Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-10-2006, 10:42
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Droog
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Advertentie
Oud 03-10-2006, 11:02
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Ik begrijp het gelul niet zo... Van Nistelrooy en Bommel speelden bagger op het WK. En ook in Portugal presteerden ze niet. Ik snap niet dat ze nog steeds als onmisbaar worden gezien.

Maar zo zit de gemiddelde Hollander in elkaar. Is het A dan zegt ie B en andersom. In de tijd van Van Gaal en Advocaat moesten de oudjes eruit. Hoe meer jonkies hoe beter!
En nu is het precies omgekeerd en willen we zelfs spelers als Davids terug die echt al jaren over zijn top is.
Ik wordt er gewoon moe van, van dat gezeur. Maar het zal altijd blijven, want zelfs in de succesvolle periode van Hiddink was er veel kritiek op Oranje.
__________________
Zuur...
Oud 03-10-2006, 14:40
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 03-10-2006 @ 12:02 :
Ik begrijp het gelul niet zo... Van Nistelrooy en Bommel speelden bagger op het WK. En ook in Portugal presteerden ze niet. Ik snap niet dat ze nog steeds als onmisbaar worden gezien.

Maar zo zit de gemiddelde Hollander in elkaar. Is het A dan zegt ie B en andersom. In de tijd van Van Gaal en Advocaat moesten de oudjes eruit. Hoe meer jonkies hoe beter!
En nu is het precies omgekeerd en willen we zelfs spelers als Davids terug die echt al jaren over zijn top is.
Ik wordt er gewoon moe van, van dat gezeur. Maar het zal altijd blijven, want zelfs in de succesvolle periode van Hiddink was er veel kritiek op Oranje.
een beetje verjonging is niet verkeerd, maar op het moment dat je dikke theo of demy de zeeuw gaat oproepen sla je door naar de verkeerde kant.
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Oud 03-10-2006, 14:53
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 03-10-2006 @ 12:02 :
Ik begrijp het gelul niet zo... Van Nistelrooy en Bommel speelden bagger op het WK.
Tja, iedereen behalve van der Sar en van Persie maar thuislaten dan?

Van Bommel was er trouwens niet bij in Portugal en van Nistelrooy presteerde behoorlijk:

1 goal tegen Tjechie
2 tegen Letland
en een geweldige mooie en belangrijke tegen Duitsland.
En tegen Portugal schoot iemand in eigen doel voordat Ruud zou scoren.

Mensen met een selectief geheugen
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Oud 03-10-2006, 14:59
Verwijderd
En tegen Portugal een doelpunt onterecht afgekeurd. Kan ik me nog een beetje boos over maken.
Oud 03-10-2006, 15:25
Pinksterhaas
Avatar van Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Sowieso loopt mijn hoofd rood aan en kwijg ik een merkwaardige jeuk in mijn nek als ik beelden van die wedstrijd zie.
__________________
Lees ook eens Bob den Uyl
Oud 03-10-2006, 16:26
De Dood
De Dood is offline
nee joh dat komt door de schurft
Oud 03-10-2006, 18:29
professor2
professor2 is offline
tja van nistelrooy is gewoon al een half jaar uitvorm t begint nu weer nee beetje te komen maar het is niet zo dat van nistelrooy nou zo geschitterd heeft dat hij er hoe dan ook bij moet zijn

van bommel ook wanner heeft hij nog echt uitgeblonken in oranje


het enige wat van basten te verwijten is is wat mijbetrefd de omgng met de spelers (niet voortijdig op de hoogte stellen als ze er niet bij zijn etc )
maar kwa selectie moeten iedereen niet zo zeuren het is niet zo dat hij een nieuwe pele buiten de selectie heeft gelaten ofzo
Oud 03-10-2006, 18:31
professor2
professor2 is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 03-10-2006 @ 11:37 :
ach kom op seedorf en davids horen er echt niet meer thuis hoor
davids omdat hij over zijn top heen is en seedorf omdat hij gewoon nooit in oranje heeft kunnen functioneren erbuiten speelde hij soms geweldig maar in oranje was het altijd hopenloos
Oud 03-10-2006, 22:03
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Haha, die zogenaamde brief van Löw.

