Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-10-2005, 16:12
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik ben boos.
Voor zover ik kan nagaan ligt het echt niet aan mijn botte manieren als ik iemand vraag anderhalf uur voor de kapster komt wat die persoon met haar haar gaat doen, me dan aankijkt alsof ze het in Keulen hoort donderen, waarop ik vraag: 'duh, de kapster komt zo, wat ga je met je haar doen?' en dan nogmaals niks zeggen, dat ik dan reageer met 'oke, dan niet'. Gaat zij huilen, krijg ik meteen weer op m'n sodemieter dat ik bot ben en dwingend en dat ik nooit eens normaal kan doen etc etc. Maar als ik dan vraag wat ik dwingend zei/vroeg, kan ze daar geen antwoord op geven.
Op zulke momenten begin ik echt te geloven dat het toch altijd aan mij ligt, ongeacht wat ik doe, dat het gewoon lekker makkelijk is om mij de schuld te geven en dat ik toch nergens voor deug. En Vriendje steeds maar weer alle moed verzamelen om dat uit mijn hoofd te praten... (hopelijk straks weer...)
Ik vind het prima hoor, dan zal ik gewoon niet meer belangstellend dingen vragen, maar bepaalde mensen gewoon negeren. En zeker haar voortaan aankijken alsof ze chinees praat, als ze me iets vraagt. Bah, rotkind.
En dan mail je een keer naar de IB-groep, doen ze alsof je een kleuter bent en mailen ze gewoon copy-paste de informatie van hun website terug. Duh, als dat mijn vragen beantwoordde, had ik geen mailtje hoeven sturen.

Laatst gewijzigd op 24-10-2005 om 16:16.
Advertentie
Oud 24-10-2005, 16:15
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
vanavond naar de pizzaria en bios met de groep...
en ooooo wat hebben we een zin...
ik mag vanmezelf geen plezier maken ofzo denk..
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 24-10-2005, 16:20
Verwijderd
Oh, mèn wat een lange dag. En dan heb je 's ochtends vertraging...en dan heb je 's middags dikke vette vertraging, waardoor je dus mensen gewoon in de kou laat staan. bah, ik kan daar zo boos op worden. Ik hou er niet van als ik mijn afspraken niet nakom, maar door die kutNS *ja, sorry hoor* kan het weer niet anders. Bah, en de projectbegeleidster liet me ook al niet gaan, stomme ouwe heks met r gezeur. En ik wil sporten vanavond, maar ik ben zo belachelijk moe. En het regent. Bah. wat een rotdag. En dna ook nog je ex in de bus tegenkomen. Ik heb geen boodschap aan die jongen, ja sorry hoor.
Misschien wel een boodschap, maar gewoon niet de kracht om met hem te praten, Marlies?
Oud 24-10-2005, 17:02
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
't ging best goed op stage En toch blijf ik een intense aversie tegen het ziekenhuis hebben. De herarchie 'meneer de arts', de fabrieksfeer 'iedereen zo snel mogelijk naar huis/ of naar een revalidatiecentrum, ook al zijn ze daar nog niet aan toe'.. En de artsen maar zeiken over de zogeheten 'draaideurpatienten'.. Ja hallo, laat iemand dan ook pas naar huis gaan als ie enigszins hersteld is
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Oud 24-10-2005, 17:11
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Klote lui, ze hebben het nu echt verpest. Volgend jaar doe ik niet meer mee en ga zeker nu niks extra's doen. Ze bekijken het maar! Ik ga er één avond voor aan de slag, echt niet meer.
__________________
Oud 24-10-2005, 17:17
Verwijderd
Het gaat goed. Vindt hij ook!
Ik hou van hem, wil hem echt niet meer kwijt.
Het voelt zo goed om bij hem te zijn.
Maar hij wilt dus seks en ik (nog) niet.
Ik kan het wel via msn zeggen, maar dat is ook weer zo stom.
Steeds die vage hints zie ik ook niet zo zitten.
Waarom is rl praten zo moeilijk voor me?
Oud 24-10-2005, 18:09
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Faded-Away schreef op 24-10-2005 @ 18:17 :
Het gaat goed. Vindt hij ook!
Ik hou van hem, wil hem echt niet meer kwijt.
Het voelt zo goed om bij hem te zijn.
Maar hij wilt dus seks en ik (nog) niet.
Ik kan het wel via msn zeggen, maar dat is ook weer zo stom.
Steeds die vage hints zie ik ook niet zo zitten.
Waarom is rl praten zo moeilijk voor me?
rl praten is voor de meeste mensen moeilijk, dat is niet zo vreemd. Via msn erover praten is heus niet zó vreemd.. Of stuur hem gewoon een mailtje of zo. Of... Nou ja, in ieder geval fijn dat het verder wel goed gaat tussen jullie.


