Oud 09-06-2010, 16:19
Verwijderd
Citaat:
Ja ze beginnen wel met de basis.
Ik heb afgelopen jaar 5/6 VWO gedaan. Daar kreeg ik Frans, terwijl ik voor het laatst in de 1e klas van de MAVO heb gehad. Dat kende ik dus ook totaal niet. Maar toch heb ik het nu afgesloten met een 6,4. (Nu kan ik nogsteeds geen woord frans, maar de toetsen vallen iig wel mee..)
Bedankt!

Wordt een pittig jaar, examen doen in 7 vakken(maatschappijleer 1 heeft geen examen dacht ik). Dan hopelijk havo ng.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-06-2010, 17:05
Lotte^^
Avatar van Lotte^^
Lotte^^ is offline
Succes ermee!
Maar maak je niet te druk om dat het heel pittig wordt, ik heb zelf 4/5 havo gedaan en daarna 5/6 vwo en mijn ervaring van de vavo is dat het een stuk makkelijker is dan de gewone middelbare school. De examens zijn natuurlijk hetzelfde, maar ik denk dat dat komt omdat je op de vavo alleen de dingen krijgt die ook op het examen komen, niet allemaal de extra projecten of andere leerstof eromheen.

De een vind het natuurlijk wel moeilijker dan de andere, maar als je alles van begin af aan bijhoudt, valt het best mee
Met citaat reageren
Oud 09-06-2010, 18:44
Verwijderd
Citaat:
Ja ze beginnen wel met de basis.
Ik heb afgelopen jaar 5/6 VWO gedaan. Daar kreeg ik Frans, terwijl ik voor het laatst in de 1e klas van de MAVO heb gehad. Dat kende ik dus ook totaal niet. Maar toch heb ik het nu afgesloten met een 6,4. (Nu kan ik nogsteeds geen woord frans, maar de toetsen vallen iig wel mee..)

Wacht even. Heb je vwo 5/6 gedaan zonder een derde taal(frans of duits) op het havo gedaan te hebben? If so, dan hoef ik dit jaar wss geen duits te nemen?
Met citaat reageren
Oud 09-06-2010, 18:53
Lotte^^
Avatar van Lotte^^
Lotte^^ is offline
Ik deed oude fase dus ik weet niet of het nu nog zo is, maar op de havo moest je engels hebben en dan of frans of duits. op het vwo moet je frans EN duits.
en van voor het profiel e&m. Ik dacht dat het met n&g ook weer anders is....
Met citaat reageren
Oud 09-06-2010, 18:58
Verwijderd
Op het havo hoef je geen derde taal te hebben. Op het vwo heb je echter wel 1 extra taal nodig naast Nederlands en Engels. Ik vat hem nu wel, bedankt.

Oh en wat boeken betreft. Is het mogelijk om deze eerder binnen te laten komen. Een week na bestelling bijvoorbeeld? Ik wil al meteen in de boeken duiken zodat ik geen achterstand oploop. Het zit namelijk zo, ik heb nog nooit nask1, nask 2 en bio gehad na de 2e klas(tot de 2e klas alleen bio).
Met citaat reageren
Oud 09-06-2010, 19:11
Lotte^^
Avatar van Lotte^^
Lotte^^ is offline
Dan kan je het beste als je je boekenlijst hebt je boeken ergens anders bestellen. Of 2e hands zoeken, dat is vaak nog goedkoper ook.

Verder zou ik niet teveel in de boeken duiken, best kans dat de helft niet eens behandeld wordt. Maar ik heb zelf geen natuurkunde en biologie gehad, dus dat kan ik verder niet precies zeggen.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2010, 19:21
xxceline
Avatar van xxceline
xxceline is offline
Citaat:
Op het havo hoef je geen derde taal te hebben. Op het vwo heb je echter wel 1 extra taal nodig naast Nederlands en Engels. Ik vat hem nu wel, bedankt.

