Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-08-2006, 22:16
Bertje B.
Bertje B. is offline
Ik ben nu al ruim 2 weken bezig met m'n vetlaagje proberen kwijt te raken, maar ik zie geen enkel resultaat. Ik eet 's morgens als ontbijt 2 boterhammen met pindakaas en 1 met kaas en drink daar een glas melk bij. 's Middags ga ik 40 - 50 op de hometrainer fietsen en 3 kwartier daarna eet ik 1 boterham met kaas, een banaan en neem ik daar weer een beker melk bij. 's Avonds eet ik gewoon avondeten (verschilt uiteraard, maar wel bijna altijd gezond) en daarna neem ik nog een appel, banaan of perzik of zo. Paar keer per week doe ik wat gewichtjes voor de armspieren en soms ga ik ook wat touwtjespringen. Over de hele dag drink ik ongeveer 2,5l water. Doe ik iets verkeerd of zo, want ik zie echt helemaal niks. Heb ik dan toch te weinig geduld?
Ps. misschien verkeerde onderdeel, maar volgens mij zit ik wel goed.

Laatst gewijzigd op 18-08-2006 om 23:11.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2006, 22:30
mepsteen
Avatar van mepsteen
mepsteen is offline
je kunt ook gewoon een week niet eten /lulligheid

helaas is dat fietsen nogal weinig, te weinig om binnen 2 weken verschil te merken. probeer er 2 uur of zo van te maken, en dan nog steeds duurt het een tijd voor je iets merkt.
__________________
I'm too old for this shit.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2006, 22:47
Briseīs
Avatar van Briseīs
Briseīs is offline
Geen pindakaas en ander fruit dan banaan.
__________________
Hela världen är så underbar
Met citaat reageren
Oud 18-08-2006, 23:04
MartinV
Avatar van MartinV
MartinV is offline
2 weken is inderdaad wat kort. Dat gaat echt langer duren. (afhankelijk van de hoeveelheid vet)

Ik zou zeker niet minder gaan eten, als je gezond eet en stopt wanneer je geen honger meer hebt zou je door flink te sporten vanzelf dat vetlaagje kwijt moeten raken.

De toverwoorden hierbij zijn: doorzettingsvermogen en geduld.
__________________
Who invented liquid soap, and why?
Met citaat reageren
Oud 18-08-2006, 23:13
Bertje B.
Bertje B. is offline
Maak er nu wel een uurtje fietsen op de hometrainer van. In plaats van pindakaas kaas en worst nemen. Eet wel witte boterhammen, maar komt omdat ik bruin echt te vies vind helaas.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2006, 23:26
Briseīs
Avatar van Briseīs
Briseīs is offline
Citaat:
Bertje B. schreef op 19-08-2006 @ 00:13 :
Maak er nu wel een uurtje fietsen op de hometrainer van. In plaats van pindakaas kaas en worst nemen. Eet wel witte boterhammen, maar komt omdat ik bruin echt te vies vind helaas.
Kaas en worst is niet heel veel minder vet. Kun je beter jam nemen.
__________________
Hela världen är så underbar
Met citaat reageren
Oud 18-08-2006, 23:30
Bertje B.
Bertje B. is offline
Citaat:
Briseīs schreef op 19-08-2006 @ 00:26 :
Kaas en worst is niet heel veel minder vet. Kun je beter jam nemen.
Mwah... neem toch wel 1 plakje kaas per dag voor de zuivel. Op andere bammetjes maar jam dan.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2006, 08:10
Maarten
Avatar van Maarten
Maarten is offline
Het helpt wel, door dat fietsen krijg je meer mitochondrieen in je cellen en daardoor heb je meer energie nodig.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2006, 08:34
liek88
Avatar van liek88
liek88 is offline
Er is niks mis met 1 boterham met pindakaas op een dag, eet dat zelf ook al maanden en ben blijven afvallen dus gewoon blijven eten! (gezonde vetten!)
Om je stofwisseling optimaal te krijgen is het beter 5 eetmomenten op een dag te hebben dus om de 2 a 3 uur een kleine maaltijd. Dit in combinatie met 3x per week cardiotraining (65% van je max. hartslag) wanneer je bloedsuikerspiegel op zn laagst is en krachttraining en gewoon goede keuzes maken in wat je allemaal eet!

