Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-08-2006, 13:09
Bertje B.
Bertje B. is offline
Citaat:
Scott Tracy schreef op 31-08-2006 @ 13:38 :
verzwakking voor ado dus. weet niet eens wie ze op linksback hebben staan maar veel slechter als bosschaart kan het toch niet zijn
Loumpoutis, maar die is helaas tot de winterstop geblesseerd. Tininho kan ook op links maar die zie ik liever op het middenveld. En dan heb je nog Bakkati maar die maakt zo nu en dan een foutje. Zullen zien. Bij Utrecht vond ik Bosschaart wel goed, hopen dat ie hier z'n ouwe niveau kan oppakken.
Advertentie
Oud 31-08-2006, 13:21
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Tininho is ook een veel te statische, fysiek onhandige speler om linksback te staan.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 31-08-2006, 13:48
Verwijderd
Citaat:
Alexanchez schreef op 31-08-2006 @ 12:54 :
Als AZ Buijs of Tiendalli had gehaald, had iedereen gezegd dat het geweldige aankopen waren. Als Feyenoord Mendes of Koevermans zou halen, zou iedereen zeggen dat het ''weer echt van die Feyenoord-aankopen zijn''. Lijkt me een beetje onzin, enkel en alleen omdat ze door Feyenoord zijn gedaan.
Dit klopt helemaal


Orlando Engelaar voor drie jaar naar Twente.
Ik kan trouwens niet echt vinden dat Vagner Love definitief naar Feyenoord gaat, waar baseer je dat op, Fides? Zou het een goede aankoop vinden.
Oud 31-08-2006, 13:57
one.
one. is offline
Feyenoord kan dat toch niet betalen man. Bovendien denk ik niet dat Vagner Love naar Nederland zou willen komen.
__________________
.
Oud 31-08-2006, 14:30
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Ontzettend blij met Engelaar, altijd een prachtige voetballer gevonden en ik kan me voorstellen dat een verdediging toch een lastige wedstrijd krijgt met 2 reuzen voorin. Toch moet ik zeggen dat Twente daadkrachtig optreedt op de transfermarkt de laatste jaren, er waren veel clubs die al langer contact met hem hadden maar Twente heeft zich gister gemeld en het vandaag al rond, toch knap gedaan We hadden een aanvaller nodig die een absolute versterking zou zijn en die is er gekomen. Nu is het aan Rutten om het team te laten draaien, maar ondanks de klotestart heb ik nog aardig vertrouwen in.


Oh en ik snap het negatieve commentaar hier niet op de transfer van Buijs naar Feyenoord, ik vind het nog steeds een van de beste middenvelders die er in Nederland rondloopt en straten verder dan bijvoorbeeld een Nicky Hofs. Bovendien een transferbedrag van 750.000 Euro, pff dat is gewoon belachelijk weinig.
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 31-08-2006, 14:38
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Buys is zo'n speler die ik hier heb geprobeerd te omschrijven.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 31-08-2006, 15:31
Welgemeend
Welgemeend is offline
Geruchten over Vagner Love naar Feyenoord, ik moet het nog zien..

Buijs is een aankoop die past in t rijtje huysegems, kolkka en lucius. Niet goed genoeg dus.
Oud 31-08-2006, 16:20
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
AZ neemt Donk over van RKC Waalwijk

ALKMAAR- AZ en RKC zijn het eens geworden over de transfer van Ryan Donk (20) naar de Alkmaarse club. De centrale verdediger tekent een contract voor vijf jaar bij AZ. Momenteel verblijft Donk met Jong Oranje op trainingskamp. Maandag meldt hij zich voor het eerst bij zijn nieuwe club. Met de transfer troefde AZ een aantal (inter)nationale topclubs af, die ook verregaande interesse hadden voor Ryan Donk.

Donk had bij RKC Waalwijk nog een doorlopende verbintenis, over de afkoopsom doen beide clubs geen mededelingen.

Zeven duels
Dit seizoen was het derde jaar dat Donk voor RKC actief was, hij is afkomstig van de Amsterdamse amateurvereniging Zeeburgia. Donk, geboren op 30 maart 1986 te Amsterdam, speelde tot nu toe 7 duels voor RKC Waalwijk.

