Oud 26-02-2014, 15:09
Verwijderd
GOUWE OUWE.

Heb jij liever een hand van ham of dat je zonnebrandcreme lekt uit je oksel? De hand groeit binnen 24 uur weer aan als je hem opeet.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-02-2014, 21:00
Hazel
Hazel is offline
Ik heb liever dat er zonnebrandcreme lekt uit mijn oksel. Handig in de zomer en beter te verbergen dan een hand van ham, die ik bovendien telkens op zou eten.

Heb je liever dat al je tanden zichtbaar rot en zwart zijn of dat je altijd met heel veel consumptie praat?
Met citaat reageren
Oud 26-02-2014, 21:05
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
Ehh. Ik zou zeggen optie één en dan een kunstgebitje, maar bij gebrek aan een geldboom: praten met consumptie dan maar. Ik praat toch niet zoveel.

De rest van je leven mag je niet meer naar leuke muziek luisteren. Alleen nog maar naar Knuffelrock cd's. Je moet ook stug blijven volhouden tegen iedereen dat je dat, en alleen dat, briljante muziek vindt.
OF
Je laat vier tenen en twee vingers amputeren. Je mag zelf kiezen welke.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2014, 22:40
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Optie 2. Moet ik twee pinken en de kleine tenen en ringtenen missen. Jammer, maar liever dat dan Knuffelrock. Muziek is best belangrijk.

Zeven keer per dag poepen, of drie uur per dag heel erg het gevoel dat je moet plassen, terwijl er niets komt.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Met citaat reageren
Oud 26-02-2014, 22:43
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Hmm, ik heb denk ik liever dat ik 7 keer per dag een beetje moet poepen en dat ik er meteen wat aan kan doen, dan dat ik 3 uur lang een rotgevoel heb.

Om in de trant van Para's vraagstelling te blijven:
Heb je liever een tiet waar talkpoeder uit komt of een vinger die kan tijdreizen?
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2014, 23:03
Verwijderd
Een vinger die kan tijdreizen. Dat is namelijk gewoon een superkracht; er zijn ongetwijfeld situaties geweest waarbij je aan één vinger genoeg hebt om de geschiedenis te veranderen. Als je de vinger in inkt doopt kun je er ook geschreven boodschappen mee doorgeven. Bovendien hoef je 'm niet per se te gebruiken, terwijl je wel vastzit aan al die talk.

Heb je liever dat je iemands huisdier voor hun ogen moet doodknuppelen, of dat je iemands baby stiekem moet opeten? In het tweede geval komen ze er nooit achter, in het eerste geval vanzelfsprekend wel en je mag ook niet uitleggen waarom je 't doet.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2014, 23:06
Hazel
Hazel is offline
Wat heb je aan een vinger die kan tijdreizen? Dan liever een tiet waar talkpoeder uitkomt!

Heb je liever aids of kanker met een 50/50 kans op overleven?
Met citaat reageren
Oud 26-02-2014, 23:24
Verwijderd
Je bent te laat, Margot
Met citaat reageren
Oud 27-02-2014, 09:04
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
@Para: Dan zou ik gaan voor het dier, dat weegt voor mij nog steeds minder dan een mens, hoewel beide gruwelijk zijn.

@Margot: kanker, want dat krijgen heb je zelf niet in de hand en daarmee heb je je omgeving een stuk minder.

Liever de rest van je leven zeker van een baan waar je doodongelukkig bent of werkloos en niet zonder hulp rond kunnen komen?
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2014, 11:43
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
De baan, er van uitgaande dat dat wel een (fatsoenlijke) woning, eventueel vervoer, en al je hobby's en interesses en leuke dingen kan financieren. Als het echt een baggerbaan is qua inkomen dan schiet je er niet veel mee op, maar dan zou ik alsnog denk ik voor het werk kiezen en het minimale inkomen; gezien ik het afhankelijk van anderen zijn (zonder goede reden zoals bv ziekte of beperkingen zoals een handicap) niet hoog heb zitten.

Zou je liever:
- terug in de tijd reizen en mogelijke paradoxen voor lief nemen als je weer naar je huidige tijd gaat;
OF
- zou je naar de toekomst gaan, maar wel met de wetenschap dat je niet meer terug kan?
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 27-02-2014, 14:51
Verwijderd
Terug in de tijd, want mijn familie en vrienden hier wil ik niet missen.

Zou je liever moslim of joods zijn?
Met citaat reageren
Oud 27-02-2014, 17:54
Verwijderd
Joods, want dat is minder controversieel in 2014 Nederland en dat kun je pick-and-choose doen zonder commentaar.

