Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-07-2003, 19:56
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Citaat:
houn schreef op 06-07-2003 @ 20:38:
iedereen zegt hier dat het op belgie veel beter is maar daar ben ik het voor een groot gedeelte niet mee eens, de NOS zend het journaal uit op een tijd dat er toch niet zo veel gebeurd, dat zal in de bergetappes wel anders zijn denk ik, maar als je gisteren op belgie hebt gekeken kon je ook zien dat het journaal van 7 uur er ineens doorheen kwam, aan het het einde van het journaal lieten ze het nog wel zien, maar dan heb je toch een groot aantal goeie renners gemist. maar dat zal vanaf nu niet meer gebeuren denk ik omdat de etappes wel voor 7 uur eindigen
Dat is alleen bij de proloog.. Zoals je zelf al aanhaalde. En yup, dat was zeker niet ideaal, maar die ene keer

Citaat:
houn schreef op 06-07-2003 @ 20:38:
verder vind ik het erg jammer voor iedereen die uit de tour moet, als je ziet wat ze er voor doen, vooral voor leipheimer, die had alles op de tour gezet, en dit is zowat de enige wedstrijd die hij rijdt, misschien kan hij nog wat doen in de vuelta
huhu dat is zeker jammer.. Maar dat is in elke wedstrijd zo. Het is altijd jammer als je door een dom iets uit de wedstrijd moet stappen..
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Advertentie
Oud 06-07-2003, 20:10
B@RTOLI
Avatar van B@RTOLI
B@RTOLI is offline
**Voor Levi Leipheimer en Marc Lotz is
de Tour na de eerste etappe al voorbij.
Het Rabo-duo klapte in de slotfase met
een grote groep tegen de grond.Kopman
Leipheimer brak daarbij het zitbot in
zijn linkerbil en Lotz hield aan de
valpartij een gescheurde oogkas over.

Bram de Groot en Grischa Niermann,ook
van de Rabobankploeg,gingen ook tegen
de vlakte,maar hun verwondingen staan
een vertrek in de tweede rit niet in de
weg.

De Amerikaan Tyler Hamilton brak bij de
val zijn sleutelbeen.Vermoedelijk zal
ook hij moeten opgeven.
Nos TT pagina 862
__________________
http://www.cyclingfx.nl/MarcoPinotti en http://www.wop2008.nl, http://www.cyclingfx.nl check it out
Oud 06-07-2003, 20:23
De Skaaf
Avatar van De Skaaf
De Skaaf is offline
gloeiende, hamilton geeft op.
das al een uit mn pool.
__________________
haha! AZ! lachertje hoor...
Oud 07-07-2003, 09:38
Riconoscente
Avatar van Riconoscente
Riconoscente is offline
"Lance Armstrong, viervoudig winnaar, liep bij de valpartij schaafwonden op aan schouder en knie" (Volkskrant)

zie je wel, ik dacht het wel, hij was er toch enigszins bij betrokken, ik vermoedde al zoiets,
gelukkig niks ergs!

Oei, volgens de NOS:

Lance Armstrong hoopte op een rustige aanvang van de Tour de France. Zonder valpartijen, die zijn jacht op de vijfde eindzege zouden kunnen verstoren. Het ging echter niet zoals de Texaan het zich vooraf had gewenst. Ook hij raakte evenals een stuk of 35 collega's vlak voor de finish van de eerste etappe betrokken bij de massale valpartij, maar kwam in tegenstelling tot onder andere Levi Leipheimer, Marc Lotz en Tyler Hamilton met de schrik vrij. Hij hield een gekneusde rechterdij en een schaafwond op zijn linkerschouder over aan de val.

