Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-04-2006, 02:14
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ook nog oud opmerkelijk nieuws: op het forum van mijn cluppie hebben kwam in een topic deze vraag voorbij:
"Begin 2004 was MVV bezig met het aantrekken van een nieuwe spits. Een redelijk bekende figuur die door MVV benaderd was reageerde nogal arrogant. Over welke spits gaat dit?"

En het antwoord op deze vraag bleek uiteindelijk te zijn:

__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Advertentie
Oud 23-04-2006, 11:07
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
NAC stelt trainer Lok op non-actief

Uitgegeven: 23 april 2006 11:12
Laatst gewijzigd: 23 april 2006 11:57

BREDA - NAC Breda heeft trainer Cees Lok op non-actief gesteld. De Brabantse eredivisionist vindt dat de relatie tussen Lok en gedeelte van de Bredase selectie dusdanig slecht is dat er voor de coach geen toekomst meer is. Assistent-trainer John Karelse neemt voorlopig zijn taken over.

"Ik heb het zaterdagavond gehoord en zondagmorgen al afscheid genomen van de spelersgroep en een gedeelte van het bestuur.", aldus Lok in een eerste reactie.
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Oud 23-04-2006, 11:57
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Ik denk dat hij maar wat blij is, tenminste, die geluiden heb ik wel gehoord. Ach, hij is ook nog heel onervaren en om dan een team in totale disbalans weer op het spoor te krijgen, is niet echt gemakkelijk natuurlijk.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 23-04-2006, 17:53
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 23-04-2006 @ 12:57 :
Ik denk dat hij maar wat blij is, tenminste, die geluiden heb ik wel gehoord. Ach, hij is ook nog heel onervaren en om dan een team in totale disbalans weer op het spoor te krijgen, is niet echt gemakkelijk natuurlijk.
Of misschien heeft iemand van de NAC-selectie inmiddels ook met zijn vrouw liggen te krikken. Want dat zou toch het geval zijn geweest bij NEC?
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 23-04-2006, 18:20
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 23-04-2006 @ 18:53 :
Of misschien heeft iemand van de NAC-selectie inmiddels ook met zijn vrouw liggen te krikken. Want dat zou toch het geval zijn geweest bij NEC?
Hier is hij niet zelf opgestapt hè
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 24-04-2006, 18:43
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 23-04-2006 @ 19:20 :
Hier is hij niet zelf opgestapt hè
Ja, dat is wel het grote verschil ja.
Over het moment waarop hij ontslagen wordt kun je je ook afvragen of dat tactisch is, zo midden in de play-offs. Maja, ruzie met de halve spelersgroep is natuurlijk ook niet goed.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 24-04-2006, 19:33
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 24-04-2006 @ 19:43 :
Ja, dat is wel het grote verschil ja.
Over het moment waarop hij ontslagen wordt kun je je ook afvragen of dat tactisch is, zo midden in de play-offs. Maja, ruzie met de halve spelersgroep is natuurlijk ook niet goed.
Het is gewoon een verschrikkelijk autoritair persoon en ik vraag me af of die jongens bij NAC daar tegen kunnen. Leonardo zeer zeker niet
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 24-04-2006, 20:49
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 23-04-2006 @ 18:53 :
Of misschien heeft iemand van de NAC-selectie inmiddels ook met zijn vrouw liggen te krikken. Want dat zou toch het geval zijn geweest bij NEC?
barretto, zo hoorde ik
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Oud 24-04-2006, 21:55
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 24-04-2006 @ 20:33 :
Het is gewoon een verschrikkelijk autoritair persoon en ik vraag me af of die jongens bij NAC daar tegen kunnen. Leonardo zeer zeker niet
Leo was degene die het best op kon schieten met Lok kul... het waren van Gessel, Petö, Zwaanswijk en nog wat ervaren routierniers die niet met hem door 1 deur konden......
Oud 24-04-2006, 22:06
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
kalinho schreef op 24-04-2006 @ 21:49 :
barretto, zo hoorde ik
Ja, dat had ik al een keer verteld

En het zal inderdaad wel dat Leonardo met Lok kon opschieten, want anders was hij nooit naar NAC gegaan, maar toch vind ik jongens als Leonardo, van Hooijdonk en van Gessel van die types waarmee Lok écht niet door één duur kan.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 25-04-2006, 18:06
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Nog meer negatief NAC-nieuws:

Stenenregen relschoppers voor politie

Dinsdag 25 april 2006 - BREDA – Een horde dolle relschoppers heeft gisteravond na afloop van de wedstrijd NAC-TOP Oss langdurig slag geleverd met de Mobiele Eenheid. Vijf agenten raakten daarbij gewond. De politie verrichtte in totaal 21 aanhoudingen.
Voorzitter Paul Lansaat van TOP Oss sloot gisteravond niet uit dat de wedstrijd aanstaande vrijdag in zijn stadion zonder fans van NAC wordt gespeeld. „Ik wil het allemaal nog eens goed met iedereen bespreken, maar dat ligt wel heel erg voor de hand.“

Het grondgebied rond het stadion maakte gisteravond tegen middernacht de indruk van een slagveld. Verkeersborden omgetrokken, dranghekken verwrongen, de trottoirs bezaaid met indrukwekkende brokken beton en tientallen auto’s vernield.

