Oud 22-06-2003, 17:16
Jij-Jij
Jij-Jij is offline
Hey hoe is het allemaal, ik heb jullie al veel verteld over mezelf, maar nu komt er nog meer...sinds begin deze maand woon ik samen met mijn vriendin en een paar dagen daarna bleek dat ze zwanger was...in het licht daarvan heeft ze me al mijn misstappen vergeven en waren we het gelukkigste stelletje wat er was!! Maar goed, we hadden afgesproken twee dagen naar haar familie in Zeeland te gaan en dan zou haar beste vriendin op ons huis en op onze katten passen...
Ik had eigenlijk niet veel zin en toen heb ik gezegd dat ik ziek was,
maar haar beste vriendin konden we niet meer af bellen, dus die kwam gewoon en mijn vriendin ging naar Zeeland...haar beste vriendin is echt een al heel erg een vrouw en mijn vriendin wat minder, en toen heb ik een aantal keren gezoent met haar en toen hebben we op de laatste dag zelfs een vluggertje gedaan in de keuken...op zich wil ik het vertellen aan mijn vriendin omdat ik vind dat ze het moet weten en omdat ik beloofd had altijd eerlijk te zijn, en aan mezelf te werken, maar nu mijn vriendin in verwachting is van ons eerste kindje (ja zegmaar wat je wilt maar we willen vroeg trouwen en kinderen) weet ik dat niet meer zeker
stel dat ze me op straat zet dan voed ze straks het kind zonder mij op want ik geef heel veel om het kind en ook om haar natuurlijk
vinden jullie dat ik het moet zeggen??
Advertentie
Oud 22-06-2003, 17:18
Ismarianni
Ismarianni is offline
Ja
__________________
Carpe Diem!!!
Oud 22-06-2003, 17:21
Orpa
Orpa is offline
Ja, en als ze je op straat zet geef ik d'r groot gelijk. Weten dat je vriendin zwanger is en dan nóg met een ander naar bed.......

jerk
__________________
I Love Ducks!!!!!! A girl is ALWAYS allowed to change her mind!
Oud 22-06-2003, 17:21
miro
Avatar van miro
miro is offline
Jongen, jij blijft grappig gewoon

t allergrappigste zijn nog de mensen die er serieus op reageren
Oud 22-06-2003, 17:26
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Orpa schreef op 22-06-2003 @ 17:21:
Ja, en als ze je op straat zet geef ik d'r groot gelijk. Weten dat je vriendin zwanger is en dan nóg met een ander naar bed.......

jerk
Maar Orpa, wist je dat dan niet: dat is de tijd dat de meeste mannen de fout ingaan.

Nou nee, niet helemaal, dat is de tijd dat de baby er net is. Dan heeft hun lieve vrouwtje alleen maar oog voor dat nieuwe wurm, en dan komen ze aandacht en sex tekort, en dan zoeken de zwakkere broeders troost buitenshuis.

Als moeders op een gestrande walvis gaat lijken is ook een risico-periode, als de vader in kwestie op slank valt.

Zo heel in het begin, tja, sommige vrouwen worden beesten in bed, anderen moeten er niks meer van weten. Tja, en we kennen ons pappenheimertje wel zo onderhand: dat houdt-ie niet vol!
__________________
Pfff. Boeie.
Oud 22-06-2003, 17:29
Knoop
Knoop is offline
jij bent best triest...als je vriendin zwanger is dan ga je toch heel de wereld over om haar maar te geven wat ze wil....dan doe je toch alles voor dr...alles om haar het naar dr zin te maken..en daar valt dus niet met dr beste vriendin ketsen onder. Domme egoist
Oud 22-06-2003, 17:31
miro
Avatar van miro
miro is offline
Dit is al je 5e (??) ogeloofwaardige topic. En jij bent echt een gelukspoeperd dat er nog steeds mensen serieus blijven reageren.
Oud 22-06-2003, 17:36
Gwinnie
Avatar van Gwinnie
Gwinnie is offline
HAHAHHAHAHAHHAHAHHAHHA

