Oud 05-08-2020, 23:40
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Morgen huis nog eens bekijken en waarschijnlijk een bod doen
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Advertentie
Oud 06-08-2020, 11:15
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Succes!
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 06-08-2020, 13:13
Struilhuik
Struilhuik is offline
Groenewegen "ontdaan" door "crash" met Jakobsen. Hij beukt hem godverdomme willens en wetens de hekken in. Wat een pleurislijer.

Oh ja: iedereen die zegt dat dit "normaal" is of dat de UCI balen stro moet gebruiken om die moedwillige actie van Groenewegen te bagatelliseren, kan ook de tering krijgen.
__________________
44d88612fea8a8f36de82e1278abb02f
Oud 06-08-2020, 13:13
hppa
Avatar van hppa
hppa is offline
alle wielrenners zijn teringlijers
__________________
You've got a lot of guts, Oscar!
Oud 06-08-2020, 13:34
Verwijderd
Citaat:
alle wielrenners zijn teringlijers
Oud 06-08-2020, 21:52
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Bod gedaan.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 06-08-2020, 21:55
Verwijderd
wanneer verwacht je reactie?
Oud 06-08-2020, 22:28
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
wanneer verwacht je reactie?
Morgenochtend heeft de makelaar al een afspraak met de eigenaars

Ik denk wel dat we jammer genoeg veel kans hebben dat er andere koppels hoger gaan bieden.

Maarrrrrr we zien wel. We zijn allezins de eerste die vraagprijs bieden en niet eronder.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 06-08-2020, 22:35
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Ik duim voor je, Belg. Spannond!
__________________
Who's this jabroni?
Oud 06-08-2020, 23:02
Verwijderd
toi toi toi!
Oud 06-08-2020, 23:20
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Wat is deze. Ineens volwassen dingen doen.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 06-08-2020, 23:51
Verwijderd
Je kan morgen gewoon weer met je eten spelen.
Oud 07-08-2020, 00:01
Verwijderd
Of met je plasser. Wat jij wil.
Oud 07-08-2020, 00:40
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Of allebei. Je hebt immers 2 handen.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 07-08-2020, 01:39
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Godverdomme, m'n slaapkamer is 50 triljoen graden!
__________________
Who's this jabroni?
Oud 07-08-2020, 06:25
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Van mijn ouders moest ik weer in het ritme komen, dus half 11 ofzo gaan slapen en dan 7 uur of half 8 wakker worden. Bleek toch echt een kutidee. Ik ga 10 uur slapen, en dan word ik 3 uur weer wakker. Klaarwakker ook dus ik kan me eig gewoon gaan vervelen. Heb ik ook gedaan. En nu is het bijna half 7 en ben ik nog steeds wakker.

Graag gedaan voor deze informatie
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 07-08-2020, 07:44
Verwijderd
Om de een of andere reden hebben mijn ouders en zussen de indruk dat "op tijd" of "vroeg op e dag" een acceptabele tijdsindicatie is als je om een tijdstip vraagt. Dat hun dag om 0630 begint en verspild is als je niet om 0700 klaar bent om met een goed humeur de dag te beginnen, wil niet zeggen dat dat voor iedereen zo is. Is toch moeilijk.
Oud 07-08-2020, 08:28
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
Godverdomme, m'n slaapkamer is 50 triljoen graden!
Kernfusie containment probleem opgelost, alvast gefeliciteerd met je aankomende Nobelprijs!
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Oud 07-08-2020, 08:40
Verwijderd
Oud 07-08-2020, 15:09
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Om de een of andere reden hebben mijn ouders en zussen de indruk dat "op tijd" of "vroeg op e dag" een acceptabele tijdsindicatie is als je om een tijdstip vraagt. Dat hun dag om 0630 begint en verspild is als je niet om 0700 klaar bent om met een goed humeur de dag te beginnen, wil niet zeggen dat dat voor iedereen zo is. Is toch moeilijk.
Ik snap dat ook niet. Wat kan ik om 0700 doen wat ik niet om 1200 kan doen.

