Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-10-2003, 15:35
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
Citaat:
Enlightenment schreef op 02-10-2003 @ 16:35:
Ja maar je kunt het toch gewoon wegklikken?

Vriendin van me kreeg wel irritant popup venster of je nieuwe MSN wilt installeren. En als je het wegklikt komt het gewoon weer naar voren, net zo lang je op OK klikt... slimmerds.

bah!
Ja, maar de oude gaan ze dus afsluiten. Dus ik dacht: zolang ik dat bericht niet krijg, zal ik gaim kunnen blijven gebruiken. En dat bericht kreeg ik niet, tot net.
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Advertentie
Oud 02-10-2003, 15:50
Enlightenment
Avatar van Enlightenment
Enlightenment is offline
Citaat:
ekki schreef op 02-10-2003 @ 16:35:
Ja, maar de oude gaan ze dus afsluiten. Dus ik dacht: zolang ik dat bericht niet krijg, zal ik gaim kunnen blijven gebruiken. En dat bericht kreeg ik niet, tot net.
Die melding ontving vriendin van me al een maand, maar kan ze gewoon wegklikken en doorgaan. Rond mid-october weert MS de clients met oude protocollen.
__________________
Per undas adversas (tegen de stroom in)
Oud 02-10-2003, 16:08
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
Citaat:
Enlightenment schreef op 02-10-2003 @ 16:50:
Die melding ontving vriendin van me al een maand, maar kan ze gewoon wegklikken en doorgaan. Rond mid-october weert MS de clients met oude protocollen.
Precies
That's what I mean.
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Oud 02-10-2003, 16:11
Verwijderd
dit is al gebeurd. Ik kan MSN Messenger 1.0 al niet meer gebruiken
Oud 02-10-2003, 16:29
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
Citaat:
deadlock schreef op 02-10-2003 @ 17:11:
dit is al gebeurd. Ik kan MSN Messenger 1.0 al niet meer gebruiken
irritant .

overigens krijg ik geen melding bij gaim 0.70
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Oud 02-10-2003, 19:55
Nolita
Avatar van Nolita
Nolita is offline
Hoe komt het dat m'n msn het niet meer doet?
__________________
GET OUT! GET OUT! GET OUT!
Oud 02-10-2003, 20:00
Martin
Avatar van Martin
Martin is offline
Citaat:
Nolita schreef op 02-10-2003 @ 20:55:
Hoe komt het dat m'n msn het niet meer doet?
Heb je hem wel aan staan?

Misschien een stomme vraag, maar hoe moeten wij nou weten hoe het kan dat jouw MSN het niet meer doet? Welke versie heb je? Sinds wanneer? etc, meer info
Oud 02-10-2003, 20:04
Nolita
Avatar van Nolita
Nolita is offline
Citaat:
Nolita schreef op 01-10-2003 @ 19:21:
Hey
Ik heb een probleempje, internet doet het wel gewoon op mijn computer, msn heeft het altijd gedaan. Ik heb sinds een maand of vier een router, ook hiermee deed msn het gewoon, ook msn plus en msn 6. Maar sinds gister doet geen een msn het niet (ik heb er een paar van oldversion gedowload, ook deze deden het niet). Als ik op aanmelden druk en m'n emailadres en wachtwoord intyp gaat ie wel gewoon aanmelden, dat poppetje draait, maar na tijdje houd het op met draaien en staat er gewoon weer aanmelden. Ik krijg geen fout melding of wat dan ook, hij stopt er gewoon mee.
Ik heb um eraf gegooid en opnieuw geinstaleerd, helpt niks. Oudere versiers, helpt ook niets...

Iemand enig idee wat dit is en wat ik eraan kan doen?

(ik kan wel gewoon msn'n op me broers en moeders computer, deze staan ook in verbinding met de router dus ik denk niet dat het hieraan ligt)
Dat heb ik dus hier al gepost...
__________________
GET OUT! GET OUT! GET OUT!
Oud 02-10-2003, 23:51
Enlightenment
Avatar van Enlightenment
Enlightenment is offline
Citaat:
deadlock schreef op 02-10-2003 @ 17:11:
dit is al gebeurd. Ik kan MSN Messenger 1.0 al niet meer gebruiken
Die hebben ze al eerder afgesloten dan, maar Trillian 1.0 / 0.74 <= d kun je vooralsnog gewoon gebruiken, netzoals MSN Messenger 4.7.
__________________
Per undas adversas (tegen de stroom in)
Oud 03-10-2003, 15:50
dafelix
Avatar van dafelix
dafelix is offline
Citaat:
Some schreef op 03-10-2003 @ 16:23:

Weet iemand met welke programma of site je kunt zien of iemand je nog in zijn of haar msn-lijst heeft staan? Dus niet wel of niet geblokt maar gewoon om te zien of diegene je in zijn of haar msn lijst nog heeft staan.

