Oud 24-05-2005, 20:54
Verwijderd
Geruchten:

Zonneveld naar FC Utrecht
Rob Penders naar AZ
Arne Slot naar FC Twente

Khalid Sinouh naar NAC ( )


Sterk gerucht, zeer waarschijnlijk woensdag de presentatie:

Van der Schaaf naar NAC
Advertentie
Oud 24-05-2005, 20:56
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
vijf schreef op 24-05-2005 @ 20:54 :
Geruchten:

Zonneveld naar FC Utrecht
Rob Penders naar AZ
Arne Slot naar FC Twente

Khalid Sinouh naar NAC ( )


Sterk gerucht, zeer waarschijnlijk woensdag de presentatie:

Van der Schaaf naar NAC
Vd Schaaf naar NAC, hopen dat schaars blijft
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 24-05-2005, 22:11
Verwijderd
Citaat:
Ketjing schreef op 24-05-2005 @ 20:56 :
Vd Schaaf naar NAC, hopen dat schaars blijft
hij moet kiezen tussen vitesse en NAC, maar NAC is concreter dan Vitesse...
Oud 24-05-2005, 22:27
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
vijf schreef op 24-05-2005 @ 22:11 :
hij moet kiezen tussen vitesse en NAC, maar NAC is concreter dan Vitesse...
idd, Vitesse moet eerst Yakubu kwijt als ze vd Schaaf willen hebben
Vitesse wilde de deal maken: Yakubu tegen Schaaf en Sibon, maar PSV wilt het niet denk ik
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 24-05-2005, 23:12
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
WTF moeten wij met Arne Slot?! Daar had ik nog niks van gehoord. Hebben jullie geen linksback?
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 25-05-2005, 01:05
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Derijck op weg naar Feyenoord
RSCA dreigt de 18-jarige centrale verdediger Timothy Derijk te
verliezen. Die heeft een heel interessante aanbieding van Feyenoord op zak
en overweegt zelfs de wet '78 te gebruiken om zijn vrijheid te verkrijgen.




Dat die Feyenooiters het maar uit hun kop laten, één van onze grootste talenten na Kompany weg te halen. Naar zo'n kutclub dan nog.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 25-05-2005, 10:01
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Feyenoord kennende zullen ze wel met een bod van 1750,- euro komen om het hoofd van die speler op hol te brengen en hem zo later voor een spot prijsje over te nemen.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Oud 25-05-2005, 10:03
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
RHCP_NAC schreef op 25-05-2005 @ 10:01 :
Feyenoord kennende zullen ze wel met een bod van 1750,- euro komen om het hoofd van die speler op hol te brengen en hem zo later voor een spot prijsje over te nemen.
Ze moeten wel, ze willen meestrijden aan de top, maar hebben geen geld!
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 25-05-2005, 11:19
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 25-05-2005 @ 10:03 :
Ze moeten wel, ze willen meestrijden aan de top, maar hebben geen geld!
Ik vind het een laffe manier, ze hebben het een aantal keer bij NAC gedaan, 200.000 euro voor Babos bieden na het eerste seizoen. Belachelijk, hetzelfde was het geval bij Schreuder je maakt spelers gek en die gaan hun club verwijten dat ze niet willen meewerken aan een transfer. Feyenoord moet gewoon een voorbeeld nemen aan Heerenveen en niet die misselijke manier van zaken doen.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Oud 25-05-2005, 12:19
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
RHCP_NAC schreef op 25-05-2005 @ 11:19 :
Ik vind het een laffe manier, ze hebben het een aantal keer bij NAC gedaan, 200.000 euro voor Babos bieden na het eerste seizoen. Belachelijk, hetzelfde was het geval bij Schreuder je maakt spelers gek en die gaan hun club verwijten dat ze niet willen meewerken aan een transfer. Feyenoord moet gewoon een voorbeeld nemen aan Heerenveen en niet die misselijke manier van zaken doen.
Huntelaar voor niet minder dan 6 miljoen laten gaan?
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 25-05-2005, 12:58
Verwijderd
Citaat:
Stom Konijn schreef op 24-05-2005 @ 23:12 :
WTF moeten wij met Arne Slot?! Daar had ik nog niks van gehoord. Hebben jullie geen linksback?
Datum: 25-05-2005 Tijd: 09:16
Nebo wil toch nog wel graag een jaartje door