Laatst gewijzigd op 19-08-2006 om 09:46.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2006, 09:35
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Is hardlopen met een lage hartslag (dat kun je uitrekenen aan de hand van je leeftijd en gewicht) niet beter dan fietsen? Je traint dan in je zone waarbij je alleen vetten verbrand nml. Ik weet niet of dit voor fietsen ook geld (dacht het wel) maar je moet je maar eens gaan verdiepen in hartslagmeters.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2006, 09:49
Shredder
Avatar van Shredder
Shredder is offline
Hoe fiets je precies op die hometrainer? Je moet je niet helemaal kapot gaan fietsen, want vet verbrand niet zo snel en dan worden er andere reserven aangesproken. (Geloof glucogon in de lever die dan weer wordt omgezet in glucose door glucogeen, naja is ook niet zo belangrijk)
Je moet gewoon een rustig fietsen en lang, vooral lang. Het beste kun je dan fietsen op het randje van licht zweten en niet zweten.

Verder heb ik geen idee of je beter een andere sport kunt gaan doen om het sneller te laten gaan.
__________________
The German army is your friend...we do not shoot you, for just taking cover. | The sword itself incites to violence...
Met citaat reageren
Oud 19-08-2006, 10:36
Maarten
Avatar van Maarten
Maarten is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 19-08-2006 @ 10:35 :
Is hardlopen met een lage hartslag (dat kun je uitrekenen aan de hand van je leeftijd en gewicht) niet beter dan fietsen? Je traint dan in je zone waarbij je alleen vetten verbrand nml. Ik weet niet of dit voor fietsen ook geld (dacht het wel) maar je moet je maar eens gaan verdiepen in hartslagmeters.
Dat is naar mijn weten achterhaald.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2006, 11:11
Bertje B.
Bertje B. is offline
Citaat:
Shredder schreef op 19-08-2006 @ 10:49 :
Hoe fiets je precies op die hometrainer? Je moet je niet helemaal kapot gaan fietsen, want vet verbrand niet zo snel en dan worden er andere reserven aangesproken. (Geloof glucogon in de lever die dan weer wordt omgezet in glucose door glucogeen, naja is ook niet zo belangrijk)
Je moet gewoon een rustig fietsen en lang, vooral lang. Het beste kun je dan fietsen op het randje van licht zweten en niet zweten.

Verder heb ik geen idee of je beter een andere sport kunt gaan doen om het sneller te laten gaan.
Fiets zo rond de 32km/h en bij 20 minuten begin ik te zweten. Dan bij 30 minuten begint het lastig te worden en stop ik meestal bij 45 minuten.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2006, 12:27
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
Briseīs schreef op 19-08-2006 @ 00:26 :
Kaas en worst is niet heel veel minder vet. Kun je beter jam nemen.
Hallo, hij eet maar 3 boterhammen per dag, plus avondeten. Dat is al superweinig. Kan je dus maar beter pindakaas of worst op je brood doen, om nog een beetje boven de 1000 kcal te blijven.
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 19-08-2006, 13:29
Schranktür
Schranktür is offline
Citaat:
liek88 schreef op 19-08-2006 @ 09:34 :
Om je stofwisseling optimaal te krijgen is het beter 5 eetmomenten op een dag te hebben dus om de 2 a 3 uur een kleine maaltijd.
Daar zijn de meningen, geloof ik, ook alweer over verdeeld.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2006, 14:46
Shredder
Avatar van Shredder
Shredder is offline
Citaat:
Bertje B. schreef op 19-08-2006 @ 12:11 :
Fiets zo rond de 32km/h en bij 20 minuten begin ik te zweten. Dan bij 30 minuten begint het lastig te worden en stop ik meestal bij 45 minuten.
Probeer eens gewoon 45 min te fietsen rond de 20-25 km/u. Vanaf het moment dat je begint te zweten of je inspanning een impulsieve actie is, wordt er geen vet meer verbrandt.