Brands: "Een van de grootste Nederlandse talenten"
Marcel Brands, directeur technische zaken van AZ: “We zijn uiteraard erg blij dat Ryan voor ons gekozen heeft. Hij past uitstekend bij AZ, ook Ryan is een talentvolle Nederlandse speler die prima bij ons past. En het zegt genoeg over de ambitie van AZ dat we zo snel na het verkopen van Joris Mathijsen meteen tot actie zijn overgegaan en er in geslaagd zijn om één van de grootste talenten van Nederland te contracteren.”
En weer zijn we een toptalent rijker... Waar is deze selectie in de komende jaren toe in staat?
__________________
Zuur...
Oud 31-08-2006, 17:02
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Christopher Eagles van Man Utd naar NEC
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 31-08-2006, 17:40
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Als Love komt, wil ik een shirtje met zijn naam er op!

Goede actie van NEC trouwens, die Eagles zal zeker een aanwinst zijn...
Oud 31-08-2006, 18:37
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Prestatiecontract voor Kluivert bij PSV

Patrick Kluivert is van PSV.

De spits tekende in Eindhoven een overeenkomst voor een jaar, met de intentie om bij een goed verloop van het seizoen te verlengen.

Men kan dus spreken over een prestatiecontract. Eenzelfde verbintenis tekende Kluivert vorig jaar bij Valencia. De Spaanse club sprak met de aanvaller af alleen tot betaling over te gaan, als de speler zich aan de regels van de club zou houden.

Kluivert krijgt bij PSV rugnummer 9, het oude van Jan Vennegoor of Hesselink. Vrijdagochtend zal hij zijn eerste training op De Herdgang afwerken.

De spits gaf aan zo snel mogelijk wedstrijdfit te willen worden. In Geldrop onderging Kluivert (30) vandaag alle keuringen succesvol. ,,Ik ben heel tevreden'', aldus Kluivert tegenover PSV Media. ,,PSV was voor mij de beste optie. Bij Valencia kwam ik niet aan voetballen toe. Nederland heeft de laatste twee jaar niet veel van mij gezien. Maar ik voel me lekker, ben dertig jaar en ben gebrand om hier te laten zien wat ik allemaal in me heb. De Eredivisie is veel veranderd, maar ik denk dat ik daar snel aan zal wennen.''

Een telefoongesprek met aanvoerder Phillip Cocu was voor Kluivert belangrijk. ,,Zeker, ik heb natuurlijk jaren met Phillip samengespeeld. Ik stond meteen open voor een komst naar PSV. Ik wil zo snel mogelijk een goede verstandhouding krijgen met alle teamgenoten en dan gaan we keihard werken.''


Bron: www.psv.nl / www.voetbal24.nl
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 31-08-2006, 18:56
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Welgemeend schreef op 31-08-2006 @ 16:31 :
Geruchten over Vagner Love naar Feyenoord, ik moet het nog zien..

Buijs is een aankoop die past in t rijtje huysegems, kolkka en lucius. Niet goed genoeg dus.
Buijs is de enige speler zo in de selectie van Feyenoord die uit kan groeien tot een type als Kuijt was. Maargoed, ik ben blijkbaar de enige hier die overtuigd is van de kwaliteiten van Danny Buijs, waarschijnlijk omdat ik niet zo vaak fan ben van Grunningers
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 31-08-2006, 18:59
Fides
Fides is offline
Ik hoop voor Kluivert dat hij een goed seizoen speelt.
Oud 31-08-2006, 19:08
Verwijderd


Oud 31-08-2006, 19:18
Fides
Fides is offline
Hij lacht wel als een boer (;0) met kiespijn.
Oud 31-08-2006, 19:36
Fides
Fides is offline
Charisteas nieuwe Feyenoord-spits
31 augustus 2006, 20:27
Door: Robert Kuijpers
Angelos Charisteas maakt een zeldzame overstap. De Griek stapt namelijk over van Ajax naar aartsrivaal Feyenoord. In Rotterdam moet hij de naar Liverpool verkaste Dirk Kuyt doen vergeten. De transfersom is niet bekendgemaakt.
"Ik ben heel erg blij", zo reageert de lange international vanuit Moldavië aan de redactie van het AD. "Feyenoord is een prachtige club. Dit wordt een nieuw hoofdstuk in mijn carrière en ik heb een erg goed gevoel bij deze stap."

