Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-12-2004, 14:34
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
The Senna Fan schreef op 13-12-2004 @ 14:10 :
Weet niet of dit hier hoort, maar goed.

Adriaanse zet Fortes Rodriguez uit de selectie van AZ omdat deze weigerde op de tribune plaats te nemen dit weekend...

www.vi.nl

Vinden jullie ervan?
Ik weet niet wat de beweegredenen van Rodriguez zijn om dat niet te doen, als ik op lees verder klik moet ik me registreren en daar heb ik geen zin in.

Maar waarschijnlijk heeft Adriaanse wel gelijk, als je het er niet mee eens bent dat je op de tribune zit omdat de trainer je niet goed genoeg vindt heb je daar maar mee genoegen te nemen.
Hij verdient een geweldig salaris en moet verder zijn kop houden.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Advertentie
Oud 13-12-2004, 15:21
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 13-12-2004 @ 13:30 :
Ik ben niet ontevreden na gisteren, verliezen zat er dik in en gelukkig is het maar 1-0 gebleven. Toch knap van Vitesse dat ze zo lang stand wisten te houden. Nu donderdag winnen van de Graafschap en alles is weer goed
Kijk maar uit
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 13-12-2004, 15:27
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
JOHAN NEESKENS ONTSLAGEN

N.E.C. heeft Johan Neeskens op non-actief gesteld, aldus N.E.C.-spits Frank Demouge vandaag op de middagtraining van 16.00 uur. Ook de officiele site bevestigd inmiddels met een persbericht dat Neeskens ontslagen is. Zijn voorlopige vervangers zijn Cees Lok en Ron de Groot, waarvan Cees Lok de eindverantwoordelijkheid heeft. In de winterstop zal worden besloten wie de nieuwe hoofdtrainer wordt van N.E.C.

Neeskens (53) werd in het seizoen 2000-2001 trainer van N.E.C. waarbij hij de club in 2002-2003 naar een 5e plaats loodste en daarmee Europees voetbal veiligstelde. Neeskens verlengde aan het einde van het vorige voetbaljaar zijn contract met N.E.C. voor de duur van één seizoen. Hij gaf eerder dit jaar al aan dat hij N.E.C. aan het einde van dit seizoen zou verlaten.

NECfan.nl, 13-12-2004
Zooo, had ik dus echt niet verwacht! Die kerel is veel te duur om te onstlaan...

Oeh, wel gaaf, natuurlijk

Jezus, ik kan er echt even niet over uit, prachtbericht, maar het komt wel als een schok zeg!
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 13-12-2004, 16:04
Verwijderd
tsja slechte resultaten he... dan krijde de zak, misschien maar goed voor nec ook,, een nieuwe trainer die een frisse wind door het elftal kan laten doen waaien.
Oud 13-12-2004, 17:26
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 13-12-2004 @ 16:27 :
Zooo, had ik dus echt niet verwacht! Die kerel is veel te duur om te onstlaan...

Oeh, wel gaaf, natuurlijk

Jezus, ik kan er echt even niet over uit, prachtbericht, maar het komt wel als een schok zeg!
beetje incorrect bericht, hij is immers nog niet ontslagen alleen op non-actief gezet. In winterstop gaan ze het evalueren
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 13-12-2004, 18:14
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 13-12-2004 @ 18:26 :
beetje incorrect bericht, hij is immers nog niet ontslagen alleen op non-actief gezet. In winterstop gaan ze het evalueren
Hij is ontslagen, punt.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 13-12-2004, 18:35
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Nee want het is te duur om hem te ontslaan en ze zoeken tot de winterstop naar een oplossing om dat contract te kunnen ontbinden zonder dat het ze kapitalen gaat kosten. Vinden ze geen oplossing zitten ze toch echt tot het eind van het seizoen aan hem vast
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 13-12-2004, 18:41
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 13-12-2004 @ 19:35 :
Nee want het is te duur om hem te ontslaan en ze zoeken tot de winterstop naar een oplossing om dat contract te kunnen ontbinden zonder dat het ze kapitalen gaat kosten. Vinden ze geen oplossing zitten ze toch echt tot het eind van het seizoen aan hem vast
Onzin, we hebben Cees Lok. Of ze hem nou ontslaan of "op non-actief houden" maakt geen fuck uit.

