Oud 09-06-2005, 20:25
Verwijderd
'Sikora naar NAC' = dus een gerucht.. volgens inside bronnen volgende week de presentatie

niet zo blij mee
Advertentie
Oud 09-06-2005, 20:42
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Sikora, de man die zooooo graag naar Ajax wilde, die alleen maar negatief praatte over Vitesse
Arrogantie ten top
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 10-06-2005, 11:50
Verwijderd
Citaat:
Ketjing schreef op 09-06-2005 @ 21:42 :
Sikora, de man die zooooo graag naar Ajax wilde, die alleen maar negatief praatte over Vitesse
Arrogantie ten top
arrogant, laf spelend, veel schwalbes, maar stiekem kan hij toch best goed voetballen, maar wat mij betreft hoeft hij niet naar NAC te komen!
Oud 10-06-2005, 16:18
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
10-06-2005: AZ LEGT DANNY KOEVERMANS EN STIJN SCHAARS VOOR VIER JAAR VAST


AZ heeft overeenstemming bereikt met Sparta Rotterdam en Danny Koevermans (26) inzake een overgang van de aanvaller naar Alkmaar. Tevens kwam AZ tot een akkoord met Vitesse en Stijn Schaars (21) over een transfer van de middenvelder. Beiden tekenden bij AZ een contract dat ingaat op 1 juli aanstaande en hen aan de club verbindt tot 1 juli 2009. Beiden zijn inmiddels medisch goedgekeurd.

Danny Koevermans wordt door de technische leiding van AZ gezien als de ‘targetman’ waar de Alkmaarders al langer naar op zoek waren, complementair aan Shota Arveladze en Stein Huijsegems. Koevermans speelde in 5 seizoenen 110 wedstrijden voor Sparta, waarin hij 71 keer wist te scoren.

Stijn Schaars wordt gezien als een groot talent. De Jong Oranje-international wordt door AZ aangetrokken als de vervanger van de naar Ajax vertrekkende Olaf Lindenbergh. Schaars speelde de laatste twee seizoenen 43 wedstrijden voor Vitesse, waarin hij 4 keer trefzeker was.
Hele aardige aankopen... Afwachten wat Koevermans gaat laten zien, maar een grote sterke trefzekere spits is nooit verkeerd...
Schaars, groot talent en een waardige opvolger van Olaf.
__________________
Zuur...
Oud 10-06-2005, 21:21
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Inderdaad, AZ heeft in de personen van Arveladze, Ikedia en Koevermans al weer een paar mooie aankopen gedaan.

De vervanger van Koevermans bij Sparta is trouwens Ivan Cvetkov van Helmond Sport. Erg goede spits, maar volgens mij net iets te goed voor de eerste divisie en net iets te licht voor de eredivisie. Tenminste, bij Zwolle ging het minder met hem.

Verder zou Koen van der Laak naar FC Groningen gaan? En Kees Kwakman van Volendam staat in de belangstelling van Vitesse en ADO Den Haag. Ook zouden andere Volendam-spelers in de belangstelling van diverse eredivisieclubs staan.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 11-06-2005, 10:10
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
En NEC ligt weer te slapen. We hebben nu bijna exact hetzelfde team als vorig seizoen, minus Demouge, Heije en wat jonkies. Ik wil versterkingen zien.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 11-06-2005, 11:20
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Ik dacht dat AZ met vooral Harris, Wisse en Vlaar zo'n geweldige jeugd had. Wisse wordt inmiddels gedumpt bij Telstar. En voor Harris Medunjanin(ofzo) worden nu allemaal spelers op zijn posities gehaald. Jammer hoor als je zo loopt op te scheppen met je je jeugd dat je die dan geen kans geeft maar wel jonge zelf opgeleide speler van Vitesse overnemen
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Oud 11-06-2005, 11:32
Guissie
Avatar van Guissie
Guissie is offline
Cvetkov naar Sparta
__________________
Volg de evenaar.
Oud 11-06-2005, 17:33
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Kutzooi, Schaars weg en daarmee weer een jeugdspeler die zn heil ergens anders gaat zoeken. Ben benieuwd of Vitesse zich nog gaat roeren op de transfermarkt, een spits zou wel mooi zijn .
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 11-06-2005, 18:56
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Marc Luijpers definitief voor 1 jaar naar MVV!

Bron: NOS Teletekst.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 11-06-2005, 23:43
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
vreselijke fout schreef op 11-06-2005 @ 12:20 :
Ik dacht dat AZ met vooral Harris, Wisse en Vlaar zo'n geweldige jeugd had. Wisse wordt inmiddels gedumpt bij Telstar. En voor Harris Medunjanin(ofzo) worden nu allemaal spelers op zijn posities gehaald. Jammer hoor als je zo loopt op te scheppen met je je jeugd dat je die dan geen kans geeft maar wel jonge zelf opgeleide speler van Vitesse overnemen
Wat een onzin... Omdat we 1 jeugdige speler halen zouden we al meteen onze jeugdspelers verwaarlozen?
Schaars is een ander type speler dan Harris. Stijn is duidelijk aangetrokken als vervanger voor Lindenbergh. Een zelfde type speler, maar dan fysiek sterker en iets meer diepgang. Harris is een speler die te vergelijken is met van Galen. Hij kan van links spelen, maar ook achter de spitsen. Hij is echter (nog) ongeschikt om controlerend te spelen.