Ik heb zin in liefde. Dat iemand van mij houdt en ik dan ook van diegene. Maar ja, dat zit er voorlopig niet in.
Verder gaat het eigenlijk wel goed.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 24-10-2005, 18:18
Verwijderd
@vogelvrij: bedankt

Waarom doet hij nou zo raar?
Is hij gewoon echt zo moe of is er iets anders aan de hand?
Dit is niks voor hem
Oud 24-10-2005, 18:56
Verwijderd
Citaat:
HaWaHaai schreef op 24-10-2005 @ 17:12 :
En dan mail je een keer naar de IB-groep, doen ze alsof je een kleuter bent en mailen ze gewoon copy-paste de informatie van hun website terug. Duh, als dat mijn vragen beantwoordde, had ik geen mailtje hoeven sturen.
De IB-groep is een klote instantie, met onbeschofte werknemers.
(Ja, ik generaliseer lekker. )
Oud 24-10-2005, 19:27
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 24-10-2005 @ 19:56 :
De IB-groep is een klote instantie, met onbeschofte werknemers.
(Ja, ik generaliseer lekker. )
Je moet idd heel direct zijn en je niet af laten schepen. Klein beetje valsspelen mag wel, impliceren dat de medewerker het antwoord op een vraag niet weet als hij je wil doorverwijzen naar een feit. Niet te direct, maar ook zeker niet af laten schepen.

Ik leef van weekend tot weekend zeg. Ik zit nu alweer uit te kijken naar de vrijdag. Morgen even opdracht afmaken, colleges volgen, wat werken, balans opmaken enzo... Maar vrijdag, dan ga ik weer richting het noorden.
En hij zei dat ik zijn olie wel mocht verversen. Niet dat dat veel hoeft te betekenen, maar dat doet het wel. Ik ben zo blij met zijn vertrouwen en hoe hij mij iets wil leren over iets waar ik nog weinig van weet in plaats van alles zelf te doen...
__________________
I like my new bunny suit
Oud 24-10-2005, 19:52
Ruudje
Avatar van Ruudje
Ruudje is offline
bah bah en nog eens bah...
Oud 24-10-2005, 19:57
Verwijderd
Citaat:
Kruimel schreef op 24-10-2005 @ 20:27 :
Je moet idd heel direct zijn en je niet af laten schepen.
Als iemand op een rare manier antwoord geeft en vervolgens ophangt gaat dat lastig.
Oud 24-10-2005, 20:30
rots
Avatar van rots
rots is offline
Oeh, hij is nu mn pc aan t fixen (een poging iig) en ik zit lekker onder zijn naam te forummen Lalala...

(=Loontjuh)
__________________
This message was send on 100% recyclable electrons
Oud 24-10-2005, 20:38
Little Sister
Avatar van Little Sister
Little Sister is offline
Ik heb op het moment onwijze buikpijn, ben verschrikkelijk chagrijnig en ben dan ook druk bezig iedereen die binnenkomt flink af te zeiken, dit wordt mij tot ieders verbazing niet in dank afgenomen.

Hier komt nog eens bij dat de chocolademelk op is, dus een geruststellend kopje warme chocolademelk zit er ook al niet in. Dus wilde ik voor het alternatief gaan en met een lepeltje de pastapot ontdekken, is die ook OP..