Als je vet wilt verbranden moet je gewoon rustig aan bewegen, je mag wel vermoeien, maar liever niet gaan zweten.
__________________
The German army is your friend...we do not shoot you, for just taking cover. | The sword itself incites to violence...
Met citaat reageren
Oud 19-08-2006, 15:03
remy476
Avatar van remy476
remy476 is offline
omg geen pindakaas en al helemaal geen 2 boterhammen.
__________________
niet alleen =)
Met citaat reageren
Oud 19-08-2006, 15:32
liek88
Avatar van liek88
liek88 is offline
Citaat:
Schranktür schreef op 19-08-2006 @ 14:29 :
Daar zijn de meningen, geloof ik, ook alweer over verdeeld.
dat is algemeen bekend en het lijkt me vrij logisch; je verbrandt veel beter als je 5 keer iets minder binnenkrijgt en op regelmatige tijden dan 3 keer echt veel met veel tijd ertussen.
Bovendien blijft je bloedsuikerspiegel zo ook goed op peil.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2006, 15:56
ikkuh15
ikkuh15 is offline
Citaat:
liek88 schreef op 19-08-2006 @ 16:32 :
dat is algemeen bekend en het lijkt me vrij logisch; je verbrandt veel beter als je 5 keer iets minder binnenkrijgt en op regelmatige tijden dan 3 keer echt veel met veel tijd ertussen.
Bovendien blijft je bloedsuikerspiegel zo ook goed op peil.
Er zijn ook mensen die zeggen dat je stofwisseling pas sneller gaat werken als je een grote maaltijd eet en dat als je elke keer iets kleins eet je stofwisseling niet sneller gaat werken. Dus dat juist 3x een grote maaltijd beter is...
Tja, het is verwarrend allemaal
Met citaat reageren
Oud 19-08-2006, 15:58
liek88
Avatar van liek88
liek88 is offline
Citaat:
ikkuh15 schreef op 19-08-2006 @ 16:56 :
Er zijn ook mensen die zeggen dat je stofwisseling pas sneller gaat werken als je een grote maaltijd eet en dat als je elke keer iets kleins eet je stofwisseling niet sneller gaat werken. Dus dat juist 3x een grote maaltijd beter is...
Tja, het is verwarrend allemaal
ik geloof wat de dietiste me heeft verteld en eet nu al maanden 5kleine maaltijden op een dag en ben als een gek afgevallen dus dan is het mij iig wel duidelijk maja kan natuurlijk ook per persoon verschillen
Met citaat reageren
Oud 19-08-2006, 16:24
Shredder
Avatar van Shredder
Shredder is offline
Citaat:
liek88 schreef op 19-08-2006 @ 16:58 :
ik geloof wat de dietiste me heeft verteld en eet nu al maanden 5kleine maaltijden op een dag en ben als een gek afgevallen dus dan is het mij iig wel duidelijk maja kan natuurlijk ook per persoon verschillen
Maar komt dat omdat je stofwisseling sneller is gaan werken of omdat je minder eet?
__________________
The German army is your friend...we do not shoot you, for just taking cover. | The sword itself incites to violence...

Laatst gewijzigd op 19-08-2006 om 16:29.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2006, 16:25
liek88
Avatar van liek88
liek88 is offline
Citaat:
Shredder schreef op 19-08-2006 @ 17:24 :
Maar komt dat omdat je spijsvertering sneller is gaan werken of omdat je minder eet?
ik denk een combinatie ervan
Met citaat reageren
Oud 19-08-2006, 16:28
DDM
Avatar van DDM
DDM is offline
Citaat:
Shredder schreef op 19-08-2006 @ 17:24 :
Maar komt dat omdat je spijsvertering sneller is gaan werken of omdat je minder eet?
Hier bedoel je zeker stofwisseling!?
__________________
"Life is a sexually transmitted disease with a mortality rate of 100%"
Met citaat reageren
Oud 19-08-2006, 16:29
Shredder
Avatar van Shredder
Shredder is offline
Citaat:
DDM schreef op 19-08-2006 @ 17:28 :
Hier bedoel je zeker stofwisseling!?
Oepsie, ja dat bedoelde ik Het is veranderd
__________________
The German army is your friend...we do not shoot you, for just taking cover. | The sword itself incites to violence...
Met citaat reageren
Oud 19-08-2006, 16:36
Alizée!
Avatar van Alizée!
Alizée! is offline
Citaat:
liek88 schreef op 19-08-2006 @ 16:58 :
ik geloof wat de dietiste me heeft verteld en eet nu al maanden 5kleine maaltijden op een dag en ben als een gek afgevallen dus dan is het mij iig wel duidelijk maja kan natuurlijk ook per persoon verschillen
en wat houden kleine maaltijden in bij jou?
Met citaat reageren
Oud 19-08-2006, 16:41
liek88
Avatar van liek88
liek88 is offline
Citaat:
Alizée! schreef op 19-08-2006 @ 17:36 :
en wat houden kleine maaltijden in bij jou?
als je naar calorien kijkt.. max 300kcal per maaltijd
Met citaat reageren
Oud 19-08-2006, 16:54
Alizée!
Avatar van Alizée!
Alizée! is offline
Citaat:
liek88 schreef op 19-08-2006 @ 17:41 :
als je naar calorien kijkt.. max 300kcal per maaltijd
okeej ( niet dat ik dat weg krijg denk ik)
Met citaat reageren
Oud 19-08-2006, 16:57
liek88
Avatar van liek88
liek88 is offline
Citaat:
Alizée! schreef op 19-08-2006 @ 17:54 :
okeej ( niet dat ik dat weg krijg denk ik)
300 voor ontbijt lunch en avondeten he tussen ontbijt en lunch en lunch en avondeten heb ik rond de 175 zodat je wel die 3 'basis' maaltijden blijft houden
hoezo krijg je dat niet weg dan denk je? teveel?
(ik verbaas me dr trouwens ook over hoeveel je eigenlijk kan eten voor een beperkt aantal kcal, zolang je maar bepaalde proucten kiest maja dat lijkt me logisch )