Oh en wat boeken betreft. Is het mogelijk om deze eerder binnen te laten komen. Een week na bestelling bijvoorbeeld? Ik wil al meteen in de boeken duiken zodat ik geen achterstand oploop. Het zit namelijk zo, ik heb nog nooit nask1, nask 2 en bio gehad na de 2e klas(tot de 2e klas alleen bio).
Ik denk dat jij het een beetje té moeilijk ziet

Jij hebt de afgelopen tijd vanalles gedaan aan die vakken, vanalles wat je NIET nodig hebt op de mavo. Dus ik denk dat je dit best heel gemakkelijk kan vatten allemaal!
Met citaat reageren
Oud 09-06-2010, 20:06
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat jij het een beetje té moeilijk ziet

Jij hebt de afgelopen tijd vanalles gedaan aan die vakken, vanalles wat je NIET nodig hebt op de mavo. Dus ik denk dat je dit best heel gemakkelijk kan vatten allemaal!
Dat hoop ik. Bedankt voor het compliment overigens!
Met citaat reageren
Oud 09-06-2010, 20:07
Verwijderd
Citaat:
Dan kan je het beste als je je boekenlijst hebt je boeken ergens anders bestellen. Of 2e hands zoeken, dat is vaak nog goedkoper ook.

Verder zou ik niet teveel in de boeken duiken, best kans dat de helft niet eens behandeld wordt. Maar ik heb zelf geen natuurkunde en biologie gehad, dus dat kan ik verder niet precies zeggen.
Ook als ik ze huur? Huren is sinds kort mogelijk bij vandijk.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2010, 20:15
Lotte^^
Avatar van Lotte^^
Lotte^^ is offline
ja soms wel. ik heb het gewoon vergeleken, wat om te huren goedkoper was, heb ik gehuurd, de rest 2e hands via bol.com
Met citaat reageren
Oud 10-06-2010, 18:55
Chris-Verhoeckx
Avatar van Chris-Verhoeckx
Chris-Verhoeckx is offline
Sorry maar bij NaSk1 en 2 en bij Biologie beginnen ze echt bij de basis. In het klas 3 boek van NaSk1 en 2 komen nauwelijks formules voor. Wiskunde is niet veel anders. Je schat het veeeel te moeilijk in.
__________________
Haters gonn' hate
Met citaat reageren
Oud 11-06-2010, 10:26
xxceline
Avatar van xxceline
xxceline is offline
Citaat:
ja soms wel. ik heb het gewoon vergeleken, wat om te huren goedkoper was, heb ik gehuurd, de rest 2e hands via bol.com
Nou, VO leerlingen kunnen ze gratis krijgen als ze naar de VAVO gaan.
Kijk ook even of dat voor jou geldt!
Met citaat reageren
Oud 11-06-2010, 23:20
Chris-Verhoeckx
Avatar van Chris-Verhoeckx
Chris-Verhoeckx is offline
Mensen, belangrijk vraagje:

Ik wil graag naast AK, Geschiedenis in het vrije deel nemen (dan kan ik bijv. een van de vakken laten vallen mocht het slecht zijn voor m'n gemiddelde). Maar moet je hier dan voorkennis uit 1,2,3 en 4 VWO voor hebben? Want ik ga 5+6 in één jaar doen? Maar ik las op de website van de boekenleverancier dat we twee katernen krijgen (dekolonisatie en nog iets ), hier heb ik toch geen voorkennis voor nodig?
__________________
Haters gonn' hate
Met citaat reageren
Oud 12-06-2010, 07:16
xxceline
Avatar van xxceline
xxceline is offline
Citaat:
Mensen, belangrijk vraagje:

Ik wil graag naast AK, Geschiedenis in het vrije deel nemen (dan kan ik bijv. een van de vakken laten vallen mocht het slecht zijn voor m'n gemiddelde). Maar moet je hier dan voorkennis uit 1,2,3 en 4 VWO voor hebben? Want ik ga 5+6 in één jaar doen? Maar ik las op de website van de boekenleverancier dat we twee katernen krijgen (dekolonisatie en nog iets ), hier heb ik toch geen voorkennis voor nodig?