Charisteas verblijft momenteel in Moldavië omdat hij zich daar met de nationale ploeg voorbereidt op het EK-kwalificatieduel van aanstaand weekend van Griekenland tegen Moldavië. Vooralsnog speelde hij 48 interlands voor zijn geboorteland.

Bij Ajax kwam hij in ruim anderhalf jaar tot 27 duels waarin hij elf maal het net wist te laten bollen. In de winterstop van het seizoen 2004/2005 nam Ajax de spits voor 4,5 miljoen euro over van Werder Bremen uit Duitsland.




Hahaha, de vijfde spits van Ajax moet de verlosser van Feyenoord worden.
Oud 31-08-2006, 19:37
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 31-08-2006, 19:38
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Het was overigens altijd wel een erg goede spits. Maar of het nu dé Feyenoord-spits is... Ik denk het niet
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 31-08-2006, 19:46
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Ja en ik lees ook al dat Vagner Love gecontracteerd is, ik snap niet waarom ze Klasnic niet doorgedrukt hebben. Lijkt me meer zekerheid, en het zou gaan om een transfersom van 8 miljoen Euro, best veel geld als Klasnic maar 6 zou moeten kosten.
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 31-08-2006, 19:47
Verwijderd
Is dat serieus?

Tja, wat gmb zegt, Charisteas altijd al een heel erg goede spits gevonden, maar of het wat voor Feyenoord is... Klasnic was idd beter geweest.

En bron voor Wagner Love?
Oud 31-08-2006, 19:49
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Radio 1
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 31-08-2006, 19:55
Verwijderd
Ok vi.nl meldt het ook, maar meer als gerucht. Dat zou ik dus echt een goede koop vinden van Feyenoord.


Zeer opmerkelijk blijft toch wel Tevez en Mascherano naar West Ham
Oud 31-08-2006, 20:01
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Ja die vat ik ook niet helemaal, waarom laat iedereen die jongens 'zomaar' lopen. Tevez schijnt qua salaris ook een belachelijk slecht contract te hebben gehad in Argentinië, misschien waren er weinig clubs concreet en heeft hij de eerste beste kans gegrepen om te vertrekken
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 31-08-2006, 20:03
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 31-08-2006 @ 21:01 :
Ja die vat ik ook niet helemaal, waarom laat iedereen die jongens 'zomaar' lopen. Tevez schijnt qua salaris ook een belachelijk slecht contract te hebben gehad in Argentinië, misschien waren er weinig clubs concreet en heeft hij de eerste beste kans gegrepen om te vertrekken
Men heeft het op mijn favoriete United forum over een poging van de Hammers en MSI om Chelsea tegenwicht te bieden, maar wat daarvan waar is, weet ik ook niet.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 31-08-2006, 20:03
Bequiristain
Bequiristain is offline
Charisteas naar Feyenoord,over Love is niks bekend,is en blijft een gerucht
Oud 31-08-2006, 20:04
Bertje B.
Bertje B. is offline
Tevez was "eigendom" van een zakenventje bij de Hammers. Richard Knopper naar Den Haag
Oud 31-08-2006, 20:04
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Als ze Vagner Love echt binnen weten te halen doen ze eindelijk wat goeds op de transfermarkt... Een groot braziliaans talent. Al zet ik mijn vraagtekens bij die 8 miljoen. Gaat moeilijk worden om dan ooit nog veel winst te pakken op die jongen.
__________________
Zuur...
Oud 31-08-2006, 20:04
Verwijderd
Citaat:
Stom Konijn schreef op 31-08-2006 @ 21:01 :
Ja die vat ik ook niet helemaal, waarom laat iedereen die jongens 'zomaar' lopen. Tevez schijnt qua salaris ook een belachelijk slecht contract te hebben gehad in Argentinië, misschien waren er weinig clubs concreet en heeft hij de eerste beste kans gegrepen om te vertrekken
Brazilië, niet Argentinië