Zou je liever vier uur lang op allerlei onderzoeken liggen wachten op de SEH omdat je hevige buikpijn hebt, waarna je blindedarm eruit wordt gehaald ivm ontsteking, of datzelfde alleen blijkt uit de onderzoeken dat er niets acuuts aan de hand is zodat je na die vier uur naar huis gaat met een pijnstiller?
Met citaat reageren
Oud 27-02-2014, 18:07
Verwijderd
Het eerste, want dan is er een duidelijke oorzaak en een duidelijke oplossing. Bovendien blijf je bij het tweede kennelijk pijn houden.

Liever een levende slak opeten, of een levende sprinkhaan?
Met citaat reageren
Oud 27-02-2014, 18:08
Verwijderd
(dat weet je natuurlijk niet, of je pijn blijft houden, misschien is het morgen wel over)

Hmm lastig lastig, levende beestjes. Dan maar de slak, één keer bijten en dan snel slikken.

Als je een rokje met maillot en laarzen aan had, en dan je werkbroek aan moet maar je sokken bent vergeten, en je werkplek is 20 graden, liever maillot onder je broek of met blote voeten in je laarzen?
(WAARGEBEURD VERHAAL)

Laatst gewijzigd op 27-02-2014 om 18:17.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2014, 09:25
Duckdonkey
Avatar van Duckdonkey
Duckdonkey is offline
blote voeten in laarzen,

liever in de zomer een te warme jas aan trekken en hartstikke zweten, of in de winter een veel te koude jas aan trekken en letterlijk staan te klappertanden?
__________________
Being weird is just a positive side effect of being awesome or having a good life!
Met citaat reageren
Oud 01-03-2014, 10:15
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Winter en veel te koud. Ik heb het altijd al veel te snel warm gehad, dus dan liever eens wat anders.

Liever dom en gelukkig of intelligent en ongelukkig?
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2014, 10:54
Verwijderd
Liever dom en gelukkig.
(maar wist je dat mensen met een laag IQ meer kans op langdurige depressies hebben dan mensen met een hoog IQ?)

Je niet-dominante arm verliezen en geen kunstarm, of je dominante arm verliezen en een kunstarm met enige functionaliteit krijgen, dus wel dingen vastpakken maar niet schrijven en dergelijke?
Met citaat reageren
Oud 01-03-2014, 14:54
Verwijderd
Citaat:
(maar wist je dat mensen met een laag IQ meer kans op langdurige depressies hebben dan mensen met een hoog IQ?)
Waarom?

niets verliezen natuurlijk . Ik zou toch gaan voor geen kunstarm, want dat levert ook allemaal gedoe op enzo, en dan heb ik tenminste mijn dominante arm nog. Alleen kan ik dan niet meer zo goed sporten enzo, maar dat zie ik met een kunstarm ook niet voor me. Lastige keuze!

Welke site zou je blijven bezoeken, als je de ander nooit meer mag gebruiken: dit forum of Facebook?
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 01-03-2014, 17:44
Duckdonkey
Avatar van Duckdonkey
Duckdonkey is offline
hmmm, lastige, facebook is ook wel bijna aan het einde van zn leven denk ik maar ik denk toch dat ik die blijf gebruiken.

Niet kunnen slapen omdat je bijna moet overgeven omdat je veel te veel gegeten hebt, of niet kunnen slapen omdat je je maag hoort knorren van de honger?
__________________
Being weird is just a positive side effect of being awesome or having a good life!
Met citaat reageren
Oud 03-03-2014, 20:16
Verwijderd
Citaat:
(dat weet je natuurlijk niet, of je pijn blijft houden, misschien is het morgen wel over)
Of misschien is het iets ergs en ga je morgen dood. Nee hoor, dan liever iets wat ze er meteen uit kunnen snijden.

- - -

Honger is minder irritant dan misselijkheid.

Liever 5 minuten in de toekomst kunnen kijken, of 5 minuten achteruit in de tijd kunnen reizen? Licht je antwoord toe.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2014, 20:51
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
5 minuten in de toekomst, ik heb de afgelopen 5 minuten weinig bijzonders gedaan. Als het een algemene superkracht is die ik altijd kan toepassen lijkt het me misschien wel fijner om naar het verleden te kunnen reizen, dan kan ik kleine foutjes aanpassen die ik in het heden maak.