Waar gaat het heen op zulke dagen
__________________
Your only friends are make believe
Oud 24-10-2005, 21:34
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Zo, vandaag viel best mee.

Heb maar het ict-college gespijbeld. Dat is echt te dom voor woorden. 5 jaar havo gedaan, 2 jaar vwo, nu universiteit... en dan krijgen we een toets waarop we plaatjes met PaintShop moeten verknippen!

Trein had gigantische vertraging. Gaat-ie vlak voor station Eindhoven stilstaan. Niet zomaar even, maar meer dan 10 minuten. Ik baalde al, want ik dacht de aansluitende trein naar Utrecht gemist te hebben. Maar wat zie ik? De trein naar Utrecht komt op het spoor naast ons met een slakkengang aanrijden en houdt ook halt. Staan we daar naast mekaar te wachten. Gelukkig nog m'n trein gehaald, maar met vertraging, dus was het in Utrecht haasten, haasten, haasten... Nét op tijd de collegezaal in.

Voor een college dat aan de ene kant ontzettend saai was qua inhoud, maar wat héb ik gelachen met 'n jaargenoot om de docent. Hoe die man werkt met z'n handen... Te gek! Alle bewegingen maakt-ie; je houdt ze niet voor mogelijk. Gecombineerd met z'n uitleg kun je daar je commentaar erop eindeloos laten varieëren, tot aan de slappe lach toe.

Tijdens 't college aan de praat geraakt met een erg leuk meisje. Met haar meegegaan toen ze vervroegt de collegezaal verliet. Samen met de bus en de trein gereist. En elkaar verzekerd dat we elkaar woensdag in het college weer zien.
Oud 24-10-2005, 22:03
Verwijderd
en toen was zelf het laatste beetje van de vriendschap weg
Oud 24-10-2005, 22:25
Verwijderd
Zo, de eerste keer stage zit erop.
Dramales aan brugklassers.
En ik vond het erg leuk, toch wel.
Oud 24-10-2005, 22:56
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Laat. Ik ben, verdomme, de hele dag al moe. Half negen wakker geworden en toen kon ik niet meer slapen.

...en wat heb ik nou de hele dag gedaan? Helemaal niets, dat is het juiste antwoord. Ik wilde naar het park, maar het regende. Ik wilde hardlopen, maar het regende. Misschien is dat het juist. Misschien word ik wel moe van niets doen, omdat ik dan kan gaan zitten piekeren. Niet dat ik graag naar school wil, maar dit is ook niet alles.

Schrijven. <3
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 24-10-2005, 23:15
Suusjuhh
Avatar van Suusjuhh
Suusjuhh is offline
Vandaag een ex tegenkomen. Nou ja ex, we hebben nooit echt een relatie gehad maar er was altijd wel iets tussen ons. We kennen elkaar al van toen we heel klein waren. Maar door omstandigheden is het later nooit serieus geworden. Ik heb er nooit echt mee gezeten dat het contact verwaterde, maar nu ik hem na een jaar weer écht gesproken heb zie ik toch weer wat een leuke jongen hij is (geworden). Er kwamen aardig wat leuke herinneringen van vroeger naar boven. Eigenlijk hoop ik hem vaker te zien, maar ja dat zal wel weer een tijdje duren aangezien het nu ook al weer een jaar duurde. Best vreemd want ik woon niet eens zo ver bij hem vandaan. Jammer, maarja misschien dat ik de volgende keer zn nummer durf te vragen ofzo. Jezus, wat lijk ik wanhopig op zoek Mja het is alweer een tijdje geleden dus mag wel toch
__________________
There is only one -- Feyenoord Rotterdam
Oud 24-10-2005, 23:15
Verwijderd
Bah, 3 dagen natgeregend van de 4 (en ook nog meerdere keren op één dag) en nu ziek...
Voel me echt klote...
Ik wou dat Hij hier was...
Oud 25-10-2005, 00:20
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
zo, en toen kon ik leuk van station terug lopen naar huis en mooi nat regenen... vast verdient...
film viel beetje tegen.. viel ook beetje half in slaap en verder was t wel ok
nu ga ik lekker verder met rot voelen
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 25-10-2005, 02:37
Yab-Yum
Avatar van Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Ik ben op weg naar school net als jullie natgeregend en mijn kleren bleven eindeloos nat.
__________________
"Of course you can't understand anything i'm saying, but that's cool cause i'm still saying it."
Oud 25-10-2005, 06:17
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Ik wil terug naar m'n bed.