Afgelopen vrijdagavond was een groep van 150 NAC-fans al betrokken bij vernielingen in en bij het stadion in Oss. Burgemeester Peter van der Velden verklaarde gisteravond om kwart voor twaalf dat mede aan de hand van de gebeurtenissen in het weekend al gesproken is over de risico’s rond de wedstrijd van gisteravond.

„Vanmorgen (gistermorgen red.) heb ik nog met de politie aan tafel gezeten. Daarbij is afgesproken dat we de politie-inzet zouden verhogen naar een omvang die we normaal bij NAC-Feyenoord inzetten“, aldus Van der Velden.

Dat het desondanks toch zo uit de hand liep is niet te voorkomen volgens hem volstrekt afkeurenswaardig.

Ruim voor de wedstrijd was er links en rechts al te horen dat ‘ze zouden gaan rellen’ na een teleurstellend resultaat. Toen TOP Oss op 2-2 kwam, liepen buiten het stadion de eerste op rellen beluste jongelui in leeftijd variërend van 12 tot dik 20 jaar al rond.

Een kleine groep probeerde voor het eind van de wedstrijd het spelershome binnen te dringen. Veiligheidsmensen van Scorpio konden dat maar net voorkomen.

De ME trok kort daarna op naar de hoek van het stadion op de hoek van de Lunetstraat en de Stadionstraat. Na korte tijd trok de politie zich terug richting de oefenvelden van NAC. Ondertussen vormde zich op het grote sponsorparkeerterrein een groep van vele tientallen relschoppers. Die trokken her en der straatklinkers uit de grond, rukten verkeersborden omver en pakten hekken om zich uit te kunnen leven op de politie. De blauwe politiebusjes kwamen met grote regelmaat terecht in een regen van stenen. Ook veel peperdure auto’s moesten het ontgelden. De politie verwacht tientallen aangiften van vernieling van auto’s binnen te krijgen.

Volgens NAC-coördinator Rien Voorbraak van de Bredase politie is het terrein rond het stadion met de grote vlakten, de heggetjes en de hekken niet helemaal af te zetten.

„Wil je dat grote parkeerterrein afsluiten dan heb je twee compagnies ME nodig“, aldus Voorbraak. Burgemeester Van der Velden viel hem bij. „We hebben opgeschaald naar honderd politiemensen. Ergens zit er een grens aan het aantal politiemensen dat je kunt inzetten.“

Districtschef Paul Martens gaat er vanuit dat tijdens een van de vele charges van de bereden politie en de ME ook gewonden zijn gevallen onder de relschoppers. De politie begint vandaag al een onderzoek naar mogelijke andere betrokkenen bij de rellen. Martens heeft goede hoop dat de politie op basis van de camerabeelden veel meer verdachten kan aanhouden.

Voorzitter Willem van der Hoeven van NAC zei gisteravond dat de aanloop naar de derde wedstrijd vrijdag onder druk komt te staan. „Er is daar maar plaats voor 300 man. Een poging om een groot scherm in Breda te plaatsen mislukte. Een nieuwe poging zou goed zijn.“


(bn De Stem)

Dat je na zo'n rot-seizoen en na een weggegeven 2-0-voorsprong tegen het altijd zware Top Oss gefrustreerd bent, dat kan ik begrijpen. Maar dit gaat natuurlijk te ver. De kans zit er dus in dat door deze malloten NAC niet gesteund kan worden door eigen aanhang in Oss komende vrijdag.
Het zou me gewoon niet verbazen als NAC er vrijdag na al dit negatieve nieuws gewoon uitvliegt. Al zou ik het ook wel jammer vinden, want NAC hoort gewoon in de eredivisie thuis...
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 26-04-2006, 15:10
Verwijderd
mja diep triest... heel het stadion naar de kloten en de omgeving en auto;s van sponsoren.. is nooit goed natuurlijk...

Er mogen wel supporters mee vrijdag, maar er geldt wel een noodverordening en een pasfotoverplichting nu.. oftewel je komt Oss niet in zonder dat je gecontroleerd wordt, en de pasfoto is niet ingeleverd, dus ik zal er niet bij zijn..