Zo mooi zijn dat iedereen altijd maar naar je blijft staren, ongeacht de situatie of het moment of zo lelijk dat niemand naar je wil kijken?
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 03-03-2014, 23:41
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Dan maar heel mooi.

Nooit meer zoenen met de liefde van je leven of hem/haar nooit meer in de ogen kijken?
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2014, 19:51
love-in-the-air
Avatar van love-in-the-air
love-in-the-air is offline
Nooit meer zoenen met de liefde van je leven.

Liever geen teen/handnagels, of liever geen wimpers?
Met citaat reageren
Oud 04-03-2014, 19:55
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
Geen wimpers natuurlijk.

Luidruchtig poepen in een plons-wc grenzend aan een huiskamer vol visite of tien kattenbrokjes eten (smaak naar keuze)?
__________________
stikkiedikkie hopstapsnee reldeldee
Met citaat reageren
Oud 04-03-2014, 20:27
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Kattenbrokjes eten, want ik vreet opzich alles en die droge brokjes lijken me niet heel erg. Poepen als er mensen in de buurt zijn kan ik niet, want dat vind ik echt heel erg beschamend.

Een héle lelijke tatoegae laten zetten op een plaats naar keuze, of al je lichaamshaar laten afscheren (dus ook je hoofdhaar en je wenkbrauwen) en tijdelijk als een freak rondlopen?
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-03-2014, 20:35
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Al het haar eraf. Dat groeit wel weer aan

Nooit meer muziek of nooit meer films?
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2014, 20:37
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Nooit meer films.

Geen DK of geen Onzin?
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 05-03-2014, 00:22
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Geen Onzin. Dan maar. Sorry

Bellen of smsen?
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2014, 00:47
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
SMSen. Bellen zou echt verboden moeten worden wat een ongemakkelijke shit zeg.

Liever een ongeneeslijke geestelijke beperking (of ziekte) of een lichamelijke beperking? Je hebt deze gewoon opgelopen tijdens je leven en bent verder gewoon jezelf. Je komt bijvoorbeeld uit de oorlog terug en moet kiezen tussen PTSS met benen of chillen zonder benen.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2014, 09:30
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Ik heb toch al allebei, maar als ik mocht kiezen voor 1, zou ik gaan voor lichamelijk. Zonder benen lijkt me zelfs wel chill. Formule rolstoelracing, here I come.

Nooit meer hoevel slapen, of nooit meer hoeven eten en toch je gewone gewicht aanhouden?
__________________
Ik weet niet beter.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2014, 09:36
Verwijderd
Nooit meer hoeven slapen! Slapen zou optioneel moeten zijn, meer tijd en enkel beetje dutten als je daar zin in hebt.

Nooit het ov gebruiken of nooit een auto gebruiken (ook niet meerijden, taxi mag wel).
Met citaat reageren
Oud 05-03-2014, 23:54
Verwijderd
Nooit het meer het ov gebruiken want bij ons in het dorp rijdt alleen de buurtbus haha

10 km fietsen of 4 uur in de trein zitten?
Met citaat reageren
Oud 06-03-2014, 00:33
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
4 uur in de trein, ik ben keilui.

Seks met je baas met de garantie dat je hogerop komt of seks met je collega omdat je hem/haar leuk vindt?
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2014, 08:00
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Collega


Moddergevecht of Tomatina
Spoiler
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2014, 08:30
Nonny
Avatar van Nonny
Nonny is offline
Tomatina

Een maand geen telefoon of een maand geen laptop/computer?
__________________
There is no elevator to success.
You have to take the stairs.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2014, 08:44
Verwijderd
Een maand geen telefoon.

24 uur honger (niet een beetje trek, maagpijnhonger) of 4 uur dorst (een goddeloos verlangen naar een glas water).
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 06-03-2014, 09:57
Verwijderd
4 uur dorst, dat kan ik beter negeren.

Liever dat je computer crasht en je een nieuwe moet kopen, maar dat je wel nét een back-up gemaakt had, of per ongeluk format-c'en zodat al je bestanden weg zijn maar je computer het wel nog doet?
Met citaat reageren
Oud 06-03-2014, 10:06
Verwijderd
computer crasht, als ik alles kwijtraak ben ik echt gefokt

6 maanden in een kolenmijn werken in noord korea of een gelekte home-p0rn movie van jezelf op primetime SBS6?
Met citaat reageren
Oud 08-03-2014, 09:30
Duckdonkey
Avatar van Duckdonkey
Duckdonkey is offline
dan doe maar sbs6, die zender wordt toch door niemand serieus genomen.

de baan van je dromen hebben maar op straat leven omdat je niet rond kunt komen, of 2 miljoen per maand verdienen met een ongelofelijke kutbaan van 9 tot 5?
__________________
Being weird is just a positive side effect of being awesome or having a good life!
Met citaat reageren
Oud 08-03-2014, 09:34
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
2 miljoen per maand, even sparen en dan heb ik de rest van mijn leven genoeg om te doen wat ik wil.