Rotregen, rotbuik, rotwerk.
__________________
Oud 25-10-2005, 07:36
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
4,5 uur geslapen
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Oud 25-10-2005, 08:02
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Buh, heb ik vakantie, ben ik ziek
Oud 25-10-2005, 08:39
Verwijderd
Pff, ik ben ook slecht bezig..
Gister gewoon de hele dag niet naar school geweest, gespijbeld dus.
Niet dat ik leer van mn fouten, nee, ik wil vandaag gewoon weer spijbelen. Weet nog niet of ik dat ga doen.
Misschien is ziekmelden dan een alternatief, want ik moet sowieso al 10 uur nakomen als ze me betrapt hebben, dan hoef ik vanavond mooi ook niet weg. Daar heb ik ook al geen zin in.
Waar ben ik mee bezig? Spijbelen is toch echt wel dom hoor!

Waar had hij gister last van? Zeggen dat ie moe is, hij reageert ineens super kortaf. Eerder de dag helemaal niet..
De vorige keer dat hij zo deed, vond hij een ander meisje leuk..
Achja, ik moet er niet teveel achter zoeken. Toch?
Anders zou hij niet zeggen dat hij blij met me is
Oud 25-10-2005, 08:46
Skilly
Avatar van Skilly
Skilly is offline
Ik vindt het jammer dat ik geen echte vriendinnen heb op me nieuwe school terwijl bijna iedereen wel vrienden heeft de groepjes zijn gevormd enzo. Ondanks dat wil een meisje dat ik zo graag met haar opschiet ze vindt me aardig en zo. Ik weet het niet ik ga wel met haar om hoor. Maar ze is niet echt een soort van type mensen waar ik graag mee omgaat maar goed

Gisteren besloten ik en me oude vriendin die ik ongeveer 2 maanden niet meer had gezien weer af te spreken. Ik ken haar van me middelbare school. En sinds dit jaar zijn we van elkaar gescheiden omdat ze iets anders is gaan studeren. Dus we spraken af rond half 3 om naar de stad te gaan. Het plenste een beetje maar ik had het er wel voor over omdat ik haar een tijdje niet meer had gezien. Ze was klaar met school om 14.20. Ik had geen school gisteren dus ik was al aangekomen om kwart over 2 waar we hadden afgesproken.

Omdat ze er nog niet was besloot ik om gewoon naar haar school te lopen en daar te wachten op haar wat niet echt ver was waar we hadden afgesproken (iets van 5 min lopen). Dus opeens zag ik een meisje lopen. Ik dacht wat is dit een oude vrouw ofzo? Waarom kijk ze me aan???

Loop ik gewoon door zegt die oude vrouw opeens me naam. Ik dacht watte Nee is dat me vriendin van 16 jaar oud? Ze droeg hele ouderwetse kleding enzo. Ik heb niks tegen hoofddoeken enzo hoor Je ziet tig van meiden die hoofddoeken dragen en waarbij het zo mooi staat Maar bij haar....stond zo ouderwets zo lelijk. EN die lange jas die ze droeg met zo'n ouderwetse lange rok. EN dan witte schoentjes