Mij is het gelukt in vwo sprint, had daarvoor geen geschiedenis gehad in bovenbouw vwo.
Het is vrij veel (nuja, nu vind ik het niets meer met die 1000 pag boeken die ik nu leer )
soms kun je merken dat je bepaalde dingen niet goed in een context kan plaatsen, maar het is zeker goed te doen!
Met citaat reageren
Oud 12-06-2010, 11:21
Verwijderd
Voorzover ik weet niet. In 6 VWO behandel je in elk geval 2 onderwerpen, je doet dat heel uitgebreid en daarbij heb je vrijwel geen kennis uit andere jaren nodig, hoogstens uit de 5e. Dus dat valt mee.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2010, 18:48
Chris-Verhoeckx
Avatar van Chris-Verhoeckx
Chris-Verhoeckx is offline
Citaat:
Voorzover ik weet niet. In 6 VWO behandel je in elk geval 2 onderwerpen, je doet dat heel uitgebreid en daarbij heb je vrijwel geen kennis uit andere jaren nodig, hoogstens uit de 5e. Dus dat valt mee.
Citaat:
Mij is het gelukt in vwo sprint, had daarvoor geen geschiedenis gehad in bovenbouw vwo.
Het is vrij veel (nuja, nu vind ik het niets meer met die 1000 pag boeken die ik nu leer )
soms kun je merken dat je bepaalde dingen niet goed in een context kan plaatsen, maar het is zeker goed te doen!
Dank voor jullie antwoorden. Ik heb besloten: Het wordt filosofie geschiedenis is veel te veel (heb de boeken gezien) en filosofie lijkt me interessanter. Of het te doen is, is een tweede
__________________
Haters gonn' hate

Laatst gewijzigd op 19-06-2010 om 22:46.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2010, 20:17
Nora__
Nora__ is offline
Hai,
Heeft iemand ervaring met VAVO VMBO-TL?
Ik ben dit jaar gezakt en wil de VAVO doen, maar ik wil het vak Economie
laten vervallen is te pittig voor mij, en i.p.v daarvan Aardrijkskunde doen is dat mogelijk?

Groetjes
Nora
Met citaat reageren
Oud 21-06-2010, 23:14
zkdkj
zkdkj is offline
Ik hoorde donderdag dat ik geslaagd was voor mijn HAVO NG + eco. Woensdag heb ik een intake bij VAVO Cappele aan de IJssel. Ik wil volgend jaar namelijk Versneld VWO doen. Ik wil als extra vakken eco en geschiedenis nemen zodat ik als het ware ook een EM profiel heb. Ik heb alleen een probleem. Op de Havo heb ik geen 2e vreemde taal gehad. Nu ben ik van plan om Duits te nemen, omdat ik dat veel makkelijker vind dan Frans. Maar ik vraag me af of ik wel binnen een jaar klaargestoomd ben voor een Duits examen VWO. Ik leer momenteel veel duitse standaard woordjes grammatica lukt mijn wel. Ik ben tot op het bot gemotiveerd
Heeft iemand ook dezelfde ervaring wbt Duits
Met citaat reageren
Oud 22-06-2010, 08:03
Lotte^^
Avatar van Lotte^^
Lotte^^ is offline
Ik heb die ervaring maar dan met Frans. Ook versneld VWO waar ik ineens Frans erbij moest nemen. Ik heb er verder niks extra's aan gedaan dan gewoon naar de lessen geweest, en heb het met een 6,4 afgesloten. Terwijl ik al zeker 5 jaar geen Frans meer had gehad.
Ik denk als je echt gemotiveerd bent het zeker goed moet komen
Met citaat reageren
Oud 23-06-2010, 12:06
zkdkj
zkdkj is offline
Ik heb zojuist een intakegesprek op het VAVO Cappelle gehad en ga in september beginnen met het versneld vwo. In het begin van het gesprek waren ze vrij perssimistich, omdat ik maar 2x 7 had. Maar nadat ik mijn motivatie had verteld ben ik toch aangenomen. Iets wat ik voor het gesprek begon al vrij zeker van was. Ze deden wel heel moeilijk, hadden nog mijn decaan gebeld en gevraagd wat voor leerling ik ben. Uiteindelijk duurde de intake 1,5 uur. Ik ga NT+ economie doen en het wordt vrij zwaar. Ik heb ook te horen hoe ik Duits het beste kan aanpakken. ik ga in de vakantie alvast beginnen met bijspijkeren van SK, Bio en Duits. In de rest heb ik wel vertrouwen. Mijn zorg ging daar ook uit naar de vakbevoegdheid van de docenten. Ik vroeg het aan mijn intaker en die zei dat er weining zijn met 1ste graads. Dus dat betekent dat ik alles zelf moet ondervinden De vrouw van de administratie zei dat ik een stuk of 6 leerlingen van mijn oude school zal tegenkomen.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2010, 13:12
Chris-Verhoeckx
Avatar van Chris-Verhoeckx
Chris-Verhoeckx is offline
Citaat:
Ik heb zojuist een intakegesprek op het VAVO Cappelle gehad en ga in september beginnen met het versneld vwo. In het begin van het gesprek waren ze vrij perssimistich, omdat ik maar 2x 7 had. Maar nadat ik mijn motivatie had verteld ben ik toch aangenomen. Iets wat ik voor het gesprek begon al vrij zeker van was. Ze deden wel heel moeilijk, hadden nog mijn decaan gebeld en gevraagd wat voor leerling ik ben. Uiteindelijk duurde de intake 1,5 uur. Ik ga NT+ economie doen en het wordt vrij zwaar. Ik heb ook te horen hoe ik Duits het beste kan aanpakken. ik ga in de vakantie alvast beginnen met bijspijkeren van SK, Bio en Duits. In de rest heb ik wel vertrouwen. Mijn zorg ging daar ook uit naar de vakbevoegdheid van de docenten. Ik vroeg het aan mijn intaker en die zei dat er weining zijn met 1ste graads. Dus dat betekent dat ik alles zelf moet ondervinden De vrouw van de administratie zei dat ik een stuk of 6 leerlingen van mijn oude school zal tegenkomen.
Woow, twee zevens en ze doen alsnog pessimistisch. Al is het niveauverschil tussen HAVO en VWO helemaal niet groot

