Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-05-2007, 18:21
JustWe
JustWe is offline
Help! ik weet niet meer wat ik moet doen...
Ik heb nu bijna twee maand een vriend en voor hem ontzettend mijn best moete doen omdat hij dacht dat hij mij en nog een ander meisje leuk vond.. Nu heb ik het gevoel dat ik niks meer voel... kan het zijn dat ik het afsluit? Da ik niet kan genieten als hij mij streelt enzo? want hij is wel ontzettend lief voor mij!!
Maar ik heb om een of andere reden (nog) niet het gevoel dat hij de ware voor mij is, kan dit nog komen? In iedergeval had ik het bij mijn exen wel altijd, van dat is die enee!!..
Daarom maak ik me nu ook zorgen en doe ik soms wat stom tegen hem, merk ik zelf...

Maar nu is hij weg en zie ik hem misschien een week of langer niet, en dan heb ik wel zo'n klotegevoel dat ik hem ga missen omdat ik hem zolang niet zie... wie kent dit... en wat kan ik er aan doen?
__________________
Just smile!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-05-2007, 18:23
dallie
Avatar van dallie
dallie is offline
Ik denk dat jij het probleem bent, want je kan niet uitleggen waarom je wispelturige gevoelens hebt. Leer jezelf begrijpen?
__________________
The bad news is we don’t have any control. The good news is you can't make any mistakes
Met citaat reageren
Oud 20-05-2007, 18:30
juno
Avatar van juno
juno is offline
Bij je exen klopte dat gevoel van de ware niet erg, geloof ik, dus waarom maak je je daar dan zorgen over? Dat gevoel zegt bij jou blijkbaar niks.

Misschien moet je hem nu onbewust niet meer omdat je eerst moest concurreren met een ander meisje, en accepteer je het niet dat je niet vanaf het begin de ware was voor hem? Terugbetalen met gelijke munt, zeg maar?
Met citaat reageren
Oud 20-05-2007, 18:33
Farfalla
Farfalla is offline
Ik denk dat je jezelf beschermt tegen het feit dat je vriend dat andere meisje misschien wel leuker vindt. Het is dan makkelijker om gevoelens uit te schakelen en niets te voelen, want dan word je immers ook niet gekwetst. Misschien ben je eigenlijk ook wel een beetje boos en reageer je daarom afwijzend.

Ik weet niet wat je er aan kan doen, behalve er over praten met je vriend en je gevoelens niet verbergen. Hopelijk komt er snel duidelijkheid voor je .
__________________
Doe maar gek, dan doe je al gewoon genoeg
Met citaat reageren
Oud 20-05-2007, 22:15
JustWe
JustWe is offline
Citaat:
Farfalla schreef op 20-05-2007 @ 19:33 :
Ik denk dat je jezelf beschermt tegen het feit dat je vriend dat andere meisje misschien wel leuker vindt. Het is dan makkelijker om gevoelens uit te schakelen en niets te voelen, want dan word je immers ook niet gekwetst. Misschien ben je eigenlijk ook wel een beetje boos en reageer je daarom afwijzend.

Ik weet niet wat je er aan kan doen, behalve er over praten met je vriend en je gevoelens niet verbergen. Hopelijk komt er snel duidelijkheid voor je .
thnx!! Ik denk dat het misschien nog kan zijn dat ik bepaalde gevoelens onderdruk,.. omdat we nu nog maar net paar weken (bijna twee maand) met elkaar gaan... Ik weet trouwens ongeveer wel zeker (vertrouw op zijn woorden en verhalen uit de omgeving) dat hij dat andere meisje niet leuk vind (hij wasdaar sowiezo niet verliefd op)...

Thnx kuss!
__________________
Just smile!
Met citaat reageren
Oud 24-05-2007, 09:07
trophus
Avatar van trophus
trophus is offline
Praat er met hem over?

Als je niet eerlijk en open met elkaar kunt praten over wat je dwars zit is de relatie bij voorbaat al gedoemd te mislukken.
__________________
Hello, 911? It's Quagmire. Yeah, it's caught in the window this time.
Hugs are drugs and I'm an addict.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken Stageverslag HELP!
DiceGFX
5 13-03-2011 14:51
Lichaam & Gezondheid [HELP] blaren door schoenen
brands
11 30-05-2010 15:43
Psychologie En zo raakte ik ze kwijt?
gewoonmezelf
12 08-03-2007 19:32
Seksualiteit wat doe je aan lust
Vissertje
14 03-04-2004 12:10
Software & Hardware Monitor probleem PLEASE help ...
Dr Evil
5 31-08-2003 13:08
Software & Hardware Help, ik word steeds van internet gegooid!!!
karpervisser
4 22-04-2001 13:52


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:01.