Gisteren was ie aanvoerder, onze Nebo Gudelj. Dat was wel efkes leuk zo op het eind evan je carrière. Maar is het wel het einde?
Als het aan Nebo ligt gaat ie nog een jaartje door. Alleen zou NAC hem alleen nog maar een contract willen aanbieden als jeugdtrainer en niet meer als speler. Gisterenmiddag was er een evaluatiegesprek tussen Gudelj en Mommers. Wat NAC vindt van zijn plannen? „Ik wil graag nog een jaartje verder. Ik heb nog steeds goede hoop dat de club dat ook wil. Eind deze of begin volgende week hoop ik duidelijkheid te hebben.“

Maar goed, hoe vreselijk veel we Nebosja ook waarderen, zijn prestatie was allemaal niet best het afgelopen seizoen. Hij verloor zelfs zijn basisplaats aan Bennie Kerstens. En dat zou toch een teken aan de wand moeten zijn. Maar juist dat motiveert hem om nog een jaartje door te gaan. „Van het elftal en van mij was het geen best seizoen. Ik neem liever niet na zo’n jaar afscheid, om daarna jeugdtrainer te worden.“

Theo Mommers was gisteren onbereikbaar en Ton Lokhoff hield zijn antwoord over Gudelj tactisch in het midden. „Het is altijd moeilijk als voetballer om het goede moment van afscheid nemen te bepalen. Ik was 36 en kon ook nog een seizoen door, maar je merkt dan wel dat het allemaal wat minder wordt. Voor de een ligt dat moment anders dan voor de ander.“

We gunnen het Gudelj heel erg van harte want hij is DE Mr. NAC, maar dan zal ook duidelijk moeten zijn dat ie een versterking voor het elftal blijft. Een half jaartje proeftijd geven en als het niet lukt alsnog jeugdtrainer worden?


Bron: B-side Rats, Stem


alstu.. een linksback... maar liever heb ik dat hij bij NAC blijft
Oud 25-05-2005, 13:24
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
RHCP_NAC schreef op 25-05-2005 @ 11:19 :
Ik vind het een laffe manier, ze hebben het een aantal keer bij NAC gedaan, 200.000 euro voor Babos bieden na het eerste seizoen. Belachelijk, hetzelfde was het geval bij Schreuder je maakt spelers gek en die gaan hun club verwijten dat ze niet willen meewerken aan een transfer. Feyenoord moet gewoon een voorbeeld nemen aan Heerenveen en niet die misselijke manier van zaken doen.
Ach ja, ik was ook niet blij dat ze onze grootste talenten wegplukten, maar je moet als club ook wel een harde hand hebben en duidelijk zijn naar je spelers. Dat heeft NEC nooit gehad, Marc Otten had hier bijvoorbeeld meer kans gehad dan bij Feyenoord.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 25-05-2005, 14:01
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 25-05-2005 @ 12:19 :
Huntelaar voor niet minder dan 6 miljoen laten gaan?
De manier waarop Heerenveen scout, zich keurig gedraagt tegenover andere clubs als het om transfers gaat. Feyenoord haalt allerlei figuren van de hele wereld.. het is wachten op de eerste Eskimo..het publiek kan zich er niet mee indentificeren.

Hetzelfde eigenlijk wat S.C. Feyenoord al in het andere topic aangaf.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Oud 25-05-2005, 18:57
Verwijderd
Datum: 25-05-2005 Tijd: 18:02
Het grote geruchtenverhaal continues...