idioot...
Oud 22-06-2003, 17:46
Doefus
Doefus is offline
kneus!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
__________________
I don´t wanna know!
Oud 22-06-2003, 17:50
Verwijderd
Eindelijk weer eens een leuke soap.
maar je bent nog steeds een sukkel.
Oud 22-06-2003, 17:50
Jij-Jij
Jij-Jij is offline
hey het is toch niet mijn fout ik laat me gewoon teveel door me pik leiden! if you wanna blame anyone, blame my dick!
Oud 22-06-2003, 18:08
Verwijderd
Citaat:
Jij-Jij schreef op 22-06-2003 @ 17:50:
hey het is toch niet mijn fout ik laat me gewoon teveel door me pik leiden! if you wanna blame anyone, blame my dick!
Ja want daar zitten alle hersenen en gevoel voor verantwoordelijkheid.

Hij kan er toch ook niets aan doen dat hij mens is en basisbehoeften heeft? Hij houdt gewoon van neuken
Begrijp dat nou eens
Oud 22-06-2003, 18:14
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
ik vind jou grappig
__________________
Tsja
Oud 22-06-2003, 18:17
Edithjuh
Avatar van Edithjuh
Edithjuh is offline
Citaat:
Jij-Jij schreef op 22-06-2003 @ 17:50:
hey het is toch niet mijn fout ik laat me gewoon teveel door me pik leiden! Dan zal je wel niet veel hersenen hebben. if you wanna blame anyone, blame my dick!
__________________
I wanna get close to you...
Oud 22-06-2003, 18:25
K-Master-K
Avatar van K-Master-K
K-Master-K is offline
ey loser moet je luisteren als jij een player wil zijn ben je een waardeloze player en als je geen player wil zijn ben je gewoon een vuile rotzak!! chickiez playen is goed en er meer tegelijk hebbe vind ik ook best maar wwes dan ook up-front want een zwangere vrouw playe dat kan echt niet dat is laag ze zoude jouw is een flink pak slaag moeten geve!
Oud 22-06-2003, 18:28
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Hihi, ik zou het meteen aan je vriendin vertellen.
Wie komt er de volgende keer onder welke omstandigheden om het hoekje kijken waarmee je kunt neuken?
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 22-06-2003, 18:29
Verwijderd
Citaat:
K-Master-K schreef op 22-06-2003 @ 18:25:
verhaal
k-master-k zet zich in voor normen en waarden
Oud 22-06-2003, 18:33
DEChengst
Avatar van DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
Jadie schreef op 22-06-2003 @ 17:50:
Eindelijk weer eens een leuke soap.
Dat is nou het leukste hier aan het forum. Ik lig ook altijd helemaal dubbel als weer eens een stelletje hun ruzie hier in het openbaar uitvecht
__________________
PDP, VAX en Alpha fanaat ; HP-Compaq is de Satan! ; Bidt u allen dagelijks richting Maynard! ; Ernie==lief ; Het leven begint bij 150 km/u ; aka Desje
Ads door Google
Oud 22-06-2003, 18:36
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
Jadie schreef op 22-06-2003 @ 18:29:
k-master-k zet zich in voor normen en waarden
Er is nog hoop in deze ellendige wereld
__________________
Twee gekken die zeiden: "Wij 3-en, zijn alle 4 een soort van genieën"- spreek wartaal, doe raar - Iets geks geen bezwaar - Geniale fantasmagorieën -
Oud 22-06-2003, 18:36
Verwijderd
jij bent best wel een beetje boel sneu