De spelers zijn het er niet mee eens. Sukkels
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 13-12-2004, 18:48
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 13-12-2004 @ 19:41 :
Onzin, we hebben Cees Lok. Of ze hem nou ontslaan of "op non-actief houden" maakt geen fuck uit.

De spelers zijn het er niet mee eens. Sukkels
Dat zegt de selectie 9 van de 10 keer.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 13-12-2004, 18:56
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 13-12-2004 @ 19:48 :
Dat zegt de selectie 9 van de 10 keer.
Ik quote:

"Het is een grote verassing voor mij. Ik vind het niet terecht. ", Gentenaar

"Van ons had dit echt niet gehoeven. Naar ons toe reageerde hij heel kort en koel, maar van binnenuit deed het veel pijn, denk ik. Wij zijn zelf schuldig. Hij is toch degene die mij bij de selectie heeft gehaald.", Leiwakabessy

"Aanvoerder Rob Wielaert was boos over de wijze van het ontslag. Hij vond dat de spelersraad eerder geinformeerd moest worden."

En hieruit blijkt toch wel dat hij echt ontslagen gaat worden:

"In de winterstop zal worden besloten wie de nieuwe hoofdtrainer wordt van N.E.C.", statement van de officiele website.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 13-12-2004, 18:58
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Ja dus?

Ik zei toch dat 9 van de 10 keer de selectie zo reageert, er zal bijna nooit gebeuren dat de selectie zegt dat het terecht is.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 13-12-2004, 19:04
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Ja, maar je zegt het als een soort geforceerde uitspraak. De spelers begrijpen er echt niets van en dat gebeurt niet 9 van de 10 keer.

Ik kan me trouwens wel voorstellen dat ze wachten op een andere club die neeskens' contract wil afkopen. Ik hoor al zachtjes geruchten dat hij onder hiddink zou gaan werken.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 13-12-2004, 19:51
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
The Senna Fan schreef op 13-12-2004 @ 14:10 :
Weet niet of dit hier hoort, maar goed.

Adriaanse zet Fortes Rodriguez uit de selectie van AZ omdat deze weigerde op de tribune plaats te nemen dit weekend...

www.vi.nl

Vinden jullie ervan?
Vind het van beide kanten wel kinderachtig.
Net zoals dat gedoe met de aanvoerdersband van Van der Vaart. Al weet Koeman uiteraard dat Van der Vaart's kwaliteiten niet op de links buiten positie liggen, dat heeft hij gister maar weer eens bewezen.

Citaat:
Ketjing schreef op 13-12-2004 @ 13:30 :
Nu donderdag winnen van de Graafschap en alles is weer goed
Ik zou maar oppassen met die superboeren, ze zijn in de winning mood.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 13-12-2004, 19:54
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:

Laatste nieuws

N.E.C. stelt Johan Neeskens op non-actief (13/12/2004)
Het bestuur en de directie van N.E.C. hebben vandaag besloten om trainer Johan Neeskens op non-actief te stellen. De clubleiding is van mening dat de huidige sportieve situatie geen perspectief meer biedt voor een verdere samenwerking. Assistent trainers Cees Lok en Ron de Groot zullen de voorbereiding voor de komende thuiswedstrijd tegen SC Heerenveen voor hun rekening nemen waarbij Lok eindverantwoordelijk is.

In de winterstop zal worden besloten wie de nieuwe hoofdtrainer wordt van N.E.C.

Neeskens (53) werd in het seizoen 2000-2001 trainer van N.E.C. waarbij hij de club in 2002-2003 naar een 5e plaats loodste en daarmee Europees voetbal veiligstelde. Neeskens verlengde aan het einde van het vorige voetbaljaar zijn contract met N.E.C. voor de duur van één seizoen. Hij gaf eerder dit jaar al aan dat hij N.E.C. aan het einde van dit seizoen zou verlaten.
Bron: www.nec-nijmegen.nl
Hier staat dus duidelijk dat hij nog niet ontslagen is, hij staat op non actief en in de winter kiezen ze een nieuwe trainer. Tuurlijk komt hij niet meer terug, maar officieel is hij dus niet ontslagen
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 13-12-2004, 20:51
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 13-12-2004 @ 20:54 :
Hier staat dus duidelijk dat hij nog niet ontslagen is, hij staat op non actief en in de winter kiezen ze een nieuwe trainer. Tuurlijk komt hij niet meer terug, maar officieel is hij dus niet ontslagen
Daar gaat het toch niet om?
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 13-12-2004, 20:53
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Ketjing is een beetje hardleers.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 13-12-2004, 20:59
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 13-12-2004 @ 21:53 :
Ketjing is een beetje hardleers.
Hij is gewoon flauw...