Mag ik vragen van welke school je komt?
__________________
Haters gonn' hate
Met citaat reageren
Oud 23-06-2010, 17:04
Eadlyn
Eadlyn is offline
Citaat:
Ik heb zojuist een intakegesprek op het VAVO Cappelle gehad en ga in september beginnen met het versneld vwo. In het begin van het gesprek waren ze vrij perssimistich, omdat ik maar 2x 7 had. Maar nadat ik mijn motivatie had verteld ben ik toch aangenomen. Iets wat ik voor het gesprek begon al vrij zeker van was. Ze deden wel heel moeilijk, hadden nog mijn decaan gebeld en gevraagd wat voor leerling ik ben. Uiteindelijk duurde de intake 1,5 uur. Ik ga NT+ economie doen en het wordt vrij zwaar. Ik heb ook te horen hoe ik Duits het beste kan aanpakken. ik ga in de vakantie alvast beginnen met bijspijkeren van SK, Bio en Duits. In de rest heb ik wel vertrouwen. Mijn zorg ging daar ook uit naar de vakbevoegdheid van de docenten. Ik vroeg het aan mijn intaker en die zei dat er weining zijn met 1ste graads. Dus dat betekent dat ik alles zelf moet ondervinden De vrouw van de administratie zei dat ik een stuk of 6 leerlingen van mijn oude school zal tegenkomen.
Echt raar dat ze nogal terughoudend zijn, maar mag ik je wat vragen? Is die school Rijnmond College?
Want daar ben ik vorig jaar ook geweest, en wilde daar ook mijn HAVO halen, en het mocht niet van hun... Om bepaalde redenen, en ze wezen me meteen naar de deur.
Echt belachelijk, dus heb maar andere school gezocht waar ze mij WEL een kans aanboden.
Dit jaar ook VWO, met Duits terwijl ik het dit jaar ook niet heb gehad. Moet goed komen, want ik heb ook een bijvak dus mag een of ander wegstrepen als het nodig is.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2010, 17:35
zkdkj
zkdkj is offline
Citaat:
Woow, twee zevens en ze doen alsnog pessimistisch. Al is het niveauverschil tussen HAVO en VWO helemaal niet groot