Laatst gewijzigd op 19-08-2006 om 17:03.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2006, 22:31
Verwijderd
Je bent gewoon goed bezig, ga zo door en je merkt het verschil vanzelf wel
Met citaat reageren
Oud 20-08-2006, 11:43
Verwijderd
Citaat:
Shredder schreef op 19-08-2006 @ 15:46 :
Probeer eens gewoon 45 min te fietsen rond de 20-25 km/u. Vanaf het moment dat je begint te zweten of je inspanning een impulsieve actie is, wordt er geen vet meer verbrandt.

Als je vet wilt verbranden moet je gewoon rustig aan bewegen, je mag wel vermoeien, maar liever niet gaan zweten.
wat een onzin, je mag je best flink inspannen. Ik zweet al als ik alleen al naar sport KIJK, dus een beetje doorzetten mag wel. Ze zeggen bij een sportcentrum niet voor niks dat je niet mag luilakken
Met citaat reageren
Oud 20-08-2006, 13:05
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Banaan en druiven is het 'slechtste' soort fruit dat er is. Je kunt beter een appel nemen ofzo.

Daarnaast kun je wat light producten proberen van kaas ofzo. En véél sporten.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2006, 13:37
Verwijderd
Citaat:
mepsteen schreef op 18-08-2006 @ 23:30 :
je kunt ook gewoon een week niet eten /lulligheid

helaas is dat fietsen nogal weinig, te weinig om binnen 2 weken verschil te merken. probeer er 2 uur of zo van te maken, en dan nog steeds duurt het een tijd voor je iets merkt.
Is het inderdaad niet zo dat je juist erg lang cardio moet doen? Er staat me iets van bij dat na een langere tijd cardio (als je door je directe energie-vooraad heen bent oid) je lichaam dan de lichaamsreserves (vet onder andere) gaat aanspreken? of is dit achterhaald en/of gewoon een foute gedachte?
Met citaat reageren
Oud 20-08-2006, 13:52
liek88
Avatar van liek88
liek88 is offline
Citaat:
fosje schreef op 20-08-2006 @ 14:37 :
Is het inderdaad niet zo dat je juist erg lang cardio moet doen? Er staat me iets van bij dat na een langere tijd cardio (als je door je directe energie-vooraad heen bent oid) je lichaam dan de lichaamsreserves (vet onder andere) gaat aanspreken? of is dit achterhaald en/of gewoon een foute gedachte?
er wordt idd gezegd dat na ong 20min cardio je je vetreserves aan gaat spreken... dus hoe langer hoe beter denk ik dan toch?
Optimale vetverbrandingstraining: eerst krachttraining daarna cardiotraining.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2006, 14:15
love-THE-world
Avatar van love-THE-world
love-THE-world is offline
Citaat:
liek88 schreef op 20-08-2006 @ 14:52 :
er wordt idd gezegd dat na ong 20min cardio je je vetreserves aan gaat spreken... dus hoe langer hoe beter denk ik dan toch?
Optimale vetverbrandingstraining: eerst krachttraining daarna cardiotraining.
mijn fitnessintructeur zegt andersom eerst cardio dan kracht.
__________________
zo,
Met citaat reageren
Oud 20-08-2006, 14:37
liek88
Avatar van liek88
liek88 is offline
Citaat:
love-THE-world schreef op 20-08-2006 @ 15:15 :
mijn fitnessintructeur zegt andersom eerst cardio dan kracht.
Wanneer kan ik het beste mijn cardio-training doen?
(...)
Nu is dit niet voor iedereen weggelegd, en dus zal ik een alternatief geven: doe je cardio-training direct na je gewichtstraining. Je lichaam is dan redelijk door z'n koolhydraten heen door de gewichtstraining, en zal dus ook sneller moeten overschakelen op vet. Ga dan niet na je gewichtstraining eerst wat eten of een sportdrankje nemen, want dan vul je je koolhydraten weer aan, en is het effect een stuk minder! Doe je cardio-training ook niet vķķr je gewichtstraining, want dan houdt je lichaam te weinig energie over om die training zinvol te volbrengen.