Maar jah
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 13-12-2004, 21:01
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 13-12-2004 @ 21:59 :
Hij is gewoon flauw...

Maar jah
ik toon alleen mijn gelijk aan (h)
net als Jan Sommerdijk heb ik altijd gelijk
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 14-12-2004, 19:30
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
The Senna Fan schreef op 13-12-2004 @ 14:10 :
Weet niet of dit hier hoort, maar goed.

Adriaanse zet Fortes Rodriguez uit de selectie van AZ omdat deze weigerde op de tribune plaats te nemen dit weekend...

www.vi.nl

Vinden jullie ervan?
Terecht!
Hij moet trots zijn dat op hij die tribune plaats mag nemen.
Als hij dat niet is gaat ie maar lekker bij AFC’34 voetballen.

Ik vind dat voetballers te weinig een écht instelling hebben (van der Vaart).
Als ik tegen mijn baas zeg dat ik geen zin heb om de telefoon op te pakken sta ik de WC’s te boenen, als van der Vaart geen linksbuiten wil staan dan staat hij centraal.
In het geval van AZ is Adriaanse gewoon de baas en daarmee verdient Fortes Rodriques zijn geld. Niet meer dan logische reactie van Adriaanse dus.
Oud 14-12-2004, 19:32
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 13-12-2004 @ 22:01 :
ik toon alleen mijn gelijk aan (h)
net als Jan Sommerdijk heb ik altijd gelijk
Jij ziet er toch niet ook niet hetzelfde uit als Jan Sommerdijk hè????????

Dat die kerel verstand heeft van voetbal (en dat meen ik voor de grap eens een keer) snap ik nog steeds niet, want hij ziet eruit alsof hij alleen verstand van Boliviaanse bonentelers en Middeleeuwse kerkmuziek heeft.
Oud 14-12-2004, 19:37
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 13-12-2004 @ 20:04 :
Ja, maar je zegt het als een soort geforceerde uitspraak. De spelers begrijpen er echt niets van en dat gebeurt niet 9 van de 10 keer.
Ik denk ook niet dat het voor de spelers makkelijk is om 100% eerlijk te zijn.
Als ze dit wel zijn levert dat alleen maar nog meer commotie op buiten het veld.
Zelf verbaas ik me er wel eens over hoe eerlijk spelers soms tegen o.a. mij kunnen zijn.
Waarschijnlijk willen ze een wit voetje halen bij de fanatieke supporters, maar ik heb soms uitspraken gehoord die nooit naar buiten gebracht mochten worden.

In het geval van N.E.C. zullen ze Neeskens blijven steunen totdat hij echt volledig weg is.
Misschien ook in het vooruitzicht van een eventuele transfer. Als ze nu met z’n twintigen tegelijk gaan schreeuwen dat hij onredelijk was, dat hij zich aftrok als de selectie aan het douchen was en de hele training partijtje deed dan wil straks geen club hem meer hebben.
Het verbaast mij niets als straks de spelers hun mond opentrekken als alles compleet achter de rug is.
Oud 14-12-2004, 20:29
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Haha, zit wat in natuurlijk. Maar je had de verslagenheid moeten zien, ik was erbij, was echt niet leuk om mee te maken

Spelers zijn idd eerlijk, laatst nog van Demouge (of was het Hendriks?) aangehoord dat hij Denneboom maar een luie lamzak vindt
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 17-12-2004, 08:31
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Na een moeizame start toch een verdiende overwinning op de Graafschap. Janssen heerste weer eens op het middenveld en er was weer volop strijd.
Na de eerste seizoenshelft verdienen veel spelers een pluim maar Michael Jansen zeker. Als je vier wedstrijden met een gekneusde teen speelt en elke keer na de wedstrijd geen schoen aan kan ben je in mijn ogen een kei
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 17-12-2004, 13:56
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 14-12-2004 @ 21:29 :
Haha, zit wat in natuurlijk. Maar je had de verslagenheid moeten zien, ik was erbij, was echt niet leuk om mee te maken