Snap sowieso dat Van Bommel bedankt. Na het WK helemaal niet opgeroepen worden, niet bij de voorselectie zitten, en nu wel opeens opgeroepen worden om waarschijnlijk het gedoe om Van Nistelrooy een beetje op de achtergrond te houden? Dan vind ik het logisch dat hij daarvoor bedankt, terwijl hij toch naar velen hun mening bij de beste voetballers van Nederland behoort. Ik vind een Schaars of een De Zeeuw of een Landzaat niet bepaald beter. Ach, laat Van Basten maar met deze spelers het tegendeel bewijzen en ons de mond te snoeren. En lukt hem dat niet (wat ik eerder inschat gezien het spel van het Nederlands Elftal de laatste 2 interlands) dan laat ze maar afgaan in de kwali en anders maar op het EK 2008. Dat willen we natuurlijk niet, maar met dit selectiebeleid zie ik dat wel gebeuren.

Begint Kesler ook nog eens met zijn geouwehoer dat de mensen niet zeuren als bijvoorbeeld Kluivert en Seedorf niet meer worden geselecteerd. Tja, nogal logisch, Kluivert is de laatste jaren alleen maar geblesseerd geweest en Seedorf heeft de laatste jaren dat-ie nog erbij zat ook weinig toegevoegd, en daarbij speelt Oranje heel anders dan Milan, het spel van Milan ligt hem veel beter. Zoiets vind ik heel anders dan het geval Van Bommel en het geval Van Nistelrooy.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 05-10-2006, 00:44
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
http://www.vi.nl/vi/show/id=230693/c...4291/sc=86fe93

Riemer is het met me eens
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 05-10-2006, 18:15
Fides
Fides is offline
Vennegoor geblesseerd, mogelijk nog een vervanger die wordt opgeroepen.

Van Hooijdonk of Koevermans vermoed ik. Of toch nog Makaay (als die niet bedankt)?
Oud 05-10-2006, 18:22
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Collins John ^_^
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 05-10-2006, 18:27
Bob der Bär
Avatar van Bob der Bär
Bob der Bär is offline
Jack de Gier of Harry Decheiver
Oud 05-10-2006, 18:30
Fides
Fides is offline
Denneboom nog vergeten, die is al een keertje opgeroepen door van Basten
Oud 05-10-2006, 18:36
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Oud 05-10-2006, 18:42
zztfg
zztfg is offline
Of Drent.
Oud 05-10-2006, 18:44
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
Jimmy Floyd Hasselbaink!
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Oud 05-10-2006, 18:46
Bob der Bär
Avatar van Bob der Bär
Bob der Bär is offline
Gewoon René van Rijswijk tien interlands oproepen, statistisch gezien maakt hij dan één doelpunt en die kunnen we nog wel eens hard nodig hebben.
Oud 05-10-2006, 18:54
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Harrie Gommans natuurlijk!
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 05-10-2006, 19:52
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Onze eigen Danny Koef!
__________________
Zuur...
Oud 05-10-2006, 20:11
Verwijderd
Geloof je nou zelf dat we ooit het EK of WK nog gaan winnen?

Waarom zou je proberen, vooral met coaches wiens namen beginnen met een M of met een B.
Oud 07-10-2006, 09:24
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Van Basten wilde Koevermans voor Vennegoor

Danny Koevermans is in beeld bij Oranje. De spits van AZ was de belangrijkste kandidaat om eventueel Jan Vennegoor of Hesselink te vervangen, indien de spits van Celtic te geblesseerd zou zijn om mee te reizen naar Bulgarije. Althans, dat kan geconcludeerd worden uit uitlatingen van bondscoach Marco van Basten in Sofia.

Van Basten praatte vrijdag in Sofia over de blessure van Vennegoor of Hesselink, die donderdag door zijn enkel ging. "We moeten zaterdag kijken hoe het met hem gaat", aldus de oefenmeester. "Voor de wedstrijd zullen we hem nog testen om te kijken wat mogelijk is."

Een vervanger voor Vennegoor of Hesselink roept Van Basten niet op, omdat hij liet weten dat zijn eerste reserve ook niet inzetbaar is. Die eerste reserve is blijkbaar Koevermans, zo onthulde hij. "Het oproepen van een nieuwe spits was lastig geworden omdat ook Danny Koevermans geblesseerd schijnt te zijn. Ik denk dat er nu ook wel uitkomen met Jan."