Gekneusde rechterdij, toch wel pijnlijk lijkt me
Oud 07-07-2003, 09:52
geen punt.
Avatar van geen punt.
geen punt. is offline
Heel zuur zo'n valpartij...... zeker jammer voor Hamilton.... Leipheimer zag ik toch niet als favoriet. Nu kan mijn favorite renner Carlos Sastre wel voor een prestatie gaan
__________________
Zeg vaker NEE (tegen Europa)
Oud 07-07-2003, 09:56
Riconoscente
Avatar van Riconoscente
Riconoscente is offline
Citaat:
meelman schreef op 07-07-2003 @ 10:52:
Heel zuur zo'n valpartij...... zeker jammer voor Hamilton.... Leipheimer zag ik toch niet als favoriet. Nu kan mijn favorite renner Carlos Sastre wel voor een prestatie gaan
Dat is waar, die was erg goed vorig jaar,
maar toen reed hij toch voor..ehm Jalabert?
Oud 07-07-2003, 10:24
geen punt.
Avatar van geen punt.
geen punt. is offline
Jep, maar Jalabert reed voor de bolletjestrui, niet voor het geel.
__________________
Zeg vaker NEE (tegen Europa)
Oud 07-07-2003, 10:25
Riconoscente
Avatar van Riconoscente
Riconoscente is offline
Citaat:
meelman schreef op 07-07-2003 @ 11:24:
Jep, maar Jalabert reed voor de bolletjestrui, niet voor het geel.
Ja

wie gat dit jaar de bolletjestrui pakken? Sastre zelf misschien, of Botero weer?
Oud 07-07-2003, 11:09
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Citaat:
Riconoscente schreef op 07-07-2003 @ 11:25:
Ja

wie gat dit jaar de bolletjestrui pakken? Sastre zelf misschien, of Botero weer?
Virenque?
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Oud 07-07-2003, 11:17
peaceflower
Avatar van peaceflower
peaceflower is offline
Tyler Hamilton is een taaie. Hij stapt vandaag toch weer op voor de tweede etappe.

Ik vind het nog steeds heel erg sneu voor de Rabo's...
hopen dat Freire vandaag succes heeft...
hoewel ik toch weer op McEwen gok!

De bolletjestrui gaat deze Tour naar Botero!
__________________
LANCE! | 1999-2000-2001-2002-2003-2004-2005 | 7 Tours! | Floyd Landis <3
Oud 07-07-2003, 11:18
geen punt.
Avatar van geen punt.
geen punt. is offline
Nah, daar dacht ik ook wel aan, maar die gast wordt ook een jaartje ouder. Die fransen zullen hard vechten voor die trui, aangezien ze die andere twee niet kúnnen krijgen , maar ik gok toch zo dat Sastre die trui pakt.
__________________
Zeg vaker NEE (tegen Europa)
Oud 07-07-2003, 11:19
geen punt.
Avatar van geen punt.
geen punt. is offline
Citaat:
peaceflower schreef op 07-07-2003 @ 12:17:
Tyler Hamilton is een taaie. Hij stapt vandaag toch weer op voor de tweede etappe.

Ik vind het nog steeds heel erg sneu voor de Rabo's...
hopen dat Freire vandaag succes heeft...
hoewel ik toch weer op McEwen gok!

De bolletjestrui gaat deze Tour naar Botero!
McEwen tha best!

Stapt Hamilton echt op???? Nou, ik heb 'm van de tweede plaats in de rondemaster easy gehaald hoor.... die haalt het einde niet.
__________________
Zeg vaker NEE (tegen Europa)
Oud 07-07-2003, 11:39
peaceflower
Avatar van peaceflower
peaceflower is offline
Citaat:
meelman schreef op 07-07-2003 @ 12:19:
McEwen tha best!

Stapt Hamilton echt op???? Nou, ik heb 'm van de tweede plaats in de rondemaster easy gehaald hoor.... die haalt het einde niet.
Ja, Hamilton stapt op in de zin dat ie weer op de fiets stapt en meedoet. Knap van hem! Maar ik denk ook dat ie het einde niet haalt. Het is nog heel erg lang!

