Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-04-2001, 14:06
ik moet in het frans een mondeling houden ik hoop dat iemand me kan helpen om dit in het frans te vertalen.

Mijn ouders zijn geboren in suriname.Me moeder in paramaribo en me vader in een dorp genoemd naar meerzorg.zelf ben ik daar 3 jaar geleden voor het eerst geweest.ik vondt het leuk.Er zijn leuke plaatsen en de mensen zijn ook aardig.we hebben wel veel familie daar wonen.ik hou veel van reizen.we gaan vaak op vakantie naar andere landen.Later wil ik ook wat met reizen te maken hebben.ik wil grondstewardess worden,want ik hou veel van reizen en toeristen te ontmoeten.Maar ik ga eerst voor apotheker assistent studeren.Na deze school ga ik naar Amsterdamse school voor gezonheidszorg.En als ik de diploma ervoor hebt dan ga ik voor grondstewardess studeren.Ik hoop wel dat ik me examen dit jaar haalt.In ons gezin heeft iedereen wel wat met reizen te maken.Me broer werkt al op schiphol als beveiling en nu wilt me broertje ook op schiphol,maar wat precies weet ik niet.Ik hoop dat ik in me toekomst wel wat met reizen te maken zal hebben.
dit was mijn mondeling.

Mijn email is ingridfs42@hotmail.com
ik hoop dat iemand me hiermee helpt,alvast bedankt voor u hulp.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-04-2001, 16:17
bati
bati is offline

Het is uw(met een w) hulp!!!
Met citaat reageren
Oud 04-04-2001, 16:40
stefano17
stefano17 is offline
Citaat:
bati schreef:

Het is uw(met een w) hulp!!!
Jezus! mierenneuker!
Met citaat reageren
Oud 06-04-2001, 16:35
Knipoog
Knipoog is offline
ik had een 10 voor mn frans mondeling! sorry, moest t ff kwijt
__________________
Red een boom, eet een bever
Met citaat reageren
Oud 07-04-2001, 00:20
Tampert
Avatar van Tampert
Tampert is offline
ik post het hier ff want ik weet het niet 100% eker (woon ook alweer 12 jaar in Nederland, daarvoor 6 in Frankrijk en daarvoor niet...) Typfouten voorbehouden maar je moet het toch uitspreken)


Mes parents habitent en Suriname. Ma mère est neè à Paramaribo et mon père dans un petit village dont le nom vient du meerzorg. Moi mème j'y suis etè la pour la premiere fois. Je trouvais ça tres chouette! Il y as de belles(mooi i.p.v. leuk) places et les gens sonts tres sympa(thyke). Nous aviond beaucoups de famille qui habite la-bas. J'aime bien voyager vers des places lointaines. Nous allons souvant en vacance dans des pays differents. Plus tard je veut aussi avoir a faire avec des voyages. Je veu devenir Hôtesse de terre <-gokje parce-que j'aime bien voyager et rencontrer des touristes. Mais d'abord je vais faire mes études de assistent(e) de pharmacie. Apres cette école je vais aller a une l'école de santé d'Amsterdam. Et quand j'aurrais mon diplôme je vais faires des études d'hotesse de terre. J'espère que je passerai mon bac cette année. Dans ma famille tout le mond as quelque chose a faire à voyager. Mon frère travaille a Schiphol comme beveiligingsbeambte et maintenant mon petit frère veut aussi travailler a Schiphol mais il ne sais pas encore dans quelle fonction. J'espère que dans l'avenir j'aurrai quelque-chose a faire a voyager. Ceci etait mon mondeling


het is op sommige punten echt steenkolenFrans maar goed. Het is zeker niet perfect en voor verbetering vatbaar...
__________________
NIZ| tegenpartij|Kriminalpolizei!!|De hele mikmak| Dank voor die bloemen
Met citaat reageren
Oud 07-04-2001, 13:41
Knipoog
Knipoog is offline
mondeling= examen orale

en er staan inderdaad wat typfouten in
nèe>> née (zie ook été)
chouette gebruiken de fransen amper meer, kan beter merveilleuse gebruiken.
il y as>> il y a!
sympa(thyke)>> sympa(thique)
nous aviond beaucoups de famille qui habite la-bas>> nous avons beaucoup de famille là-bas
souvant>>souvent
je veut>> je veux
nous allons en vacance>> nous allons en vacances
après cette école je vais aller>> (..)j'irai
frequenter une école
et quand j'aurrais mon diplôme>> quand j'ai passé mon bac
tout le mond as quelque chose a faire à voyager>> tout le monde a un liaison avec voyager
beveiliginsbeambte= surveillant de sécurité
il ne sais pas >> il ne sait pas


__________________
Red een boom, eet een bever
Met citaat reageren
Oud 07-04-2001, 17:33
Tampert
Avatar van Tampert
Tampert is offline
dank dank... Ik ga echtr achteruit... twee jaar geleden kon ik dit nog bijna foutloos... (ik ben ook net op het moment weggegaan op een moment dat je nog net niet echt leert schrijven enzo)
__________________
NIZ| tegenpartij|Kriminalpolizei!!|De hele mikmak| Dank voor die bloemen
Met citaat reageren
Oud 07-04-2001, 18:48
Knipoog
Knipoog is offline
geen dank, ik doe t graag
__________________
Red een boom, eet een bever
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Zou iemand mij kunnen helpen met frans mondeling ?
Vexing
5 20-03-2011 11:48
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Frans Mondeling nakijken
Love_icecream
2 28-02-2011 21:53
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Frans mondeling
Mark(gast)
0 24-03-2007 20:48
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Frans mondeling.
DanseMacabre
3 05-06-2006 13:07
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Frans mondeling!!!!!
Destiny
1 30-11-2002 20:39
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Frans mondeling
Roozie
4 12-03-2002 22:25


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:24.