Koevermans kwam ruim een seizoen geleden naar Alkmaar en zat vorig jaar vooral op de bank. Als breekijzer bewees hij echter regelmatig zijn waarde. Dit seizoen lijkt hij een vaste basisplaats veroverd te hebben in Alkmaar.
Ghehe, Danny Koef de held van het EK over 2 jaar?
__________________
Zuur...
Oud 07-10-2006, 13:36
squat
squat is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 03-10-2006 @ 23:03 :
Haha, die zogenaamde brief van Löw.

Snap sowieso dat Van Bommel bedankt. Na het WK helemaal niet opgeroepen worden, niet bij de voorselectie zitten, en nu wel opeens opgeroepen worden om waarschijnlijk het gedoe om Van Nistelrooy een beetje op de achtergrond te houden? Dan vind ik het logisch dat hij daarvoor bedankt, terwijl hij toch naar velen hun mening bij de beste voetballers van Nederland behoort. Ik vind een Schaars of een De Zeeuw of een Landzaat niet bepaald beter. Ach, laat Van Basten maar met deze spelers het tegendeel bewijzen en ons de mond te snoeren. En lukt hem dat niet (wat ik eerder inschat gezien het spel van het Nederlands Elftal de laatste 2 interlands) dan laat ze maar afgaan in de kwali en anders maar op het EK 2008. Dat willen we natuurlijk niet, maar met dit selectiebeleid zie ik dat wel gebeuren.

Begint Kesler ook nog eens met zijn geouwehoer dat de mensen niet zeuren als bijvoorbeeld Kluivert en Seedorf niet meer worden geselecteerd. Tja, nogal logisch, Kluivert is de laatste jaren alleen maar geblesseerd geweest en Seedorf heeft de laatste jaren dat-ie nog erbij zat ook weinig toegevoegd, en daarbij speelt Oranje heel anders dan Milan, het spel van Milan ligt hem veel beter. Zoiets vind ik heel anders dan het geval Van Bommel en het geval Van Nistelrooy.
Het spel dat rvn en bommel spelen past ook niet bij het nl elftal.
Oud 07-10-2006, 14:16
Blaf
Avatar van Blaf
Blaf is offline
Dat is typisch hollands he? bv als nederland een wedstrijd met 3-0 wint om dan nog steeds over de 5 minuten te praten dat het ff wat minder ging
__________________
All Hail to the Ale!
Oud 07-10-2006, 15:10
Fides
Fides is offline
Met 3 aanvallers van Engelse topclubs moet het wel goedkomen tegen Bulgarije denk ik.
En Petrov opgepast, op wedstrijddagen doet de Kannibaal niet aan de Ramadan.
Oud 07-10-2006, 20:59
Pinksterhaas
Avatar van Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Mooie wedstrijd zeg. Op het puntje van m'n stoel gekeken enzo. Jammer dat ze niet winnen, maar het zat ook niet mee. Goed voetbal.
__________________
Lees ook eens Bob den Uyl
Oud 07-10-2006, 23:32
PV
PV is offline
Maar effectief was het niet. Dan kun je nog 9999 kansen creeren, als geen ervan een doelpunt wordt schiet je er geen drol mee op. Zo word je dus nooit kampioen
Oud 07-10-2006, 23:46
professor2
professor2 is offline
Citaat:
PV schreef op 08-10-2006 @ 00:32 :
Maar effectief was het niet. Dan kun je nog 9999 kansen creeren, als geen ervan een doelpunt wordt schiet je er geen drol mee op. Zo word je dus nooit kampioen
mwoa als de scheids niet had gedronken voor de wedstrijd was er genoeg effectiviteit geweest
Oud 08-10-2006, 12:25
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Een leuke wedstrijd, maar dit is geen ploeg die kans maakt op een EK.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 08-10-2006, 13:41
Escapism
Avatar van Escapism
Escapism is offline
ach, dat was griekenland 2 jaar geleden ook niet
__________________
He thought the diaries of Anne Frank were "an Adrian Mole sort of thing"
Oud 08-10-2006, 16:16
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Escapism schreef op 08-10-2006 @ 14:41 :
ach, dat was griekenland 2 jaar geleden ook niet
Als je zo goed bent in het uitvoeren van een dergelijke tactiek ben je altijd kanshebber. Nederland heeft geen tactiek.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 08-10-2006, 16:44
Escapism
Avatar van Escapism
Escapism is offline
het was ook maar een licht zalvende opmerking, ik zie nederland ook geen kampioen worden in 2008.
__________________
He thought the diaries of Anne Frank were "an Adrian Mole sort of thing"
Oud 08-10-2006, 18:47
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Escapism schreef op 08-10-2006 @ 17:44 :
het was ook maar een licht zalvende opmerking, ik zie nederland ook geen kampioen worden in 2008.
Het is inmiddels ook een beetje een rare verwachting geworden, ik ben echter wel bang dat er weinig sprake zal zijn van een "opstap" naar het EK.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 08-10-2006, 20:18
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Frankrijk, Spanje en Engeland zijn na gister ook geen kanshebbers op het WK...
__________________
Zuur...
Oud 08-10-2006, 20:26
Bob der Bär
Avatar van Bob der Bär
Bob der Bär is offline
Geen vervanger voor Kuyt