Sow, hebben we nu eens wat geruchten voor je. Eerder vandaag wisten we al te melden dat Lurling een contract is aangeboden, en dat NAC ook nog op zoek gaat naar een spits. En laten wij nu eens een klein ideeke hebben wie die spits is. Maar later uiteraard meer hierover. Nu naar de nieuwe geruchten...
Ja, goed gelezen, geruchten... dus dat het 100 % zeker is dat ze kloppen, is dus niet het geval. Maar ga d'r maar van uit dat het vrij betrouwbaar is, want anders zouden we het niet plaatsen uiteraard. Tot zover de disclaimer bij dit bericht Hier heb je de geruchten dan:

NAC zal binnen een aantal weken minimaal 3 nieuwe spelers contracteren, 2 daarvan zijn al velen malen eerder genoemd: Remco vd Schaaf en Khalid Sinouh. De mogelijke komst van Schreuder is afgeketst, beide partijen konden het niet eens worden. NAC hoopt dus zowel Van Der Schaaf als Sinouh zo snel mogelijk -transfervrij- aan te trekken. Uiteraard lijkt hiermee dus ook het spreekwoordelijke doek voor Davy Schollen bij NAC te vallen.

Dan de 3e naam. Een grote verassing, mag gezegd worden. Een speler die, net als een paar andere aankopen, al redelijk op leeftijd is. En ook een speler die al eens bij NAC heeft gespeeld. Zijn naam (hou je vast!): Rade Bogdanovic. Isdawa dan??!!! Hij speelde slechts een half jaar bij NAC (hij was toendertijd gehuurd van Atletico Madrid), maar liet in die korte periode een onuitwisbare indruk achter. Wat een spits was dat... Toendertijd simpelweg veel te goed voor NAC. En nu is NAC dus aan het bekijken of er voldoende mogelijkheden zijn om Bogdanovic terug te halen. JIEHAAAAAA! Van Hooijdonk-Bogdanovic, dan mag je gerust spreken van een koningskoppel voorin.

Nogmaals, 100% zeker zijn bovenstaande feiten niet, maar ze zijn betrouwbaar én interessant genoeg om ze te melden, leek ons zo.

Een aantal maanden terug wisten wij ook al dat Pierre de volgende dag bekend zou maken dat ie naar NAC kwam (zie dit nieuwsbericht). We hopen van harte dat we ook nu gelijk krijgen met ons 'gerucht'....


Bron: B-Side Rats

Zou toch wat zijn als Rade ook nog naar NAC zou komen zeg...
Oud 26-05-2005, 16:27
tigertje
tigertje is offline
Johann Vogel (28) speelt volgend seizoen voor AC Milan. De Zwitser maakte dat vanochtend op De Herdgang intern bekend aan PSV. Op het moment dat hij dat vertelde, klonk er een hard applaus van zijn medespelers.
Driejarig contract
Vogel tekent in Milaan een contract voor drie seizoenen. De middenvelder vertrekt na zes jaar PSV transfervrij naar de verliezend finalist van de Champions League. Hij heeft gesproken met trainer Carlo Ancelotti en vice-president Adriano Galliani en kon aan PSV Media bevestigen dat alles rond is. Besloten werd om het nieuws pas wereldkundig te maken ná de finale in Istanbul.

Stroomversnelling
Nog één wedstrijd voor PSV - aanstaande zondag de finale om de Amstel Cup - en daarna vertrekt Vogel dus naar Noord-Italië toe. "Een fantastische topclub, dit is voor mij een droom." De transfer kwam in een stroomversnelling na het uitstekende spel van Vogel in de halve finales van de Champions League. PSV kwam daarin nét te kort om door te dringen tot de eindstrijd. Vogel nam in de thuiswedstrijd tegen Feyenoord al afscheid van de PSV-supporters.

Na Mark van Bommel (FC Barcelona) heeft nu ook de andere helft van het unieke duo op het middenveld een schitterende toekomst in Zuid-Europa.

Vanmiddag is er een persconferentie van AC Milan, waarop de transfer wordt aangekondigd.