Hopelijk is SBS zo slim dit keer wel toestemming te geven aan NAC om het uit te zenden, anders loopt het vrijdag in Oss weer uit de hand..
Oud 26-04-2006, 18:38
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
vijf schreef op 26-04-2006 @ 16:10 :
Er mogen wel supporters mee vrijdag, maar er geldt wel een noodverordening en een pasfotoverplichting nu.. oftewel je komt Oss niet in zonder dat je gecontroleerd wordt, en de pasfoto is niet ingeleverd, dus ik zal er niet bij zijn..
Als bevestiging op jouw post:

Stasi-maatregelen in oss vrijdag

De belegering van oss is al in gang gezet, de vestingstad trekt vrijdag de ophaalbruggen in om ze tot zaterdag niet meer open te gooien. Sit back (met de huidige laadsnelheid duurt het wel effe voor je dit bericht kunt lezen dus geniet er maar van ), lees en huiver:

* Er geldt wederom een verplichte buscombi (vertrektijden volgen)
* Op last van de lokale driehoek mogen enkel supporters mee die een pasfoto hebben ingeleverd
* Zowel op de verkoopavond als op de wedstrijddag wordt uw seizoenkaart gescand om te controleren of u een pasfoto hebt ingeleverd. Hebt u dat niet dan kunt u geen kaart kopen resp. krijgt u geen toegang tot de bus
* Op de verkoopavond en op de wedstrijddag kunnen géén pasfoto's meer worden ingeleverd. Inleveren van pasfoto's is mogelijk tot donderdag 15.00u
* Op de wedstrijddag zal Oss hermetisch worden afgesloten. Er zijn diverse controlepunten en mensen zonder geldige toegangskaart en afkomstig uit de omgeving van Breda zullen worden gearresteerd of teruggestuurd. Wij roepen dan ook dringend op NIET naar Oss af te reizen zonder geldig toegangsbewijs
* Zoals bekend betaalt NAC voor seizoenkaarthouders de toegang tot het stadion en gaan leden van de Club van 1912 zelfs helemaal gratis

En wij maar denken dat in de heilstaat van marijnissen iedereen gelijk is. Some ossenaren are more equal than other Bredanaars, of zoiets...


Bron : De Rat

Had zelf eigenlijk zo'n wazige regeling wel verwacht. Een tijdje terug waren MVV-supporters ook niet welkom in Oss vanwege "rellen" eerder dit seizoen bij de ontmoeting in Maastricht.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 27-04-2006, 09:27
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
ik las in de vi dat NAC zelfs nog kans heeft op UEFA cup voetbal Als heerenveen twente verslaat, hebben ze een redelijke kans om ingeloot te worden, wegens het Fair-play systeem
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Oud 27-04-2006, 11:33
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Terecht, ik deel NAC dan ook in bij de kanshebbers op de eindwinst!

Ach ja, we zullen in ieder geval meer supporters meenemen dan mening ander Nederlandse club
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Oud 27-04-2006, 11:52
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
RHCP_NAC schreef op 27-04-2006 @ 12:33 :
Terecht, ik deel NAC dan ook in bij de kanshebbers op de eindwinst!

Ach ja, we zullen in ieder geval meer supporters meenemen dan mening ander Nederlandse club
Jullie hoefden dan ook de laatste keer niet bij de kassa's te slapen
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 27-04-2006, 15:21
Verwijderd
Jonker en MVV gaan uit elkaar
Na twee succesvolle jaren komt er op 30 juni a.s. een einde aan de samenwerking tussen MVV en Andries Jonker. De hoofdtrainer heeft aan MVV verzocht om zijn nog één jaar lopende contract per 30 juni a.s. te ontbinden en MVV heeft besloten om dat verzoek in te willigen.

Jonker wordt assistent-trainer bij Willem II.


---

Nu voel ik enige sympathie voor MVV en ben, zoals jullie vast al wisten, bepaald geen liefhebber van die ploeg uit Stillburg, maar ik vind dit echt niet zo'n promotie.
Oud 27-04-2006, 17:00
Verwijderd
Twijfels over Siena nemen toe

MILAAN, 27 april 2006 17:44 - In de opgelaaide titelstrijd van Italie speelt Siena komende zondag een opmerkelijke rol. De Toscaanse club ontvangt dan Juventus, dat al vijf wedstrijden niet meer heeft gewonnen en wankelend op de eindstreep af gaat.
Siena is bijna veilig en heeft niets te verliezen in deze wedstrijd. Toch lijkt Siena het duel niet op volle kracht te zullen spelen en dat is voor de volgers van het Italiaanse voetbal allesbehalve verrassend, al proberen de sommige media dit te verbloemen. Maar liefst zeven spelers in de selectie van Siena zijn eigendom van Juventus en nog eens vijf spelers worden zakelijk begeleid door de zoon van Juve-directeur Luciano Moggi. Onder andere ook trainer De Canio doet zaken met GEA, het bedrijf van Moggi jr.
Het bestuur van Siena speelde een paar maanden geleden een opmerkelijke rol bij de discutabele verdeling van de tv-rechten, door tegen het eigen belang in te stemmen voor het voorstel van Juventus. Uiteraard werd toen de indruk gewekt dat Siena helemaal niet meer zelfstandig kan handelen. Des te opmerkelijker is de blessure die Igor Tudor van de week opliep tijdens een training bij Siena, waardoor hij zondag niet in actie kan komen. De Kroaat is een huurling van Juventus, maar toonde in de afgelopen weken een blakende vorm. Veel volgers van het Italiaanse voetbal hebben hun twijfels over de gang van zaken en rekenen erop dat Juve zondag na anderhalve maand weer eens zal winnen.