Mag ik vragen van welke school je komt?
Gemini college ridderkerk
Met citaat reageren
Oud 23-06-2010, 17:45
zkdkj
zkdkj is offline
Citaat:
Echt raar dat ze nogal terughoudend zijn, maar mag ik je wat vragen? Is die school Rijnmond College?
Want daar ben ik vorig jaar ook geweest, en wilde daar ook mijn HAVO halen, en het mocht niet van hun... Om bepaalde redenen, en ze wezen me meteen naar de deur.
Echt belachelijk, dus heb maar andere school gezocht waar ze mij WEL een kans aanboden.
Dit jaar ook VWO, met Duits terwijl ik het dit jaar ook niet heb gehad. Moet goed komen, want ik heb ook een bijvak dus mag een of ander wegstrepen als het nodig is.
Het is een van de Rijmond colleges in het Rijnmond-gebied.Op de intakegesprek vandaag liet me ook van mijn goede kant zien. Ze wilden mijn eerste op basis van mijn cijferlijst geen toegang bieden tot het versneld VWO maar ik liet mijn motivatie horen.
Als ik jou goed begrijp kan ik uit jou verhaal halen dat je vorig jaar een HAVO-diploma hebt gehaald. En nu 2 jaar VWO doet
Hoe gaat het nu met Duits al;s ik vragen mag
Met citaat reageren
Oud 23-06-2010, 18:24
Eadlyn
Eadlyn is offline
Citaat:
Het is een van de Rijmond colleges in het Rijnmond-gebied.Op de intakegesprek vandaag liet me ook van mijn goede kant zien. Ze wilden mijn eerste op basis van mijn cijferlijst geen toegang bieden tot het versneld VWO maar ik liet mijn motivatie horen.
Als ik jou goed begrijp kan ik uit jou verhaal halen dat je vorig jaar een HAVO-diploma hebt gehaald. En nu 2 jaar VWO doet
Hoe gaat het nu met Duits al;s ik vragen mag
Nee, ik heb vorig jaar VMBO-TL gedaan (met Duits). Dit jaar versneld havo op VAVO, geen Rijmond College want ze wilden me niet hebben.
Ben dik geslaagd, zonder Duits. Volgend jaar ga ik ook versneld VWO doen, mét Duits. Dus heb geen ervaring, dus kan je niets over vertellen.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2010, 19:50
Girl92
Girl92 is offline
Hoii,

na de zomervakantie kom ik in de havo voorexamenklas,
nu ik op internet heb gekeken welke boeken ik moet bestellen
stond ik namelijk nogal verbaasd te kijken..
ik moet namelijk dezelfde engelse boeken bestellen die ik
op de mavo(examenklas) ook heb gehad!
kan dat? of zou het een fout zijn in de boekenlijst ?

Groetjes,
Met citaat reageren
Oud 21-09-2010, 18:55
Linnnn8002
Linnnn8002 is offline
Hallo,

Ik heb een probleem. Ik wil VWO gaan doen met profiel NG maar ik mis natuurkunde en scheikunde. Nu wilde ik op het horizon college eerst natuurkunde en scheikunde op havo niveau gaan halen. En daarna profiel NG doen.
Maar dat betekent dat ik het eerste jaar 8 uur per week heb en het tweede jaar 28 uur per week. Dus dat is totaal 36 x 275 : 9900 euro .
Nou dat vind ik een beetje absurd duur, maar ik zie dat het Nova College 26,80 per wekelijks lesuur vraagt. En dat zou maar 964.80 zijn.
Heb ik dan iets over het hoofd gezien of verschillen de prijzen echt zo erg?

Hoop dat iemand mij snel kan helpen!
Met citaat reageren
Oud 11-06-2011, 18:06
xxceline
Avatar van xxceline
xxceline is offline
Even dit topic weer omhoog, omdat er weer zoveel VAVO vragen zijn.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2011, 00:24
Chris-Verhoeckx
Avatar van Chris-Verhoeckx
Chris-Verhoeckx is offline
Urgh, VAVO Rijnmond college @ Rotterdam is echt een ramp! Vooral over de havo-locatie (Sportlaan) heb ik er slechte verhalen over gehoord. Ik wilde er na het behalen van mijn havo-diploma (op een reguliere school) vorig jaar VWO versneld doen, echter had ik er een aantal vrienden zitten en die raadden het mij sterk af. Na het intakegesprek heb ik ook afgehaakt. Verder bleek de leraar die er natuurkunde gaf alleen bevoegd te zijn voor wiskunde B

Nu ben ik op mijn eigen school gebleven om het in twee jaar te doen (ga naar 't examenjaar over ) en het enige nadeel is dan dat ik wel een stuk ouder ben dan de gemiddelde vwo-leerling.

Maar aan alle mensen dus: Overweeg een reguliere school voor het behalen van je VWO diploma! Je doet het wel in twee jaar, maar dan kun je a) je examendossier opbouwen en b) is het qua kosten denk ik wel een stuk voordeliger.