© PSV NV
Oud 26-05-2005, 16:50
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Hahah Vogel bij Milan
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Oud 26-05-2005, 16:52
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
vreselijke fout schreef op 26-05-2005 @ 16:50 :
Hahah Vogel bij Milan
idd de grap van de dag
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 26-05-2005, 16:54
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 26-05-2005 @ 16:52 :
idd de grap van de dag
helaas voor Milan is het waar
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Oud 26-05-2005, 16:55
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
vreselijke fout schreef op 26-05-2005 @ 16:54 :
helaas voor Milan is het waar
Pirlo en Gatusso zullen hem al wel vast schijten
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 26-05-2005, 17:08
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 26-05-2005 @ 16:55 :
Pirlo en Gatusso zullen hem al wel vast schijten
Misschien kan hij vriendjes worden met Harvey Esajas die Vogel
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Oud 26-05-2005, 17:35
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
vreselijke fout schreef op 26-05-2005 @ 17:08 :
Misschien kan hij vriendjes worden met Harvey Esajas die Vogel
misschien willen ze Igor ook wel hebben
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 26-05-2005, 19:45
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Hehe Vogel naar Milan? Haha, de bank warm houden!
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 26-05-2005, 19:49
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Tja, Milan haalt hem toch niet voor nix... Vogel wordt door ons Hollanders zwaar onderschat.
__________________
Zuur...
Oud 26-05-2005, 23:23
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 26-05-2005 @ 19:49 :
Tja, Milan haalt hem toch niet voor nix... Vogel wordt door ons Hollanders zwaar onderschat.
Precies! Net als René van Rijswijk!
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 26-05-2005, 23:28
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 26-05-2005 @ 23:23 :
Precies! Net als René van Rijswijk!
niemand begrijpt Bob Peeters hierl, zelfde verhaal
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 26-05-2005, 23:36
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 26-05-2005 @ 23:28 :
niemand begrijpt Bob Peeters hierl, zelfde verhaal
Gelukkig hebben we Henk Vos nog!
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 27-05-2005, 21:08
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Gerucht:

Stoke City lonkt naar Muhamadu

Stoke City heeft serieuze interesse in MVV-spits Ibad Muhamadu.

Een delegatie van de Engelse club uit het Championship (de voormalige First Division) heeft de 23-jarige aanvaller de afgelopen weken tweemaal bekeken. Ook een andere club uit het Championship, waarvan de naam niet bekend is, zou Muhamadu op het oog hebben. Willem II is inmiddels afgehaakt. De bekerfinalist volgde de aanvaller een aantal wedstrijden, onder meer in de persoon van trainer Robert Maaskant. Maar een woordvoerder van de Tilburgers zei gisteravond dat Muhamadu 'te licht is' voor de eredivisie.

De grillige spits wekte de interesse van diverse scouts met goede prestaties na de winterstop. Muhamadu was de afgelopen maanden behoorlijk op schot en klom met veertien doelpunten naar de toptien van de topscorerslijst van de eerste divisie. MVV, die de aanvaller vorig seizoen weghaalde bij Cambuur, wil hem graag in De Geusselt houden. Muhamadu heeft nog een contract tot 2007.


Bron: Dagblad De Limburger, vrijdag 27 mei 2005.

Tja,ik hoop dat Ibad niet vertrekt, hij was een van de betere spelers dit seizoen. Maar als we er een mooie transfersom er aan over houden en daarvoor een minimaal even goede spits voor kunnen halen, dan kan het ook een goede zet zijn natuurlijk.

En ook nog een gerucht maar nog geen officieel bericht: Serge van der Ban (onze keeper) zou in de belangstelling staan van een eredivisieclub en wel voor PSV. Zoetebier zou vertrekken en als opvolger zou Van der Ban op het lijstje staan. Na Wintjens misschien ook Serge weg. Hoop dat we Serge kunnen behouden... al weet ik niet zeker of dat waar is / waar kan zijn.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 27-05-2005, 21:10
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 26-05-2005 @ 23:36 :
Gelukkig hebben we Henk Vos nog!


Henk Vos plakt er misschien trouwens een jaartje aan vast bij Germinal Beerschot, las ik in de VI. Hij mag ook nog eens zondag de bekerfinale tegen Club Brugge spelen, dus Henk heeft nog een kans dat-ie in zijn carrière Europees Voetbal mag spelen!
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 27-05-2005, 22:47
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Heracles interesse in Van der Haar, dikke Kimmie en.. Ed de Goey!
Prachtig, die wil ik wel weer terug zien op de Nederlandse velden


VDV voor 5(!) jaar naar HSV, tja ik ben geloof ik een van de weinigen die dit een hele goede keus van hem vindt, hij kan daar echt nog wel veel leren