Ik weet echt niet wat ik moet zeggen. Het doet me zoveel verdriet..dat ze zo ouderwets moet dragen van haar moeder. Ik bedoel neem een leuke jasje leuke rokje van de tijd. Niet zo'n fluber ding wat ze aanhad. Ik durf het haar niet te zeggen om haar niet te kwetsen weet niet wat ik moet doen
__________________
Als ik de mensen soms hoor zeggen: het leven is hard, vraag ik me altijd af: in vergelijking met wat ?
Oud 25-10-2005, 08:51
Verwijderd
Citaat:
Chloe Siere schreef op 25-10-2005 @ 09:02 :
Buh, heb ik vakantie, ben ik ziek
Dat heb ik ook altijd als ik ziek word. Of als ik iets belangrijks heb...
Beterschap!
Oud 25-10-2005, 11:25
Verwijderd
Kom net terug van 2e gesprek bij psych. Zelfconfrontatie valt niet mee
Oud 25-10-2005, 11:38
Verwijderd
Citaat:
Skilly schreef op 25-10-2005 @ 09:46 :
Ik durf het haar niet te zeggen om haar niet te kwetsen weet niet wat ik moet doen
Waarom zou je wat moeten doen? Het gaat toch om hoe ze is en niet om wat voor kleren ze draagt?
Oud 25-10-2005, 12:16
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
ik kan niet meer..
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 25-10-2005, 12:27
Verwijderd
knuf @ rare kwast

ot: pff, wat doet hij vaag.
Ik wil weten wat er is. Ik zal tot vanavond op msn moeten wachten of ik onderneem gewoon lekker niks en laat hem moeite voor mij doen.
Waarom deed hij gister zo raar? Was het echt die moeheid of is er idd iets anders, wat ik dus vermoed.
Ik heb geen zin om hem nou te smsen oid, want het voelt gewoon alsof ik als een hondje achter hem aan loop..
Wat moet ik nou doen?
Oud 25-10-2005, 12:42
Verwijderd
Citaat:
Faded-Away schreef op 25-10-2005 @ 13:27 :
ot: pff, wat doet hij vaag.
Ik wil weten wat er is. Ik zal tot vanavond op msn moeten wachten of ik onderneem gewoon lekker niks en laat hem moeite voor mij doen.
Waarom deed hij gister zo raar? Was het echt die moeheid of is er idd iets anders, wat ik dus vermoed.
Ik heb geen zin om hem nou te smsen oid, want het voelt gewoon alsof ik als een hondje achter hem aan loop..
Wat moet ik nou doen?
Ook zo herkenbaar, paar weken terug ook gehad.
Je moet weten dat als jij die vermoedens erbij hebt, dat dat niet voor niets is, dat hij je die vermoedens dus geeft, zo bedoeld of niet zo bedoeld.
Oud 25-10-2005, 13:11
Verwijderd
Citaat:
MadameMinke schreef op 25-10-2005 @ 13:42 :
Ook zo herkenbaar, paar weken terug ook gehad.
Je moet weten dat als jij die vermoedens erbij hebt, dat dat niet voor niets is, dat hij je die vermoedens dus geeft, zo bedoeld of niet zo bedoeld.
Ja, ik weet nu dus niet wat ik moet doen.
Wie weet maak ik me druk om niks, misschien is er wel iets aan de hand. Volgens een vriend van hem kon het gewoon zo zijn dat hij moe was en zo deed omdat ie net geleerd had.
Maar in 1 uur kan je stemming toch niet zo snel veranderen?
Iig, bij hem niet. Hij is altijd vrolijk en wil nooit te lang aan negatieve dingen denken. Misschien was hij wel echt moe, maar is dat dan ook meteen een reden om kortaf te doen?
Of deed mijn msn gewoon raar, dat ik de helft van de berichtjes niet krijg? Gebeurt namelijk wel vaker, toen ook soms.
Zou ik gewoon vanavond op msn vragen wat er is of zou ik niet op msn komen en wachten tot hij contact zoekt?
Oud 25-10-2005, 13:21
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Ik was deze week heel weinig thuis en heb dus niet mee kunnen helpen met de grote schoonmaak van ons studentenhuis. Ik kreeg een berichtje dat ik dan even wat andere dingen moest doen, omdat ik er niet was. Kom ik vandaag thuis, staat mn afwas op balkon in de regen. De rest is gewoon netjes afgewassen van gisteravond

