Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-02-2008, 18:36
Verwijderd
Citaat:
Verbeek schijnt volgens VI de eerste kandidaat te zijn om Brandts op te volgen bij NAC.
Afgelopen zaterdag zat Wiljan Vloet op de hoofdtribune
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-02-2008, 21:41
Verwijderd
Van Basten lijkt me btw geen slechte keuze voor zowel NAC als Marco.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2008, 11:35
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Afgelopen zaterdag zat Wiljan Vloet op de hoofdtribune
ben je mooi klaar mee
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 18-02-2008, 11:25
Verwijderd
Gerucht: Cruyf wil dat Marco naar Barcelona gaat..
Met citaat reageren
Oud 20-02-2008, 10:57
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Cruijff terug in het bestuur van Ajax! Ik ben benieuwd, in de onderhandeling is hij natuurlijk wel een wapen, of een jonge speler wordt benaderd door Martin Van Geel of Johan Cruijff maakt nog wel een verschil, technisch gezien weet ik niet of het wel zo'n vooruitgang is. Nouja in ieder geval een man met uitstraling en geschiedenis terug aan het roer, nu kan in ieder geval niemand meer zeggen dat hij zich te passief opstelt.
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 20-02-2008, 13:30
Bob the Bear
Avatar van Bob the Bear
Bob the Bear is offline
Hehe, ik had het niet bepaald verwacht Maar ik vind het nogal onduidelijk wat zijn functie nou precies is. Hij moet 'vorm geven aan het voetbaltechnisch beleid' maar wat dat nou concreet betekent zijn ze geloof ik nog niet over uit, eerst maar eens zien hoe of wat.
__________________
Wilde gij mijne rolneger worden? | *danst met !A!*
Met citaat reageren
Oud 20-02-2008, 13:53
baas
Avatar van baas
baas is offline
Cruijff terug bij Ajax had ik niet verwacht. Gaat Van Geel nu ook weg dan? Nou het zal allicht beter zijn voor het aanzien van de club, maar of het ook resultaat (kampioenschappen) gaat opleveren is nog altijd volledig afhankelijk van welke spelers ze aan weten te trekken, en van wat PSV doet eigenlijk. In Marco van Basten heb ik al helemaal geen vertrouwen.
__________________
De Honderdjarige oorlog was hét evenement van die eeuw.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2008, 18:03
PV
PV is offline
Marco van Basten nieuwe trainer Ajax

Ajax heeft overeenstemming bereikt met Marco van Basten, John van ’t Schip en Rob Witschge over hun trainerschap bij Ajax 1. Van Basten tekent een contract dat hem vanaf 1 juli 2008 in beginsel voor 4 jaar als hoofdtrainer aan Ajax verbindt.
John van ’t Schip en Rob Witschge tekenen als assistent-trainers eveneens een contract voor 4 jaar dat ingaat op 1 juli 2008. In de contracten is een wederzijds evaluatiemoment opgenomen dat plaatsvindt na twee seizoenen.
De voormalige Ajax-spelers Van Basten en Van ’t Schip waren in het seizoen 2003-2004 trainers van Jong Ajax. Vanaf het seizoen 2004-2005 hebben Van Basten (43), Van ’t Schip (44) en Witschge (41) het Nederlands elftal onder hun hoede.
De nieuwe technische staf zal op 5 maart 2008 om 11.00 uur worden gepresenteerd in de perskamer van Ajax.
Technisch directeur Martin van Geel: ,,We zijn hier erg blij mee. Het zijn drie ambitieuze trainers met een Ajax verleden, die alledrie een internationale carrière als voetballer en inmiddels de nodige ervaring als trainer met zich mee brengen. Daarnaast is het goed dat er duidelijkheid is nu we de technische staf voor de komende seizoenen rond hebben.”
Zaakwaarnemer Perry Overeem: ,,We hebben de afgelopen weken samen met de voltallige directie van Ajax hard gewerkt de aanstelling rond te krijgen. Beide partijen zijn zeer tevreden over het verloop en de resultaten daarvan. De duur die de onderhandelingen met zich meebrachten vertaalt de in acht genomen zorgvuldigheid en aandacht van het proces.”