Wisse wordt verhuurd om ervaring op te doen. Zodra hij die extra ervaring heeft opgedaan, en hij ook nog is verbeterd op bepaalde punten zal hij zeker gewoon weer bij het eerste van AZ spelen.

En dan hebben Ron en Harris dit seizoen ook nog meerdere wedstrijden meegespeeld. Hoezo geven we onze eigen talenten geen kans? Dat zou je dan eerder over Vitesse moeten zeggen, aangezien Schaars daar toch voornamelijk op de bank zat.
__________________
Zuur...
Oud 12-06-2005, 08:45
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 12-06-2005 @ 00:43 :

Wisse wordt verhuurd om ervaring op te doen. Zodra hij die extra ervaring heeft opgedaan, en hij ook nog is verbeterd op bepaalde punten zal hij zeker gewoon weer bij het eerste van AZ spelen.

En dan hebben Ron en Harris dit seizoen ook nog meerdere wedstrijden meegespeeld. Hoezo geven we onze eigen talenten geen kans? Dat zou je dan eerder over Vitesse moeten zeggen, aangezien Schaars daar toch voornamelijk op de bank zat.
Idd, Vitesse geeft eigen talenten geen kans Dingsdag, Jansen, Janssen, Hofs en Rojer zijn idd geen eigen jeugd.
En fysiek sterk is Schaars niet echt, dat kan nog wel eens tegenvallen
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 12-06-2005, 11:59
Verwijderd
PSV is Simons' 'grote club' 12-06-2005
De 'grote club' die voluit gaat voor Timmy Simons is PSV. De Nederlandse club werd afgelopen seizoen kampioen, bekerwinnaar en speelde de halve finale van de Champions League.


Wordt het PSV voor Simons? (foto photonews)
"De naam van de club die voluit gaat voor Simons lekte zaterdag uit na een speciale beheerraad van Club Brugge", meldt Het Nieuwsblad. "Het gaat om PSV Eindhoven."

De transfer is nog niet helemaal rond, maar de 28-jarige international staat zelf wel heel dicht bij een akkoord met de ploeg van trainer Guus Hiddink.

Ook de transfersom die PSV wil betalen is nog niet bekend, maar de club beschikt na zijn succesvolle seizoen over flink wat cash.
En PSV moet op zoek naar versterking voor zijn middenveld na het vertrek van sterkhouders Van Bommel en Vogel.

Simons, die nog een contract tot 2008 heeft in Brugge, sprak de voorbije weken ook met Feyenoord, maar de Rotterdamse club haakte af omdat de transfersom te hoog was.



bron: Sport.be
Oud 12-06-2005, 12:20
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 12-06-2005 @ 00:43 :
Wat een onzin... Omdat we 1 jeugdige speler halen zouden we al meteen onze jeugdspelers verwaarlozen?
Schaars is een ander type speler dan Harris. Stijn is duidelijk aangetrokken als vervanger voor Lindenbergh. Een zelfde type speler, maar dan fysiek sterker en iets meer diepgang. Harris is een speler die te vergelijken is met van Galen. Hij kan van links spelen, maar ook achter de spitsen. Hij is echter (nog) ongeschikt om controlerend te spelen.

Wisse wordt verhuurd om ervaring op te doen. Zodra hij die extra ervaring heeft opgedaan, en hij ook nog is verbeterd op bepaalde punten zal hij zeker gewoon weer bij het eerste van AZ spelen.

En dan hebben Ron en Harris dit seizoen ook nog meerdere wedstrijden meegespeeld. Hoezo geven we onze eigen talenten geen kans? Dat zou je dan eerder over Vitesse moeten zeggen, aangezien Schaars daar toch voornamelijk op de bank zat.
Schaars heeft een vaker meegedaan dan Harris en Ron bij elkaar hoor maar dat kwam ook door de 10 gele kaarten van Theo

Maargoed ik zag je wel.

En Ronnie speelde alleen door alle blessures van Kromkamp, Mathijsen en de schorsing van Opdam en al eerder de ruzie met Fortes anders was Ron nu nog steeds de onbekende uit Hensbroek gewest.