MSI is gevestigd in Londen, schimmige organisatie hoor.
Oud 31-08-2006, 20:05
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Knopper terug naar Den Haag zou ik echt te belachelijk voor woorden vinden. Dan heb je echt iets niet goed begrepen, als Feyenoord zijnde.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 31-08-2006, 20:07
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Ertur schreef op 31-08-2006 @ 21:04 :
MSI is gevestigd in Londen, schimmige organisatie hoor.
West Ham is toch vorig jaar overgenomen door MSI?
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 31-08-2006, 20:07
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Ikedia trouwens verhuurd aan RKC...
AZ is klaar deze transferperiode!
__________________
Zuur...
Oud 31-08-2006, 20:08
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 31-08-2006 @ 21:07 :
Ikedia trouwens verhuurd aan RKC...
AZ is klaar deze transferperiode!
Ze mogen er nog wel wat verhuren, als ik die selectie zo zie.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 31-08-2006, 20:10
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 31-08-2006 @ 21:07 :
West Ham is toch vorig jaar overgenomen door MSI?
Oh dat wist ik niet eens, zou deze transfers wel in één keer heel precies verklaren
Oud 31-08-2006, 20:11
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 31-08-2006 @ 21:08 :
Ze mogen er nog wel wat verhuren, als ik die selectie zo zie.
20 veldspelers en 3 keepers op dit moment. Elke positie dubbel bezet. Valt best mee, ideaal volgens van Gaal.
__________________
Zuur...
Oud 31-08-2006, 20:11
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Ertur schreef op 31-08-2006 @ 21:10 :
Oh dat wist ik niet eens, zou deze transfers wel in één keer heel precies verklaren
Ja en Chelsea heeft volgens mij vorig jaar via MSI Mascherano gekocht nadat het hoorde dat Wenger hem wilde hebben bij Arsenal en hem vervolgens gestald bij Corinthians.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 31-08-2006, 20:12
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 31-08-2006 @ 21:11 :
20 veldspelers en 3 keepers op dit moment. Elke positie dubbel bezet. Valt best mee, ideaal volgens van Gaal.
Maar wel een hoop jongens "benched" waar de middenmoot een moord voor zou doen.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 31-08-2006, 20:16
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 31-08-2006 @ 21:12 :
Maar wel een hoop jongens "benched" waar de middenmoot een moord voor zou doen.
Absoluut waar... En wellicht gaat ons dat nog opbreken. Al is het misschien een geluk dat de meeste van die jongens nog vrij jong zijn, en minder snel herrie zullen schoppen.
Maar als je ziet dat bijvoorbeeld Gudjohnson er nog een hele kluif aan zal hebben om De Zeeuw weer uit de basis te spelen... Ik denk dat ie zich dat ook wel anders voor had gesteld.
__________________
Zuur...
Oud 31-08-2006, 20:21
Bertje B.
Bertje B. is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 31-08-2006 @ 21:05 :
Knopper terug naar Den Haag zou ik echt te belachelijk voor woorden vinden. Dan heb je echt iets niet goed begrepen, als Feyenoord zijnde.
Terug naar Den Haag? Hij is begonnen bij de joden. Paar jaar geleden vond ie ons nog te min en nu wil die opeens deel uitmaken van de selectie die in het nieuwe stadion gaat spelen. Maagdhond.
Oud 31-08-2006, 20:24
Annos
Annos is offline
charisteas naar feyenoord
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahaha Had dan Vagner Love gehaald. Charisteas is niet slecht maar komt wel van ajakkes.
__________________
hoi
Oud 31-08-2006, 20:25
Scott Tracy
Avatar van Scott Tracy
Scott Tracy is offline
volgens mij gaat die het niet eens zo slecht doen daaro
Oud 31-08-2006, 20:27
one.
one. is offline
Charisteas naar Feyenoord. Heb het altijd wel een goede spits gevonden, maar dan wel in een 4-4-2. Vorig jaar draaide hij in dat 4-4-2 met Rosenberg ook wel lekker. Wil echt wel weten hoeveel Feyenoord voor hem heeft betaald.
__________________
.
Oud 31-08-2006, 20:31
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Bertje B. schreef op 31-08-2006 @ 21:21 :
Terug naar Den Haag? Hij is begonnen bij de joden. Paar jaar geleden vond ie ons nog te min en nu wil die opeens deel uitmaken van de selectie die in het nieuwe stadion gaat spelen. Maagdhond.
Huh? Waarom was ik in de war met Kolkka?
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 31-08-2006, 21:04
Welgemeend
Welgemeend is offline
Charisteas naar Feyenoord
Oud 31-08-2006, 21:05
one.
one. is offline
__________________
.
Oud 31-08-2006, 21:13
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Welgemeend schreef op 31-08-2006 @ 22:04 :
Charisteas naar Feyenoord
Hij zou er maar 30 inschieten joh...
__________________
Zuur...
Oud 31-08-2006, 21:16
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Die kolere Kut-Charisteas naar Feyenoord.. En weg is mijn vrolijkheid.
Oud 31-08-2006, 21:19
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
AZ schijnt toch nog bezig te zijn met een linksbuiten... Wie of wat? Geen idee verder. We zien het wel binnen 2 uurtjes.
__________________
Zuur...
Oud 31-08-2006, 21:22
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Laat het Niedzielan zijn
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 31-08-2006, 21:28
Mitros
Avatar van Mitros
Mitros is offline
Feyenoord die de 5de spits van Ajax haalt