van ajax.nl
Met citaat reageren
Oud 22-02-2008, 20:44
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Vraag me af of 't met zo'n koppige steenezel goed gaat komen met Ajax.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 23-02-2008, 03:54
Mavie©2004
Avatar van Mavie©2004
Mavie©2004 is offline
Cruyff en Van Basten naar Ajax.. benieuwd wanneer Ronaldinho de overstap maakt!
__________________
\ooo/ MetallicA \ooo/ Love Is Rockin´In The Air Tonight
Met citaat reageren
Oud 23-02-2008, 11:24
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Dat ze het toe laten dat hij zijn kaartclub als assistenten mee neemt
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 23-02-2008, 13:27
max-grunn
Avatar van max-grunn
max-grunn is offline
Niet alleen plukte Ajax in de voorbije transferperiode Bruno Silva en Rasmus Lindgren weg bij FC Groningen, ook Stefan Nijland stond op de verlanglijst van de Amsterdammers. De aanvaller gaf de hoofdstedelingen echter nul op het rekest.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2008, 20:43
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
Citaat:
Marco van Basten nieuwe trainer Ajax

Ajax heeft overeenstemming bereikt met Marco van Basten, John van ’t Schip en Rob Witschge over hun trainerschap bij Ajax 1. Van Basten tekent een contract dat hem vanaf 1 juli 2008 in beginsel voor 4 jaar als hoofdtrainer aan Ajax verbindt.
John van ’t Schip en Rob Witschge tekenen als assistent-trainers eveneens een contract voor 4 jaar dat ingaat op 1 juli 2008. In de contracten is een wederzijds evaluatiemoment opgenomen dat plaatsvindt na twee seizoenen.
De voormalige Ajax-spelers Van Basten en Van ’t Schip waren in het seizoen 2003-2004 trainers van Jong Ajax. Vanaf het seizoen 2004-2005 hebben Van Basten (43), Van ’t Schip (44) en Witschge (41) het Nederlands elftal onder hun hoede.
De nieuwe technische staf zal op 5 maart 2008 om 11.00 uur worden gepresenteerd in de perskamer van Ajax.
Technisch directeur Martin van Geel: ,,We zijn hier erg blij mee. Het zijn drie ambitieuze trainers met een Ajax verleden, die alledrie een internationale carrière als voetballer en inmiddels de nodige ervaring als trainer met zich mee brengen. Daarnaast is het goed dat er duidelijkheid is nu we de technische staf voor de komende seizoenen rond hebben.”
Zaakwaarnemer Perry Overeem: ,,We hebben de afgelopen weken samen met de voltallige directie van Ajax hard gewerkt de aanstelling rond te krijgen. Beide partijen zijn zeer tevreden over het verloop en de resultaten daarvan. De duur die de onderhandelingen met zich meebrachten vertaalt de in acht genomen zorgvuldigheid en aandacht van het proces.”

van ajax.nl
Mooi.

Het zorgt sowieso voor een betere uitstraling. 2 clublegendes in de vereniging. Vereniging inderdaad, met deze 2 namen kan het allemaal weer wat des-ajax-er worden en wordt het - hopelijk - weer meer een vereniging waar je naar toe gaat ipv een bedrijf.
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Met citaat reageren
Oud 10-03-2008, 22:15
Thaksie
Avatar van Thaksie
Thaksie is offline
ben wel benieuwd wat van Basten gaat doen met de miljoenen die ajax beschikbaar heeft gesteld. Buitenlandse talenten die nog niet rijp zijn voor het 1ste? Is dat niet hetzelfde als uitgerangeerde "fedettes" die door de trainer aan de kant zijn gezet?
__________________
..uw advertentie had hier kunnen staan..
Met citaat reageren
Oud 15-04-2008, 13:51
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Pfrt, Suarez, de Argentijnse aanvaller is nog altijd niet zeker van RSCA.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 15-04-2008, 18:23
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
for the record, Matias en niet Luis Suarez
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 15-04-2008, 18:30
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Febo Janssen voor 1,5 miljoen naar Twente. Zal dan wel samenvallen met een transfer van El Ahmadi, beetje jammer maar die heeft zich niet echt populair gemaakt de laatste weken. Maar toch nooit leuk als een Enschedeer uit eigen jeugd met zoveel talent naar een ploeg vertrekt die gewoon een maat minder is op dit moment. Maargoed, moet nog maar zien of Feyenoord zoveel geld bij elkaar krijgt. Krijgen we vast nog veel over te horen, eerst nog een slotweekend en de playoffs en dan zal alles wel weer losbarsten.