En Wisse krijgt met de aankoop van de Koevermans en Arveladze geen kans hoor dat moet je ook toegeven. Ik dacht nog he wat fijn Nelisse en Ali gaan weg nu krijgt de jeugd een kans maar nee

En Ketjing Schaars moet fysiek toch sterker kunnen zijn dan lichtgewicht Lindenberg?
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Oud 12-06-2005, 12:46
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Spare schreef op 12-06-2005 @ 12:59 :
PSV is Simons' 'grote club' 12-06-2005
Dat zei ik een paar dagen terug ook al. En toen heb ik ook al gezegd dat ik dat een hele goede keus vond
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 12-06-2005, 18:07
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
vreselijke fout schreef op 12-06-2005 @ 13:20 :


En Ketjing Schaars moet fysiek toch sterker kunnen zijn dan lichtgewicht Lindenberg?
schaars is ook niet de breedste en wordt snel weggezet
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 13-06-2005, 18:25
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Ik heb Victor altijd een hele goeie jongen gevonden totdat hij inderdaad naar Ajax ging.
In zijn Vitesse-tijd was hij heerlijk negatief over Vitesse en nog heerlijker positief over Go Ahead en ik denk dat hem dat ook aardig populair heeft gemaakt in Deventer.
Plus een mooie poster met de welbekende vinger en daaronder de tekst: “Deventer Hooligans” hebben hem wereldberoemd gemaakt; althans wereldberoemd in Deventer.
Bovendien was het altijd een hele harde werker en een schoffie uit de buurt.
Hij heeft ons ‘groep Apeldoorn’ amteurclubje nog gesponsord, waardoor we met shirtjes van Vicky’s dreamteam rondliepen. Na zijn transfer naar Ajax zijn al zijn spullen ritueel verbrand.
Het ballenhok erbij overigens, maar dat was een verzekeringskwestie.

Ik denk dat het wel een leuke voetballer voor NAC kan worden.
Hard werken, fanatiek, winnaarmentaliteit en weinig resultaat; dat willen de toeschouwers zien! Inderdaad veel te veel zelfverzekerd over zijn voetbalkwaliteiten die niet heel veel verder gaan dan heel hard werken, wat rollebollen over het veld en soms heel hard rennen in een onbekende leegte. Hij heeft van huis uit meekregen dat hij veel geld moest verdienen en dat hij de beste voetballer in Nederland was. Op een gegeven moment ga je dat misschien wel geloven en voel je jezelf te goed voor de gewone burgers.
Hoewel hij nog wel gewoon in Deventer woont.


Of misschien heeft het met Noord-Holland te maken, ik kwam vrijdag Jan Kromkamp tegen en die is ook al zo jammerlijk veranderd. Hoewel dat ook van mij gezegd mag worden.
We hebben nog met elkaar en tegen elkaar gevoetbald.
De één voetbalt nu wel eens met het Nederlands elftal of gewoon tegen Sporting Lissabon.
De ander tegen het zaterdagelftal van Oeken en het 3e van vv Stroe.
Wees gerust Brain-Damage: hij is niet hinkend op de dansvloer gesignaleerd, heeft de hele avond aan de cola gezeten, heeft niet gevochten, is niet vreemdgegaan en heeft zich ook niet negatief over AZ uitgelaten. Eigenlijk gewoon heel saai…..
Maar wij hebben Pater!!!!!
Oud 13-06-2005, 21:10
Verwijderd
Levi Risamasu naar AGOVV, en voor de verandering weer eens voor niks, toch zonde.. is zeker een speler die erg goed kan voetballen mits hij fit is.
Oud 14-06-2005, 18:42
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Naast Porto heeft ook Valencia zich (wederom) gemeld voor Jan Kromkamp. Jan mag weg voor 10 miljoen en Valencia zou bereid zijn dat ook voor hem te betalen.

De kans is dus heel groot dat Jantje weg gaat, maar dat zat er ook wel aan te komen. Jammer, want het is gewoon een geweldige speler en ik zie niet zo 123 wie AZ zou moeten halen om hem te vervangen... Jaliens vind ik op die positie toch wel een stuk minder.
__________________
Zuur...
Oud 14-06-2005, 20:49
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
vijf schreef op 13-06-2005 @ 22:10 :
Levi Risamasu naar AGOVV, en voor de verandering weer eens voor niks, toch zonde.. is zeker een speler die erg goed kan voetballen mits hij fit is.
En ik hoorde vandaag (ook al vaker gehoord, maar vandaag van een betrouwbare bron) dat NAC zeer concrete interesse heeft voor onzer Demy de Zeeuw.
Kom hem alsjeblieft snel halen, betaal die ton en dan kunnen wij Jantje Michels terughalen naar waar hij hoort.
Oud 14-06-2005, 20:54
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 14-06-2005 @ 19:42 :
De kans is dus heel groot dat Jantje weg gaat, maar dat zat er ook wel aan te komen. Jammer, want het is gewoon een geweldige speler en ik zie niet zo 123 wie AZ zou moeten halen om hem te vervangen... Jaliens vind ik op die positie toch wel een stuk minder.
Je moet je, als AZ-zijnde, afvragen wat je liever hebt. Een goede rechtsback of 10 miljoen op je banksaldo; dat is zelfs voor mijnheer Scheringa een hoop geld.
Oud 15-06-2005, 12:41
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Bij ons tot nu toe 2 aankopen: Deelkens (doelman) en Luijpers (defenisie). Nu nog een of twee goede aanvallers erbij en we hebben de selectie rond.
Leonardo zal niet meer terugkeren, Verberne waarschijnlijk ook niet en Peppinck mag ook vertrekken.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 20-06-2005, 23:50
Verwijderd
Kluivert medisch goedgekeurd nu, en zal dus op zeker naar Valencia gaan voor waarschijnlijk 3 jaar.
Oud 21-06-2005, 13:18
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 15-06-2005 @ 13:41 :
Bij ons tot nu toe 2 aankopen: Deelkens (doelman) en Luijpers (defenisie). Nu nog een of twee goede aanvallers erbij en we hebben de selectie rond.
Leonardo zal niet meer terugkeren, Verberne waarschijnlijk ook niet en Peppinck mag ook vertrekken.
Pff wat gaat de volgende club zijn waar Leo II geld weghaalt en niks doet.
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Oud 21-06-2005, 13:34
Verwijderd
Citaat:
vreselijke fout schreef op 21-06-2005 @ 14:18 :
Pff wat gaat de volgende club zijn waar Leo II geld weghaalt en niks doet.
IJsselmeervogels?
Oud 21-06-2005, 21:33
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
vreselijke fout schreef op 21-06-2005 @ 14:18 :
Pff wat gaat de volgende club zijn waar Leo II geld weghaalt en niks doet.
Haha, ik denk dat het moeilijk voor hem wordt ergens aan de bak te komen. Maar een tijd terug speelden de geruchten dat Veendam hem graag wilde hebben.
Naja, Leo doet toch niet niks in het veld. Elke wedstrijd móét hij op zijn minst 5 samba-acties en 3 hakjes maken, en dan lijkt zijn dag weer goed.
Met andere woorden: hij doet toch nix.

