Oud 02-04-2008, 21:38
Verwijderd
We gaan hier maar verder!

Vandaag wakker geworden naast mijn adonis en ben nog steeds ziek, verder niet echt veel gedaan vandaag! Morgen is mijn mutti jarig, eerst maar eens de stad in om een geschikt cadeau te scoren
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-04-2008, 23:32
Verwijderd
Ik heb de hele dag op school gezeten voor een tijdschrift, daarna een salade gemaakt en nu hoor ik net dat iemand die ik ken FC Utrecht heeft gekocht, ik vind het maar gek!
Met citaat reageren
Oud 03-04-2008, 00:52
EvilConduct
EvilConduct is offline
Net Ex-Drummer en Taxidermia gekeken. De ophef om de tweede snap ik niet helemaal. Toegegeven: het einde is niet bepaald fris, maar ik heb ergere shit gezien.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2008, 02:59
Verwijderd
Heel de dag gewerkt, daarna met een vriendinnetje afgesproken, op Neude blijven hangen bij Tweetakt, lover tegengekomen, met hem nog een biertje gedaan in kroeg en daar ontstond echt gigantische chaos: twee gasten kregen ruzie met barpersoneel, een jongen bemoeide zich ermee en die gasten begonnen met glazen te gooien. Twee tegen die jongens die zich ermee bemoeiden, dus allebei gat in hun hoofd, 1 tegen het aquarium achter de bar (was dus stuk) en twee verderop de kroeg in. Ik dook weg de wc in, maar 1 glas raakte een meisje dat ik ken en die heeft nu dus vier hechtingen in haar gezicht. Superkut! Toen nog wat gedronken in andere kroeg, maar ik was het zat en realiseerde me dat ik niet gegeten had vandaag dus nu maar thuis. Brr.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2008, 04:56
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
pff. aardig kut voor dat meisje (ook voor die gasten btw)
__________________
i create glitches with my voice
Met citaat reageren
Oud 03-04-2008, 11:38
Verwijderd
en voor de vissen

OT: ik heb net een proefexamen filosofie 'gemaakt', het zijn weer eens vijf kantjes onzin, maar lekker boeiend. Nog maar zeven weken les, chilll!
Verder ga ik straks eerst teamsporten en daarna nog naar de fitness, men wat ben ik goed bezig. En dit weekend naar Aix en Provence, fucking mooi daar enn er is een feestje dus bier en wiet, daar heb ik wel weer eens zin in

Laatst gewijzigd op 03-04-2008 om 11:43.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2008, 12:12
idontcare
Avatar van idontcare
idontcare is offline
ik ging vnamorgen naar de bieb van school om boeken te halen voor mn scriptie. heb het gevoel dat ik eindelijk kan beginnen nu ik er een beetje uit ben met mn onderwerp. vanavond werkoverleg en als dat een beetje op tijd is afgelopen erna nog steps in de sportschool. en dan is het morgen alweer vrijdagggg
__________________
hoii
Met citaat reageren
Oud 03-04-2008, 12:29
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
ik versliep me voor college. stiekem vind ik het niet erg want het werd een saai college. maar wél het laatste voor het tentamen dus belangrijk. anyway, straks maar eens terug naar utrecht
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2008, 12:39
vilein
Avatar van vilein
vilein is offline
We hebben nieuwe contracten gekregen van de huisbaas, maar er klopt geen reet van dus tekenen we niet. Nu gaat ie vast weer dreigen met dingen. Heel gezellig.
En er liep net een muis door mijn kamer, dus nu heb ik 1 van de katten op de bank neergezet, maar die is in slaap gevallen.
Straks weg uit deze misere en naar de stad.
__________________
Most of the time I don't have much fun. The rest of the time I don't have any fun at all.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2008, 12:42
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
gisteren naar Death Angel geweest, was zeer krek strak en ferm. Nu licht bekaterd aan het werk.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 03-04-2008, 13:11
Verwijderd
Citaat:
en voor de vissen

OT: ik heb net een proefexamen filosofie 'gemaakt', het zijn weer eens vijf kantjes onzin, maar lekker boeiend. Nog maar zeven weken les, chilll!
Verder ga ik straks eerst teamsporten en daarna nog naar de fitness, men wat ben ik goed bezig. En dit weekend naar Aix en Provence, fucking mooi daar enn er is een feestje dus bier en wiet, daar heb ik wel weer eens zin in
Ja, we waren nog druk bezig met de vissen, bakken onder het aquarium zetten enz, maar blijkbaar werd dat ding telkens weer bijgevuld dus ze waren nog wel even veilig. Ben benieuwd hoe het afgelopen is though, en of die gasten gepakt zijn.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2008, 14:51
Broeder
Avatar van Broeder
Broeder is offline
Vanavond moet ik met iemand ergens heen, maar ik weet nog niet wat en waar. Ik heb het niet zo op verrassingen.