Het verbaasd me totaal niet dat er nu een opstand voor het maasgebouw is..

Als je geen geld voor een topspits hebt dan geef je toch een speler uit de jeugd de kans?
Hadden ze meteen weer wat goodwill bij de supporters gekweekt
Oud 31-08-2006, 22:51
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Drukke slotdag op transfermarkt

Voordat de transfermarkt vanavond om 12 uur dichtgaat zijn weer veel spelers in binnen- en buitenland op de valreep van club veranderd.Een overzicht:

Code:
 Speler:    oude club nieuwe club
Andy Cole         Man.City  Portsmouth 		
Angel.Charisteas  Ajax      Feyenoord  		
Antoine Sibierski Man.City  Newcastle  		
Arthur Boka       Str'bourg Stuttgart		
Brian Pinas       Cercle Br NAC Breda  		
Carlos Tevez      Corinth.  West Ham   		
Chris Eagles      Man.Unit. NEC        		
Chris v.d.Weerden Antwerpen Eindhoven  		
DaMarc.Beasley *  PSV       Manch.City 		
Daniel Ljuboja *  Stuttgart HSV        		
Danny Buijs       Groningen Feyenoord  		
Diego Tardelli *  R.Betis   PSV        		
Dwight Yorke      Sydney FC Sunderland 		
Edwin Hermans     Fortuna S Willem II  		
Erwin Koen        Alemannia Paderborn  		
Fabricio Fuentes  Atlas     Villarreal 		
F.Sinama-Pongolle Liverpool Recreativo
Geert den Ouden   ADO Den H Willem II  		
Giuseppe Rossi    Man.Unit. Newcastle  		
Jan Kromkamp      Liverpool PSV        		
Jason Euell	  Charlton  M'brough
Javi Guerrero	  Celta     Recreativo
Javier Mascherano Corinth.  West Ham   		
Johann Vogel      AC Milan  Real Betis 		
Jonath.Woodgate * R.Madrid  M'brough   		
Joost Terol       Utrecht   Sparta     		
JoséAntonio Reyes Arsenal   Real M.
Jose Fr.Molina    Deportivo Levante UD 		
Julio Baptista	  Real M.   Arsenal
Kevin Kilbane     Everton   Wigan      		
Niko Kranjcar     Hajduk S. Portsmouth 		
Nordin Wooter     P'naikos  Sivaspor   		
Omar Pouso	  Peñarol   Charlton
Orlando Engelaar  RC Genk   FC Twente  		
Pascal Bosschaart Feyenoord ADO Den H. 		
Pascal Chimbonda  Wigan     Tottenham  		
Pascal Cygan      Arsenal   Villarreal 		
Patrick Kluivert  Valencia  PSV        		
Peguy Luyindula	  Olymp.M.  Levante
Pius Ikedia *     AZ        RKC W'wijk 		
Ricardo Oliveira  R.Madrid  AC Milan   		
Richard Knopper   Vitesse   ADO Den H. 		
Robert Huth       Chelsea   M'brough   		
Rodrigo Defendi * Tottenham AS Roma    		
Roudolphe Douala  SportingP Portsmouth 		
Ryan Donk         RKC W.    AZ         		
Sam.el Gaaouiri * Utrecht   Haarlem    		
Shabani Nonda *   AS Roma   Blackburn  		
Steed Malbranque  Fulham    Tottenham  		
Stefano Fiore *   F'rentina Torino     		
Stilian Petrov    Celtic    Aston Villa		
Wayne Routledge * Tottenham Fulham

* Verhuurd
Bron: NOS-TT (aangevuld met info van vi.nl)
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:05.