Spelers zijn idd eerlijk, laatst nog van Demouge (of was het Hendriks?) aangehoord dat hij Denneboom maar een luie lamzak vindt
Denneboom is ook een luie lamzak
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 17-12-2004, 22:16
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Wat een prutwedstrijd, en dan sta je ook nog te verkleumen op de tribune. Alleen het begin was spetterend en dat kwam dan ook niet van de 22 op het veld maar van VakP dat weer eens lekker uitpakte met gigantisch vuurwerk (wat daarna als gevolg had dat ik de eerste 5 minuten geen bal gezien heb maar dat terzijde ) nouja heb er niks meer aan toe te voegen...was een bar saaie wedstrijd.
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 18-12-2004, 20:07
Verwijderd
Stom Konijn errug netjes dat vuurwerk voor de wedstrijd... hoe kregen jullie dat naar binnen? het lijkt me tenminste niet dat de club het goedkeurt??!!

verder indd kutwedstrijd, kutweer, etc...

als onze Ali een wat rechtere kop had en lurling zun poten recht had laten zetten dan hadden er 3 punten in gezeten maar helaas...
Oud 18-12-2004, 21:17
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
AZ winterkampioen!

Heerlijk, kan ik er de hele winter van genieten...

Was een mooie dag voor AZ. Eerst de eerste paal van Kooimeer Plaza de grond in, en dan nog winterkampioen ook. Fantastisch voetbal jaar voor ons.
__________________
Zuur...
Oud 18-12-2004, 21:32
*** Sido ***
Avatar van *** Sido ***
*** Sido *** is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 18-12-2004 @ 22:17 :
AZ winterkampioen!

Heerlijk, kan ik er de hele winter van genieten...

Was een mooie dag voor AZ. Eerst de eerste paal van Kooimeer Plaza de grond in, en dan nog winterkampioen ook. Fantastisch voetbal jaar voor ons.

__________________
Steady as the goes.....
Oud 18-12-2004, 22:32
peaceflower
Avatar van peaceflower
peaceflower is offline
Wat leuk voor AZ!!

PSV verliest voor het eerst dit seizoen... hebben kennelijk een dipje
__________________
LANCE! | 1999-2000-2001-2002-2003-2004-2005 | 7 Tours! | Floyd Landis <3
Oud 19-12-2004, 09:59
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
peaceflower schreef op 18-12-2004 @ 23:32 :
hebben kennelijk een dipje
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 19-12-2004, 15:44
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Hahahaha, wat een geluk kun je hebben zeg!

Nou jah, het is weer iets vrolijker de winterstop in en daarna knokken om ons uit die onderste regionen te knallen.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 19-12-2004, 15:51
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Ik vrees met grote vrezen voor de 2e seizoenshelft voor Feyenoord
Als ze zo doorgaan redden ze de top 5 niet
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 19-12-2004, 16:48
Jarahh
Avatar van Jarahh
Jarahh is offline
Citaat:
WolterB schreef op 19-12-2004 @ 16:51 :
Ik vrees met grote vrezen voor de 2e seizoenshelft voor Feyenoord
Als ze zo doorgaan redden ze de top 5 niet
Jammer....