Ellery Cairo naar Hertha, onderschatte voetballer. Mag van mij de rechtsbuiten van Oranje zijn, is verder dan Castelen, De Ridder (nu ook in de belangstelling van FC Twente), Van der Meyde, Meerdink etc.
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 27-05-2005, 23:53
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 27-05-2005 @ 21:10 :


Henk Vos plakt er misschien trouwens een jaartje aan vast bij Germinal Beerschot, las ik in de VI. Hij mag ook nog eens zondag de bekerfinale tegen Club Brugge spelen, dus Henk heeft nog een kans dat-ie in zijn carrière Europees Voetbal mag spelen!
GBA speelt sowieso al Europees, aangezien Club de voorrondes van de CL mag spelen.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 28-05-2005, 00:00
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Feyenoord heeft Erwin Koeman aangesteld als de nieuwe trainer. De 43-jarige coach van RKC Waalwijk tekent in Rotterdam een contract voor twee jaar. Hij wordt zaterdag gepresenteerd. Koeman debuteerde de afgelopen jaargang als hoofdcoach in het betaalde voetbal en leidde RKC, waar hij een contract had tot medio 2007, naar de negende plaats.


"Ik ben enorm trots dat een club als Feyenoord bij mij terecht is gekomen", aldus Koeman op feyenoord.nl. "Het is een fantastische uitdaging om in Rotterdam aan de slag te gaan. Het feit dat de directie van zo´n megaclub vertrouwen in mij heeft, doet me ontzettend goed."

Koeman wordt in Rotterdam de opvolger van Ruud Gullit. Hij begon zijn trainersloopbaan in 2000 als coach van Jong PSV en was van 2001 tot 2004 assistent van het eerste elftal in Eindhoven. Bij Feyenoord hoeft Koeman niet te rekenen op veel versterkingen. "Hij zal moeten werken met de spelers die er nu zijn", waarschuwde technisch directeur Mark Wotte de nog te benoemen nieuwe trainer eerder in het Rotterdams Dagblad. "De eigen talenten moeten volgend seizoen een kans krijgen. Er is hooguit ruimte voor een of twee gerichte versterkingen."


nieuws.nl

Ik ben benieuwd hoe het gaat lopen, Koeman lijkt me een goede trainer alleen is de doelstelling bij Feyenoord niet haalbaar met deze spelersgroep.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Oud 28-05-2005, 10:10
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 27-05-2005 @ 22:47 :
Heracles interesse in Van der Haar, dikke Kimmie en.. Ed de Goey!
Prachtig, die wil ik wel weer terug zien op de Nederlandse velden

.
ik wil Vd Haar wel in Arnhem zien eigenlijk, maar daar zullen ze wel weer een andere 'topper' halen
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 28-05-2005, 10:46
Verwijderd
Erik Manu Dagher ( v.v. Baronie ) naar Dordrecht '90 ( BN De Stem )

Dennis Gentenaar naar Borussia Dortmund ( Bsiderats )
Oud 28-05-2005, 11:17
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
vijf schreef op 28-05-2005 @ 10:46 :
Dennis Gentenaar naar Borussia Dortmund ( Bsiderats )
Jup, goede zaak voor hem. Heeft hij toch mooi stil weten te houden

Citaat:
Dennis Gentenaar naar Borussia Dortmund

Dennis Gentenaar heeft in Borussia Dortmund een nieuwe club gevonden. Hij zal bij de club uit de Duitse Bundesliga een contract voor één seizoen tekenen.

Gentenaar (29), die vorige week op emotionele wijze afscheid nam van N.E.C., speelde de afgelopen twintig jaar voor N.E.C. en had een aflopend contract. Al vroeg in het seizoen gaf Gentenaar aan geen nieuwe verbintenis aan te willen gaan omdat hij toe was aan een nieuwe uitdaging en zich op een hoger niveau wilde bewijzen. In de afgelopen jaren groeide Gentenaar uit tot één van de steunpilaren van N.E.C. met als hoogtepunt het behalen van Europees voetbal in 2003. In dat jaar werd Gentenaar ook verkozen tot 'doelman van het jaar'. In de afgelopen periode toonden NAC Breda, AZ en het Turkse Trabzonspor interesse in Gentenaar, maar in Borussia Dortmund heeft nu de topclub gevonden waar hij van droomde en die die hij verdient!

