Oud 02-04-2001, 20:06
kizzy
kizzy is offline
Ik ben heel slecht in Duits en we moesten een verhaal schrijven over je dagindeling. Ik heb het al wel vertaalt maar er zitten volgens mij nog harstikke veel fouten in. Wie wil eventjes ernaar kijken en het verbeteren? Alvast bedankt, groetjes Kizzy

’s Ochtends gaat mijn wekker om 6 uur af. Na een paar keer over te laten gaan, ga ik om half 7 uit me bed. Ik was me, doe me haar goed, kleed me aan en maak me op. Dan ga ik ontbijten. Meestal moet ik nog eventjes op Annelies wachten. Uiteindelijk fietsen we samen naar school. We hebben 3 uur les en daarna een pauze. Dan hebben we weer 3 uur les. Daarna zijn we vrij of hebben we een pauze met nog 1 of 2 uur les. We fietsen naar huis en ik drink daar even wat. Ik check mijn mail en blijf meestal eventjes op internet of maak een werkstuk. Aan het einde van de middag ga ik eventjes leren. Dat is meestal niet lang want het is dan al tegen etenstijd. Na het eten ga ik weer huiswerk maken. Als dat klaar is kijk ik nog eventjes televisie of ga ik weer computeren.
Zo ziet mijn doordeweekse dag er meestal uit………


Morgens geht meinem Wecker ab. Nach ein paarmal der letzen abgehen gehe ich auf meine Bed. Ich wasch mich, kamm meine Haaren, kliede mich an und schmink mir. Ich gehe danach Fruhstucken. Die meisten Zeit wachte ich gerade ob Annelies. SchlieBlich fahrraden wir nach Schule. Wir haben 3 Uhren Lektion und danach haben wir eine Pauze. Noch Uhren Lektion und dan sind wir frei. Soms haben wir Pauze und danach 1 oder 2 Uhren Lektion. Wir fahrraden zu Hause und da Trinke ich etwas. Ich gehe meine mail besuchen und bleib eben ob Internet oder ich Mache ein Arbeidsstuck. Am einde von die Mittag gehe ich eben lehrnen. Das ist meiste Zeit nicht lange. Denn ist es essenzeit. Nach das essen gehe ich Schulerarbeiten machen. Ist alles klar dan gehe ich eben Fernsehen sehen or wieder Computeren.

Das ist meine Tag in die Woch der meisten Zeit aus……..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-04-2001, 14:47
kirsten
kirsten is offline
Ik hoop dat dit goed is, anders moet Leonoor maar aanvullen...

Morgens um 6 Uhr geht mein Wecker ab (?). Nach ein paar Mal den klingeln zu lassen (?), stehe ich auf um halb 7. Ich wasche mich, kämme mir die Haare, ziehe mich an und mache mich zurecht. Dann gehe ich zum Frühstück/frühstücke ich. Meistens muss ich noch eine Weile auf Annelies warten. Schließlich radeln wir dann in die Schule. Wir haben 3 Stunden Unterricht und danach gibt es eine Pause. Dann haben wir wieder 3 Stunden Unterricht. Darauf sind wir frei oder gibt es Pause und noch 1 oder 2 Stunden Unterricht. Wir radeln nach Hause und dort trinke ich etwas. Dann kontrolliere ich mein Mail und bleibe meistens mal auf dem Internet oder mache eine Arbeit. Am Ende des Mittags lerne ich eine Weile. Das ist meistens nicht lange, denn es ist dann fast Esszeit. Nach Tisch mache ich dann wieder meine Schularbeiten. Wenn ich fertig bin, gucke ich noch mal Fernsehen oder gehe ich wieder nach meinem Komputer.
So sieht mein alltäglicher Tag meistens aus...


Ik hoop dat je hier iets mee bent, als je nog vragen hebt, stel ze maar...
__________________
Ge moet lachen voor ge gelukkig zijt, anders loopt ge het gevaar dat ge sterft voordat ge gelachen hebt.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2001, 15:04
**FrenchKiss**
**FrenchKiss** is offline
dank je wel!! het is nu heeel wat beter!

*huh nu heb ik ineens weer me andere nickname.. strange*
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
ARTistiek Verhaal: Twee werelden
Kapee
14 22-02-2002 23:49


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:40.