Iemand heb me geblokt, want ik heb wel een site met een block-checker maar vraag me af of ze me ook verwijderd heeft uit haar lijst.

Ik probeer je ff een stukje van het protocol uit te leggen

Een user kan op 3 lijsten worden toegevoegd, A(llow)L(ist), B(lock)L(ist) en F(orward)List.

Wat jij wilt is er achter te komen of iemand jou nog op haar FL heeft staan, dit kun je vanuit jou positie nooit achter komen, omdat je alleen doorkrijgt dat diegene online is (Door middel van lijst 4: R(everse)L(ist)), en op jou EIGEN FL/BL/AL zit
__________________
$karma++;
Oud 04-10-2003, 09:35
Verwijderd
ik heb msn 6.0 en als ik dus een spelletje met iemand ga spelen, blijft mijn scherm van dat spel gewoon wit, wat doe ik hieraan? Er komt wel een runtime error, dll bestand kan niet geopend worden, maar verdernix.
Oud 04-10-2003, 10:09
Smobbo
Avatar van Smobbo
Smobbo is offline
Msn & Mp3'tjes!

Ik heb het hele topic doorgelezen, maar ik heb er niets overgelezen.
Ik wou dus ff weten of het mogelijk is om in je msn-naam het mp3'tje wat je op dat moment afspeelt te laten zien!?(als het ff kan met winamp).
Met msn+ kan je wel het mp3'tje in een gesprek laten zien (!WAT), dus ik d8 dat zal dan ook wel in je naam kunnen
__________________
WOEi !
Oud 04-10-2003, 10:59
Verwijderd
alleen met 4.7. in 5 kan dit niet meer vanwege beperkingen binnen de MSN API ofzoiets.
Oud 04-10-2003, 11:10
ice-dive
Avatar van ice-dive
ice-dive is offline
zoek maar es op www.mess.be op 'Winamp'
__________________
Een Nazi is een duitser, maar dan erger.
Oud 04-10-2003, 11:41
Smobbo
Avatar van Smobbo
Smobbo is offline
ze hebben daar wel een proggie, maar dan moet je nog steeds handmatig de boel veranderen !
Ik hoop dat iemand ergens nog een proggie kent waarmee dat automatisch gaat!
__________________
WOEi !
Oud 05-10-2003, 19:06
DaBoY
DaBoY is offline
Citaat:
DaBoY schreef op 01-10-2003 @ 15:31:
Ik was net op een site waarop je iemand zijn status kon checken, en toen ik dat deed kreeg ik van die vage emailadressen die mij hadden toegevoegd, zoals: turdstatus@hotmail.com en tsnet005@hotmail.com

Zo dat van die site zijn???
Hmmm...ik weet ook niet wat het is..sorry
Oud 06-10-2003, 18:23
pimomes1987
Avatar van pimomes1987
pimomes1987 is offline
Een vraagje meine damen und herren van de MSN helpdesk; Als ik inlog op mn account veranderd mijn schermplaatje elke keer in iets anders willekeurigs. Ik heb geen idee hoe dit kan, aangezien het op mijn andere pc nog niet was (ik heb nu een nieuwe). Heeft iemand misschien enig idee hoe dit op te lossen?
__________________
Van de maan af gezien zijn we allemaal even groot.
Oud 07-10-2003, 14:27
Verwijderd
Ik zoek een MSN Merssenger Network Client dat niet geinstalleerd hoeft te worden.
Miranda IM is er zo een, maar die werkt niet goed,
ik wil iig dat mijn contactlijst geladen word en berichtjes kan versturen.
Een webclient is niet wat ik zoek..
Oud 08-10-2003, 01:43
Verwijderd
www.mijnmessenger.nl
Oud 08-10-2003, 08:15
Verwijderd
Citaat:
deadlock schreef op 08-10-2003 @ 02:43:
www.mijnmessenger.nl
Citaat:
Een webclient is niet wat ik zoek..
Oud 08-10-2003, 11:16
Kawouter
Avatar van Kawouter
Kawouter is offline
Citaat:
McLaren schreef op 07-10-2003 @ 15:27:
Ik zoek een MSN Merssenger Network Client dat niet geinstalleerd hoeft te worden.
Miranda IM is er zo een, maar die werkt niet goed,
ik wil iig dat mijn contactlijst geladen word en berichtjes kan versturen.
Een webclient is niet wat ik zoek..
Zoiets zoek ik ook.
Het is hier op school niet verboden te chatten, maar je kan niets installeren (uiteraard niet). Messenger staat er wel op, maar het probleem is dat het niet de nieuwste versie is, en wanneer je je wilt aanmelden, moet je eerst de versie updaten, of het ding werkt niet, dus ja ... Probleem eh
Oud 08-10-2003, 11:20
Verwijderd
je kan trillian thuis installeren en dan kopieren naar een map waar je wel rechten hebt. waarschijnlijk C:\temp
Oud 08-10-2003, 11:56
ssjpan
Avatar van ssjpan
ssjpan is offline
M'n msn doet het niet meer..
Als ik wil aanmelden staat er:
Het bestand MSNMSGR.EXE is gekoppeld aan ontbrekende uitvoer OLEAUT32.DLL:313