__________________
ENIGSINDS WANNEER?
Met citaat reageren
Oud 03-04-2008, 15:25
ZerO
Avatar van ZerO
ZerO is offline
Ik was net in de Xenos en het personeel daar wordt met de dag dommer. Ik had eigenlijk te mild gereageerd terwijl die muts mijn opmerking, over iets dat wel was afgeprijsd maar waarvoor ik alsnog de oorspronkelijke prijs moest betalen, zowat heeft genegeerd.
Ben ik een softi geworden ?????
__________________
Pardon my French
Met citaat reageren
Oud 03-04-2008, 15:51
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Citaat:
En er liep net een muis door mijn kamer, dus nu heb ik 1 van de katten op de bank neergezet, maar die is in slaap gevallen.
hahaha aawwww

ik ben vandaag bijzonder productief geweest, ga nu opruimen en dan naar een debat in Amsterdam.
__________________
look back and laugh
Met citaat reageren
Oud 03-04-2008, 16:49
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Ik ben 3x gebeld door een anoniem nummer terwijl ik aan het werk was dus ik kon niet opnemen. Nu wil ik weten wie het was.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2008, 17:49
Larry Flint
Larry Flint is offline
Ik maakte vanochtend mot met mn vriendje, daarna ging ik naar huis om vervolgens met zijn moeder voor een cadeautje voor mn verjaardag te gaan kijken maar dat lukte niet echt dus gingen we koffie met taart nemen. Daarna nog een tijdje rondgeslenterd en wat dingen gekocht, en daarna ruzie weer bijgelegd en door mn viendje thuis gebracht. Daarna mn kast overhoop gehaald en alles wat ik niet meer draag in een tas voor de leuke tweedehands winkel gedaan. Net gekookt en al absurd vroeg gegeten dus nu heb ik nog een tering lange vrije avond en dat bevalt me goed .
__________________
All I'm guilty of is bad taste.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2008, 19:43
Verwijderd
Ahhhh sporten en daarna douchen is fijnnnn.
Nu eten, iets met courgettes uit de ovenn
Met citaat reageren
Oud 03-04-2008, 22:03
Verwijderd
ik ging naar school voor een bijles van motiverende gespreksvoering, maar halverwege ging ik weg omdat ik het saai vond en ik de leraar een klootzak vind. gelukkig heb ik alleen mezelf ermee, maar ik haat dat vak gewoon intens daarna kwam een vriendinnetje eten, en nu heb ik heel veel zin om de stad in te gaan, maar eigenlijk heb ik morgen ook weer om 9 uur les/presentaties/veel projectgedoe... ik zit een beetje in dubio, maar ik weet eigenlijk wel dat ik niet moet gaan, dus ik ga zometeen heel demonstratief m'n slaapoutfit aantrekken en in bed liggen lezen (denk ik) .
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 03-04-2008, 23:08
Verwijderd
Vanmiddag de stad in geweest met charlotte, op zoek naar een cadeau voor mijn moeder, wat uiteindelijk een heel geslaagd cadeau was! Mezelf verwend op wat kledij en daarna hebben we samen genoten van de zon een een heerlijk patatje mayo! Daarna richting mijn oude hometown gegaan, aangezien mijn moeder vandaag jarig is. Kwam ik op het station iemand tegen die ik niet tegen wou komen grrrrrr ik haat dat zo en dan blijven ze ook nog zo aan je kleven en willen ze per se een gesprek met je hebben enzo, echt hatelijk Anywayz, thuis aangekomen was allemaal heel leuk enzo, weer na lange tijd een degelijke lekkere maaltijd van mijn mutti op, om te smullen! Na het eten thee en taart en dat ook ook heel nice. Geld van mijn ouders gekregen omdat ze denken dat ik het niet red ofzo zonder die kleine bijdrage lolz, wel lief natuurlijk Nu ben ik weer thuis en geniet ik van een sigaretje en ben ik aan het roddelen op msn met mn homie.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2008, 23:26
Broeder
Avatar van Broeder
Broeder is offline
Mijn etentje van vanavond bleek een DATE. Hoe moest ik dat nou weten : (
__________________
ENIGSINDS WANNEER?
Met citaat reageren
Oud 03-04-2008, 23:31
Verwijderd
Citaat:
Mijn etentje van vanavond bleek een DATE. Hoe moest ik dat nou weten : (
Maar jij bent toch veel te nuchter voor dates?