(en iedereen heeft toch al door dat je altijd lult)
Oud 22-06-2003, 18:39
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
Jij-Jij schreef op 22-06-2003 @ 17:16:
Zeeland
En de moraal van het verhaal...op vakantie naar zeeland moeten we allemaal
__________________
Twee gekken die zeiden: "Wij 3-en, zijn alle 4 een soort van genieën"- spreek wartaal, doe raar - Iets geks geen bezwaar - Geniale fantasmagorieën -
Oud 22-06-2003, 18:41
Jij-Jij
Jij-Jij is offline
shit shit ik had net het forum opgestart maar toen kreeg ik telefoon en toen ik terugkwam dat mijn vriendin het forum te bekijken enzo, ik geloof niet dat ze dit topic niet had gezien, maar toen werd ik heel boos omdat in mijn zaken zat te neusen op mijn computer en toen heb ik haar een paar tikken gegeven
Oud 22-06-2003, 18:42
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
Jij-Jij schreef op 22-06-2003 @ 18:41:
toen heb ik haar een paar tikken gegeven
Ik zou het ook gedaan hebben als ik jou was
__________________
Twee gekken die zeiden: "Wij 3-en, zijn alle 4 een soort van genieën"- spreek wartaal, doe raar - Iets geks geen bezwaar - Geniale fantasmagorieën -
Oud 22-06-2003, 18:43
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
weet je hoe ik me jou nu voor me zie? zo'n stomme lummel die er als een eikel uitziet en ontiechelijk dom is. hoe kun je anders je vriendin, die nota bene zwanger van je is, zo glashard bedriegen?
Oud 22-06-2003, 18:43
Jij-Jij
Jij-Jij is offline
Citaat:
Sithan schreef op 22-06-2003 @ 18:42:
Ik zou het ook gedaan hebben als ik jou was
hey ik vond het geen goede actie van mezelf maar ik ben toch blij dat jij me iig steunt!
Advertentie
Oud 22-06-2003, 18:45
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
*RainBow* schreef op 22-06-2003 @ 18:43:
weet je hoe ik me jou nu voor me zie? zo'n stomme lummel die er als een eikel uitziet en ontiechelijk dom is. hoe kun je anders je vriendin, die nota bene zwanger van je is, zo glashard bedriegen?
__________________
Twee gekken die zeiden: "Wij 3-en, zijn alle 4 een soort van genieën"- spreek wartaal, doe raar - Iets geks geen bezwaar - Geniale fantasmagorieën -
Oud 22-06-2003, 18:46
Verwijderd
Citaat:
Jij-Jij schreef op 22-06-2003 @ 18:41:
toen heb ik haar een paar tikken gegeven
goed zo, zo hoort dat
Oud 22-06-2003, 18:46
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
Jij-Jij schreef op 22-06-2003 @ 18:43:
hey ik vond het geen goede actie van mezelf maar ik ben toch blij dat jij me iig steunt!
Door dik en dun
__________________
Twee gekken die zeiden: "Wij 3-en, zijn alle 4 een soort van genieën"- spreek wartaal, doe raar - Iets geks geen bezwaar - Geniale fantasmagorieën -
Oud 22-06-2003, 19:00
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
X Belle X schreef op 22-06-2003 @ 18:46:
goed zo, zo hoort dat
Precies, wat denkt die muts wel. Even in zijn computer gaan lopen spioneren. Tsk tsk.
__________________
Pfff. Boeie.
Oud 22-06-2003, 19:05
Verwijderd
Citaat:
Jij-Jij schreef op 22-06-2003 @ 17:16:

Ik had eigenlijk niet veel zin en toen heb ik gezegd dat ik ziek was,
maar haar beste vriendin konden we niet meer af bellen, dus die kwam gewoon en mijn vriendin ging naar Zeeland...
Riiight want jij kan niet eens op je eigen lul passen. Laat staan een huis.
Oud 22-06-2003, 19:07
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Ghehe, sommige mensen hebben écht aandacht te kort
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Oud 22-06-2003, 19:09
Verwijderd
lol @ Jij-jij.
Ik ben het ook helemaal met je eens joh! Zo hoor je vrouwen te behandelen! Gewoon andere vrouwen neuken als je eigen vriendin zwanger is! Zo hoort het!