Peppinck gaat trouwens naar Top Oss. Net als Michael Ferrier, Bert Zuurman en wellicht Kenneth Cecilia.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 21-06-2005, 22:40
Verwijderd
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 21-06-2005 @ 22:33 :

Naja, Leo doet toch niet niks in het veld. Elke wedstrijd móét hij op zijn minst 5 samba-acties en 3 hakjes maken, en dan lijkt zijn dag weer goed.


Daar komt het publiek toch voor


Ik hoop dat leo naar agovv gaat en dan promoveert
Oud 22-06-2005, 20:34
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Pibbo schreef op 21-06-2005 @ 23:40 :
Daar komt het publiek toch voor


Ik hoop dat leo naar agovv gaat en dan promoveert
Tja, maar het publiek zou ook wel willen zien dat-ie niet alleen voor zichzelf voetbalt maar ook nog voor het hele team.

Ja, dan gaat Wasio ook weer naar de Eredivisie! Maar voordat ze promoveren mogen ze eerst wel eens wat aan hun uitvak doen. Het zicht zou zo ontzettend slecht zijn... das trouwens niet mijn eigen ervaring (nooit daar geweest) maar andere MVV-supporters hebben dat in ieder geval verteld toen ze daar zijn geweest.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 22-06-2005, 22:54
Verwijderd
Er was trouwens een Taiwo uit nigeria die vandaag heeft gescoord


Park gaat naar Manchester
Oud 22-06-2005, 23:01
gaat j niks aan
Avatar van gaat j niks aan
gaat j niks aan is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 09-06-2005 @ 21:42 :
Sikora, de man die zooooo graag naar Ajax wilde, die alleen maar negatief praatte over Vitesse
Arrogantie ten top
kluivert komt naar vitesse
Oud 23-06-2005, 09:25
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Kezman voor 9 miljoen naar Atletico Madrid. Hij moet het nog eens worden met de club, maar zei al langer dat hij naar Spanje wil. Gaat dus gebeuren
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 23-06-2005, 09:26
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Osmar Ferreyra gaat naar PSV, staat in het AD. 22 Jaar oud. Goede aankoop
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 23-06-2005, 15:06
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 23-06-2005 @ 10:25 :
Kezman voor 9 miljoen naar Atletico Madrid. Hij moet het nog eens worden met de club, maar zei al langer dat hij naar Spanje wil. Gaat dus gebeuren
Wissel achter spits Torres af gaat die weg?
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Oud 23-06-2005, 15:57
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
vreselijke fout schreef op 23-06-2005 @ 16:06 :
Wissel achter spits Torres af gaat die weg?
Lijkt me sterk dat dat hem iets uitmaakt. Hij is weg bij Chelsea, hoezee!
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 23-06-2005, 16:24
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Hij overschat zichzelf enorm
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Oud 23-06-2005, 18:23
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Pibbo schreef op 22-06-2005 @ 23:54 :
Er was trouwens een Taiwo uit nigeria die vandaag heeft gescoord
Inderdaad ja. Iemand zei tegen me dat het familie was, maar het klonk niet echt serieus wat-ie zei, dus geloof ik het niet echt.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 24-06-2005, 10:41
Verwijderd
Contract voor Kousemaker bij NAC
Wilmer Kousemaker tekent volgende week een tweejarig contract bij NAC. De negentienjarige verdediger uit Tholen kwam gisterochtend tot een mondeling akkoord met algemeen directeur Theo Mommers. Kousemaker speelde tot nu toe vier wedstrijden in de eredivisie.

