Oud 08-05-2019, 22:58
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
rip Ajax...
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Advertentie
Oud 08-05-2019, 23:00
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
rip Ajax...
I know right.
Oud 08-05-2019, 23:00
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Best jammer, heb niet zo veel met Ajax maar ik had het ze wel gegund.
Oud 08-05-2019, 23:00
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Zondag weer FC Emmen👍🏼
Oud 08-05-2019, 23:01
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Er zouden 5 minuten bijkomen, zijn het er ineens 9
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 08-05-2019, 23:02
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Het doelpunt was anders gewoon binnen de 5 minuten.
Oud 08-05-2019, 23:04
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
bij mij stond 96e minuut
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 08-05-2019, 23:08
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
bij mij stond 96e minuut
Ja maar ik geloof ook dat ze zeiden dat er een extra minuut bijkwam omdat onana tijd aan het rekken was. Verder kwam het doelpunt voort uit een aanval in de 95e minuut
__________________
Forumdownie
Oud 08-05-2019, 23:24
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Eigenlijk kreeg Onana gewoon karma voor tijdrekken
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 09-05-2019, 11:29
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Dat heb ik nooit eerder gehad bij huisartsen, vooral oudere. Sinds een jaar of zo een nieuwe door verhuizing.

Misschien komt het door de tere gevoelig zieltjes van de moderne metropole Amsterdammers, die moeten met handschoentjes behandelt worden ;o
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 09-05-2019, 11:29
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
hihi.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 09-05-2019, 11:36
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Zo waar.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 09-05-2019, 12:47
Verwijderd
Inmiddels heb ik zoveel kritiek op GoT gelezen en de latere seizoenen dat ik zo zoetjes aan ook wel begin te denken dat veel "criticasters" zich hooguit willen profileren als "eckte fan" of "eckte fijnproever" en vrij gemakkelijk shit afdoen als slecht schrijfwerk als het één en ander niet strookt met hoe men het had willen zien, hoor.

Sommige dingen vind ik zeker valide, bijvoorbeeld
Spoiler
of het
Spoiler
maar andere dingen proef ik meer dat het een streep door de persoonlijke wens is en dat 't daarom meteen kut geschreven is. Overigens voel ik er weinig voor om shit te gaan verdedigen of promoten, dus bespaar je de moeite

Een van de meer hilarische discussies (of liever: opiniestukken met bijpassende verontwaardiging) vind ik
Spoiler
en haar gesprekje met
Spoiler
Haar vermeend verheerlijken van verkrachting. Ik begrijp werkelijk waar niet hoe men die conclusie trekt uit de gehele scène, maar er zullen vast wat "academisch geschoolde critici (kekeke) zijn met een Goed Moreel Besef (kekeke)" die dit kleurrijk kunnen uittekenen voor de leken zonder moreel kompas.
Oud 09-05-2019, 12:50
Verwijderd
Citaat:
Misschien komt het door de tere gevoelig zieltjes van de moderne metropole Amsterdammers, die moeten met handschoentjes behandelt worden ;o
Nou ja, in het kader van agressie naar hulpverleners in het algemeen snap ik dat best. Had alleen gehoopt dat het niet zo zou zijn
Oud 09-05-2019, 12:52
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Enige waar ik een beetje moeite mee had was
Spoiler

Maarja, Ik ben misschien wel een simpele ziel die snel tevreden is
__________________
Forumdownie
Oud 09-05-2019, 13:03
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Ik vond de aflevering niet zo erg, maar het is gewoon hetzelfde probleem in het algemeen van doen wat cool is.

Spoiler
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 09-05-2019, 13:55
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Inmiddels heb ik zoveel kritiek op GoT gelezen en de latere seizoenen dat ik zo zoetjes aan ook wel begin te denken dat veel "criticasters" zich hooguit willen profileren als "eckte fan" of "eckte fijnproever" en vrij gemakkelijk shit afdoen als slecht schrijfwerk als het één en ander niet strookt met hoe men het had willen zien, hoor.

Als je denkt dat de recente 2(.5) seizoenen qua schrijfwerk van hetzelfde niveau zijn als de voorgaande (toen men duidelijk bronmateriaal had om zich aan vast te klampen) dan ben je simpelweg van de pot gerukt. Het gaat er niet eens om dat men afwijkt van wat GRRM (mogelijk) gaat schrijven; het is gewoon echt niet goed. Dexter-season-8 slecht. Onverklaarbare toevalligheden, karakters die opeens andersoortige keuzes maken, korte metten maken van belangrijke verhaallijnen waardoor elke vorm van spanning langzaam verdwijnt; de consistentie is gewoon weg.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 09-05-2019, 15:37
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Als je denkt dat de recente 2(.5) seizoenen qua schrijfwerk van hetzelfde niveau zijn als de voorgaande (toen men duidelijk bronmateriaal had om zich aan vast te klampen) dan ben je simpelweg van de pot gerukt. Het gaat er niet eens om dat men afwijkt van wat GRRM (mogelijk) gaat schrijven; het is gewoon echt niet goed. Dexter-season-8 slecht. Onverklaarbare toevalligheden, karakters die opeens andersoortige keuzes maken, korte metten maken van belangrijke verhaallijnen waardoor elke vorm van spanning langzaam verdwijnt; de consistentie is gewoon weg.
Dit is ook precies mijn probleem. Ik beschouw mezelf niet als die hard fan of iets dergelijks. Ja, ik heb de boeken eenmaal gelezen, maar het hoeft van mij zeker geen 1 op 1 overzetting te zijn (hoewel vooral S1 dat aardig is)
Het mist nu echt geloofwaardigheid. Dingen hebben geen serieuze consequenties. Van mij hoeft ook niet echt iedereen dood te gaan of iets dergelijks, maar als je iets doms doet dan horen daar wel consequenties aan te zitten.
Spoiler