Uitgegeven: 8 oktober 2006 20:49
Laatst gewijzigd: 8 oktober 2006 21:20
ZEIST - Marco van Basten roept voor de EK-kwalificatiewedstrijd van woensdag tegen Albanië geen vervanger op voor Dirk Kuyt. Dat maakte de bondscoach zondagavond bekend.

Kuyt raakte zaterdag in het duel met Bulgarije (1-1) geblesseerd aan zijn enkel. Hoe lang de aanvaller is uitgeschakeld, is nog niet bekend. De selectie van Oranje bestaat na het wegvallen van Kuyt nog uit negentien spelers.

Babel

Ryan Babel verving zaterdag na een kwartier spelen de geblesseerde Kuyt. Robin van Persie verhuisde naar de centrale spitspositie. Arjen Robben en Babel bezetten de flanken.

Van Basten heeft woensdag ook nog de beschikking over aanvaller Jan Vennegoor of Hesselink van Celtic. Ajax-spits Klaas-Jan Huntelaar verdween vorige week al uit de selectie vanwege een enkelblessure.

De wedstrijd tegen Albanië is woensdag in de Amsterdam ArenA.

Kop

Nederland staat samen met Roemenië aan kop in groep G van de EK-kwalificatie. Beide landen hebben zeven punten uit drie duels.

Bulgarije is de nummer drie met vijf punten. Tegenstander Albanië staat vijfde met één punt na twee wedstrijden.
Oud 08-10-2006, 20:59
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Nou, in tegenstelling tot de vorige interlands was dit wel goed wat ze lieten zien. Een aantal goede kansen, dominant voetbal (nota bene in slechte omstandigheden), op het eerste en het laatste kwartier na, voor hetzelfde geld krijg je nog een goal tegen. Maar ja, eigenlijk hadden het ook 3 punten kunnen (misschien wel moeten) zijn, want over het algemeen was Nederland de betere ploeg.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 08-10-2006, 22:43
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 08-10-2006 @ 21:18 :
Frankrijk, Spanje en Engeland zijn na gister ook geen kanshebbers op het WK...
Wat heeft het WK hiermee te maken? Daarnaast zijn de enige spelers die een beetje mee kunnen met de Europese top van der Sar, Robben en evt. van Persie. De rest komt gewoon tekort.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 08-10-2006, 22:59
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 08-10-2006 @ 23:43 :
[B]Wat heeft het WK hiermee te maken?
Excuseer, ik bedoelde natuurlijk het EK...

En als Bommel, Nistelrooy erbij zijn kan NL zich wel meten met de grote landen? Waarom gebeurde dat dan niet op het WK?
Ik denk dat Nederland gewoon zijn verwachtingen wat betreft het Nederlands elftal bij moet stellen. Iedereen heeft het erover dat veel spelers tekort komen, maar alsnog wordt er verwacht dat Oranje geweldig voetbal gaat spelen...
__________________
Zuur...
Oud 08-10-2006, 23:23
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 08-10-2006 @ 23:59 :
Excuseer, ik bedoelde natuurlijk het EK...
Ik snap de zin nu, ja

Citaat:
En als Bommel, Nistelrooy erbij zijn kan NL zich wel meten met de grote landen?
Met van Bommel breng je ervaring op het middenveld. Hetzelfde geldt voor Davids en Seedorf. Dat hebben we echt nodig. Net zoals in de verdediging.