Geen flauw idee wat ik van Janssen mag verwachten, heeft talent genoeg, een goede trap en scoort meer dan voorgenoemde maar het houdt toch allemaal niet echt over.
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 15-04-2008, 21:54
Verwijderd
Citaat:
Febo Janssen voor 1,5 miljoen naar Twente. Zal dan wel samenvallen met een transfer van El Ahmadi, beetje jammer maar die heeft zich niet echt populair gemaakt de laatste weken. Maar toch nooit leuk als een Enschedeer uit eigen jeugd met zoveel talent naar een ploeg vertrekt die gewoon een maat minder is op dit moment. Maargoed, moet nog maar zien of Feyenoord zoveel geld bij elkaar krijgt. Krijgen we vast nog veel over te horen, eerst nog een slotweekend en de playoffs en dan zal alles wel weer losbarsten.
Tja, Feyenoord heeft nou eenmaal een grotere reputatie dan Twente en blijft een grotere club. Logisch dus dat spelers de provincie blijven verlaten naar de grote stad waar meer potentie ligt.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2008, 00:42
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
for the record, Matias en niet Luis Suarez
Inderdaad.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 16-04-2008, 13:17
baas
Avatar van baas
baas is offline
Citaat:
Febo Janssen voor 1,5 miljoen naar Twente. Zal dan wel samenvallen met een transfer van El Ahmadi, beetje jammer maar die heeft zich niet echt populair gemaakt de laatste weken. Maar toch nooit leuk als een Enschedeer uit eigen jeugd met zoveel talent naar een ploeg vertrekt die gewoon een maat minder is op dit moment. Maargoed, moet nog maar zien of Feyenoord zoveel geld bij elkaar krijgt. Krijgen we vast nog veel over te horen, eerst nog een slotweekend en de playoffs en dan zal alles wel weer losbarsten.

Geen flauw idee wat ik van Janssen mag verwachten, heeft talent genoeg, een goede trap en scoort meer dan voorgenoemde maar het houdt toch allemaal niet echt over.
Ik snap niet wat ze met El Ahmadi moeten bij Feyenoord. Goede middenvelders zat. Beter kopen ze daar een fatsoenlijke spits want als Makaay er niet is is het echt drama. Een verdediger die een beetje kan voetballen en niet alleen kan tegenhouden zou ook niet misstaan.

Janssen lijkt me totaal geen versterking voor Twente. Die gast zit nu al weet ik niet hoe lang bij Vitesse en heeft ondanks zijn talent nooit echt een stap vooruit kunnen maken. Waarom bij Twente opeens wel?
__________________
De Honderdjarige oorlog was hét evenement van die eeuw.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2008, 18:00
Verwijderd
Citaat:
Ik snap niet wat ze met El Ahmadi moeten bij Feyenoord. Goede middenvelders zat. Beter kopen ze daar een fatsoenlijke spits want als Makaay er niet is is het echt drama. Een verdediger die een beetje kan voetballen en niet alleen kan tegenhouden zou ook niet misstaan.
Ik snap de aankoop van El Ahmadi wel omdat Sahin en waarschijnlijk ook de Guzman zullen vertrekken. Nu nog een goede verdediger en spits erbij en Feyenoord is een grote kandidaat voor de titel van volgend jaar.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2008, 18:30
Verwijderd
Citaat:
Ik snap de aankoop van El Ahmadi wel omdat Sahin en waarschijnlijk ook de Guzman zullen vertrekken. Nu nog een goede verdediger en spits erbij en Feyenoord is een grote kandidaat voor de titel van volgend jaar.
Dat dachten ze dit seizoen in zuid ook ...
Met citaat reageren
Oud 18-04-2008, 21:50
Verwijderd
Citaat:
Dat dachten ze dit seizoen in zuid ook ...
Ja ok, maar als je een heel team bij elkaar koopt dan is het logisch dat het niet meteen perfect loopt. Het grote voordeel van Feyenoord t.o.v. teams als PSV en Ajax is dat ze zeker weten dat spelers als Timmer, de Cler, Vlaar, Hofland, van Bronckhorst, Landzaat, Bruins, Slory, Makaay en nu dus el Ahmadi er volgend seizoen bij zullen zijn. Ik verwacht dat alleen de Guzman voor rond de 10 miljoen zal vertrekken.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2008, 22:10
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Ik snap niet wat ze allemaal in de Guzman zien. Ik vind dat zo'n slappe zak. Ok, hij kan goed voetballen maar ik vind hem wel overschat.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2008, 12:19
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Rutten naar Schalke

Was te verwachten, toch erg jammer. Ik ben heel erg benieuwd wie er nu komen, weet zo eigenlijk ook geen enkele goede opvolger die vrij is. Brandts en Koeman zijn vrij, Lok kan worden doorgeschoven. Of er komt een totale verrassing uit de hoed van Munsterman, die ik daar wel voor aan zie. Jol kunnen ze waarschijnlijk niet betalen, maar is de enige vrije trainer met Europese ervaring, die ze nu eigenlijk wel een keer nodig hebben. Of misschien komt er nog eentje vrij na het EK..
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 23-04-2008, 14:16
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Ik denk dat Brandts wel één van de hoogstgeplaatste kandidaten is voor Twente. Koeman en Jol zie ik niet komen, de Mos hoeft van mij niet hier aan te komen als hij bij Vitesse weggaat en verder is er niet iemand die ik zo kan indenken.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2008, 13:12
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Ik heb een naam gehoord bij Twente die heel Nederland zal verrassen.