Dus ik zie nog steeds niet wie er in de buurt van Armstrong en Beloki kunnen komen... misschien dan toch Ullrich, die maakt een verrassende come-back, had hem niet zo sterk verwacht.
__________________
LANCE! | 1999-2000-2001-2002-2003-2004-2005 | 7 Tours! | Floyd Landis <3
Oud 07-07-2003, 12:01
Freddy Krueger
Avatar van Freddy Krueger
Freddy Krueger is offline
Citaat:
Riconoscente schreef op 07-07-2003 @ 11:25:
Ja

wie gat dit jaar de bolletjestrui pakken? Sastre zelf misschien, of Botero weer?
Iban Mayo
__________________
Bombing for peace is like screwing for virginity !! :D
Oud 07-07-2003, 12:05
De Skaaf
Avatar van De Skaaf
De Skaaf is offline
Citaat:
Riconoscente schreef op 07-07-2003 @ 11:25:
Ja

wie gat dit jaar de bolletjestrui pakken? Sastre zelf misschien, of Botero weer?

sastre sowieso niet, evenmin als botero. de bolletjestrui wordt gepakt door iemand die veelvuldig vroeg in een etappe op pad gaat, of door een echte goede klimmer. sastre en botero zijn mannen voor het klassement, dus die gaan natuurlijk niet voor vroege ontsnappingen. bergop horen ze gewoon niet bij de 10 besten, dus de bolletjestrui is voor hen onhaalbaar. persoonlijk denk ik dat een betere klimmer als Mayo meer kans maakt.
misschien virenque inderdaad, door middel van vroege ontsnappingen in de bergetappes.
__________________
haha! AZ! lachertje hoor...
Oud 07-07-2003, 15:27
Bobby James
Avatar van Bobby James
Bobby James is offline
WAT IS HERBERT DIJKSTRA EEN OEKEL!
Oud 07-07-2003, 15:34
Bobby James
Avatar van Bobby James
Bobby James is offline
Citaat:
De Skaaf schreef op 07-07-2003 @ 13:05:
evenmin als botero.
vorig jaar is nog niet zo heel lang geleden, toen is het hem ook gelukt...
oeh valpartij *kijkt verder*
Oud 07-07-2003, 16:02
Riconoscente
Avatar van Riconoscente
Riconoscente is offline
Citaat:
Teunster schreef op 07-07-2003 @ 16:27:
WAT IS HERBERT DIJKSTRA EEN OEKEL!
Waarom? Ik keek even naar iets anders, wat zei hij dan?
Oud 07-07-2003, 16:43
Freddy Krueger
Avatar van Freddy Krueger
Freddy Krueger is offline
Baden Cooke wint tweede etappe !
Hij won de massasprint voor J.P. Nazon ( let op; NIET Damien Nazon ! ) en Kirsipuu.
__________________
Bombing for peace is like screwing for virginity !! :D
Oud 07-07-2003, 17:29
peaceflower
Avatar van peaceflower
peaceflower is offline
Leuke etappe, al stelt McEwen me wat teleur (kwa etappewinsten, hij heeft al de groene trui)...

Ja, die Australiers zijn lekker bezig zeg!

Maar waarom werd Petacchi gelost? Vond ik wel opvallend.
En verder was Herbert Dijkstra voor de tweede dag een dikke loser.
__________________
LANCE! | 1999-2000-2001-2002-2003-2004-2005 | 7 Tours! | Floyd Landis <3
Oud 07-07-2003, 17:42
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Citaat:
peaceflower schreef op 07-07-2003 @ 18:29:

Maar waarom werd Petacchi gelost? Vond ik wel opvallend.
Geen wedstrijden in de benen, en de tussensprintjes proberen mee te doen
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Oud 07-07-2003, 20:03
B@RTOLI
Avatar van B@RTOLI
B@RTOLI is offline
Citaat:
Tofke_H schreef op 07-07-2003 @ 18:42:
Geen wedstrijden in de benen, en de tussensprintjes proberen mee te doen
Tussensprintjes meedoen niet zozeer meer het feit geen wedstrijdritme en dan doen die klimmetjes pijn
__________________
http://www.cyclingfx.nl/MarcoPinotti en http://www.wop2008.nl, http://www.cyclingfx.nl check it out
Oud 07-07-2003, 20:49
De Skaaf
Avatar van De Skaaf
De Skaaf is offline
Citaat:
Teunster schreef op 07-07-2003 @ 16:34:
vorig jaar is nog niet zo heel lang geleden, toen is het hem ook gelukt...
oeh valpartij *kijkt verder*
vorig jaar won jalabert de bolletjestrui, het jaar daarvoor won botero hem weliswaar, maar toen was hij nog een onbekende renner die de grote ploegen dus wel lieten ontsnappen.dit jaar is hij een van de kopmannen en dus kansloos voor de bergtrui vanwege zijn ook al beperkte klimcapaciteiten ten opzichte van de echt goede kopmannen.
__________________
haha! AZ! lachertje hoor...
Oud 07-07-2003, 22:25
Bobby James
Avatar van Bobby James
Bobby James is offline
Citaat:
De Skaaf schreef op 07-07-2003 @ 21:49:
vorig jaar won jalabert de bolletjestrui, het jaar daarvoor won botero hem weliswaar, maar toen was hij nog een onbekende renner die de grote ploegen dus wel lieten ontsnappen.dit jaar is hij een van de kopmannen en dus kansloos voor de bergtrui vanwege zijn ook al beperkte klimcapaciteiten ten opzichte van de echt goede kopmannen.
ja is ook zo...

offtopic: ik heb mart smeets op een paar foutjes betrapt vanavond.. brandon cooke?, damien nazon ipv jimmy casper. onze mart word oud

Laatst gewijzigd op 08-07-2003 om 00:34.
Oud 07-07-2003, 23:22
ZlatanSuperJood
Avatar van ZlatanSuperJood
ZlatanSuperJood is offline
Citaat:
Teunster schreef op 07-07-2003 @ 23:25:
ja is ook zo...

offtopic: ik heb mart smeets op een paar foutjes betrapt vanavond.. brandon cook?, damien nazon ipv jimmy casper. onze mart word oud
CookE


Je wordt oud, ouwe...
__________________
"Een juichtoon dav're langs de velden, Voor ons dierbaar Rood en Wit! De ploeg der dapp're Meersche helden,Onze vreugd en trots bezit!"
Oud 08-07-2003, 00:34
Bobby James
Avatar van Bobby James
Bobby James is offline
Citaat:
ZlatanSuperJood schreef op 08-07-2003 @ 00:22:
CookE


Je wordt oud, ouwe...
Oud 08-07-2003, 10:01
Martjin
Avatar van Martjin
Martjin is offline
het saaie gedeelte is deze week..en as ze een beetje gaan klimmen ga ik op vakantie....aargh
Oud 08-07-2003, 10:26
geen punt.
Avatar van geen punt.
geen punt. is offline
Vandaag wellicht een ontsnapping..... van Knaven, Voigt, Wauters... wie weet.....
__________________
Zeg vaker NEE (tegen Europa)
Oud 08-07-2003, 11:07
peaceflower
Avatar van peaceflower
peaceflower is offline
Citaat:
Teunster schreef op 07-07-2003 @ 23:25:
ja is ook zo...

offtopic: ik heb mart smeets op een paar foutjes betrapt vanavond.. brandon cooke?, damien nazon ipv jimmy casper. onze mart word oud
Die foutjes vergeef ik hem. Ik ben blij dat hij s'avonds nog het Tourjournaal doet, want hij is ZOVEEL beter dan Herbert Dijkstra!! Die Dijkstra kon gisteren niet ophouden over die valpartij van zondag... ben benieuwd hoe dat vandaag is!