Hoewel heel eerlijk, soms vind ik het best lekker als ik zie dat ik nog de hele dag heb ergens voor.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 08-08-2020, 14:25
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Kernfusie containment probleem opgelost, alvast gefeliciteerd met je aankomende Nobelprijs!
Dank je! Ik kan het alleen niet accepteren, want ik ben een hoopje as. Wil jij m ophalen?
__________________
Who's this jabroni?
Oud 08-08-2020, 14:30
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:

Hoewel heel eerlijk, soms vind ik het best lekker als ik zie dat ik nog de hele dag heb ergens voor.
Ja maar...je kan 's nachts ook dingen doen?

Mijn ouders zijn ook van het om teringvroege opstaan en vonden mij altijd lui als ik om 12 uur m'n nest uitkwam. Ja hallo, ik lag er om 5 uur in!

Btw, ik heb nu al bijna een jaar dat ik 'vroeg' op moet en redelijk op tijd naar bed ga, en ik kan er nog steeds niet aan wennen. Als ik vrij heb kan ik makkelijk 13 uur slapen om het in te halen. Ik ben nu de hele dag zo moe.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 08-08-2020, 15:31
Verwijderd
"Wat zie je er goed uit, je draagt echt alleen van voren he? Hoeveel ben je al aangekomen?" Is blijkbaar een acceptabel iets om tegen een zwangere te zeggen. Al meerdere keren gehoord.
Oud 08-08-2020, 16:03
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Zeker. Als je zwanger bent dan mag alles gevraagd worden.
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 08-08-2020, 18:58
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ja maar...je kan 's nachts ook dingen doen?

Mijn ouders zijn ook van het om teringvroege opstaan en vonden mij altijd lui als ik om 12 uur m'n nest uitkwam. Ja hallo, ik lag er om 5 uur in!

Btw, ik heb nu al bijna een jaar dat ik 'vroeg' op moet en redelijk op tijd naar bed ga, en ik kan er nog steeds niet aan wennen. Als ik vrij heb kan ik makkelijk 13 uur slapen om het in te halen. Ik ben nu de hele dag zo moe.
Ja true.

Overigens krijg ik hiervan flashbacks naar "ík was er al om 7 uur uit", oké gefeliciteerd.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 08-08-2020, 19:00
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
"Wat zie je er goed uit, je draagt echt alleen van voren he? Hoeveel ben je al aangekomen?" Is blijkbaar een acceptabel iets om tegen een zwangere te zeggen. Al meerdere keren gehoord.
Zitten (vreemde) mensen ook telkens aan je buik? Ik hoor dat dat ook een ding is. Of misschien nu niet met Corona, maar dat zegt helaas ook niet zoveel meer.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 08-08-2020, 19:09
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik vind het zo'n onzin dat als je vroeg opstaat, je meer aan je dag hebt. Óf je gaat dan ook vroeg naar bed en hebt niets aan je avond, óf je hebt toevallig het geluk dat je weinig slaap nodig hebt.

Ik sta op dagen dat ik niet hoef te werken, nooit voor negen uur op.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 08-08-2020, 19:37
Verwijderd
Ugh, een van m'n grootste irritaties, het "adn heb je nog zoveel aan je dag" gezever. ALSOF JE GEEN TRAY BIER KAN HALEN NA 18:00 HENK
Oud 08-08-2020, 19:40
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Een collega haalt boodschappen voor me die ik bij de AH wil hebben en die appt dan dat ze het gehaald heeft als ik nog in bed lig
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 08-08-2020, 21:03
Verwijderd
Citaat:
Ja true.