------

Hehehehe die verhalen over het Italiaanse voetbal zijn altijd zo mooi
Oud 27-04-2006, 18:13
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Even wat uitgebreidere berichten:

Jonker en MVV gaan uit elkaar
Na twee succesvolle jaren komt er op 30 juni a.s. een einde aan de samenwerking tussen MVV en Andries Jonker. De hoofdtrainer heeft aan MVV verzocht om zijn nog één jaar lopende contract per 30 juni a.s. te ontbinden en MVV heeft besloten om dat verzoek in te willigen.
Tijdens de twee jaren dat Jonker in Maastricht werkte, was de club duidelijk in opbouw. Op allerlei gebieden leverde Jonker een aanzienlijke bijdrage aan de opbouw en versterking van de club, die drie jaar geleden ternauwernood nog een licentie kreeg van de KNVB
Ook werden ieder jaar meer punten in de competitie behaald en bereikte MVV in het afgelopen seizoen de kwartfinales van de Gatoradecup.
Kennelijk zijn die resultaten niet onopgemerkt gebleven, want Andries Jonker heeft aan MVV verteld dat hij is benaderd door de eredivisieclub Willem II en dat hij dat ziet als een nieuwe uitdaging en verdere stap in zijn carrière. MVV wil Andries Jonker, gezien zijn bijdrage in de opbouw van de club, niet beletten om die nieuwe uitdaging aan te gaan en wenst hem daarbij veel succes.
Op korte termijn zal MVV zich beraden over een opvolger voor de vertrekkende coach.


Bron: www.mvv.nl

Ontwikkeling MVV ging Jonker niet snel genoeg
MVV-voorzitter Joseph Goumans denkt dat Andries Jonker de ontwikkeling van MVV niet snel genoeg vond gaan.

Dat zegt Goumans in een reactie op het vertrek van de oefenmeester. Jonker vertrekt per 1 juni naar Willem ll, waar hij aan de slag gaat als assistent-trainer van jeugdvriend Dennis van Wijk. Jonker ziet zijn nieuwe functie bij Willem ll als een nieuwe uitdaging. Jonker moest bij MVV roeien met de riemen die hij had en die waren in Maastricht beperkt. Toen Jonker twee jaar geleden bij MVV begon, was de club op sterven na dood. Inmiddels is de club financieel zeker, is de accomodatie vernieuwd en is de club een middenmotor geworden in de eerste divisie. 'Toch wilde Jonker sneller meer en dat is financieel niet haalbaar', zegt Goumans.


www.l1.nl


Spijtig, maar waar. Ik heb respect voor Andries' keuze, ik begrijp het ook wel. Zijn persoonlijke ambities lijken hoger te liggen dan die van MVV (al weet ik niet of assistent-trainer bij Willem II een stap vooruit is, maar goed...) en ik gun hem daarom ook het allerbeste in zijn verdere carrière. Hij heeft zich 2 jaar fantastisch ingezet voor de club op verschillende gebieden en was altijd bereid om te praten met de supporters, maar het is jammer dat hij zijn "driejarenplan" niet heeft afgemaakt. Andries, het gaat je goed.
Wat ik al dacht, komt ook uit. Het bestuur van MVV is totaal niet ambitieus en durft totaal geen risico's te nemen. Natuurlijk moeten we niet in zo'n situatie zoals jaren geleden komen, maar een beetje lef en ambitie hebben om hoger op te komen lijkt te ontbreken. Nu we een trainer en technisch directeur missen, zullen nieuwe aankopen van spelers ook langer op zich laten wachten. En geen nieuwe spelers (door beperkte financiële middelen) betekent waarschijnlijk geen play-offs volgend jaar en nog een paar seizoenen zo doormodderen.
Leuke club heb ik, we zijn dus weer geen sikkepit opgeschoten, ondanks dat we nu financieel gezond zijn. Bestuur bedankt, door jullie zit ik nu te twijfelen of ik nog sinds jaren wel een seizoenskaart neem, want goede resultaten zie ik op deze onambitieuze manier (Goumans lijkt nog niet eens de intenties te hebben om te promoveren of wat dan ook) de komende jaren niet komen!
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.

Laatst gewijzigd op 27-04-2006 om 18:16.
Oud 28-04-2006, 09:13
Verwijderd
Middlesborough voor de tweede ronde op rij door het oog van de naald gekropen...

Boro staat nu in de finale van de Uefa-cup. Via de competitie halen ze nooit meer europees voetbal, is het zo, dat als Boro de finale wint, ze automatisch een Uefa-cup-ticket voor volgend seizoen krijgen?

Als dat het geval is, is dat goed nieuws voor Everton, want het Engelse intertoto-ticket gaat naar Everton of Boro. Everton staat momenteel hoger, maar het gat is maar drie punten, en de vorm is totaal zoek bij mijn helden.
Oud 28-04-2006, 15:51
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Ertur schreef op 28-04-2006 @ 10:13 :
Middlesborough voor de tweede ronde op rij door het oog van de naald gekropen...