Dit verhaal boven geldt natuurlijk niet voor alle VAVO's, maar ik typ alleen mijn eigen beleving
__________________
Haters gonn' hate
Met citaat reageren
Oud 13-06-2011, 15:32
Verwijderd
Citaat:
Succes ermee!
Maar maak je niet te druk om dat het heel pittig wordt, ik heb zelf 4/5 havo gedaan en daarna 5/6 vwo en mijn ervaring van de vavo is dat het een stuk makkelijker is dan de gewone middelbare school. De examens zijn natuurlijk hetzelfde, maar ik denk dat dat komt omdat je op de vavo alleen de dingen krijgt die ook op het examen komen, niet allemaal de extra projecten of andere leerstof eromheen.

De een vind het natuurlijk wel moeilijker dan de andere, maar als je alles van begin af aan bijhoudt, valt het best mee
Dat heb je goed gedaan!!
Mag ik wat vragen.. was je niet bang dat je de versnelde varianten niet zou halen? Want ik twijfel héél erg en ben gewoon bang dat ik het niet ga halen. Ik hoor veel mensen zeggen dat het niet haalbaar zal zijn..

Is dat echt zo?
Met citaat reageren
Oud 13-06-2011, 16:05
Verwijderd
Hee!

Ik heb veel zitten nadenken over wat voor een opleiding ik wil gaan doen. Maar altijd zonder succes. Ik heb namelijk nog steeds geen idee. Vandaar dat ik het wou vragen aan jullie..
Ik doe havo EM en ik hoor 16 juni of ik ben geslaagd.

Het zit zo..
1. Ik heb géén idee wat ik hierna wil gaan doen
2. Ik weet niet of ik wel door wil gaan met economie op het HBO
3. Ik weet dat andere richtingen mij ook aantrekken, zoals techniek en gezondheidszorg
4. Ik ben niet bij elke opleiding meteen toelaatbaar (maar dat is niet eens zo'n groot probleem, weet niet eens wat ik wil gaan doen, laat staan of ik toelaatbaar ben. Maar dat komt er later toch wel bij kijken.. vandaar)
5. Ik denk er ook al aan om hierna universiteit te gaan doen (binnen 1 jaar P halen of gewoon pas na het HBO)
6. Ik moet dan wel weten wat op elkaar aansluit + voor sommige opleidingen op de universiteit heb je gewoon VWO nodig!
7. Ik zou willen weten wat handiger is: eerst HBO 4 jaar en dan pas naar de universiteit of HBO propedeuse halen en dan meteen door naar de universiteit. Want niet bij elke opleiding op de uni kan je maar 2 jaar doen om je diploma te behalen (na 4 jaar HBO bachelor). Het zal dan te lang duren?

De ene keer denk ik aan opleidingen als farmacie, life science & technology, sociale geografie en planologie, criminologie, technische bedrijfskunde (WO-opleidingen) en de andere keer weer aan opleidingen als forensich onderzoek, bio-informatica, technische bedrijfskunde, logistiek & technische vervoerskunde, business management, integrale veiligheid (HBO-opleidingen).. maar ik heb gewoon géén idee!!!

Voor economische opleidingen ben ik wel toelaatbaar enzo. Dat is dus geen probleem. Voor recht/bestuur in de meeste gevallen ook.
Maar wat nu als ik er toch voor kies om iets met techniek te doen of gezondheidszorg.. Hoe moet het dan verder??
Niet elke opleiding sluit aan, dat betekent dat ik alsnog VWO nodig heb. Dat is toch zonde nadat je 4 jaar HBO hebt gedaan??

Moet ik dan toch VAVO gaan doen (terwijl ik niet eens weet wat ik zeker wil) of alleen overwegen om een paar vakken te volgen en daar certificaten voor halen?
En is het haalbaar om tegelijkertijd HBO te doen en die vakken te volgen op de VAVO (dus niet een totale vakkenpakket)?

Kan iemand me AUB helpen? Want ik zit echt heel erg vast.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2011, 18:53
Lotte^^
Avatar van Lotte^^
Lotte^^ is offline
Ik denk niet dat het slim is om VAVO naast HBO te doen. Op de VAVO heb je ook met een paar vakken vrijwel elke dag wel een les. Dan zou ik eerder via staatsexamens nog een paar certificaten halen naast HBO.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2011, 19:54
Verwijderd
Ooh serieus. Hoe zit het dan met zo'n staatsexamen?
En komt het dan niet op hetzelfde neer, HBO + paar vakken volgen of een hele vakkenpakket?
VAVO kun je trouwens ook in de avond volgen..

Laatst gewijzigd op 16-06-2011 om 10:57.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:28.