Het voelt voor mij als Hollywood en dat vind ik binnen deze serie jammer. Dat is niet wat het zo fantastisch maakte, juist dat je hoofdpersonen ten onder zag gaan aan de keuzes die ze maakte. Prima, goed te verdedigen keuzes en niet van oh, is een hoofdpersoon, dus consequenties kunnen niet zo groot zijn. Juist dat dingen consequenties hadden maakte het spannend en goed.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 09-05-2019, 16:01
Verwijderd
Nou ja,
Spoiler
Veel zorgwekkender
Oud 09-05-2019, 16:05
Verwijderd


Zin in.
Oud 09-05-2019, 16:09
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Nog maar 3 weken, duurt me al veel te lang dit
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 09-05-2019, 16:15
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Nou ja,
Spoiler
Veel zorgwekkender
Ook zeker een probleem ja. Het worden alleen een beetje veel van dat soort problemen waardoor het geheel ongeloofwaardig wordt. Ik kan echt wel een keer heen stappen over iets onlogisch en iets wat geen serieuze consequenties heeft, maar het is hier nogal veel en, en, en aan het worden. Dat vind ik echt jammer.
Op zekere hoogte is het echt nog een beetje vermakelijk. Ik ga het ook nog wel afkijken, maar als er nog meerdere seizoenen waren geweest zou ik denk ik wel kappen.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 09-05-2019, 20:35
Verwijderd
Iedere keer als ik Startpagina lees denk ik Startvagina en dan moet ik grinniken.
Oud 09-05-2019, 20:39
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Iedere keer als ik Startpagina lees denk ik Startvagina en dan moet ik grinniken.
Oud 09-05-2019, 22:23
Verwijderd
Ik heb werkelijk nog geen enkele aflevering van GoT gekeken.
Oud 09-05-2019, 22:26
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik heb werkelijk nog geen enkele aflevering van GoT gekeken.
Indrigerend, kan je daar meer over vertellen?
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 09-05-2019, 22:27
Verwijderd
Neen.
Oud 10-05-2019, 13:21
Verwijderd
Over huisartsen gesproken. Ze zijn volgens het bandje vanaf 1300 weer bereikbaar. En dat zijn ze dus niet. Word ik dus echt enorm agressief van.
Oud 10-05-2019, 14:04
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Super irritant. Hebben ze zo’n automatisch systeem? Daar gaat nog wel eens wat mis mee. Misschien de spoedlijn proberen en zeggen dat de shit niet werkt (heb je anders ook niet door)
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 10-05-2019, 14:08
Verwijderd
Ze namen net na die post wel op, maar anders had ik inderdaad de spoedlijn gebeld. "Niet overdrijven." zei Jos. Slappe lul

(oke niet echt Jos is awesome.)
Oud 10-05-2019, 14:34
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Het klopt gewoon niet, er kan natuurlijk wel eens wat vergeten zijn, maar genoeg reden om na zoveel tijd de andere lijn te bellen.
Je hebt het ook zelf niet door als het mis is, dus iemand moet dan op een ander manier contact opnemen.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 13-05-2019, 11:34
Verwijderd
In mijn tijd waren fratsen als dit nog gewoon een "jekeek"-je
Oud 13-05-2019, 11:44
Saiy
Saiy is offline
Hoe is het met jullie mensen?
Oud 13-05-2019, 11:56
Saiy
Saiy is offline
Hoe is het bv met jou Tuna?
Oud 13-05-2019, 12:17
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Ik sta net weer op een nieuwe stage. Eindelijk de laatste. Ik ben er nog sceptisch over want het is een beetje een fabriek met af en toe niet zo wetenschappelijke onderbouwde therapieën.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 13-05-2019, 21:30
Verwijderd
Bas naamzoek ik zie hier heel vaak een kerel met een rottweiler lopen en moet dan altijd aan jou en Kronos denken <3 Rottweilers <3
Oud 13-05-2019, 21:38
Verwijderd
Oooh heb je 'm al geaaid? Ik werd laatst aangevallen door één die buiten zonder riem rond aan het rennen was terwijl ik naar de stad wandelde voor een biertje op een zondag. Zo'n blije lieverd en hij was tegen me aan het grompraten en Kronos kon dat ook zo vervaarlijk doen maar ik voelde gelijk dat het net zo goed bedoeld was als bij Kronos. Baasje kwam er direct achteraan, hij was er even vandoor gegaan, hehehehe. Was ik alweer helemaal vergeten joh, denk ik bevrijdingsdag, toen was ik goed kachel
Oud 13-05-2019, 21:48
Verwijderd
Ik heb 'm nog niet geaaid want meestal ga ik op de fiets en dan is het niet zo handig om te stoppen. Oh man, een oudcollega had ook een rottweiler en die kletste ook zo en dat was zo leuk! We hebben nu Jimi, de hond van mijn ouders, en dat is ook echt heel erg tof, zo'n leuk beest en ik wil alleen maar meer een hond nu maar Jos wil het alleen maar minder. Misschien moet ik hem toch maar dumpen want ik wil een rottweiler of een ierse wolfshond of een of ander verlaten mormel uit het asiel. En Jimi en Doris zijn zo leuk samen en het is zo gezellig en het is zo leuk om te zien hoe ze het samen doen en dat Doris hem enorm op zoekt en Jimi vindt alles goed en we kunnen zo duidelijk aan hem zien als hij het niet meer leuk vindt maar hij is zo makkelijk en het is zo leuk.