Borussia Dortmund wordt getraind door voormalig Feyenoord-trainer Bert van Marwijk en eindigde het afgelopen seizoen enigzins teleurstellend op de zevende plaats. De club werd in 2002 voor het laatst landskampioen en won in 1997 de Champions League. De selectie van Dortmund herbergt een groot aantal bekende spelers zoals de Tsjechen Jan Koller en Tomas Rosicky, ex-Ajacied Sunday Oliseh, de Brazillianen Dede en Ewerthon, ex-Feyenoorder Ebi Smolarek en de Duitse internationals Lars Ricken en Christian Wörns.

Wij wensen Dennis heel erg veel succes bij Borussia Dortmund!
Eén jaartje maar, maar goed, gelukkig voor hem heeft hij niet naar NAC of AZ gemoeten. Niet lullig bedoeld tegenover de NAC-fans, maar zijn droom lag in het buitenland. Wél lullig bedoeld tegenover de AZ fans natuurlijk
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 28-05-2005, 11:18
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 27-05-2005 @ 23:53 :
GBA speelt sowieso al Europees, aangezien Club de voorrondes van de CL mag spelen.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 28-05-2005, 12:59
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 28-05-2005 @ 11:17 :
Wél lullig bedoeld tegenover de AZ fans natuurlijk
Mja, jammer, hij was een redelijke 2e keeper geweest...
Maar dat ik geen Gentenaar ben is onderhand wel duidelijk.
__________________
Zuur...
Oud 28-05-2005, 13:32
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 28-05-2005 @ 12:59 :
Maar dat ik geen Gentenaar ben is onderhand wel duidelijk.
Lijkt me ook vrij moeilijk
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 28-05-2005, 14:54
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 28-05-2005 @ 13:32 :
Lijkt me ook vrij moeilijk
Ik vergeet gewoon een compleet deel van mijn zin te typen...
Ik bedoelde dus dat ik niet bepaald een fan van m ben. Maar dat begreep je vast al.
__________________
Zuur...
Oud 28-05-2005, 16:41
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 28-05-2005 @ 14:54 :
Ik vergeet gewoon een compleet deel van mijn zin te typen...
Ik bedoelde dus dat ik niet bepaald een fan van m ben. Maar dat begreep je vast al.
Ja en ik neem je verder ook niet serieus. Het enige wat dat betekent is dat je hem nog nooit hebt zien voetballen. Your loss, zou ik zo zeggen.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 28-05-2005, 20:12
karamba
karamba is offline
Geruchten:

Kuijt kan kiezen uit Manchester United, Barcelona, Inter, Liverpool maar Chelsea lijkt bezig met een megabod nadat Kezman al klaagde en nou ook Drogba heimwee blijkt te hebben.
Landzaat krijgt interesse van Everton, Valencia, Real Betis, Sevilla en Bayern Munchen.
Hansson heeft interesse van Engelse subtoppers waarvan de namen nog onbekend zijn.
Koné maakt misschien toch nog tranfer deze zomer maar verrassend genoeg naar Olympique Lyon. Waar hij met landgenoot Aruna Dindane zou komen samenspelen die van Anderlecht komt.
Nigel de Jong heeft na Manchester United nou ook interesse van aartsrivaal Arsenal en AC Milan.
Oud 29-05-2005, 13:56
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Kuijt heeft niks te kiezen, voorlopig heeft Feyenoord nog geen enkel officieel bod gehad dus die geruchten moet je ook maar met een hele grote korrel zout nemen. Bovendien hoor je in de buitenlandse pers helemaal niet veel over Kuijt, terwijl hij volgens de Nederlandse pers zo ongeveer bij elke club in Europa terecht kan.