Overigens krijg ik hiervan flashbacks naar "ík was er al om 7 uur uit", oké gefeliciteerd.
precies. En ik ben echt geen uitslaper (sinds Doris er is al helemaal niet meer), maar ik vind het heerlijk om de dag langzaam en kalm en alleen te beginnen. Dus ja, ik ben dan wel om 0800 op, maar vind het ook lekker als ik dan tot 10.00 geen hond zien. En alles voor 1030 wil ik graag gepland en duidelijk hebben. Daarna maakt het me geen reet uit. En dat de kinderen van mijn zus om 0530 al wakker zijn is lullig voor hen, maar dan is "ergens na het ontbijt" geen goede tijdsindicatie. En als Doris dan eens uitslaapt tot 0900 en Jos en ik blijven dan ook liggen, wordt er gedaan alsof we drie dagen in bed hebben gelegen.

Citaat:
Zitten (vreemde) mensen ook telkens aan je buik? Ik hoor dat dat ook een ding is. Of misschien nu niet met Corona, maar dat zegt helaas ook niet zoveel meer.
Bij Doris nooit gehad, nu maar een keer. Ik was enorm overdonderd en heb niet gereageerd, maar heb later wel een paar keer aangegeven dat ik daar niet van gediend ben.
Oud 08-08-2020, 21:05
Verwijderd
Als ik Doris om 0800 op de opvang af moet zetten (en zij dus rond 0700 uit bed moet), sta ik gerust om 0615 op om op mijn dooie gemak alleen te ontbijten en wakker te worden. Voor iemand met zo'n ochtendhumeur trek ik vroege diensten verbazingwekkend goed.
Oud 09-08-2020, 13:14
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Ik word vals beschuldigd van een fake snap account aanmaken van een kennis. Die persoon is nu onterecht boos op mij. Hoe kan ik bewijzen dat ik het niet was?
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 09-08-2020, 13:25
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Er is bij jou ook altijd wat hè.
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 09-08-2020, 13:27
Verwijderd
Je kan niet bewijzen dat je iets niet gedaan hebt over het algemeen...
Oud 09-08-2020, 13:30
Verwijderd
Citaat:
Ik word vals beschuldigd van een fake snap account aanmaken van een kennis. Die persoon is nu onterecht boos op mij. Hoe kan ik bewijzen dat ik het niet was?
Niet. Jammer dan.
Oud 09-08-2020, 16:08
Rob
Avatar van Rob
Rob is offline
Citaat:
Zitten (vreemde) mensen ook telkens aan je buik? Ik hoor dat dat ook een ding is. Of misschien nu niet met Corona, maar dat zegt helaas ook niet zoveel meer.
Hier deden ze dat gelukkig niet. En wanneer het kind dan geboren is, vinden ze het de normaalste zaak van de wereld om, ook ten tijden van COVID, in de kinderwagen te gaan staan hijgen om ernaar te kijken. Alsof ze nog nooit een baby gezien hebben.
__________________
Bad spelling and grammar make me [sic].
Oud 09-08-2020, 16:24
Verwijderd
Citaat:
Hier deden ze dat gelukkig niet. En wanneer het kind dan geboren is, vinden ze het de normaalste zaak van de wereld om, ook ten tijden van COVID, in de kinderwagen te gaan staan hijgen om ernaar te kijken. Alsof ze nog nooit een baby gezien hebben.
Heuj! Dat heb ik gelukkig ook bij Doris nauwelijks gehad, mensen waren wel heel erg onder de indruk van de kinderwagen en reageerde daar altijd op. Een enorm grote wagen nodigt niet echt uit om heel dicht bij de baby te komen. En ik droeg heel veel, en als ze dan dicht bij Doris wilden komen, moesten ze ook in mijn aura komen en dat deden ze niet zo makkelijk
Oud 09-08-2020, 16:32
Rob
Avatar van Rob
Rob is offline
Citaat:
Heuj! Dat heb ik gelukkig ook bij Doris nauwelijks gehad, mensen waren wel heel erg onder de indruk van de kinderwagen en reageerde daar altijd op. Een enorm grote wagen nodigt niet echt uit om heel dicht bij de baby te komen. En ik droeg heel veel, en als ze dan dicht bij Doris wilden komen, moesten ze ook in mijn aura komen en dat deden ze niet zo makkelijk
Heey!
Eén of twee keer er wat van zeggen was meer dan genoeg en gelukkig zijn de meeste mensen hier nog wel enigzins begripvol omtrent de situatie. Sommige mensen vroegen zelfs of ze mochten kijken. Gelukkig is de nieuwigheid er na 4,5 maand wel vanaf. ;p
__________________
Bad spelling and grammar make me [sic].
Oud 09-08-2020, 16:57
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Citaat:
Ik word vals beschuldigd van een fake snap account aanmaken van een kennis. Die persoon is nu onterecht boos op mij. Hoe kan ik bewijzen dat ik het niet was?
je moet vlogger worden met al die verhaaltjes van je. Word je vast populairder dan Enzo Knĝl
Oud 09-08-2020, 20:15
Verwijderd
Wij hadden onze twee neefjes op bezoek, dus de hele dag drie kindjes onder drie hier gehad. Nu ga ik drie dagen in bed liggen om bij te komen.
Oud 09-08-2020, 20:21
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
precies. En ik ben echt geen uitslaper (sinds Doris er is al helemaal niet meer), maar ik vind het heerlijk om de dag langzaam en kalm en alleen te beginnen. Dus ja, ik ben dan wel om 0800 op, maar vind het ook lekker als ik dan tot 10.00 geen hond zien. En alles voor 1030 wil ik graag gepland en duidelijk hebben. Daarna maakt het me geen reet uit. En dat de kinderen van mijn zus om 0530 al wakker zijn is lullig voor hen, maar dan is "ergens na het ontbijt" geen goede tijdsindicatie. En als Doris dan eens uitslaapt tot 0900 en Jos en ik blijven dan ook liggen, wordt er gedaan alsof we drie dagen in bed hebben gelegen.