Met citaat reageren
Oud 04-04-2008, 00:02
Broeder
Avatar van Broeder
Broeder is offline
Wat kan ik eraan doen als me van tevoren niets verteld wordt. Daar reken je toch niet op.
__________________
ENIGSINDS WANNEER?
Met citaat reageren
Oud 04-04-2008, 01:05
vilein
Avatar van vilein
vilein is offline
Nou, die muis is dus dood. Ik wil wel een foto neerzetten, maar dat is misschien nogal schokkend. Dus dat doe ik niet. Maar ik heb wel nieuwe kleren gekocht en allemaal toffe nutteloze shit en ik heb een hele geslaagde dag gehad dus eigenlijk!
__________________
Most of the time I don't have much fun. The rest of the time I don't have any fun at all.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2008, 01:07
EvilConduct
EvilConduct is offline
Haha, plaats dan een link met waarschuwing!
Met citaat reageren
Oud 04-04-2008, 11:39
P.:NTIL
Avatar van P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Gisteravond ging ik uit eten met familie. Vanmorgen kreeg ik een breakfast surprise (L) en vanmiddag ga ik mijn gerepareerde fiets ophalen. Ik kijk er serieus heel erg naar uit. Daarna hopelijk naar openingsfeest van het GEM met werk van Michael Najjar maar ik denk dat het niet doorgaat. .
__________________
tirade
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-04-2008, 12:53
Craig Rogen
Avatar van Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Gisteravond ben ik gewoon naar mudderfucking STEPHEN LYNCH geweest en dat was echt het aller vetste ooit! Wat een genie is dat echt! dvd gekocht die daarna door hem gesigneerd is met dank aan Molistation Man, cuz I'm a superhero now!
__________________
http://www.myspace.com/aanslag
Met citaat reageren
Oud 04-04-2008, 13:18
Craig Rogen
Avatar van Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Ik ben ruim een week gebanned geweest voor het toewensen van super aids. in die week heb ik maar besloten mijn leven over een totaal andere boeg te gooien. oh nee, ik ben gewoon naar de hardheid geweest, heb zoals altijd hard gepartied en heb dus zoals bovenstaand bericht al stelde de heer Lynch live gezien. tot nu toe was dat wel het toppunt van dit nog verse jaar. damn wat een show.
__________________
http://www.myspace.com/aanslag
Met citaat reageren
Oud 04-04-2008, 13:36
Verwijderd
Gisteravond in de kroeg gezeten met vriendinnetjes, en vandaag ga ik leren, naar de bibliotheek voor een boek waar ik maandag tentamen over heb, straks werken en daarna een acidfeestje, altijd leuk.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2008, 13:37
Verwijderd
Nog twee uur les en dan weekend yeshhhh want ik ga leuke dingen doen met een leuke vriendin die ik al drie maanden niet gezien heb
Met citaat reageren
Oud 04-04-2008, 14:51
vilein
Avatar van vilein
vilein is offline
Citaat:
Gisteravond in de kroeg gezeten met vriendinnetjes, en vandaag ga ik leren, naar de bibliotheek voor een boek waar ik maandag tentamen over heb, straks werken en daarna een acidfeestje, altijd leuk.
Ohjoh, ga jij ook naar 030303

Ik ben gisteren uit eten geweest met mn chicks en toen thuis nog wijn gedronken en ijs gegeten met mn huisgenoten. Net naar Amersfoort geweest en straks een boek terugbrengen en half beginnen aan een essay. Vanavond cocktails drinken en dan ook naar een acidfeestje. Het zal me benieuwen.
__________________
Most of the time I don't have much fun. The rest of the time I don't have any fun at all.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2008, 14:55
Verwijderd
Ik wil ook mofo's maar kan niet vanwege dingen en zo. Morgen ook toelating journalistiek als backup*gaap*. Wel je housebroek aan btw.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2008, 15:29
malle pietje
Avatar van malle pietje
malle pietje is offline
Vanochtend college gehad en daarna vrij . Daarna zijn we nog even naar kroeg gegaan en nu ben ik thuis even wat rotzooi op aan het ruimen. Zometeen ff eten met een homie.
__________________
sukkelaar.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2008, 15:39
EvilConduct
EvilConduct is offline
Citaat:
Ik ben ruim een week gebanned geweest voor het toewensen van super aids.
Haha, van hier? And are you sure?

Met citaat reageren
Oud 04-04-2008, 16:11
Craig Rogen
Avatar van Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Yeah, and I'm HIV positive.