Ik gok voor vandaag weer op een massasprint. De afgelopen 2 dagen verkeerd gegokt met McEwen, maar ik laat me niet van de wijs brengen en gok vandaag weer op McEWEN!!!
__________________
LANCE! | 1999-2000-2001-2002-2003-2004-2005 | 7 Tours! | Floyd Landis <3
Oud 08-07-2003, 11:44
houn
Avatar van houn
houn is offline
Citaat:
Teunster schreef op 07-07-2003 @ 23:25:
ja is ook zo...

offtopic: ik heb mart smeets op een paar foutjes betrapt vanavond.. brandon cooke?, damien nazon ipv jimmy casper. onze mart word oud
haha jah, moest ik ook om wel om lachen, net als jose de cauwer op belgie, die zegt de hele tijd cederic clain, in plaats van mederic clain
__________________
Kein Geloel
Oud 08-07-2003, 13:46
Bobby James
Avatar van Bobby James
Bobby James is offline
er zijn natuurlijk ook wel zoveel verschillende wielrenners
Oud 08-07-2003, 13:49
Riconoscente
Avatar van Riconoscente
Riconoscente is offline
Citaat:
Teunster schreef op 08-07-2003 @ 14:46:
er zijn natuurlijk ook wel zoveel verschillende wielrenners
pff ik vind het toch wel stom hoor
Oud 08-07-2003, 14:23
Bobby James
Avatar van Bobby James
Bobby James is offline
je zou idd niet van mart smeets verw88 dat hij de voornaam van cooke niet weet
Oud 08-07-2003, 14:29
Riconoscente
Avatar van Riconoscente
Riconoscente is offline
Citaat:
Teunster schreef op 08-07-2003 @ 15:23:
je zou idd niet van mart smeets verw88 dat hij de voornaam van cooke niet weet
idd ik weet die voornaam ook
Mart is wel typisch een man, aan de andere kant, die onverbeterlijk is als hij dat soort fouten eenmaal in zijn hoofd heeft zitten
Oud 08-07-2003, 15:38
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Michael Boogerd is tijdens de bevoorrading lelijk ten val gekomen op zijn knieën, waar vooral de llinkerknie er niet al te best uit ziet.
Vanavond zal hij voor onderzoek naar het ziekenhuis gaan waar gekeken zal worden of hij morgen kan starten, deze etappe zal hij zeker uitrijden.

en weer een tegenslag voor de Rabo-ploeg, nu zijn er nog 4 over die niet gevallen zijn....
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 08-07-2003, 16:02
De Skaaf
Avatar van De Skaaf
De Skaaf is offline
weer feest voor de fassa's van feretti.
knap gedaan hoor, kinderlijk eenvoudig bijna....geen trap teveel.

mooie duik van hasselbacher overigens....mijn vinger wijst mcewen als de schuldige aan....weliswaar een ex-pistier maar hij ging vandaag wat te ver.
__________________
haha! AZ! lachertje hoor...
Oud 08-07-2003, 16:21
peaceflower
Avatar van peaceflower
peaceflower is offline
Weer Petacchi.
Ik vraag me af waarom McEwen steeds geklopt wordt.

Geel voor Nazon, dat is verrassend, maar morgen is de ploegentijdrit...
__________________
LANCE! | 1999-2000-2001-2002-2003-2004-2005 | 7 Tours! | Floyd Landis <3
Oud 08-07-2003, 16:33
houn
Avatar van houn
houn is offline
wel eens van "Jean Pierre Nazon gehoord"? (breukink)
__________________
Kein Geloel
Oud 08-07-2003, 20:26
peaceflower
Avatar van peaceflower
peaceflower is offline
Citaat:
WolterB schreef op 08-07-2003 @ 16:38:
Michael Boogerd is tijdens de bevoorrading lelijk ten val gekomen op zijn knieën, waar vooral de llinkerknie er niet al te best uit ziet.
Vanavond zal hij voor onderzoek naar het ziekenhuis gaan waar gekeken zal worden of hij morgen kan starten, deze etappe zal hij zeker uitrijden.

