Oud 29-01-2004, 21:43
Rachida1986
Rachida1986 is offline
Geloven of gewoon NIET geloven??!
I believe I can fly....
Ok we vinden waarschijnlijk allemaal het liedje van R.Kelly leuk, maar stja…let’s stay 4 real. Vliegen, dat kan je als mens voorlopig ff niet he?!!? Voor de slimmeriken, superman bestaat niet. Maar het gaat mij nu toch meer om het woordje believe... ik hoor de smart asses al roepen...to believe betekent geloven. Grrr ja daar ben ik zelf ook al achter gekomen. de vraag is: geloof je?
To be or not to be, that’s the question. Ik kwam er pas laatst achter dat het geen shakespear was die het zei, maar Hamlet. Zo leer je dagelijks wel wat he. Vroeger geloofde heel Nederland wel in God. Je moest wel, je werd weird in de nek aangekeken als je niet geloofde in God. En nu? Ik weet het niet. Mensen geloven in zich zelf, in bomen en dieren en andere huppeldepup. Soms lijkt het wel als je moet geloven, je moet toch in tijd van noden tot een bovennatuurlijke macht kunnen roepen. Ok, ik hou op, dit artikel begint te serieus te worden. Even twee regeltjes overslaan.


Mooi zo, kunnen we weer opnieuw beginnen. De laatste tijden spookt het woordje ‘geloven’ in mijn hoofd. Geloof ik? Ja natuurlijk. Heel veel mensen denken dat als je in God gelooft je direct in het hokje van saaie mensen wordt geplaatst. Ahum daarom denken mensen vaak dat ik een heiden ben (ook geen goed nieuws he). Maar het schijnt anders te kunnen. Er is een christelijke hang out a la leeghwaterpark. Vet funny. Nee, je krijgt geen preken van 1,5 uur lang. God help. Het zijn gewoon een paar jongeren, tussen de 13 en 25 jaar die wel en niet geloven. En gewoon een leuke tijd met elkaar willen. Mensen kunnen soms gewoon een fiti begonnen om geloof....oh please...het gaat daar dus duidelijk anders. R.E.S.P.E.C.T!
Kom maar een keer kijken zou ik zeggen. Het is leuk, als je het leuk wilt maken. Ik ga altijd met een groep vrienden..das dan naar mijn gevoel gezelliger. Maar als je alleen bent, dan ben je ook van welkom hoor.
Every Friday @ Leeghwaterpark # 6 Prend Starting @ 19.30 pm...till....rond 21.30 ofzow?
C ya So.0n
__________________
omi :-)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Levensbeschouwing & Filosofie Wetenschap in de Bijbel
~> Eilidh <~
253 28-06-2008 14:25
Lifestyle Hiep hoi -_- zz
Metal
499 20-04-2006 11:44
Beleidszaken Samenvoeging Onzin en De Kantine #2
catootje
434 01-04-2006 22:37
Beleidszaken forum religie
no jokes
145 05-10-2005 04:34
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap CU wil verbod op ontkennen holocaust
Love & Peace
213 15-06-2005 14:55
Verhalen & Gedichten Verhalenwedstrijd: Zolang ze je niet zien
Verwijderd
0 03-06-2004 21:47


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:46.