__________________
Why keep your right to remain silent? - Loesje-
Oud 19-12-2004, 18:05
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ik vind het leuk dat AZ winterkampioen is geworden, maar ik vind het van de andere kant minder dat PSV uitgerekend tegen Roda moet verliezen!!!
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 19-12-2004, 20:28
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 19-12-2004 @ 19:05 :
Ik vind het leuk dat AZ winterkampioen is geworden, maar ik vind het van de andere kant minder dat PSV uitgerekend tegen Roda moet verliezen!!!
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 20-12-2004, 15:07
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
de overwinning van Vitesse donderdag had nog een extra tintje las ik niet. Maar liefst 7 eigen opgeleide jongens stonden in de basis. een aantal dat ik vaker bij clubs hoop tegen te komen
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 20-12-2004, 15:14
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 20-12-2004 @ 16:07 :
de overwinning van Vitesse donderdag had nog een extra tintje las ik niet. Maar liefst 7 eigen opgeleide jongens stonden in de basis. een aantal dat ik vaker bij clubs hoop tegen te komen
Bij NEC gisteren stonden nalbantoglu, leiwakabessy, gentenaar en worm in de basis, best een aardig aantal eigen opgeleide spelers.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 20-12-2004, 15:18
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 20-12-2004 @ 16:14 :
Bij NEC gisteren stonden nalbantoglu, leiwakabessy, gentenaar en worm in de basis, best een aardig aantal eigen opgeleide spelers.
die nalbantoglu vind ik een positieve verrassing, maar idd mooi aantal. konden andere clubs dat ook maar
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 20-12-2004, 15:23
Verwijderd
bij NAC: uuhh Ronnie Stam
Oud 20-12-2004, 16:40
Someboy
Avatar van Someboy
Someboy is offline
vd vaart, sneijder, babel (ingevallen Heitinga en de Ridder)
__________________
...
Oud 20-12-2004, 17:02
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 20-12-2004 @ 16:18 :
die nalbantoglu vind ik een positieve verrassing, maar idd mooi aantal. konden andere clubs dat ook maar
Nalbantoglu is inderdaad verrassend goed. Zo hebben we dus aan toppers wel even Gentenaar, Leiwakabessy en Nalbantoglu op het veld staan, niet de minste namen

Tenminste nog iets om trots op te zijn
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 21-01-2005, 21:09
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Mwooooh!

Het was nog een beetje verdiend ook! En dan nog die niedzielan scoren. Dit is een goede start, hopelijk kunnen we dit doorzetten!
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 21-01-2005, 21:14
Tha-Theo
Avatar van Tha-Theo
Tha-Theo is offline
Zeker hopen dat we dit kunnen doorzetten... Hopen dat Niedzielan er iets meer maakt en het seizoen komt nog een beetje goed Zometeen ff kijken op TV baal weld at ik niet meekon naar Alkmaar...
Oud 21-01-2005, 21:18
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Tha-Theo schreef op 21-01-2005 @ 22:14 :
Zeker hopen dat we dit kunnen doorzetten... Hopen dat Niedzielan er iets meer maakt en het seizoen komt nog een beetje goed Zometeen ff kijken op TV baal weld at ik niet meekon naar Alkmaar...
Zeker baal ik, maar okee, zoveel geld heb ik op het moment even niet. Niedzielan maakte wel een flutdoelpunt, maar hij telt en ik denk dat hij voor hem meer dan dubbel telt!

Nou jah, ff het bier uit de kelder trekken en maar op de bank ploffen voor een kwartiertje genieten
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 21-01-2005, 21:35
Verwijderd
Goed dat AZ punten laat liggen
Oud 21-01-2005, 21:47
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
vijf schreef op 18-12-2004 @ 21:07 :
Stom Konijn errug netjes dat vuurwerk voor de wedstrijd... hoe kregen jullie dat naar binnen? het lijkt me tenminste niet dat de club het goedkeurt??!!

verder indd kutwedstrijd, kutweer, etc...

als onze Ali een wat rechtere kop had en lurling zun poten recht had laten zetten dan hadden er 3 punten in gezeten maar helaas...
ik lees het nu pas Geen id, het was allemaal afgesproken en het mocht.. Verder niks meer van gehoord, ook KNVB niet

Het was echt vet zag alleen geen hol de eerste minuten maargoed, zoveel was er ook niet te zien..
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 22-01-2005, 20:30
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ja, AZ verliest punten, verrassend! Ze speelden ook niet super vond ik.

Hehehe, De Graafschap - Roda 2-0.
Heerenveen - Den Bosch 2-1
Willem II - Twente 0-3
PSV - NAC 4-0 (gezellig in Eindhoven he Vijf? )
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 23-01-2005, 03:17
D
Avatar van D
D is offline
3 punten PSV, mooi weer bovenaan zoals 't hoort.
Oud 23-01-2005, 11:42
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
NAC weer eens kansloos vernederd tegen een top 3 club, heb alleen de wedstrijd nog niet gezien.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Oud 23-01-2005, 12:26
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
0-3... Ik dacht van te voren dat ze veel te aanvallend wilden spelen maar blijkbaar pakte dat tegen WII goed uit. Hopen dat ze dit vol kunnen houden, maar Feyenoord de volgende wedstrijd...Mag toch wel met wat minder dan 5 aanvallers hoewel ik er deze keer ook naast zat

mooi werk
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:02.