Boro staat nu in de finale van de Uefa-cup. Via de competitie halen ze nooit meer europees voetbal, is het zo, dat als Boro de finale wint, ze automatisch een Uefa-cup-ticket voor volgend seizoen krijgen?

Als dat het geval is, is dat goed nieuws voor Everton, want het Engelse intertoto-ticket gaat naar Everton of Boro. Everton staat momenteel hoger, maar het gat is maar drie punten, en de vorm is totaal zoek bij mijn helden.
Jup, dit jaar ingegaan. Winnaars van Uefacup en CL kunnen gegarandeerd de titel het jaar erop verdedigen
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 29-04-2006, 00:50
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Lol, heb ik mijn avatar toch niet voor niks genomen..Wat een dom toeval.

Na de geweldige overwinning op Top Oss.....Las ik dit bericht op bsiderats.nl

Reactie door Kees Aukesss geschreven op 29-04-2006 00:25:47
Hoe zou het met die gast zijn afgelopen die met zijn fiets in volle vaart de bossen inreed, maar niet wist dat achter de bossen een grote vijver lag....

--------------------------------------------------------------------------------
Reactie door dek geschreven op 29-04-2006 00:31:23
waterfiets
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Oud 29-04-2006, 09:05
Verwijderd
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 27-04-2006 @ 19:13 :
Even wat uitgebreidere berichten:

...
Ik kan je uit betrouwbare bron vertellen dat Bonfrère geen optie is om Jonker op te volgen.
Oud 29-04-2006, 10:28
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
En de NEC amateurs zijn eindelijk weer eens kampioen geworden
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 29-04-2006, 13:57
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Ertur schreef op 29-04-2006 @ 10:05 :
Ik kan je uit betrouwbare bron vertellen dat Bonfrère geen optie is om Jonker op te volgen.
Of die bron nou betrouwbaar is of niet, Bonfrere zal toch wel niet komen, doet-ie gewoon niet. Ik denk dat ze net als de laatste 2 keer komen met een relatief onbekende naam. Maja wie er ook komt, zolang er geen middelen zijn voor verbetering van de spelersgroep dan wordt het toch nooit wat met de club.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 06-05-2006, 19:11
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
MVV ontbindt contract Michel Kruijer na privé-conflict

MVV heeft besloten het nog een jaar lopende contract van Michel Kruijer te ontbinden. Volgens voorzitter Joseph Goumans moet de club zijn toevlucht nemen tot deze harde maatregel wegens 'persoonlijke redenen'. Naar verluidt zou de centrale verdediger al maanden een privé-conflict hebben met een medespeler. De naam van keeper Serge van den Ban valt daarbij nadrukkelijk. Kruijer is inmiddels vrijwel rond met Haarlem.

Bron: Dagblad de Limburger.

Jammer, het was een sterke kracht voor het elftal, al heeft hij het laatste jaar niet meer gespeeld door een blessure. Maar gezien het persoonlijk conflict dat negatieve impact heeft met de rest van de spelersgroep is het verstandig van het bestuur dat ze hem laten gaan.

Pfff, het zoveelste persoonlijke conflict hier in Maastricht in de laatste jaren na bijvoorbeeld Van Dooren, Van Staveren, Deckers, Van Ommeren, Ouhsaine en Hamdaoui. Wanneer houdt het hier eens op...

Gaat trouwens lekker weer: trainer weg, spelers weg, en geen aankopen tot nu toe. Als het zo blijft doorgaan dan mogen we met Fortuna voor de laatste plaats volgend seizoen gaan strijden.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 08-05-2006, 16:56
Verwijderd
Was ik eerst nog positief en dacht dat Everton intertoto mocht gaan spelen, blijkt nu dat Bolton zich op het laatste moment heeft gemeld en die staan hoger. Dat is balen.

Ook mooi: Liverpool en Everton willen allebei een nieuw stadion, en lopen niet echt warm om dat nieuwe stadion te delen. Was het vier jaar geleden nog het verhaal dat Everton te arm was om mee te betalen, en dat het dan een Liverpool-stadion zou worden dat Everton tweewekelijks huurde, nu is het verhaal bijna omgekeerd: Liverpool krijgt de financiering niet rond en Everton heeft al tientallen miljoenen gereserveerd voor een nieuw stadion (in welke vorm dan ook). Bovendien heeft Liverpool nogal veel en hoge leningen, en Everton heeft alleen nog maar een langetermijn hypotheekje van 15 miljoen pond. Everton maakt winst, Liverpool draait verlies.

Ik hoop dat het stappenplan om Goodison te vernieuwen toch doorgaat, 57000 man, twee ringen, steile tribunes, en speciale dakconstructie om het geluid optimaal in het stadion te houden.
Oud 09-05-2006, 13:55
Verwijderd
Hoe zit het nou met NAC Europa in?

Zoals eerder gemeld bestaat er een kleine kans dat NAC alsnog Europa in mag en wel via het fair play systeem van de UEFA. Als Heerenveen zelfstandig via de play offs UEFA cup voetbal verdient dan komt er een mogelijkheid op een ticket in de Intertoto vrij. Mocht Nederland dat ticket toegewezen krijgen dan gaat NAC Europa in, omdat die het hoogste staan in Nederland in het fair play klassement.