De linksbenige verdediger voetbalde het afgelopen seizoen zijn wedstrijden in het team van Jong NAC. Vanaf de winterstop trainde hij met de eerste selectie mee. Wilmer Kousemaker speelde op amateurbasis en had dus nog geen contract.
,,Samen met mijn zaakwaarnemer en mijn broer André heb ik gisteren een gesprek met Theo Mommers gehad’’, zei een tevreden Kousemaker gisteren. ,,We hebben een mondeling akkoord voor een tweejarige contract, dat ik waarschijnlijk volgende week onderteken. Ik ben er hartstikke blij mee.’’
Wilmer Kousemaker maakte op 18 april vorig jaar in de uitwedstrijd tegen Volendam zijn debuut in het eerste elftal van NAC. Twee weken later kwam hij ook tegen AZ als invaller in actie.
Dit seizoen was Kousemaker in het verloren Amstel Cupduel met Feyenoord eveneens invaller. Tijdens de competitie speelde hij 45 minuten tegen ADO Den Haag en op de slotdag een hele wedstrijd tegen FC Twente. De concurrentie zal moordend zijn voor de Tholenaar, omdat NAC na een teleurstellend seizoen flink heeft ingekocht. Na de komst van Pierre van Hooijdonk, die terugkeert op het oude nest, werden ook de verdedigers Patrick Zwaanswijk, Kurt Elshot en Tony Vidmar, middenvelder Sander van Gessel en aanvaller Victor Sikora gecontracteerd.

Kousemaker: ,,Begin volgende maand begin ik aan de eerste training met de doelstelling een basisplaats te bemachtigen. Dat dat moeilijk wordt besef ik, maar ik vind dat het de enige instelling is om aan een seizoen te beginnen. Het is ook niet de bedoeling dat ik verhuurd word, NAC wil me bij de selectie houden.’’

Bsiderats.nl

Goede zaak dit, een talentvolle jeugdspeler uit Zeeland die bij het eerste van NAC komt, hopelijk breekt hij door, aan de inzet en mentaliteit kan het niet liggen!
Oud 24-06-2005, 12:49
Guissie
Avatar van Guissie
Guissie is offline
1e aankoop Koeman: Ewerthon
__________________
Volg de evenaar.
Oud 24-06-2005, 20:44
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
MVV legt talent Schreurs vast

MVV heeft aanvaller Danny Schreurs vastgelegd. Het 17-jarige talent uit de A-jeugd heeft een jeugdcontract getekend voor 1 seizoen, met een optie voor nog een seizoen. Schreurs heeft in het verleden alle jeugdteams van MVV doorlopen. Hij zal voornamelijk voor Jong MVV gaan spelen.

Bron: www.mvv.nl

Er wordt al een tijdje gesproken dat dit een groot talent binnen de MVV-opleiding is. Mooi dat dit gebeurt en hopelijk blijft hij zich goed ontwikkelen. Moet wel niet te snel gebracht worden, maar het kan op lange termijn een grote worden.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 27-06-2005, 20:04
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Simon Cziommer keert niet terug... Daar baal ik wel flink van, nou moet er echt een nieuwe speler op het middenveld komen want in de wedstrijden waar hij niet speelde was het duidelijk te merken. Ik was zo tevreden over De Plaag maar dit heeft hij helemaal verkeerd gespeeld. Een vervanger voor hem hebben ze niet zo snel binnen, en het is ook nog steeds wachten op die linksback.
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 27-06-2005, 22:04
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Jammer, Cziommer was altijd een hele leuke voetballer. Waar gaat-ie heen dan? Terug naar Schalke of zo?
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 27-06-2005, 23:56
Verwijderd
Citaat:
Guissie schreef op 24-06-2005 @ 13:49 :
1e aankoop Koeman: Ewerthon
Oud 28-06-2005, 01:09
Verwijderd
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 24-06-2005 @ 21:44 :
MVV legt talent Schreurs vast

MVV heeft aanvaller Danny Schreurs vastgelegd. Het 17-jarige talent uit de A-jeugd heeft een jeugdcontract getekend voor 1 seizoen, met een optie voor nog een seizoen. Schreurs heeft in het verleden alle jeugdteams van MVV doorlopen. Hij zal voornamelijk voor Jong MVV gaan spelen.