Ik ga bij Jos weg, denk ik. Bas, wil je met me trouwen?
Oud 13-05-2019, 22:07
Verwijderd
Alleen als we voor een gouden kwartet gaan;
- Rottweiler
- Ierse Wolfshond
- Labrador Retriever
- Boerenfox
Oud 13-05-2019, 22:07
Verwijderd
En dat we er dan per ongeluk nog een oude mechelse herder bij krijgen ofzo, een gepensioneerde servicehond.
Oud 13-05-2019, 22:08
Verwijderd
Die kan dan de puppies opvoeden, dat werkt vrij fantastisch.
Oud 13-05-2019, 22:10
Verwijderd
Wij hadden hier een dierenopvang in de straat. En die kregen een stelletje schoothondjes die verknocht waren aan elkaar en waarvan het teefje zwanger was van het reutje. En ze voedden de puppies samen op en als ze stout waren naar een mens dan gaven ze de pups op hun donder "Nee, luister naar de mensen!"
Oud 13-05-2019, 22:18
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb net een documentaire gezien over allerlei soorten hulphonden, zo gaaf wat die allemaal kunnen
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 13-05-2019, 22:18
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik vind het ook echt wel een verrijking dat ik opgegroeid ben met een hond.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 13-05-2019, 22:26
Verwijderd
Citaat:
Alleen als we voor een gouden kwartet gaan;
- Rottweiler
- Ierse Wolfshond
- Labrador Retriever
- Boerenfox
Omg ja prima!

Citaat:
En dat we er dan per ongeluk nog een oude mechelse herder bij krijgen ofzo, een gepensioneerde servicehond.
Ja, zo'n oude maar gezellige.
Citaat:
Die kan dan de puppies opvoeden, dat werkt vrij fantastisch.

Citaat:
Wij hadden hier een dierenopvang in de straat. En die kregen een stelletje schoothondjes die verknocht waren aan elkaar en waarvan het teefje zwanger was van het reutje. En ze voedden de puppies samen op en als ze stout waren naar een mens dan gaven ze de pups op hun donder "Nee, luister naar de mensen!"


Ik bel Jos wel even.
Oud 14-05-2019, 00:43
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Ik heb net een documentaire gezien over allerlei soorten hulphonden, zo gaaf wat die allemaal kunnen
M'n collega heeft een hulphond en dat beest is echt zo'n Poepie. Hij is nog aan het leren, want het is een pup, maar hij luistert al zo goed en voelt aan wanneer zij support nodig heeft. <3
__________________
Who's this jabroni?
Oud 14-05-2019, 00:49
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Vraagje voor de computernerds:
M'n laptop is kaduuk. De stroom-aansluiting is voor de 2e keer gebroken en het kostte veel tijd en geld om 'm de eerste keer te laten fixen, want de laptop wordt niet meer gemaakt.
Wat is de makkelijkste/goedkoopste manier om al m'n bestanden van de harde schijf over te zetten?

Of hoe krijg ik lang genoeg stroom op dat ding? I am frustrate.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 14-05-2019, 06:53
Verwijderd
Serienummer/typenummer van de laptop?
Oud 14-05-2019, 08:01
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Makkelijkste manier als het ding niet meer aan wil, is om de schijf uit de laptop te halen en aan/in een andere computer te hangen als je daar de mogelijkheid voor hebt.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 14-05-2019, 11:37
Verwijderd
Citaat:
Vraagje voor de computernerds:
M'n laptop is kaduuk. De stroom-aansluiting is voor de 2e keer gebroken en het kostte veel tijd en geld om 'm de eerste keer te laten fixen, want de laptop wordt niet meer gemaakt.
Wat is de makkelijkste/goedkoopste manier om al m'n bestanden van de harde schijf over te zetten?

Of hoe krijg ik lang genoeg stroom op dat ding? I am frustrate.
Wat bedoel je exact met een "gebroken stroom-aansluiting"? En wat is het einddoel dat je voor ogen hebt met betrekking tot de (oude) schijf en data?
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:09.