Ik heb msn 6.0
4.6 doet het ook niet omdat ik dan een nieuwe versie moet installeren, en dat wil dus niet, want dan krijg ik weet hezelfde probleem..

Iemand die hier iets op weet?
__________________
■▲■▲■▲
Oud 08-10-2003, 13:32
Verwijderd
Pleur het er eens af en installeer het eens opnieuw?
Oud 08-10-2003, 13:32
Verwijderd
Citaat:
deadlock schreef op 08-10-2003 @ 12:20:
je kan trillian thuis installeren en dan kopieren naar een map waar je wel rechten hebt. waarschijnlijk C:\temp
ja, maar werkt dat ook?
Oud 08-10-2003, 14:00
ssjpan
Avatar van ssjpan
ssjpan is offline
Citaat:
McLaren schreef op 08-10-2003 @ 14:32:
Pleur het er eens af en installeer het eens opnieuw?
nee werkt niet, komt weer precies het zelfde.
__________________
■▲■▲■▲
Oud 08-10-2003, 15:41
Nolita
Avatar van Nolita
Nolita is offline
Citaat:
ssjpan schreef op 08-10-2003 @ 12:56:
M'n msn doet het niet meer..
Als ik wil aanmelden staat er:
Het bestand MSNMSGR.EXE is gekoppeld aan ontbrekende uitvoer OLEAUT32.DLL:313

Ik heb msn 6.0
4.6 doet het ook niet omdat ik dan een nieuwe versie moet installeren, en dat wil dus niet, want dan krijg ik weet hezelfde probleem..

Iemand die hier iets op weet?
Bij mij deed 6 het niet meer en bij 4,6 kreeg ik dezelfde melding... 5.0 doet het wel
__________________
GET OUT! GET OUT! GET OUT!
Oud 08-10-2003, 15:43
ssjpan
Avatar van ssjpan
ssjpan is offline
Nee 5 doet het ook niet
maar ik heb OLEAUT32.DLL:313 bij google ingetypt en toen kwam ik een forum tegen, waar iemand het zelfde probleem had, en er stond iets bij om te downloaden en nu doet ie het weer
thanks though.
__________________
■▲■▲■▲
Oud 09-10-2003, 21:21
Pruttelpot
Avatar van Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Ik heb nu een Logitech Quickcam express, en dat ding heeft echt belachelijk slecht beeld, en ik heb nu een Aiptek PocketCam slimm 3, en dat ding heeft best een goeie webcam beeld.
Is eht mogenlijk om te wisselen en je camera te kiezen in MSN? Ik kan wel gewoon de logitech disabelen de hele tijd, maar da's vervelend op den duur....

Iemand enig idee?
Oud 10-10-2003, 18:36
BestGamer
Avatar van BestGamer
BestGamer is offline
hoe kan je achter iemands IP komen zonder dat ie het weet ?????Moet even van iemand iets controleren Het is nodig

Alvast Thnx
__________________
Tha Tuff Assasin Izz Alive... Its Me !!! Say Goodbye, Watch My Eyes When I Pull The Trigger.........
Oud 10-10-2003, 19:11
dafelix
Avatar van dafelix
dafelix is offline
Citaat:
BestGamer schreef op 10-10-2003 @ 19:36:
hoe kan je achter iemands IP komen zonder dat ie het weet ?????Moet even van iemand iets controleren Het is nodig