Bron: www.mvv.nl

Er wordt al een tijdje gesproken dat dit een groot talent binnen de MVV-opleiding is. Mooi dat dit gebeurt en hopelijk blijft hij zich goed ontwikkelen. Moet wel niet te snel gebracht worden, maar het kan op lange termijn een grote worden.
Ik ken hem, ik heb vroeger met Fortuna Sittard wel vaker tegen hem gespeeld. Ik vind hem best goed, rechtsbuiten met een goede actie. Ik hoop voor hem dat hij het haalt.
Oud 28-06-2005, 10:17
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Fiorentina heeft zich bij AZ gemeld voor middenvelder Denny Landzaat. De club uit Alkmaar is echter niet onder de indruk van Fiorentina's eerste bod. "We laten onze spelers niet voor een appel en een ei gaan", zegt voorzitter Dirk Scheringa. "Het verschil tussen vraag en aanbod is te groot." Landzaat heeft bij AZ nog een contract tot 2007.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 28-06-2005, 10:41
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
CHELSEA WIL KEZMAN RUILEN VOOR TORRES

Chelsea heeft een oogje laten vallen op Fernando Torres. Chelsea hoopt de jonge spits te kunnen losweken bij Atletico Madrid. Maar de Spaanse club weigert.

"Torres is niet te koop", luidt het. "Als ze Torres willen, moeten ze hem maar overtuigen en de opstapclausule van 90 miljoen euro betalen." Torres ligt nog onder contract tot 2008.

Chelsea deed het voorstel over Torres tijdens een bijeenkomst van de twee clubs. Ze onderhandelden over de transfer van de Serviër Mateja Kezman. Chelsea had gehoopt hem te gebruiken als pasmunt. Kezman wil graag vertrekken.
Citaat:
PROTO LIJKT TE DUUR VOOR ANDERLECHT

Doelman Silvio Proto is te duur voor Anderlecht. De Rode Duivel ging ook maandag niet in op het voorstel. Een transfer lijkt niet meer aan de orde.

"Als er vandaag geen doorbraak meer komt, gaat de hele zaak niet door", zegt Anderlecht-manager Herman Van Holsbeeck in de kranten. "Proto blijft maar roepen dat hij bij Spartak Moskou meer kan verdienen. We willen hem best, maar gaan onze spaarpot niet opblazen."

"Als zijn entourage er alleen maar op uit is om geld te scheppen, zeggen wij 'stop'. Vanaf dinsdag richten we ons ook op een buitenlandse keeperspiste."

"DAT ZE WAT MEER GELD OP TAFEL LEGGEN"

Silvio Proto heeft Anderlecht maandag niks laten weten. Volgens zijn manager Pietro Allatta gaat het dan ook niet om details die een overgang belemmeren.

"Er is een hemelsgroot verschil tussen wat Anderlecht biedt en Silvio vraagt", zegt Allatta in De Morgen. "Dat ze eens wat meer geld op tafel leggen, hé. Anderlecht had beter wat meer centen voor Proto gebudgetteerd. Er zijn andere clubs die wél veel willen betalen."

"Silvio heeft geen Real-loon gevraagd, zoals Anderlecht beweert. Of het hem wat zegt om in Rusland te spelen? Ach, geld verzet bergen", lacht Allatta nog.
Citaat:
FEYENOORD LACHT BOD OP GOOR WEG

Anderlecht dreigt niet alleen naast Silvio Proto te grijpen. Ook de komst van Bart Goor lijkt erg onwaarschijnlijk. "Ons bod werd weggelachen", zegt Herman Van Holsbeeck in Het Nieuwsblad.

Van Holsbeeck had maandag telefonisch contact met Mark Wotte, zijn collega bij Feyenoord. "We wilden een stevige inspanning doen voor een speler van toch al 32 jaar. Daarom boden we heel wat meer dan de 250.000 euro die Feyenoord vorig jaar aan Hertha betaalde."

"Maar onze standpunten liggen mijlenver uit elkaar", besluit de manager. Feyenoord zou 2,5 à 3 miljoen euro willen.
Citaat:
GILLES DE BILDE GAAT WEER VOETBALLEN

Gilles De Bilde knoopt zijn veters weer vast. De Gouden Schoen van 1994 gaat aan de slag bij kersvers derdeklasser Willebroek-Meerhof.

De 34-jarige De Bilde was twee seizoenen geleden nog actief bij Lierse, maar hield het daar na een jaar voor bekeken. Hij verhuisde naar het Spaanse Marbella, maar besliste recent om terug te keren naar België.

Willebroek-Meerhof zag zijn kans schoon en gaf de spits een contract voor een seizoen. Gilles De Bilde speelde eerder onder andere bij Eendracht Aalst, Anderlecht, PSV en Sheffield Wednesday.

"HIJ WILDE ZONDER DRUK VOETBALLEN"

Willebroek-Meerhof is erg blij met zijn nieuwe aanwinst. "We wisten dat De Bilde terugkwam en een ploeg zocht en hebben meteen contact opgenomen", zegt voorzitter Christian Mellaerts.

"Ik ken Gilles van toen hij nog jeugdspeler was", zegt Mellaerts aan Teletekst. "Gilles wilde nog een potje voetballen in België, maar zonder de druk van een ploeg uit eerste of tweede klasse. Dat kan bij ons perfect."