en weer een tegenslag voor de Rabo-ploeg, nu zijn er nog 4 over die niet gevallen zijn....
De knie van Michael Boogerd is gehecht. Hij liep schade aan zijn knie op bij een valpartij vanmiddag.
Aan opgeven had hij niet gedacht. "Als renners met een gebroken sleutelbeen doorfietsen, kan ik moeilijk zeggen dat ik afstap", zei Boogerd met een wrange glimlach.
__________________
LANCE! | 1999-2000-2001-2002-2003-2004-2005 | 7 Tours! | Floyd Landis <3
Oud 08-07-2003, 20:30
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Zag er wel oerstom uit hoe Boogerd viel

Ik tip Rabobank morgen als laatste

En Remmert Wielinga had het over hongerklop, die jongen valt tot nog toe vreselijk tegen
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Oud 08-07-2003, 20:37
peaceflower
Avatar van peaceflower
peaceflower is offline
Citaat:
vreselijke fout schreef op 08-07-2003 @ 21:30:
Zag er wel oerstom uit hoe Boogerd viel

Ik tip Rabobank morgen als laatste

En Remmert Wielinga had het over hongerklop, die jongen valt tot nog toe vreselijk tegen
Ik tip ze ook als laatste, helaas.

Eigelijk vallen ze allemaal een beetje tegen. Freire zien we een klein beetje in de massasprint, maar het geluk ontbreekt. De Groot (of was het Hunter?) en Freire kwamen te vroeg op kop vanmiddag, al zo'n 1 km voor de finishlijn.
Wielinga moet zich bewijzen in de bergen, laten we hopen dat hij GEEN teleurstelling gaat worden dan...
De ploeg kan wel een meevallertje gebruiken...
__________________
LANCE! | 1999-2000-2001-2002-2003-2004-2005 | 7 Tours! | Floyd Landis <3
Oud 08-07-2003, 21:03
B@RTOLI
Avatar van B@RTOLI
B@RTOLI is offline
Wat maakt het uit dat ze laatste worden ze hebben toch niks te verliezen.

En ja Boogerd was idd zijn eigen schuld en Wielinga met zijn hongerklop kan is beginnersfout en verbaasd me niks dat die tegenvalt want een dauphine is geen tour, hij is nog jong, is dit niet gewend en ja had beter in vuelta kunnen beginnen en dan volgend jaar Tour.

Dus kortom Wielinga is geen echte verassing dat die tegenvalt.
__________________
http://www.cyclingfx.nl/MarcoPinotti en http://www.wop2008.nl, http://www.cyclingfx.nl check it out
Oud 09-07-2003, 10:19
Boogie
Avatar van Boogie
Boogie is offline
Een overwinning in de ploegentijdrit zal er dus niet inzitten voor Rabobank. De kans is groot dat ze achterin eindigen. Met slechts 7 man starten is natuurlijk een groot nadeel. Bovendien zou Leipheimer toch een van de motoren van de ploeg zijn geweest.