Alvast Thnx

dit hoort niet in het MSN (Messenger) topic, maar op onzin ofzo, ga iemand anders klieren fgs
__________________
$karma++;
Oud 13-10-2003, 15:57
blackfairy
Avatar van blackfairy
blackfairy is offline
Ik heb al ff messenger 6.0.. nou ging t allemaal goed, maar ik heb nu al een weekie of 2 dat ik bij de andere hun schermafbeelding niet zie staan teriwijl ze dat wel hebben. zij zien die van mij wel. Ik heb helemaal niks veranderd, heb ook niks erover kunnen vinden.. hoop dat een van jullie weet hoe dat komt.. thnx
__________________
No one likes us We don't Care | H.A.R.D.C.O.R.E | die bass moet je niet horen..DIE MOET JE VOELEN!!!
Oud 13-10-2003, 17:06
Shadina
Avatar van Shadina
Shadina is offline
M'n msn en hotmail doen het niet..!
Sinds 1/2 weken doen mijn msn en hotmail het niet. Als ik me bij msn wil aanmelden staat er van: We were unable to sign you in the .NET Messenger Service, possibly because of a problem with your internet connection. Please try again later.
En als ik me op de site van hotmail wil aanmelden, komt er dit te staan: De pagina waarnaar u zoekt, is momenteel niet beschikbaar. Er zijn mogelijk technische problemen met de website of u moet mogelijk uw browserinstellingen aanpassen.
Ik weet niet waar het aan ligt.. maar misschien dat het iets met de instellingen van mijn antivirusprogramma te maken heeft??
Kan iemand mij helpen??
Oud 13-10-2003, 17:44
Verwijderd
Citaat:
blackfairy schreef op 13-10-2003 @ 16:57:
Ik heb al ff messenger 6.0.. nou ging t allemaal goed, maar ik heb nu al een weekie of 2 dat ik bij de andere hun schermafbeelding niet zie staan teriwijl ze dat wel hebben. zij zien die van mij wel. Ik heb helemaal niks veranderd, heb ook niks erover kunnen vinden.. hoop dat een van jullie weet hoe dat komt.. thnx
open een berichtvenster en klik op de naam van de persoon waar je mee chat(één keer met de linkermuisknop).
Oud 13-10-2003, 20:11
blackfairy
Avatar van blackfairy
blackfairy is offline
Citaat:
deadlock schreef op 13-10-2003 @ 18:44:
open een berichtvenster en klik op de naam van de persoon waar je mee chat(één keer met de linkermuisknop).
en dan moet ie tevoorschijn komen? ...doet ie namelijk niet
__________________
No one likes us We don't Care | H.A.R.D.C.O.R.E | die bass moet je niet horen..DIE MOET JE VOELEN!!!
Oud 13-10-2003, 20:21
Verwijderd
waar dat pijltje heenwijst dus:
Oud 13-10-2003, 20:26
blackfairy
Avatar van blackfairy
blackfairy is offline
juh.. tried that... ik heb dat pijltje ook niet meer aan de zijkant van t stukkie waar tekst in staat. waar je op kan drukken als je de schermafbeelding weer in zn geheel wilt hebben ..
__________________
No one likes us We don't Care | H.A.R.D.C.O.R.E | die bass moet je niet horen..DIE MOET JE VOELEN!!!
Oud 15-10-2003, 01:16
Verwijderd
Waarom Messenger een @#$@(#*& programma is? Ze verplichten (!!) je te upgraden naar die walgelijke 6.0 versie omdat oudere versies simpelweg niet meer werken.
Oud 15-10-2003, 08:36
Verwijderd
Citaat:
eXo schreef op 15-10-2003 @ 02:16:
Waarom Messenger een @#$@(#*& programma is? Ze verplichten (!!) je te upgraden naar die walgelijke 6.0 versie omdat oudere versies simpelweg niet meer werken.
Kijk, als je gebruik maakt van MSN Messenger, ga je overeen met de overeenkomst dat ze doen wat ze willen..