__________________
http://www.myspace.com/aanslag
Met citaat reageren
Oud 04-04-2008, 16:12
kuik
Avatar van kuik
kuik is offline
woensdag uitgeweest met vriendinnetjes van vroegerrr en het was echt heel leuk, wel iets teveel gedronken, maar dat geeft niet. de volgende dag superlang uitgeslapen en uit eten geweest in delft met the family, niet bijster boeiend. nu regel ik wat dingen voor mn commissie en voor de rest verveel ik me als een malle.
__________________
hangin' out after a rad day on the hill.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2008, 16:40
Verwijderd
Gisterennacht ging ik wijn drinken met mijn huisgenoot, dat was echt heel gezellig! Die kerel is gay en hij heeft echt een hekel aan van die stereotype homo's, dus gingen we naar zo een gay dating site en hebben we echt fucking erge dingen gezien. Nu ben ik ook weer een stukje verhelderd in die grote nog zo onbekende homo wereld . Uiteindelijk was ik heel lam want ook nog wat joints gerookt en toen ik naar bed ging draaide alles, fijn! Uiteindelijk toch in een coma geraakt, vandaag echt dik uitgeslapen. Net was mn lover even langs geweest en nu ben ik me weer aan t vervelen. Zometeen even wat afwas doen, vanavond als het goed is uit, dubstep in waterfront, word wel hard denk ik
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 04-04-2008, 16:45
Verwijderd
ik had gisteren met een vriendinnetje bier gedronken, maar toen ineens was ze moe en ging ze naar huis, maar ik moest en zou de stad in gaan, dus toen ging ik met iemand de stad in en dat was nogal leuk het was de bedoeling om 2 biertjes te drinken, maar dat werden er uiteindelijk iets van 5, dus ik was eigenlijk veeeeel te laat thuis (maar dat wist ik van tevoren) toen leuke msngesprekken gehad, en toen heb ik 4,5 uur slaap gehad, en om 9 uur een presentatie gegeven waar ik een 7 voor had, maar ik wist niet eens dat het voor een cijfer was. nu ga ik douchen, daarna eten met een vriend + vriend van hem en daarna misschien wel hiphoppen in vera op extince
Met citaat reageren
Oud 05-04-2008, 11:37
Verwijderd
Gister met mijn papa en mijn zussen uiteten, toen naar Micha Wertheim, toen naar de Kneijp, toen naar de Pavlov en toen naar Old Dutch (omg), oftewel, een mini kroegentocht en het was gezellig en nu ga ik douchen want straks komt mijn vriendje en gaan we winkelen in Rotterdam en uit eten en naar een feestje en dan weer naar mijn huis, want morgen heb ik een trainingsdag in de pavlov (waar ik werk) en dan moeten we er om FUCKING tien (!) uur al zijn, OP ZONDAG!
Met citaat reageren
Oud 05-04-2008, 11:39
Verwijderd
Citaat:
Net was mn lover even langs geweest en nu ben ik me weer aan t vervelen. Zometeen even wat afwas doen, vanavond als het goed is uit, dubstep in waterfront, word wel hard denk ik
Ik las: nu ben ik me weer aan het vervellen, .
Met citaat reageren
Oud 05-04-2008, 13:09
vilein
Avatar van vilein
vilein is offline
Gisteren een tof feestje incl minieme forumparty en miljarden (goede!) roddels en ik was te dronken en heb per ongeluk mijn date laten zitten. Nu werd ik net wakker gebeld terwijl ik aan het dromen was dat ik aan het snorkelen was en dat was zo tof! Straks koffie drinken en aan mn essay werken en s'avonds met een vriendinnetje wijn drinken.
__________________
Most of the time I don't have much fun. The rest of the time I don't have any fun at all.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2008, 13:09
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
@ Mijns.: Ben je nog beledigd door Mr. Wertheim?
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2008, 15:18
Verwijderd
Citaat:
Gisteren een tof feestje incl minieme forumparty en miljarden (goede!) roddels en ik was te dronken en heb per ongeluk mijn date laten zitten. Nu werd ik net wakker gebeld terwijl ik aan het dromen was dat ik aan het snorkelen was en dat was zo tof! Straks koffie drinken en aan mn essay werken en s'avonds met een vriendinnetje wijn drinken.
Haha, had net D. aan de bar en hij was inderdaad al helemaal verbaasd omdat je opeens weg was! Supergrappig.