"Onze ploeg trekt moeilijk publiek aan. We hopen dat daar met de komst van Gilles iets aan verandert. Met hem erbij willen we in de linkerkolom eindigen."
Citaat:
Timmy Simons
PSV en Club Brugge hebben ook maandag geen akkoord bereikt over de transfer van Timmy Simons. "Er is nog geen oplossing", zegt sportleider Marc Degryse in HNB en DM. "Een deadline is er niet, maar het zou beter zijn voor alle partijen mocht er snel duidelijkheid komen. Maar dit is geen belemmering om met PSV voort te praten." Of Club en PSV al wat dichter bij elkaar gekomen zijn, wil Degryse liever niet zeggen
Citaat:
Jorge Acuña
Jorge Acuña speelt volgend seizoen voor RBC. De 26-jarige Chileense middenvelder wordt gehuurd van Feyenoord.
Citaat:
Guy Demel
Hamburg heeft er een middenvelder bij. Het neemt de 24-jarige Guy Demel over van Borussia Dortmund. De Ivoriaan was einde contract bij Dortmund.
Citaat:
Banjamin Huggel
De 14-voudig Zwitsers international Benjamin Huggel speelt de komende drie seizoenen voor Eintracht Frankfurt. Dat is net gepromoveerd naar de Bundesliga.
Citaat:
Gabra Lawal
De Nigeriaanse international Garba Lawal, oud-speler van Roda JC, gaat voor twee seizoenen naar Iraklis Saloniki.
Citaat:
Alexander Gleb
Stuttgart heeft bevestigd dat Alexander Gleb, de Wit-Russische middenvelder, naar Arsenal vertrekt. Gleb speelt al sinds 2000 bij Stuttgart en zou de club nu om en bij de 15 miljoen euro opleveren. "Ik volg hem al jaren en bewonder hem enorm", strooide Arsène Wenger, trainer van Arsenal, met lofbetuigingen. De 24-jarige Gleb speelde sinds 2000 bij Stuttgart. Over de duur van het contract is nog niets bekend. Bij Stuttgart had Gleb nog een contract tot 2008.
Citaat:
Telstar
Stormvogels Telstar heeft A-junior Mustafa el Aamrani (19) opgenomen in de selectie. Behalve de rechterspits trok Telstar ook de 28-jarige doelverdediger Harmen Kuperus aan. Kuperus was voorheen actief voor Cambuur en Heerenveen.
Citaat:
Per Kroldrup
De Deense international Per Kroldrup stapt over naar Everton dat uitkomt in de Premier League. De verdediger (25) komt over van het Italiaanse Udinese dat 8 miljoen euro voor hem ontvangt.
Citaat:
Stuart Taylor
Stuart Taylor, een van de doelmannen van Arsenal, tekent een contract van vier jaar bij Aston Villa. Taylor, de gewezen keeper van de Engelse beloften, is 24 jaar oud en heeft 30 wedstrijden gespeeld als Arsenal-keeper. Hij speelde afgelopen seizoen bij de tweedeklasser Leicester, een van de vele clubs waaraan Arsenal hem uitleende.
Citaat:
Jelle van Damme
Jelle Van Damme staat wel erg dicht bij Werder Bremen. De Duitse club is naar eigen zeggen bijna rond met Southampton. "Eind deze week hopen we een akkoord te hebben", zegt Werder-manager Klaus Allofs. Met Van Damme zelf zou Werder al een persoonlijk akkoord hebben. De Duitse club, die Champions League speelt, zou hem eerst willen huren.
Citaat:
Jardy Zuidam
FC Zwolle heeft zich versterkt met Jordy Zuidam. De 24-jarige middenvelder komt transfervrij over van FC Utrecht en tekende een contract voor drie jaar.
Citaat:
John Carew
De Noorse international John Carew verhuist van Besiktas naar Olympique Lyon. De 25-jarige aanvaller, die eerder bij Rosenborg, Valencia en AS Roma speelde, tekende voor vier jaar. Met de transfer is een bedrag van 7,65 miljoen euro gemoeid.
Citaat:
Eric Joly
Germinal Beerschot heeft de onderhandelingen opgestart met Eric Joly, meldt Gazet van Antwerpen. De Franse middenvelder zat maandag rond de tafel met erevoorzitter Jos Verhaegen. Joly heeft nog een contract bij KV Oostende. Eerstdaags wordt er voortgepraat.
Citaat:
GBA
Germinal Beerschot wil graag nog twee creatieve middenvelders en twee aanvallers aan de kern toevoegen. Enkele buitenlandse testers proberen zich te bewijzen. Het gaat om de Bosniër Zoran
Rajovic (25) en de Argentijn Diego Ruiz (24), afkomstig van een Chileense club. Ook de aanvallers Ramon Undi en Shingi Kawanbera, beiden van de nationale ploeg van Zimbabwe, mogen meetrainen.
Citaat:
Hrvoje Vejic
Lierse vist achter het net wat Hrvoje Vejic betreft. De Kroatische Speler van het Jaar hoopt op een grotere club. "Jammer, want Vejic is echt een klassespeler", zegt trainer Paul Put in Gazet van Antwerpen. "Maar toch begin ik met een goed gevoel. Met deze kern moeten we mikken op een plaats tussen 7 & 10."
Citaat:
Igor Nokolovski
La Louvière trekt aan de mouw van Igor Nikolovski, maar de verdediger blijft mogelijk toch bij Lierse. De Macedoniër moest aanvankelijk weg wegens budgettaire redenen. "Maar nu Vejic niet komt, moeten we bekijken wat we gaan doen", klinkt het bij Lierse. Nikolovski wil snel duidelijkheid: "Ik wil graag blijven, maar als ze de knoop dinsdag niet doorhakken, kies ik voor La Louvière", zei de verdediger in GvA.
Citaat:
Jonas de Roeck
Jonas De Roeck speelt volgend seizoen zeker niet meer bij Lierse, maar waar dan wel? De verdediger weet het zelf nog niet: "Roeselare is een mogelijkheid. Maar ook La Louvière en Brussels
namen contact op. En daarnaast zijn er nog RBC en een Spaanse tweedeklasser."
Citaat:
Bram Verbist
Bram Verbist blijft nog een jaartje langer bij Germinal Beerschot. De 23-jarige keeper heeft maandag zijn handtekening gezet onder een contractverlenging tot 2006. Verbist werd opgeleid bij Beerschot, verhuisde naar Gent en Ajax en belandde terug op het Kiel.
Citaat:
Mahamadou Dissa
Beveren heeft een zesde aanwinst voor het volgende seizoen. De Malinese spits Mahamadou Dissa heeft een contract voor twee seizoenen met een optie op een extra seizoen getekend. Dat staat op de website van de club. Dissa komt over van de Franse tweedeklasser Brest. Hij speelde ook voor Grenoble en Diort. Beveren sluit bovendien zijn transfers af en hoopt "voldoende gewapend" te zijn voor het nieuwe seizoen.
Bronnen: VRT-TT & NOS-TT
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 28-06-2005, 16:13
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Michel
Michel, de vroegere sterkhouder op het middenveld van Real en veelvuldig Spaans international, wordt trainer van de Spaanse derdeklasser Rayo Vallecano, een club die in twee jaar tijd twee keer is gedegradeerd. Michel trad de voorbije jaren vooral op de voorgrond als commentator bij de Spaanse openbare omroep. "Voetbal is altijd mijn roeping geweest, niet alleen mijn beroep. Ik wou altijd spelen, nu wil ik trainen."
Citaat:
Dorinel Munteanu
Dorinel Munteanu heeft een contract getekend bij Cluj, dat afgelopen seizoen elfde eindigde in de Roemeense competitie. Hij verlaat Steaua Boekarest. Hij wordt tegelijkertijd trainer en ziet daarin een start voor zijn trainersloopbaan. Munteanu speelde 3
jaar bij Cercle (van '93 tot '96) en trok daarna naar Keulen en Wolfsburg.
Citaat:
ATLETICO WACHT OP HANDTEKENING KEZMAN