Wauw... hoe groot is die kans dan?

Niet groot. Er zijn in totaal 11 clubs waartussen geloot wordt voor een ticket voor de Intertoto-cup. Er waren 3 tickets te vergeven, maar Belgie krijgt er al 1 dus nu zijn het er nog 2. We hebben dus een kans van ongeveer 20% op een ticket
---------------------------

WEEEEEEEE GAAAAAAAAANN EEEUUUROOPPAAA INNN
Oud 09-05-2006, 14:04
Verwijderd
Citaat:
vijf schreef op 09-05-2006 @ 14:55 :
Hoe zit het nou met NAC Europa in?

Zoals eerder gemeld bestaat er een kleine kans dat NAC alsnog Europa in mag en wel via het fair play systeem van de UEFA. Als Heerenveen zelfstandig via de play offs UEFA cup voetbal verdient dan komt er een mogelijkheid op een ticket in de Intertoto vrij. Mocht Nederland dat ticket toegewezen krijgen dan gaat NAC Europa in, omdat die het hoogste staan in Nederland in het fair play klassement.

Wauw... hoe groot is die kans dan?

Niet groot. Er zijn in totaal 11 clubs waartussen geloot wordt voor een ticket voor de Intertoto-cup. Er waren 3 tickets te vergeven, maar Belgie krijgt er al 1 dus nu zijn het er nog 2. We hebben dus een kans van ongeveer 20% op een ticket
---------------------------

WEEEEEEEE GAAAAAAAAANN EEEUUUROOPPAAA INNN
Zou heel mooi zijn voor NAC en zijn fans vooral, maar eigenlijk minder voor Nederland... Dat is een extra club waarover de punten verdeeld moeten worden, en ik zie NAC niet verder dan de tweede ronde komen Als ze die al halen, dat ligt puur aan de loting van eerste ronde
Oud 09-05-2006, 14:05
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
In welke ronde stroomt NAC dan in?
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 09-05-2006, 14:43
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
kwartinale?
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Oud 09-05-2006, 15:22
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
kalinho schreef op 09-05-2006 @ 15:43 :
kwartinale?
Eerste ronde? Dan zou ik niet te hard juichen met zo'n Intertoto ticket. Twente of Vitesse hebben een veel betere deal
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 09-05-2006, 15:29
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 09-05-2006 @ 16:22 :
Eerste ronde? Dan zou ik niet te hard juichen met zo'n Intertoto ticket. Twente of Vitesse hebben een veel betere deal
Eerste ronde Uefa-cup hè... dat dat beriecht het over Intertoto heeft snap ik niet...

wat een kutsite heeft de uefa toch.

Ik ga het even proberen uit te zoeken
Oud 09-05-2006, 15:34
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Fair play is toch voor de Intertoto?
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 09-05-2006, 15:39
Verwijderd
Afgelopen jaar zou je dan in eerste kwalificatieronde UEFA-cup terecht komen. Daar deden toen, buiten de drie fairplay-deelnemers, een aantal clubs uit landen die niet in de top26 staan aan mee. er volgt nog een tweede kwalificatieronde, waarbij de uefa-teams uit landen 9 t/m 26 instromen. De winnaars gaan door naar de eerste ronde, waar de rest er bij komt.

Hoe het voor komend seizoen is, kan ik echt niet vinden.
Oud 09-05-2006, 18:23
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Bierlimiet voor WK-fans

De bierliefhebbers onder de toeschouwers bij de 48 duels uit de voorronde van het wereldkampioenschap voetbal kunnen gerust zijn: er komt geen alcoholverbod in de twaalf WK-stadions. Wel is een maximale hoeveelheid van 1 liter per persoon en per bestelling van kracht. Daarop zal streng worden toegezien, zo liet het Duitse organisatiecomité dinsdag in Frankfurt weten.

Vanaf de achtste finales wordt het alcoholbeleid per wedstrijd bekeken. Duels met een hoge risicofactor kunnen dan alsnog binnen en buiten het stadion door een alcoholverbod of restrictie worden getroffen.

Ook 'streakers' moeten uitkijken. Het Duitse organisatiecomité stelt naaktlopers zware sancties in het vooruitzicht. Mensen die voor, tijdens of na de wedstrijd naakt over het veld willen rennen, moeten rekening houden met een celstraf en een boete die kan oplopen tot 100.000 euro.

"Zo'n actie kan het verlies van reclameminuten veroorzaken of ander ongemak. Daarom hebben we met de FIFA afgesproken hoge schadevergoedingen te eisen van lieden die zich bloot willen manifesteren tijdens het WK", zei een woordvoerder van het Duitse comité.