Een coach die al een CL-finale op zijn naam heeft staan, jullie mogen raden
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 29-04-2008, 15:36
Verwijderd
Citaat:
Ik heb een naam gehoord bij Twente die heel Nederland zal verrassen.

Een coach die al een CL-finale op zijn naam heeft staan, jullie mogen raden

wenger? of van Gaal?
Met citaat reageren
Oud 29-04-2008, 17:46
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 29-04-2008, 18:44
Verwijderd
Töppmoller, dat was toch die gast die met Bayer Leverkusen op drie fronten streed en ze alle drie verloor?
Met citaat reageren
Oud 29-04-2008, 20:28
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Hij past wel bij Twente denk ik. Ik heb dat seizoen echt van Bayer genoten
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 30-04-2008, 10:01
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Mooie naam, zeker voor een relatief kleine club als Twente.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 08-05-2008, 14:11
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Ajax is neemt ook vast een voorschot op de verkoop van Huntelaar? Eerst voor flink wat geld Cvitanich uit Argentinie geplukt en nu lijken ze een aardig eind te zijn met Sulejmani die toch ook geen koopje zal zijn..
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 08-05-2008, 15:54
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
Nou, wat een hoop geld zeg. 6 miljoen voor Cvitanivich
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Met citaat reageren
Oud 15-05-2008, 16:06
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Voor een club die al drie (?) jaar op rij geen CL meer speelt is 15 miljoen (ik tel Sulejmani er maar bij op) geen bedrag dat je zo uit je achterzak vist. Maar bedenk me nu dat ze natuurlijk nog een reserve van Sneijder en Babel hebben..


Bij Twente lijkt er elke dag weer een nieuwe naam te verschijnen; ik heb voor de lol even een 'klein' lijstje gemaakt, in de volgorde van kansgrootte (imo)

Klopp
Neeskens
Ten Hag
Koster
Meyer
Been
Vanenburg
--------
Gerets
Olsen
Bergkamp
Hiddink


Afvallers;
Jol
Jans

Mijn eigen black horse; Topmöller maar daar heb ik eigenlijk nog niet veel meer over gehoord..


Uiteindelijk zal hij wel niet in het rijtje staan Schijnt dat het maandag bekend wordt gemaakt.


Overigens wordt zondag na de Playoff finale Twente gehuldigt in Enschede (ongeacht de uitslag) en dat is tevens het afscheid van Rutten (en El Ahmadi).
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 15-05-2008, 18:23
tonio
tonio is offline
Barcelona heeft Deco niet nodig

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=60016

Was te verwachten.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2008, 19:18
baas
Avatar van baas
baas is offline
Klopp - ken ik niet, heb de geruchten wel gelezen
Neeskens - lijkt me de ideale kandidaat!
Ten Hag - ook prima
Koster - blijft bij ajax toch?
Meyer - toffe peer, beetje oud
Been - volkomen overschatte prutser
Vanenburg - heeft het ook nog nergens laten zien
--------
Gerets
Olsen
Bergkamp
Hiddink

Gerets, Olsen, Hiddink... dream on!
__________________
De Honderdjarige oorlog was hét evenement van die eeuw.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2008, 21:45
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Gerets zou ik nog niet zo heel snel opgeven. Maargoed het stippellijntje stond er niet voor niks
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 16-05-2008, 17:18
Verwijderd
Koster gaat naar PSV
Met citaat reageren
Oud 16-05-2008, 23:10
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
Et is wel op zn minst raar te noemen dat de dagen voor PSV-Ajax Koster wordt genoemd als mogelijke assistent bij PSV volgend seizoen, en nu aan de vooravond van dé beslissingswesdtrijd Ajax- Fc Twente wordt Koster opeens aan Twente gelinkt
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Met citaat reageren
Oud 19-05-2008, 16:20
max-grunn
Avatar van max-grunn
max-grunn is offline
Femi naar Groningen!!!!!!!!!!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 19-05-2008, 16:51
baas
Avatar van baas
baas is offline
Citaat:
Femi naar Groningen!!!!!!!!!!!!!!!
Heb je hem ooit zien spelen dan?
__________________
De Honderdjarige oorlog was hét evenement van die eeuw.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2008, 18:13
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
lol

Feestje voorbij, lekker verder met speculeren;

Bron; The Times (toch geen pulpkrant)

Citaat:
McClaren to go Dutch in surprise return
Steve McClaren is on the brink of a surprise return to football in the Netherlands with FC Twente. The former England head coach was in Amsterdam yesterday to see Twente qualify for the Champions League at the expense of Ajax.