Ik ging ook uit, roddelde me stuk, rookte me stuk (en heb nu een keelontsteking), dronk me stuk (en heb geen kater, wat ik verontrustend vind) en om half 7 werd ik gebeld door mijn lover die vroeg wat ik zou doen als hij hypothetisch gezien nu voor mijn deur zou staan. Ik zei dat ik niet open zou doen, waarop hij zei dat dat heel jammer was, want hij stond voor mijn deur en stond op het punt om bij al mijn huisgenoten aan te bellen. Dus toch maar opengedaan en toen kon ik niet meer slapen. Net voor mijn werk gedag gezegd en nu zitten er nog steeds vaste klanten die het over mijn liefdesleven hebben, leuk joh! Zometeen krijg ik een VRIJGEZELLENFEESTJE binnen en daar is mijn jurkje te kort voor.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2008, 15:33
Verwijderd
ik ging eten + hangen met m'n mannelijke harem, en daarna de stad in. daar was het eerst saai, tot iemand anders ook kwam. toen de rest van de nacht staan swingen met een meisje uit m'n klas. net vet chill ontbeten en op de bank gehangen met de tuindeuren open, en nu heb ik om 5 uur een deadline, maar ik heb geen zin meer. en misschien ga ik nog even wat drinken in de stad met vrienden. vanavond vast een eetdate, en daarna ergens indrinken en de stad in
Met citaat reageren
Oud 05-04-2008, 15:56
EvilConduct
EvilConduct is offline
Gister biertje gedronken en weer eens met poker verloren bij een vriend van me thuis.
Vanavond waarschijnlijk even een biertje drinken in Ernem.
Morgen de Ronde van Vlaanderen of zo bewonderen. Niet dat ik wielrennen leuk vind, maar je moet toch wat, op de zondag.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2008, 16:33
Verwijderd
Gisteravond gegeten met vriendinnetjes en we kregen alle drank gratis dus het kostte bijna niets, fuckin relaxt. Daarna naar dat acidfeestje en dat was tof. Veel te dronken lag ik om zes uur in bed en nu ben ik brak omdat het vriendinnetje waar ik sliep al om tien uur wakker werd. Nu moet ik eigenlijk leren voor tentamens maar ik heb echt geen zin.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2008, 17:32
vilein
Avatar van vilein
vilein is offline
Citaat:
*roddel roddel*
Hij belde nog . Ik moet je dingen vertellen, dus ik sms je straks over afspreken!
__________________
Most of the time I don't have much fun. The rest of the time I don't have any fun at all.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2008, 17:45
Craig Rogen
Avatar van Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Ik had gehoopt nu al in de Baarmoeder te zitten maar de bastard die mee zou gaan is opeens onbereikbaar. Nu zit ik maar wat suffe tv shit te kijken en te wachten tot die lamzak wat van zich laat horen. Ik heb nu toch al de band gemist waarvoor ik zo vroeg wou gaan. In ieder geval zorg ik dat ik daar sowieso ben om 8 uur want dan speelt de volgende band die ik wil zien.
__________________
http://www.myspace.com/aanslag
Met citaat reageren
Oud 05-04-2008, 18:34
Broeder
Avatar van Broeder
Broeder is offline
Hmz, ik heb het net pas voor elkaar gekregen op te staan na een partijtje waarvan ik om negen uur thuis was. Ik heb in tijden niet zo'n kater gehad : (
Zometeen moet ik eigenlijk naar Rotterdam om daar wat spastische manoeuvres te maken, maar ik betwijfel of mijn oude lijf dat trekt. Ik voel me echt een lifestyler nu.
__________________
ENIGSINDS WANNEER?
Met citaat reageren
Oud 05-04-2008, 19:00
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Citaat:
Ik voel me echt een lifestyler nu.
Haha. (L)
__________________
i create glitches with my voice
Met citaat reageren
Oud 05-04-2008, 22:51
Verwijderd
ik heb m'n kamer opgeruimd, de afwas gedaan én het afval weggebracht. daarna samen met iemand gegeten en nu wacht ik op een vriendinnetje die zich druk maakt over wat voor kleren ze aan moet doen, en daarna gaan we de stad in.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle Hoe heeft dit forum je in je lifestyle beinvloed
Verwijderd
71 20-05-2008 02:22
Lifestyle Dagelijkse belevenissen
Verwijderd
500 02-04-2008 21:28
Lifestyle Je dagelijkse belevenissen
Verwijderd
500 20-02-2008 11:02
Lifestyle je dagelijkse belevenissen
Verwijderd
500 25-07-2007 17:50
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap op straat nederlands spreken
MightyMarcel
500 22-01-2006 21:33
Films, TV & Radio Anime Topic #4
Oni Shikio
500 30-01-2005 22:54


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:30.