Ik doe wel dingen die mijn huisgenoten vragen, maar ze weigeren mijn kleine afwas te doen. Wat moet ik nou?
Oud 25-10-2005, 13:22
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Slaap ik verdomme elfeneenhalf uur, ben ik nog moe.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 25-10-2005, 14:02
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Roosje schreef op 25-10-2005 @ 14:22 :
Slaap ik verdomme elfeneenhalf uur, ben ik nog moe.
Ik ben ook altijd moe als ik heel veel (op diep) heb geslapen, dat is normaal.
Ik geloof dat het ook vrij normaal is om moe te zijn als het niet goed met je gaat... Heb ik wel altijd in ieder geval.


Soms denk ik ineens aan dingen die al zo lang en ver geleden zijn/lijken... Echt vreemd. Eigenlijk gaat het heel goed met mij, waarom denk ik er dan ineens aan?
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 25-10-2005, 14:44
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
dag baantje.. eindelijk had ik iets in de buurt van mn "nieuwe" kamer enzo.. is het qua reizen weer niet te doen
echt KUT
opnieuw zoeken
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 25-10-2005, 14:50
Verwijderd
Citaat:
Faded-Away schreef op 25-10-2005 @ 14:11 :
Ja, ik weet nu dus niet wat ik moet doen.
Wie weet maak ik me druk om niks, misschien is er wel iets aan de hand. Volgens een vriend van hem kon het gewoon zo zijn dat hij moe was en zo deed omdat ie net geleerd had.
Maar in 1 uur kan je stemming toch niet zo snel veranderen?
Iig, bij hem niet. Hij is altijd vrolijk en wil nooit te lang aan negatieve dingen denken. Misschien was hij wel echt moe, maar is dat dan ook meteen een reden om kortaf te doen?
Of deed mijn msn gewoon raar, dat ik de helft van de berichtjes niet krijg? Gebeurt namelijk wel vaker, toen ook soms.
Zou ik gewoon vanavond op msn vragen wat er is of zou ik niet op msn komen en wachten tot hij contact zoekt?
Nouja, die vermoedens heb je dus niet voor niets zoals ik al zei, dus ik zou er altijd over gaan praten. Maar ik herken ook je twijfel hoor Ik ben zelf ook vaak iemand die dingen erger maakt dan ze zijn, maar het komt ook vaak voor dat ik dan uiteindelijk toch wel gelijk blijk te hebben (en dan is er dus echt iets aan de hand). Dus als jij ermee zit moet je het zeker aankaarten.
Oud 25-10-2005, 14:52
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Aargh, zometeen rijles en ik ben enorm gespannen. Niet voor het rijden, maar ook omdat ik daarna in een uur tijd vanalles moet doen en regelen. En vooral hopen dat alles gewoon lukt. Ik wil me nu even niet druk maken en geen hoofdpijn hebben, maar gewoon goed rijden.

Voor de rest gaat het super, we redden ons goed zo. Ik moet morgen en overmorgen alleen echt wat meer voor school doen. Twee dagen keihard werken.
__________________
Oud 25-10-2005, 15:31
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
dit is niet mijn dag!!
huil al de hele dag...
dan is het weer ff droog en dan begin ik weer
tis dweilen met de kraan open..

nu belt mn werk voor vanavond weer af.. tis half 5 en zou om 7 uur beginnen..
mn werk in hengelo stopt (ben niet eens begonnen)
ik ben zooo moe, ik kan niet meer. adem doet pijn..alles doet pijn
ik kan echt niet meer
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 25-10-2005, 15:52
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 24-10-2005 @ 19:56 :
De IB-groep is een klote instantie, met onbeschofte werknemers.
(Ja, ik generaliseer lekker. )
Ik had net anders iemand aan de lijn die me eindelijk kon vertellen waarom ik sinds september al 10 (!) formulieren heb gehad waarop mijn stufi geen twee keer hetzelfde is.