Je vader of je moeder?
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 08-03-2014, 09:52
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
M'n vader, want mijn moeder heb ik nog.

In een rolstoel, of met protheses?
__________________
Ik weet niet beter.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2014, 11:12
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Ligt eraan voor welke lichaamsdelen de protheses zijn. Voor de benen kies ik daar voor, als het de armen/handen zijn dan liever een rolstoel.

Platonische relatie of een kortstondige liefde?
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2014, 14:08
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Kortstondige liefde.

Liever doof of blind?
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2014, 20:40
Verwijderd
Doof.

Je oma vermoorden of een ontzettend gevaarlijke bacterie de wereld inbrengen?
Met citaat reageren
Oud 09-03-2014, 20:41
Verwijderd
doof


Nog wel seks (penetratie/oraal/handjobs) kunnen hebben zonder dat je ooit klaar kunt komen

of

Geen seks, alleen masturberen maar wel orgasmes kunnen hebben
Met citaat reageren
Oud 09-03-2014, 23:53
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Weet ik dat ik die bacterie op mijn geweten heb?
gladde meeuw begrijpt het spel overigens niet.
Doe de bacterie toch maar.

Heb je liever een existentiële eetstoornis of een depressieve stoornis? Dit betekent in beide gevallen dat het niet overgaat tenzij met extreem veel lifechanging!1!11 therapie en medicatie.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2014, 11:00
Verwijderd
Citaat:
gladde meeuw begrijpt het spel overigens niet.


Heb je liever een existentiële eetstoornis of een depressieve stoornis? Dit betekent in beide gevallen dat het niet overgaat tenzij met extreem veel lifechanging!1!11 therapie en medicatie.
Volgens mij snap ik het hoor, alleen Nardin poste net eerder dan me (enkele seconden) en ik kijk nu pas weer in de thread

Hmm... Liever een eetstoornis dan



100 baby egeltjes met een bot keukenmes doden of op een knop drukken waar, aan de andere kant van de wereld, 100 afrikaanse weeskinderen in een put met krokodillen vallen (maar dit zie je niet).
Met citaat reageren
Oud 10-03-2014, 11:00
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
gladde meeuw begrijpt het spel overigens niet.
Ze postten tegelijk he?

Citaat:
Heb je liever een existentiële eetstoornis of een depressieve stoornis? Dit betekent in beide gevallen dat het niet overgaat tenzij met extreem veel lifechanging!1!11 therapie en medicatie.
Doe maar depressie.

Edit:

Citaat:
100 baby egeltjes met een bot keukenmes doden of op een knop drukken waar, aan de andere kant van de wereld, 100 afrikaanse weeskinderen in een put met krokodillen vallen (maar dit zie je niet).
Op een knop drukken.

Een jaar zonder internet (helemaal, dus ook niet op je mobiel of bij iemand anders) of een jaar geen seks (en andere seksuele handelingen)?
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 10-03-2014, 12:46
Verwijderd
Geen seks. Internet gaat heel moeilijk worden want verslagen en studie, werk etc.

Verkracht worden of de eeuwige glimlach? Motiveer je keuze.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2014, 18:25
Verwijderd
Verkracht worden. Zo'n eeuwige glimlach levert je voor de rest van je leven opvallende littekens op én kans op posttraumatische psychische problemen. Een verkrachting geeft alleen de kans op posttraumatische psychische problemen.

Een liefdesrelatie hebben met een vogeltje en daar niet over kunnen zwijgen tegen de buitenwereld, of steeds als je buitenkomt aangevallen worden door een vogeltje?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Dit of dat?
Verwijderd
500 05-12-2008 00:17
De Kantine Dit of dat?
Verwijderd
500 06-05-2008 23:58
De Kantine Dit of Dat?
trophus
500 01-12-2007 19:36
De Kantine Dit of dat?
Verwijderd
500 18-09-2007 20:05
De Kantine dit of dat #2
Bongalientje
500 26-07-2007 01:41
Liefde & Relatie wel of niet verliefd om mij?
DomoBig
29 30-01-2006 23:57


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:23.