Bij Doris nooit gehad, nu maar een keer. Ik was enorm overdonderd en heb niet gereageerd, maar heb later wel een paar keer aangegeven dat ik daar niet van gediend ben.
Ik vind het ook lekker om niet te hoeven converseren 's ochtends. Het helpt dat ik alleen woon

Ik vind het zo raar dat mensen denken dat ze maar aan je mogen zitten omdat je zwanger bent. Sheesh.
Citaat:
Hier deden ze dat gelukkig niet. En wanneer het kind dan geboren is, vinden ze het de normaalste zaak van de wereld om, ook ten tijden van COVID, in de kinderwagen te gaan staan hijgen om ernaar te kijken. Alsof ze nog nooit een baby gezien hebben.
ROB
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 09-08-2020, 20:48
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
je moet vlogger worden met al die verhaaltjes van je. Word je vast populairder dan Enzo Knĝl
Het zijn geen verhaaltjes. Ik wil best een ss sturen maar dan expose ik de ander.

Het is intussen erger gezeik geworden er word gedreigd met aangifte wegens identiteitsfraude
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 09-08-2020, 21:06
Verwijderd
Ja jezus Jaap ga dan ook niet in op dat soort shit. Hou een volgende keer je mond nadat je een keer gezegd hebt dat je het niet was.
Oud 10-08-2020, 10:49
Verwijderd
HALLO ALLEMAAL
Oud 10-08-2020, 10:56
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
HALLO!!!!
__________________
Who's this jabroni?
Oud 10-08-2020, 11:01
Verwijderd
WARM HE.
Oud 10-08-2020, 11:02
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
OP HET STRAND IS HET LEKKER
Oud 10-08-2020, 11:12
Verwijderd
Daar geloof ik geen reet van.
Oud 10-08-2020, 11:28
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
strand is overrated
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 10-08-2020, 11:59
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Citaat:
Daar geloof ik geen reet van.
Mwah lekker windje en een biertje. Prima te doen
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:10.