Mijn vader is echt gewoon een dikke vette fraudeur. G*dver, heeft ie op gegeven dat mijn broertje bij hem woont zodat hij alle centen kan opstrijken. En ik kan er natuurlijk weer achteraan want de IB-Groep kon dat niet zo wijzigen, ik moest het eigenlijk met mijn vader regelen maar dat kan ik toch niet dus nou moet ik een uittreksel van de gemeente opsturen om te bewijzen dat hij niet bij mijn vader woont maar bij mijn moeder (en niet bij allebei). Nu is de maat echt vol voor mij
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 25-10-2005, 15:57
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Haar ontkleuren doet zeeer
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Oud 25-10-2005, 16:19
gewoonik
gewoonik is offline
nou
hele dag gewerkt, fiets ik terug regent t..
past wel weer bij mn humeur dan
Oud 25-10-2005, 16:30
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Nou loopt er weer vanalles mis op mijn stage en dus ook op mijn opleiding, en waarschijnlijk word ik er de dupe van, terwijl ik er weinig tot niks aan kan doen...
En van communiceren hebben ze bij ons op de opleiding ook nog nooit gehoord. *zucht*
Oud 25-10-2005, 17:32
JaJ
Avatar van JaJ
JaJ is offline
al die tegenslag en pech en iritatie deze week, en ik ben nog maar twee dagen bezig. misschien spaar ik geluk op. zou het weekend zo goed worden? one can only dream, enzo. hmm, maar misschien is die gedachte het wel die zoveel problemen veroorzaakt. ach wat problemen, alles gaat zoals het zal moeten gaan, en het gaat goedkomen, punt. ach wat goed, was het slecht dan? oh well.
__________________
"In this house, we OBEY the laws of thermodynamics!" - Homer Simpson
Oud 25-10-2005, 18:13
Halflight
Avatar van Halflight
Halflight is offline
Vandaag gewinkeld en niks gekocht, ik ben trots op mezelf Leuk om mn oude vriendin terug te zien, wel gezellig ook. Straks lekker met een kop thee en nieuwe tijdschriften (dat dan weer wel) tv kijken. Op dit moment houd ik van vakantie, behoorrlijk (L)
Oud 25-10-2005, 18:17
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Ik doe echt abnormaal onmogelijk vandaag.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 25-10-2005, 18:41
Verwijderd
Net deed hij iets heel liefs

Sommige mensen kan ik dus niet uitstaan he!
Waarom bemoeien ze zich met mijn leven?
Waarom vallen ze mij lastig?
Wat ik doe is toch mijn zaak?
Ik mag toch weten wat ik doe, zolang ik er geen andere mensen mee lastig val?
Laat me aub mn eigen leven leiden. Ik ben 16, geen 6.
Natuurlijk maak ik fouten, maar dan kom ik daar zelf wel achter.
Ik zeg niet dat ik mezelf zo volwassen vind ofzo en ik weet wat ik gedaan heb dom is.
Het is dom, maar wat hebben zij ermee te maken?
juist. HE-LE-MAAL NIKS!

Laatst gewijzigd op 25-10-2005 om 18:47.
Oud 25-10-2005, 18:57
Skilly
Avatar van Skilly
Skilly is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 25-10-2005 @ 12:38 :
Waarom zou je wat moeten doen? Het gaat toch om hoe ze is en niet om wat voor kleren ze draagt?
Weet ik, dat probeer ik steeds tegen mezelf te zeggen. Maar toch iedereen kijk haar altijd vies aan enzo. Met een blik van:what is she wearing

Dus als een vriendin erbij loop als een oma van 80 zou je niks zeggen?
__________________
Als ik de mensen soms hoor zeggen: het leven is hard, vraag ik me altijd af: in vergelijking met wat ?

Laatst gewijzigd op 25-10-2005 om 19:00.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19
Psychologie Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic-#42
rare kwast
495 16-11-2005 18:27


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:57.