Mateja Kezman is onderweg naar Atletico Madrid. Volgens de Spaanse pers landt de Serviër van Chelsea dinsdag in Madrid om er zijn contract te tekenen.

Chelsea en Atletico bereikten eerder al een mondeling akkoord over de transfer. Enkel de handtekening van Kezman ontbreekt nog. Een probleem kan dat niet zijn, want de spits wil maar wat graag vertrekken uit Londen. De ex-goalgetter van PSV kon er zijn draai niet vinden.

Chelsea hoopte Atletico-spits Fernando Torres in de deal te kunnen betrekken, maar dat weigerden de Spanjaarden. Kezman-Torres moet het spitsenduo worden
Bron: VRT-TT
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 28-06-2005, 16:18
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
haal de helft even weg aub..
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 28-06-2005, 21:10
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Potverdorie, tis niet waar he? Gaat Wasio Taiwo naar Fortuna Sittard!

Hehe, Fortuna blijft maar spelers kopen (Thijs Hendriks van NEC bijvoorbeeld) en dat terwijl het nog helemaal niet zeker is of ze volgend jaar wel betaald voetbal spelen. Volgens mij volgt morgen de beslissing, zo niet ergens volgende week. Ik vraag me gewoon af waarom die spelers dan zo'n contract tekenen terwijl de korte termijn toekomst van de club hoogst onzeker is?

Naja, MVV heeft weer liggen pitten. Had zo graag Wasio weer terug zien komen, maar nee, we hebben kennelijk volgens de technische staf geen extra spits meer nodig. En volgens bijna alle supporters wel.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 28-06-2005, 21:42
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Tja veel spelers zijn tegenwoordig al blij met een contractje bij Fortuna.. Had trouwens altijd wel verwacht dat Taiwo wat meer uit zijn carriere zou halen maar dat valt dus wel tegen
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 28-06-2005, 22:01
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 28-06-2005 @ 22:10 :
Hehe, Fortuna blijft maar spelers kopen (Thijs Hendriks van NEC bijvoorbeeld)
Transfervrij

Is echt een toppertje
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:08.