Bron: http://www.giantpt.com/Training/GIAN...iotraining.htm

klinkt eigenlijk heel logisch toch omgekeerd zal zeker ook resultaat boeken maar voor optimaal resultaat: eerst krachttraining daarna cardio
Met citaat reageren
Oud 20-08-2006, 15:14
Encrypted
Encrypted is offline
Citaat:
liek88 schreef op 20-08-2006 @ 14:52 :
er wordt idd gezegd dat na ong 20min cardio je je vetreserves aan gaat spreken... dus hoe langer hoe beter denk ik dan toch?
Natuurlijk heeft iedereen baat bij 'lange' cardio, maar niet iedereen heeft de tijd daarvoor. Voor die mensen is HIIT een uitkomst waarbij je binnen 20 minuutjes klaar kan zijn. HIIT bestaat uit steeds korte intervals (30 sec. ofzo) waarin je voluit trapt/roeit/rent, en dan weer een interval dat je rustig trapt/roeit/rent. Als je dit een aantal keer achter elkaar herhaalt ben je zeker binnen 15 minuten al kapot, langer dan 20 minuten moet je het ook niet doen. Het grote voordeel van HIIT is dat je stofwisseling ná de cardio nog een heel lange tijd verhoogd blijft en je dus meer verbrand.
Citaat:

Optimale vetverbrandingstraining: eerst krachttraining daarna cardiotraining.
Dat is zeker waar. Als je gaat cardio-en voor de krachttraining zijn je spieren te vermoeid om nog goed getraind te kunnen worden. Dus om spiermassaverlies tegen te gaan is het beter om je KT voor je cardio te doen.
__________________
Liever een leeuw voor een dag, dan een gazelle voor honderd jaar.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2006, 15:16
Jones
Je eet en beweegt te weinig.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2006, 16:12
liek88
Avatar van liek88
liek88 is offline
http://www.giantpt.com/Voeding/GIANT_Voeding.htm (en bij training)

maargoed ga hier maar eens rondneuzen heb je vast wat aan!

Laatst gewijzigd op 20-08-2006 om 16:14.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2006, 16:15
MieX
Avatar van MieX
MieX is offline
Citaat:
Shredder schreef op 19-08-2006 @ 10:49 :
(Geloof glucogon in de lever die dan weer wordt omgezet in glucose door glucogeen, naja is ook niet zo belangrijk)
(net andersom, glucagon zet glycogeen om in glucose )
__________________
LAAT ME NOU EENS RUSTIG UITBELEDIGEN!
Met citaat reageren
Oud 20-08-2006, 16:22
Sarah15
Avatar van Sarah15
Sarah15 is offline
Volgens mij is het beste tijdstip om te sporten voor het ontbijt, aangezien je doelt op vetverbranding. Je lichaam moet dan namelijk zijn energie uit de bestaande vetreserves halen en dat is wat je kwijt wilt. Ik loop nu zelf al een tijdje voor het ontbijt en ik moet zeggen dat ik vrij snel resultaat zag.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2006, 16:40
Bertje B.
Bertje B. is offline
Citaat:
liek88 schreef op 20-08-2006 @ 17:12 :
http://www.giantpt.com/Voeding/GIANT_Voeding.htm (en bij training)

maargoed ga hier maar eens rondneuzen heb je vast wat aan!
Topsite Bedankt!
Met citaat reageren
Oud 20-08-2006, 18:30
P.:NTIL
Avatar van P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Wat dacht je van VARIATIE? Elke dag hetzelfde ontbijt & lunch is echt niet goed. Verder is het belangrijk om op vaste tijdstippen te eten.
__________________
tirade
Met citaat reageren
Oud 20-08-2006, 19:06
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Maarten schreef op 19-08-2006 @ 11:36 :
Dat is naar mijn weten achterhaald.
Ik weet haast wel zeker van niet.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2006, 05:05
Verwijderd
je moet eerst door je koolhyrdraten heen komen o vet te gaan verbranden, dus sport is wat langer achter elkaar (2 uur ofzo)