Respect
Oud 22-06-2003, 19:25
Breg
Avatar van Breg
Breg is offline
Citaat:
Jij-Jij schreef op 22-06-2003 @ 17:16:
vinden jullie dat ik het moet zeggen??
ja.




of nee.




(zou deze ook dicht gaan net als die van mn vriend zoent mn beste vriendin?)
__________________
*It's our responsibility to be the change we want to see in this world*
Oud 22-06-2003, 19:27
Verwijderd
Citaat:
Breg schreef op 22-06-2003 @ 19:25:
(zou deze ook dicht gaan net als die van mn vriend zoent mn beste vriendin?)
ik hoop 't niet. Ik word hier melig van.
Oud 22-06-2003, 19:32
fiesta
Avatar van fiesta
fiesta is offline
sukkel
__________________
enjoy your waste of time
Oud 22-06-2003, 19:42
thugz-angel
Avatar van thugz-angel
thugz-angel is offline
Citaat:
Jij-Jij schreef op 22-06-2003 @ 18:41:
shit shit ik had net het forum opgestart maar toen kreeg ik telefoon en toen ik terugkwam dat mijn vriendin het forum te bekijken enzo, ik geloof niet dat ze dit topic niet had gezien, maar toen werd ik heel boos omdat in mijn zaken zat te neusen op mijn computer en toen heb ik haar een paar tikken gegeven

tjah of jij aan je zelf wilt werken....dat betwijfel ik
je bedriegd haar, je slaat haar.........wat wordt de volgende actie?? kom op man doe is normaal!
en als jij je te veel door je pik laat leiden danm verklaar ik jouw als achterlijk, die geen vriendin verdient op deze manier
__________________
Er is ter wereld geen groter venijn, dan vriend te schijnen en vijand te zijn
Ads door Google
Oud 22-06-2003, 19:47
Studentje
Studentje is offline
Laten we hopen dat ze het kind zonder jou opvoedt...

Maar laten we bovenal hopen dat dit allemaal verzonnen is .
__________________
Geiz ist Geil!
Oud 22-06-2003, 21:40
~Black Rose264~
~Black Rose264~ is offline
Blorp, zeg ik dan
Oud 22-06-2003, 21:45
Ireentje
Avatar van Ireentje
Ireentje is offline
Kvind het maar een kutstreek van jou, en ook van die 'vriendin'
Oud 22-06-2003, 21:55
krista1988
krista1988 is offline
hoe stom kun je zijn zeg?
ik snap niet dat je eerst je vriendin zwanger maakt en dan ook nog haar vriendin neukt, en later haar ook nog slaat.
logisch dat ze jou nacheckt zeg, jij bent niet te vertrouwen.. heb hier geen woorden voor
__________________
je leeft maar een keer
Oud 22-06-2003, 22:04
gizmo
Avatar van gizmo
gizmo is offline
Citaat:
Loezzel schreef op 22-06-2003 @ 18:28:
Hihi, ik zou het meteen aan je vriendin vertellen.
Wie komt er de volgende keer onder welke omstandigheden om het hoekje kijken waarmee je kunt neuken?
ben ook zeer benieuwd idd
__________________
~¤~PsYcHoDeLiCsS..~*~ What did you find that could leave you walking by?
Oud 22-06-2003, 22:20
poesiefox
poesiefox is offline
Je zal ze de kost moeten geven die echt zo in elkaar zitten hoor.
__________________
Pfff. Boeie.
Oud 22-06-2003, 22:27
FloatAZiggy85
Avatar van FloatAZiggy85
FloatAZiggy85 is offline
Topic-opener
Oud 22-06-2003, 22:41
Verwijderd
Jij ook altijd met je vriendin. Als het allemaal waar is wat je zegt ben je niet goed bij je hoofd, en als je het niet waar is wat je zegt heb je een serieus gebrek aan aandacht en kun je beter andere bezigheden gaan zoeken
Oud 22-06-2003, 23:41
paultjuhhhh
paultjuhhhh is offline
triest figuurtje..