Bron www.voetbalpoules.nl
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 09-05-2006, 18:26
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Hoe hoog sta je bij voetbalpoules.nl?
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 10-05-2006, 11:18
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 09-05-2006 @ 16:34 :
Fair play is toch voor de Intertoto?
NAC kan nog steeds Europa in
Geplaatst op 09/05 23:20
BREDA
- Ondanks de sportieve malaise maakt NAC nog steeds een kansje van twintig procent op Europees voetbal. Op basis van de Fair Play Cup worden onder elf landen twee plaatsen verloot voor de eerste voorronde van de UEFA Cup. Als de KNVB het gouden lot trekt, zal het NAC inschrijven. De loting is op 4 juni in Portugal, in de pauze van de finale van het EK onder 21

Bron: NACblog.nl

Eerste voorronde van de UEFA Cup dus
Oud 11-05-2006, 15:41
Verwijderd
PSV verder zonder technisch directeur

Uitgegeven: 11 mei 2006 16:16

EINDHOVEN - PSV gaat komend voetbalseizoen verder zonder technisch directeur. Dat maakte voorzitter Rob Westerhof donderdag bekend tijdens de presentatie van Ronald Koeman als nieuwe hoofdtrainer.

De rol van technisch directeur werd vorig seizoen nog ingevuld door Guus Hiddink, die daarnaast ook hoofdtrainer was. "Manager voetbalzaken Stan Valckx vervulde als rechterhand van Guus al zoveel taken, dat we het niet nodig vinden om een nieuwe technisch directeur aan te stellen", aldus Westerhof.


Valckx, Koeman en Westerhof zijn vanaf nu bij PSV verantwoordelijk voor het technische beleid. Zij nemen de taken van de technisch directeur over.


-------

Mja. Met Hiddink verlies je natuurlijk een gigantisch netwerk, voor PSV is het te hopen dat ze daar toch op de een of andere manier gebruik van blijven maken.

Op zich is het geen ramp, zoals ze al zeggen was Valckx al een halve TD. Maar Westerhof, wat heeft die daar te zoeken? Ben benieuwd.
Oud 12-05-2006, 20:34
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Weet niet meer zeker of het ergens staat, maar dan maar nog een keer dan:

Ajax hooligans houden huis op leidscheplein en omliggende pleinen.

Amsterdam 9 mei. Wat begint als een feestelijke huldiging van Ajax op het Leidseplein slaat rond negen uur gisteravond om in een heus veldslag.

Het balkon van de Stadsschouwburg is nog geen tien minuten leeg of de herrie begint. De mobiele eenheid (ME) reageert direct en besluit de menigte het Leidseplein af te drijven. Maar na enkele minuten breken er rellen uit aan alle kanten van het plein, die alleen maar groter worden.

Al snel weten hooligans langs de politiecordons te glippen richting het Klein Gartmanplantsoen en de Leidsekruisstraat.

Ondertussen proberen de politie en de ME met traangas de menigte uiteen te drijven richting Vondelpark en het Max Euwe Plein.

De verslaggever van deze krant raakt bijna knel tussen twee ME-cordons, de een gewapend met een waterkanon, de ander met traangas.

Om half tien is het Leidseplein ontruimd. Het plein oogt chaotisch, met overal plastic, vuurwerk, glas en een enkel brandje.

Maar de rust is nog lang niet weergekeerd. Traag trekken de hooligans richting Vondelpark, een spoor van vernieling achterlatend. Vuilnisbakken worden in brand gestoken. Honderden fietsen veranderen in stapels verwrongen metaal.

Net op het moment dat het lijkt of de politie de situatie onder controle heeft, laait het geweld weer op in de Leidsekruisstraat: een politiebusje wordt totaal verwoest.

Na flink wat gevechten waarbij bierflessen en straatstenen in het rond vliegen, is het rond half elf weer rustig.

Elders in de nabijheid van het Leidseplein vertellen omstanders wat zich voor hun ogen heeft voltrokken. Van de vernieling van het busje hebben ze met hun mobiele telefoons filmopnames gemaakt die ze tonen aan deze verslaggever. Dat wordt echter opgemerkt door drie passerende hooligans. De een is potig en waarschijnlijk van buitenlandse komaf. De andere twee zijn jonger, hooguit 25. „Geen beelden van onze maten. Ik zal je wel krijgen, journalistje”, schreeuwen ze.

De hooligans – ze ogen gedrogeerd – zijn er stellig van overtuigd dat de bewuste filmbeelden in de telefoon van deze verslaggever staan – wat dus niet het geval is. De verslaggever wordt vastgepakt en zijn mobieltje wordt hem hardhandig ontnomen.

De hooligans verlaten kalm de straat. Nu schieten de omstanders deze journalist van alle kanten te hulp. Diverse mensen staan de filmpjes op hun gsm af. Een man biedt aan om beelden van de diverse telefoons te downloaden op de harde schijf van zijn laptop. Iemand anders komt met een beschrijfbare cd-rom aanzetten om de foto’s en filmpjes op te slaan. Dit is civic journalism in de praktijk.

Terwijl de politie alweer huiswaarts keert, stromen van alle kanten vrijwilligers toe om hun verhaal te vertellen. Compleet met bewegend beeld en geluid van de relschoppers.