Citaat:
Waarom gebeurde dat dan niet op het WK?
Omdat het tactisch gezien een wanstaltig geheel was. De ploeg was op het WK veel te statisch en er waren geen duidelijke rolverdelingen. Van Nistelrooij in de spits? Prima, aanvoer vanaf de flanken dus. Robben en van Persie op de flanken gewoon "hun ding" laten doen en dan óók nog met de punt naar achter langzaam voetbal gaan spelen is niks voor van Nistelrooij. Dan kun je er beter geen diepe centrumspits in zetten of desnoods een balvast statisch aanspeelpunt.

Citaat:
Ik denk dat Nederland gewoon zijn verwachtingen wat betreft het Nederlands elftal bij moet stellen. Iedereen heeft het erover dat veel spelers tekort komen, maar alsnog wordt er verwacht dat Oranje geweldig voetbal gaat spelen...
Nee, dat ben ik niet van plan. Van het Nederlands elftal mag ik verwachten dat ze mee kunnen doen op een EK of een WK. Is het niet door individuele kwaliteit, dan wel door tactische genialiteit. En dat mag ik écht wel verwachten, met de grote namen die wij in trainerswereld hebben rondlopen. Punt is en blijft dat van Basten nog een hoop te leren had en heeft en daar gewoon niet naar gehandeld is. Van Basten en van 't Schip? Laat me niet lachen.

Natúúrlijk is van Basten een prachtig uithangbord, maar zet er dan iemand met ervaring en verstand van het spelletje achter.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 09-10-2006, 20:15
zztfg
zztfg is offline
Ik ben benieuwd naar de opstelling van woensdag.
Oud 09-10-2006, 23:19
Verwijderd
Citaat:
kalinho schreef op 05-10-2006 @ 19:36 :
[afbeelding]
Lijkt me duidelijk, maar Van Basten wil het maar niet zien he!
Oud 11-10-2006, 22:33
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Aan de samenvatting te zien heb ik niets gemist vanavond

En vroeger wilde ik nog wel thuisblijven voor wedstrijden van het Nederlands elftal
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 11-10-2006, 22:40
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Op de beginfase na was het inderdaad van Nederlandse kant weer een slechte wedstrijd.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 11-10-2006, 22:56
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Beroerd
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 12-10-2006, 00:16
Verwijderd
Citaat:
WolterB schreef op 11-10-2006 @ 23:33 :
Aan de samenvatting te zien heb ik niets gemist vanavond

En vroeger wilde ik nog wel thuisblijven voor wedstrijden van het Nederlands elftal
Dat heeft waarschijnlijk niets te maken met het niveau van het voetbal, maar alles met dat je meer andere dingen te doen hebt en dat je vrije tijd iets kostbaarder is geworden
Oud 12-10-2006, 10:15
Pinksterhaas
Avatar van Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Jammer
__________________
Lees ook eens Bob den Uyl
Oud 12-10-2006, 11:48
professor2
professor2 is offline
ik heb alleen een stuk vand e 1e helft gezien en dat zag er niet eel slecht uit
maar uit de samenvatting begreep ik dat het steeds verder bergafwaarts ging
Oud 12-10-2006, 15:39
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Ertur schreef op 12-10-2006 @ 01:16 :
Dat heeft waarschijnlijk niets te maken met het niveau van het voetbal, maar alles met dat je meer andere dingen te doen hebt en dat je vrije tijd iets kostbaarder is geworden
Misschien ook, maar als Engeland live op de BBC komt, wil ik dat wel graag zien
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 12-10-2006, 18:10
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
WolterB schreef op 12-10-2006 @ 16:39 :
Misschien ook, maar als Engeland live op de BBC komt, wil ik dat wel graag zien
Dat is wel zo ja, come on England.
Die hebben trouwens gisteren verloren, 2-0 van Kroatië. Niet beschamend, want het is altijd een lastige uitwedstrijd, maar op papier heeft Engeland natuurlijk betere spelers. Maja, nu hebben de Britse kranten weer genoeg te zeiken op McClaren en de spelers.
Ook nog een opvallende uitslag van gister: Het altijd gevaarlijke Malta - Hongarije: 2-1.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:21.