De tijdrijdersploegen als US Postal, ONCE en Bianchi maken een grote kans om te winnen. Bianchi, de nieuwe ploeg, zou meteen een mooi tourdebuut maken. Kans maken ze wel, met hardrijders pur-sang als Ullrich, Casero en Steinhauser. Ook Gerolsteiner heeft een sterke ploeg met o.a. Rich en Peschel en Telekom met o.a Botero, Vinoukorov en Klöden. Een herhaling van het succes van Crédit Agricole zit er in mijn ogen niet in. Zonder Morin en Moreau die steeds minder lijkt te gaan rijden, zal het niet weer zo'n succes worden voor deze ploeg als in 2001. Ook CSC, de nummer 3 van vorig jaar, lijkt enigszins verzwakt. Hamilton met een gebroken sleutelbeen en Piil die zomaar moest lossen op het vlakke, aan het eind van de etappe van gisteren. Interessant zal zijn hoe het tijdverlies van de andere favorieten voor het podium zal oplopen. Vooral Iban Mayo met zijn Euskaltelploeg zal flink verliezen. Ook Simoni, Garzelli en Mancebo zullen enige minuten prijs moeten geven. Waarschijnlijk zal de gele trui ook van schouder veranderen. De ploeg van McGee (FDJeux.com) lijkt niet in staat om zijn luttele voorsprong te behouden.
__________________
Maar dat geheel ter zijde.
Oud 09-07-2003, 10:31
houn
Avatar van houn
houn is offline
ONCE start 5 minuten na Rabobank

ze worden toch niet ingehaald he?
__________________
Kein Geloel
Oud 09-07-2003, 10:38
Riconoscente
Avatar van Riconoscente
Riconoscente is offline
Rabobank boeit me vrij weinig als ik eerlijk ben
Oud 09-07-2003, 10:40
Riconoscente
Avatar van Riconoscente
Riconoscente is offline
Ik vind dat US Postal toch wel een erg sterk team heeft, zeker op tijdrit-gebied. Met mannen als Armstrong, Ekimov, Pena hebben ze toch drie heel sterke tijdrijders...
Oud 09-07-2003, 11:03
geen punt.
Avatar van geen punt.
geen punt. is offline
Ik voorspel dat ONCE opnieuw de ploegentijdrit wint. Beloki heeft in de proloog laten zien in vorm te zijn en vergeet ook die portugees, Azevedo of iets dergelijks niet. De nummer 5 geloof ik van vorig jaar. ONCE heeft een zeer sterk team.

Die JP Nazon is trouwens wel een verrassing. Komt zomaar uit het niets, zonder ritzeges, met enkel een tweede plaats in een rit en een paar tussensprintjes aan het geel. Puike prestatie. Vainsteins idem.
__________________
Zeg vaker NEE (tegen Europa)
Oud 09-07-2003, 11:05
Boogie
Avatar van Boogie
Boogie is offline
Citaat:
meelman schreef op 09-07-2003 @ 12:03:


Die JP Nazon is trouwens wel een verrassing. Komt zomaar uit het niets, zonder ritzeges, met enkel een tweede plaats in een rit en een paar tussensprintjes aan het geel..
Oja, ik leef nog een dag in het verleden. In mijn verhaal over de etappe van vandaag moet ik natuurlijk zeggen dat ik verwacht dat Nazon zijn trui verliest, omdat zijn ploeg Jean Delatour mij niet in staat lijkt een degelijke tijd op de klokken te zetten.
__________________
Maar dat geheel ter zijde.
Oud 09-07-2003, 11:07
marc24
Avatar van marc24
marc24 is offline
Citaat:
Riconoscente schreef op 09-07-2003 @ 11:38:
Rabobank boeit me vrij weinig als ik eerlijk ben
Het boeit Rabobank denk ik ook weinig, ze hebben toch niemand meer voor het klassement.
Oud 09-07-2003, 11:09
Freddy Krueger
Avatar van Freddy Krueger
Freddy Krueger is offline
Citaat:
B@RTOLI schreef op 08-07-2003 @ 22:03:


En ja Boogerd was idd zijn eigen schuld .....
Onzin, de renner voor hem maakte een rare beweging, stootte boogerd aan en hij had vervolgens geen ruimte meer om uit te wijken of fatsoenlijk tot stilstand te komen.

Dat het er knullig uitzag wil niet zeggen dat 't ook z'n eigen schuld was...
__________________
Bombing for peace is like screwing for virginity !! :D
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:29.