Bron: NRC

Filmpje van het betreffende incident:
http://media.nrc.nl/video/gsmcam/gsmcam1.wmv



__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 12-05-2006, 20:36
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
MVV krijgt nieuwe grasmat

Wie op dit moment een kijkje neemt door de poorten van stadion de Geusselt, zal zien dat er op het veld tal van werkzaamheden worden uitgevoerd.

Ten eerste wordt de grasmat volledig vernieuwd. Afgelopen dinsdag is de oude grasmat verwijderd uit het stadion. Binnen zeer korte tijd wordt het nieuwe gras ingezaaid.

Ook is MVV bezig met het herschikken van de roterende reclameborden. Waar de afgelopen seizoenen de roterende borden enkel aan de hoofdtribunezijde te bewonderen waren, zullen ze met ingang van het seizoen 2006-2007 ook achter beide doelen te zien zijn. De reclamemogelijkheden voor sponsoren zullen op deze manier nog lucratiever worden.




Bron: www.mvv.nl

Mooi, dat werd eens tijd. Afgelopen seizoen leek ons veld echt op een knollentuin.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 13-05-2006, 17:48
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Wat een finale

Het ging de hele wedstrijd gelijk op, maar Liverpool heeft gewoon betere mannen voor penalties. Ik had de Hammers graag zien winnen, maar dat is ook vooral omdat ik niet zo van Liverpool houd.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 13-05-2006, 19:05
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
LIVERPOOL!

Fans Go Ahead Eagles halen stoeltjes AZ - stadion op

Go Ahead Eagles krijgt ruim drieduizend stoeltjes van het oude stadion van AZ, de Alkmaarderhout. Aankomende dinsdag zal een groep supporters van de eerstedivisionist de zittingen ophalen. De fans zullen de stoeltjes komende zomer in de Adelaarshorst plaatsen.

Bron: www.voetbal24.nl
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 13-05-2006, 23:22
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Ik heb een stukje op de BBC zitten kijken, jammer dat West Ham niet won. Ik heb meestal meer Sympathie voor de underdog.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Oud 14-05-2006, 10:53
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Rob Wielaert speelt volgend seizoen niet voor NAC maar voor FC Twente. De 27-jarige speler van NEC liet zijn al getekende contract bij NAC ontbinden en signeerde een overeenkomst voor vier jaar in Enschede.

De opmerkelijke switch zorgde voor frustratie bij NAC-directeur Theo Mommers. ‘Het is heel simpel: spelers die niet met hart en ziel voor NAC willen spelen, hoeven ook niet te komen’, zo zei hij op de website van de Bredase club.

Volgens Gerard Wielaert, vader en zaakwaarnemer van de speler, ligt de zaak volledig anders. ‘Ik heb sterk de indruk dat hij zijn straatje probeert schoon te vegen. Dit is echt een stap te ver. We hadden zelfs een gezamenlijke verklaring opgesteld. Daarin stond dat gezien het financiële risico voor NAC en het sportieve risico voor Rob in onderling overleg is besloten het contract te ontbinden.’

Vorige week ontkende Rob Wielaert nog met stalen gezicht dat hij zijn contract bij NAC had laten ontbinden en dat er interesse bestond van FC Twente en Heerenveen, want volgens afspraak zou zijn overgang naar de Enschedese club pas aanstaande zondag bekend gemaakt worden. Maar gisteren lekte het nieuws vroegtijdig uit en moest Wielaert zijn mobiele telefoon uitzetten om niet gek te worden van alle oproepen.

De Brabander hield vanuit Antwerpen spoedoverleg met zijn vader/zaakwaarnemer, want de twee voelen zich in de goede eer aangetast door de uitlatingen van NAC-directeur Theo Mommers. ''Eigenlijk zeg ik er liever niet te veel over, want ik wil de zaak zo netjes mogelijk afhandelen. Maar feit is wel dat NAC heel makkelijk meewerkte. Als NAC had gezegd dat er absoluut niet over te praten viel, had ik met alle plezier de komende vier jaar in Breda gespeeld.''
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 14-05-2006, 20:47
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Gouden Gids Divisie wordt Jupiler League

Vanaf volgend seizoen hoeven Nederlanders niet meer naar België te reizen om een wedstrijd te bezoeken in de Jupiler League. De Nederlandse eerste divisie heet namelijk vanaf volgend seizoen ook Jupiler League. Daarmee komt een eind aan het hoofdsponsorschap van de Gouden Gids.

www.eerstedivisie.info

Ik had zelf geen betere naam kunnen bedenken.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 14-05-2006, 20:57
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Waar blijft de Hertog Jan divisie?
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 14-05-2006, 21:13
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Jupiler divisie

Waarom zijn we nou niet gedegradeerd
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Oud 15-05-2006, 09:05
Verwijderd
Galatasaray kampioen, omdat Fenerbahce, ondanks 16 MINUTEN BLESSURETIJD slechts gelijkspeeld
Oud 15-05-2006, 10:50
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Citaat:
RHCP_NAC schreef op 14-05-2006 @ 22:13 :
Jupiler divisie

Net zoals in Belgie.. De eerste stap naar een BeNe-Competitie????
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:06.