McClaren will decide this week whether to rebuild his career overseas and is giving serious consideration to the offer from Twente. He has been out of work since he was dismissed by the Football Association in November after England’s failure to qualify for Euro 2008 and is keen to return this summer. The usual post-season cull of managers is likely to provide openings in the Coca-Cola Championship, but McClaren has often expressed a desire to work abroad.

Twente finished fourth in the Dutch league, ten points behind PSV Eindhoven, the champions, but secured the second Champions League place through the play-offs with a 0-0 draw in the Amsterdam ArenA yesterday. They will join in the third qualifying round and the promise of European football is one of the lures for the Yorkshireman.

There is also the chance to rebuild his reputation without some of the baggage that would inevitably follow him around England because of his failure with the national side. Sir Bobby Robson also left the FA to work in the Netherlands, with PSV, and he is known to have encouraged McClaren to consider working there. The language would be far less of a problem than in other European countries.

Twente want McClaren to decide in the next few days whether he will succeed Fred Rutten, who has agreed to join Schalke 04 in Germany. One report yesterday linked McClaren with a return to Derby County, but there has been no approach. While it would be a gamble to move abroad, success would also mark him out. The number of English coaches who have worked overseas has been pitifully few in recent years.

Twente will regard it as a coup if they can attract the man who was once Sir Alex Ferguson’s assistant at Manchester United and who, while at Middlesbrough, won the League Cup in 2004, came runner-up in the Uefa Cup in 2006 and finished seventh in the Premiership, the club’s highest finish.

Since losing the England job, McClaren, 47, has been travelling around Europe, seeking to build up his contacts and knowledge of players. That experience could prove useful given that he would need to trade within a limited budget at Twente, based in Enschede, a city of around 150,000 people near the eastern border with Germany. Bankrupt five years ago, the club have since been taken over by ambitious new owners. Managerial rivals would include Marco van Basten, who will take charge at Ajax this summer.

If McClaren does decide to move abroad — and his family is bound to be another consideration — Twente’s custom of playing You’ll Never Walk Alone before kick-off should at least help him to feel more at home after his years in England.
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 19-05-2008, 19:57
tonio
tonio is offline
Dat zou best tof zijn.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2008, 17:42
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Volgens De Telegraaf gaat Ajax Sulejmani voor 18 miljoen euro van H'veen overnemen.

€ 18.000.000,-!!


..
niet wijs
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 03-06-2008, 19:34
Verwijderd
MAZA MAZA MAZA TUDUudUDud
Met citaat reageren
Oud 03-06-2008, 19:55
baas
Avatar van baas
baas is offline
Haha 18 miljoen, ronduit belachelijk.

Een jaartje lekker ballen bij Heerenveen en dan 18 miljoen opleveren. Ehh.. Heitinga heeft 10 mln. opgeleverd. Heerenveen mag echt blij zijn met zo'n stupide klant om je spelers aan te verkopen.
__________________
De Honderdjarige oorlog was hét evenement van die eeuw.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2008, 20:22
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Cheik Tioté van Anderlecht (/Roda) naar Twente. Dikke prima, een (s)loper op het middenveld erbij, misten we eigenijk sinds het vertrek van Sibum. Nu alleen nog een échte spelmaker erbij want Engelaar is niet meer te houden.
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 11-06-2008, 07:17
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
De Zeeuw in de interesse van Ajax. Hij heeft zelf wel interesse in een transfer.
Lijkt me een uitstekende zet van Ajax.
Bron: voetbalprimeur.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2008, 08:01
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Cheik Tioté van Anderlecht (/Roda) naar Twente. Dikke prima, een (s)loper op het middenveld erbij, misten we eigenijk sinds het vertrek van Sibum. Nu alleen nog een échte spelmaker erbij want Engelaar is niet meer te houden.
Hij is meer dan 'n (s)loper hoor, heeft 'n heel goeie techniek voor 'n verdedigende middenvelder, echt klote dat hij bij RSCA vertrekt.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:59.