De Jong heeft al aangegeven in Amsterdam te blijven en daarmee heeft Man U de belangstelling ook bevroren.
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 29-05-2005, 14:18
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 29-05-2005 @ 13:56 :
Kuijt heeft niks te kiezen, voorlopig heeft Feyenoord nog geen enkel officieel bod gehad dus die geruchten moet je ook maar met een hele grote korrel zout nemen. Bovendien hoor je in de buitenlandse pers helemaal niet veel over Kuijt, terwijl hij volgens de Nederlandse pers zo ongeveer bij elke club in Europa terecht kan.
Engelse clubs hebben altijd interesse in de topscoorders van onze eredivisie. Zo is het altijd al geweest. Zeker als ze dan ook nog bij PSV of Feyenoord spelen.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 30-05-2005, 23:06
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 27-05-2005 @ 23:53 :
GBA speelt sowieso al Europees, aangezien Club de voorrondes van de CL mag spelen.
Ja maar ik bedoelde dus dat Henk nog niet zeker wist of hij er een jaartje er achter aan zou plakken, als-ie dat niet deed, dan is het geen Europa voor hem.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 31-05-2005, 22:35
Roobe
Roobe is offline
Even internationaal...
Waar gaat Robinho nu naartoe? De geruchten dat hij naar Madrid zou vertrekken waren erg hardnekkig. PSV blijft een optie, met mooie toekomst bij Chelsea wellicht.
Weet iemand nog iets hierover?
Oud 31-05-2005, 22:52
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 28-05-2005 @ 16:41 :
Ja en ik neem je verder ook niet serieus. Het enige wat dat betekent is dat je hem nog nooit hebt zien voetballen. Your loss, zou ik zo zeggen.
Mja, jammer...
__________________
Zuur...
Oud 31-05-2005, 23:06
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Roobe schreef op 31-05-2005 @ 22:35 :
Even internationaal...
Waar gaat Robinho nu naartoe? De geruchten dat hij naar Madrid zou vertrekken waren erg hardnekkig. PSV blijft een optie, met mooie toekomst bij Chelsea wellicht.
Weet iemand nog iets hierover?
Volgens Hiddink en die externe scoutingmanager van hun was hij geen optie meer voor PSV, sinds Real zich had gemengd in het bieden. Madrid is gewoon een club die veel geld te besteden heeft en schulden kan maken in eigen land.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 01-06-2005, 13:35
Verwijderd
Babos is buiten beeld bij Feyenoord. Koeman wil verder met Aerts en Lodewijks en dus mag Babos verhuurd worden.

NAC is het meest in beeld.


Babos a la playa
Oud 01-06-2005, 16:04
Verwijderd
Csaba Fehér mag weg bij PSV, ook bij deze speler zouden er links richting NAC zijn.
Oud 01-06-2005, 16:11
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
vijf schreef op 01-06-2005 @ 16:04 :
Csaba Fehér mag weg bij PSV, ook bij deze speler zouden er links richting NAC zijn.
Hm, raar, nu Van Bommel en Vogel weg gaan zal PSV toch wel wat goede middenvelders nodig hebben. Al is Feher kwalitatief waarschijnlijk minder dan Van Bommel natuurlijk, het zal moeilijk worden om die twee te gaan vervangen.
Ik snap sowieso niet dat PSV deze aankoop heeft gedaan en dat deze speler na een jaar waarin hij bijna nix gespeeld heeft al weer weg mag. Overbodig dus. Doe er iets mee of koop hem dan niet denk ik.
Goh, heb ik tóch nog wat gevonden om te mekkeren over PSV in dit superieure jaar van ze.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 01-06-2005, 18:52
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 01-06-2005 @ 16:11 :
Hm, raar, nu Van Bommel en Vogel weg gaan zal PSV toch wel wat goede middenvelders nodig hebben. Al is Feher kwalitatief waarschijnlijk minder dan Van Bommel natuurlijk, het zal moeilijk worden om die twee te gaan vervangen.
Ik snap sowieso niet dat PSV deze aankoop heeft gedaan en dat deze speler na een jaar waarin hij bijna nix gespeeld heeft al weer weg mag. Overbodig dus. Doe er iets mee of koop hem dan niet denk ik.
Goh, heb ik tóch nog wat gevonden om te mekkeren over PSV in dit superieure jaar van ze.
Hehe, maar als ik de geruchten hoor over welke versterkingen PSV op het middenveld gaat halen, da's niet mis hoor.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:29.