of ga aan de pillen, speed of ephedra of liters koffie=P
Met citaat reageren
Oud 25-08-2006, 09:29
Mara
Mara is offline
Je eet slecht en je bent pas twee weken bezig, wat wil je nou?
Met citaat reageren
Oud 25-08-2006, 10:10
LB06
LB06 is offline
Citaat:
liek88 schreef op 20-08-2006 @ 14:52 :
er wordt idd gezegd dat na ong 20min cardio je je vetreserves aan gaat spreken... dus hoe langer hoe beter denk ik dan toch?
Optimale vetverbrandingstraining: eerst krachttraining daarna cardiotraining.
Klopt. Maar dan moet je wel écht krachttraining doen, en niet op de "vrouwenmanier". Dat is namelijk gewoon een verkapte vorm van cardio, maar dan wel inefficiënt vorm omdat je telkens maar enkele spieren/spiergroepen cardioot.

Oh ja, en de cardio kun je het beste doen om 60% ā 70% van je Vmax (=220-leeftijd) en minimaal 30 minuten.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2006, 14:31
Warsocket
Avatar van Warsocket
Warsocket is offline
Citaat:
LB06 schreef op 25-08-2006 @ 11:10 :
Klopt. Maar dan moet je wel écht krachttraining doen, en niet op de "vrouwenmanier". Dat is namelijk gewoon een verkapte vorm van cardio, maar dan wel inefficiënt vorm omdat je telkens maar enkele spieren/spiergroepen cardioot.

Oh ja, en de cardio kun je het beste doen om 60% ā 70% van je Vmax (=220-leeftijd) en minimaal 30 minuten.
die vmax klopt ook niet helemaal heb ik het idee

toen ik 16 was bijvoorbeeld een keer goed gemeten

220- 16 = 204 en mijn hartslag na de coopertest was 236

en als ik een keer lekker sprint op een fiets als ik een keer naar een sportschool ga dan haal ik de 220 ook zo (niet da tik dat langer als een paar minuten volhoud magoed)

magoed mijn hartslag in rust (dus als ik gewoon in eens toel zit ofzo) is altijd rond de 80 geweest toen ik veel sporte en nu ook nogsteeds dus miss ben ike en appart verhaal
__________________
01110100011001010111011001100101011001010110110000100000011101000
11010010110101001100100001000000011111100111111001000000011101001010000
Met citaat reageren
Oud 25-08-2006, 14:39
Alizée!
Avatar van Alizée!
Alizée! is offline
Citaat:
Sepul schreef op 25-08-2006 @ 06:05 :
je moet eerst door je koolhyrdraten heen komen o vet te gaan verbranden, dus sport is wat langer achter elkaar (2 uur ofzo)

of ga aan de pillen, speed of ephedra of liters koffie=P
ja en als je er mee stopt kom je dubbel zo hard aan
Met citaat reageren
Oud 25-08-2006, 16:58
LB06
LB06 is offline
Citaat:
Warsocket schreef op 25-08-2006 @ 15:31 :
die vmax klopt ook niet helemaal heb ik het idee

toen ik 16 was bijvoorbeeld een keer goed gemeten

220- 16 = 204 en mijn hartslag na de coopertest was 236

en als ik een keer lekker sprint op een fiets als ik een keer naar een sportschool ga dan haal ik de 220 ook zo (niet da tik dat langer als een paar minuten volhoud magoed)

magoed mijn hartslag in rust (dus als ik gewoon in eens toel zit ofzo) is altijd rond de 80 geweest toen ik veel sporte en nu ook nogsteeds dus miss ben ike en appart verhaal
Boeiend, you get the point. Als je vet wilt verbranden is het niet "Give everything you've got" (hartslag van 200), maar relatief slow en steady en dat gedurende langere tijd volhouden (dus zeg maar @150).

Die 220 is overigens waarschijnlijk gewoon een gemiddelde.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2006, 12:27
GekkeWaus
Avatar van GekkeWaus
GekkeWaus is offline
Citaat:
Briseīs schreef op 18-08-2006 @ 23:47 :
Geen pindakaas en ander fruit dan banaan.
Met calve pindakaas light is niks mis mee..zit meer onverzadigde vetten dan verzadigd...de goede vetten dus
__________________
doe maar normaal dan doe je al gek genoeg
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Vet in spieren omzetten!
ziglietje
12 22-08-2005 14:03
Lichaam & Gezondheid Het grote lijntopic # 18
Verwijderd
468 19-01-2004 19:22


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:43.