Dat is hetzelfde als het gebruik maken van een firewall en klagen dat er poorten dicht zijn
Oud 15-10-2003, 14:20
Shadina
Avatar van Shadina
Shadina is offline
Citaat:
Shadina schreef op 13-10-2003 @ 18:06:
M'n msn en hotmail doen het niet..!
Sinds 1/2 weken doen mijn msn en hotmail het niet. Als ik me bij msn wil aanmelden staat er van: We were unable to sign you in the .NET Messenger Service, possibly because of a problem with your internet connection. Please try again later.
En als ik me op de site van hotmail wil aanmelden, komt er dit te staan: De pagina waarnaar u zoekt, is momenteel niet beschikbaar. Er zijn mogelijk technische problemen met de website of u moet mogelijk uw browserinstellingen aanpassen.
Ik weet niet waar het aan ligt.. maar misschien dat het iets met de instellingen van mijn antivirusprogramma te maken heeft??
Kan iemand mij helpen??
Niemand die mij kan helpen???
Oud 15-10-2003, 14:30
Verwijderd
Zoek eens op je systeem naar een file die "hosts" (zonder de quotes) heet.
Kijk eens of daar iets in staat van hotmail oid (of andere vreemde IP's)
Oud 15-10-2003, 15:44
Shadina
Avatar van Shadina
Shadina is offline
Citaat:
McLaren schreef op 15-10-2003 @ 15:30:
Zoek eens op je systeem naar een file die "hosts" (zonder de quotes) heet.
Kijk eens of daar iets in staat van hotmail oid (of andere vreemde IP's)
Had je geloof ik tegen mij?
Ik heb gekeken.. maar stond niks over hotmail of msn ofzo in.
Oud 16-10-2003, 11:23
Shadina
Avatar van Shadina
Shadina is offline
@ Enlightenment: Erg nuttig om mijn vraag hier te zetten.
Oud 17-10-2003, 18:42
DaBoY
DaBoY is offline
Citaat:
McLaren schreef op 01-10-2003 @ 15:27:
http://home.**********.nl/scripts.php/msncheck
Werkt niet
Oud 18-10-2003, 18:25
Verwijderd
Citaat:
Shadina schreef op 16-10-2003 @ 12:23:
@ Enlightenment: Erg nuttig om mijn vraag hier te zetten.
al eens bij nagedacht dat misschien niemand je kan helpen? Ik weet bijna zeker dat niemand het meer weet als je zo begint te zaniken.
UTFG
Oud 19-10-2003, 15:45
strafcorner
Avatar van strafcorner
strafcorner is offline
Ok beetje vreemd probleem, een vriend van mij zijn msn loopt vast als hij met mij probeert te praten of ik met hem dit probleem heeft hij alleen met mij, ikzelf merk er niets van, is dit een bekend probleem? en is er iets aan te doen?
__________________
A master race mentality of liberty for those with superiority. Your moral civilized society is built on brutality and cruelty.
Oud 19-10-2003, 20:10
FastJapie
FastJapie is offline
Hey,
Ik heb een Mab hier staan met operating systeem 9.2.1 Nederlands, en nu kan ik geen geschikte versie van MSN vinden. Ik heb bij www.oldversion.com gekeken en op een paar mac sites, en daar on ik niets vinden


groeten
__________________
Wat een gangster ben ik toch!!
Oud 20-10-2003, 09:52
dafelix
Avatar van dafelix
dafelix is offline
Citaat:
BigJapie schreef op 19-10-2003 @ 21:10:
Hey,
Ik heb een Mab hier staan met operating systeem 9.2.1 Nederlands, en nu kan ik geen geschikte versie van MSN vinden. Ik heb bij www.oldversion.com gekeken en op een paar mac sites, en daar on ik niets vinden


groeten

Citaat:
dafelix z'n FAQ zei:

Kan ik op mijn MAC ook MSN Messenger gebruiken?
Ja, kijk op http://messenger.msn.nl/Mac/?client=2
__________________
$karma++;
Oud 22-10-2003, 18:38
DaBoY
DaBoY is offline
*zoekt nog steeds naar een site met blokkeer-controle (eentje die wel werkt)*
Oud 24-10-2003, 21:28
Screaming Slave
Screaming Slave is offline
ff tussendoor, msn messenger 6.1 is uit.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Software & Hardware [MSN] Automatisch aanmelden uitschakelen
G-force
1 31-08-2006 18:23
Software & Hardware [PHP] MSN Messenger; COM object
Verwijderd
14 17-12-2004 14:50
Software & Hardware Windows Messenger VS MSN Messenger
aap777
4 24-03-2004 09:44
Software & Hardware [Centraal] MSN Messenger
Verwijderd
1 18-03-2004 12:37
Software & Hardware wat is het verschil tussen WINDOWS Messenger en MSN Messenger??
ratjas
3 25-07-2003 13:32
De Kantine [Metro] Nederlanders maken meest gebruik van MSN Messenger
Verwijderd
59 17-11-2002 13:58


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:41.