemaal zo vaag, het word niet ergens echt uitgelegd, dus ik dacht, misschien als iemand hier het weet...
Mooi, ging het goed?
Er was een tijd toen had ik jou nog in mijn msn zelfs.


Zijn niet echt veel vollyballers hier maar wie weet.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 09-06-2004, 09:54
Pierreke
Avatar van Pierreke
Pierreke is offline
Interessante vraag! Als ik je topic 5 dagen eerder had gelezen had ik t op tournooi kunnen vragen aan t engelse team aldaar? Ik zou het ook niet weten! Sorry succes met zoeken. heeft de Engelse 'nevobo' geen site? Laat de uitslag ff weten plz.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:08.