dit is gewoon de allerdikste onzin allertijden..
als dit een serieus verhaal is mag van mij de hele mensheid uitgeroeid worden.. da's toch geen leven man!
Oud 23-06-2003, 03:30
Verwijderd
*blaat* slotje?
Oud 23-06-2003, 09:05
Facet
Facet is offline
Hey Jij-Jij, wie ben Jij?? volgens mij zit je gewoon leuke verhaaltjes te verzinnen en lach je om hoe de mensen op je verhaaltjes reageren. Volgens mij ben jij niet de jij die je in de verhaaltjes beschrijft..
Oud 23-06-2003, 09:15
DutchGirl
Avatar van DutchGirl
DutchGirl is offline
hahahahahahaha

WAT BEN JE DAN!!!!!!!!!

www.watbenjedan.nl
__________________
| Pannekoeketrut | Je bent, en je hebt te zijn.
Oud 23-06-2003, 09:24
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
Jij-Jij schreef op 22-06-2003 @ 17:16:
Hey hoe is het allemaal, ik heb jullie al veel verteld over mezelf, maar nu komt er nog meer...sinds begin deze maand woon ik samen met mijn vriendin en een paar dagen daarna bleek dat ze zwanger was...in het licht daarvan heeft ze me al mijn misstappen vergeven en waren we het gelukkigste stelletje wat er was!! Maar goed, we hadden afgesproken twee dagen naar haar familie in Zeeland te gaan en dan zou haar beste vriendin op ons huis en op onze katten passen...
Ik had eigenlijk niet veel zin en toen heb ik gezegd dat ik ziek was,
maar haar beste vriendin konden we niet meer af bellen, dus die kwam gewoon en mijn vriendin ging naar Zeeland...haar beste vriendin is echt een al heel erg een vrouw en mijn vriendin wat minder, en toen heb ik een aantal keren gezoent met haar en toen hebben we op de laatste dag zelfs een vluggertje gedaan in de keuken...op zich wil ik het vertellen aan mijn vriendin omdat ik vind dat ze het moet weten en omdat ik beloofd had altijd eerlijk te zijn, en aan mezelf te werken, maar nu mijn vriendin in verwachting is van ons eerste kindje (ja zegmaar wat je wilt maar we willen vroeg trouwen en kinderen) weet ik dat niet meer zeker
stel dat ze me op straat zet dan voed ze straks het kind zonder mij op want ik geef heel veel om het kind en ook om haar natuurlijk
vinden jullie dat ik het moet zeggen??
Citaat:
K-Master-K schreef op 22-06-2003 @ 18:25:
ey loser moet je luisteren als jij een player wil zijn ben je een waardeloze player en als je geen player wil zijn ben je gewoon een vuile rotzak!! chickiez playen is goed en er meer tegelijk hebbe vind ik ook best maar wwes dan ook up-front want een zwangere vrouw playe dat kan echt niet dat is laag ze zoude jouw is een flink pak slaag moeten geve!
toch gek dat één persoon zoveel verschillende kanten heeft. ik zou zeggen: kijk eens in de gouden gids onder de p van psychiater.
Oud 23-06-2003, 09:27
Facet
Facet is offline
een prutser
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit mijn vriendin wil en ik ook maar hoe
little devel
5 21-07-2016 18:07
Liefde & Relatie Ze praten slecht over mijn vriendin
Merle1997
11 25-11-2015 20:25
Liefde & Relatie ik en mijn vriendin
jean96
6 09-03-2014 21:58
Seksualiteit het doen met mijn vriendin
Undit
3 23-10-2009 16:10
Liefde & Relatie Na mijn vriendin handel ik zo raar..
Spray rebel
18 30-10-2004 13:54
Liefde & Relatie help,vriendin,veranderd enzo
Maija
16 16-10-2004 09:22


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:28.