Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-06-2010, 19:47
ansjuh
ansjuh is offline
Die jullie op de middelbare hebben gehad?

Ik heb pas een uurtje gespijbelt. en daarom moest ik een tekst
van een half tot bijna een heel A4tje vol 25 keer schrijven en de volgende dag inleveren
dat was niet echt pretig te noemen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-06-2010, 20:17
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Straf krijgen voor iets wat ik had gedaan vond ik nooit erg. Maar straf krijgen voor iets wat ik niet had gedaan vond ik afschuwelijk. Ik denk dus dat mijn ergste straf een kwartier op de gang staan was.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2010, 20:29
Rysair
Avatar van Rysair
Rysair is offline
Bij ons op school zijn ze slecht met het bedenken van een passende straf. Het bestuur faalt gewoon hard. Er kwamen te veel mensen te laat en je werd nooit genoteerd of er van op de hoogte gesteld, totdat ze bedachten dat als je 't eerste uur te laat kwam dat je dan een uur moet schrijven. Niemand had daar natuurlijk zin in en iedereen skipte het gewoon. Boeie. Nu hebben ze die regel weer geschrapt en wordt je na stuk of 10 keer te laat gebeld, en mag je na elke keer te laat een uur nakomen. Dat is al beter. Toch blijft het systeem erg doorzichtig, je kan je gewoon ziek melden en spijbelen of zeggen dat je nog ff met een leraar wat moest bespreken en dat je daarom te laat was.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2010, 20:37
loqui
Avatar van loqui
loqui is offline
Mijn ergste? Dubbel uur inhalen, omdat ik zogenaamd had gespijbeld (ik een een paar medeleerlingen gingen naar huis omdat we dachten dat de leraar niet aanwezig was, diegene kwam pas na een kwartier).
Met citaat reageren
Oud 16-06-2010, 21:16
ansjuh
ansjuh is offline
Citaat:
Mijn ergste? Dubbel uur inhalen, omdat ik zogenaamd had gespijbeld (ik een een paar medeleerlingen gingen naar huis omdat we dachten dat de leraar niet aanwezig was, diegene kwam pas na een kwartier).
Dat hadden wij dus ook drm moest ik deze straf doen vreselijk
Met citaat reageren
Oud 16-06-2010, 22:14
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Een taakstraf van 80 uur, waarvan 20 voorwaardelijk, vanwege 'ongeoorloofd schoolverzuim' (en 2x geschorst, maar ach)

Dus, be cool, stay in school.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2010, 09:03
Dingaantouwtje
Avatar van Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Ik heb nog nooit straf gehad Terwijl ik best wel vaak stoute dingen doe. Ik weet ze alleen goed te verbergen
__________________
Zeg maar Jan.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2010, 09:33
Thinus
Avatar van Thinus
Thinus is offline
Oh wat heb ik regelmatig om 8 uur moeten melden en tot 5 uur moeten blijven. Ohja en een week in de vakantie corveeén. Maar dat was vrij gezellig met andere gedupeerde en leraren
Met citaat reageren
Oud 17-06-2010, 15:37
Sudoku.
Avatar van Sudoku.
Sudoku. is offline
Ik heb ooit in de derde een paar pagina's Duits moeten overschrijven omdat ik een keer mijn boek vergeten was...
Maar daar houdt het mee op.

Braverikje hier.
__________________
Je bent zelf een signature.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2010, 16:09
Geriananas
Avatar van Geriananas
Geriananas is offline
Citaat:
Ik heb pas een uurtje gespijbelt. en daarom moest ik een tekst
van een half tot bijna een heel A4tje vol 25 keer schrijven en de volgende dag inleveren
dat was niet echt pretig te noemen
Wij moeten voor 1 uur of meer dan 20 minuten te laat 2 uur corveen, dat is veel erger. =/



En ik ben braaf. (= Moest wel een keer trakteren maar dat vond ik niet erg.)

Laatst gewijzigd op 25-06-2010 om 11:16.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2010, 16:09
ansjuh
ansjuh is offline
Citaat:
Ik heb nog nooit straf gehad Terwijl ik best wel vaak stoute dingen doe. Ik weet ze alleen goed te verbergen
hoe krijg je dat voor elkaar
Met citaat reageren
Oud 17-06-2010, 18:16
Verwijderd
Het enige wat ik me kan herinneren, is dat ik een keer eruit was gestuurd bij een leraar die geen orde kon houden.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2010, 19:55
silentbob
silentbob is offline
ik kan er zowat altijd mee wegkomen...
ergste wat nageleefd werd was denk ik toen ik een hele week lang om 8 uur op school moest zijn
Met citaat reageren
Oud 17-06-2010, 22:15
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Schorsing omdat ik tegen de hoofdconciërge zei: Kankermongool tyf is op en zoek een hobby.
__________________
Yoloswag 420
Met citaat reageren
Oud 18-06-2010, 02:25
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Citaat:
Oh wat heb ik regelmatig om 8 uur moeten melden en tot 5 uur moeten blijven. Ohja en een week in de vakantie corveeén. Maar dat was vrij gezellig met andere gedupeerde en leraren
8 uur melden? Dan begint je school pas laat. Wij moest altijd om 7.30 melden. Heb je wel beter geregeld...

Wij moesten trouwens voor elk uur dat je had gemist 2 uur nablijven. Op een gegeven moment had ik zoveel gemist dat ik niet genoeg had aan de zomervakantie om na te blijven. Toen ik ook nog eens een goeie reden voor afwezigheid kon noemen hebben ze alle 300+ uur kwijtgescholden en mocht ik alsnog examen doen

Schorsing hield bij ons in dat je wel op school moest zijn maar niet in de les mocht zitten. Dus zat je ergens in een gang waar al je klasgenoten en andere vrienden steeds langsliepen en lekkers kwamen brengen en een babbeltje kwamen maken. Er was nooit een docent die in de gaten hield of je er wel was en of iets dergelijks.

Wat ook raar was; als je je boeken vergat of je huiswerk niet af had kreeg je een oranje kaart die door je ouders ondertekend moest worden. Had je echt iets ergs gedaan kreeg je een gele kaart die door niemand ondertekend moest worden. Dus als je echt iets ergs deed kwamen je ouders het nooit te weten. Als er in 1 les 7 oranje/gele kaarten of meer werden uitgedeeld werden ze allemaal ongeldig verklaard omdat het dan aan de docent zou liggen. Dus als iemand dan een oranje kaart kreeg ging heel de klas lastig doen zodat niemand straf kreeg. Achteraf vind ik het allemaal maar slecht geregeld. Maar toen was ik natuurlijk heel blij met de regeling. Ook al was ik heel braaf.

Laatst gewijzigd op 18-06-2010 om 02:38.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2010, 13:26
ansjuh
ansjuh is offline
Citaat:
Wij moeten voor 1 uur of meer dan 20 minuten te laat 2 uur corveen, dat is veel erger. =/



En ik ben braaf. (= Moest wel een keer trakteren maar dat vond ik niet erg.

nouuu ik ben 3 uur keiard aan het schrijven geweest
Met citaat reageren
Oud 19-06-2010, 12:21
Rysair
Avatar van Rysair
Rysair is offline
Citaat:
hoe krijg je dat voor elkaar
Ik heb ook nog nooit straf gehad, ik ben er zelfs nog nooit uitgestuurd. Hoe krijg je dat voor elkaar vraag je? Door gewoon normaal te doen en op te letten. Tuurlijk, ik praat ook, maar als de leraar zegt dat je moet kappen dan doe je dat gewoon. Simple as that.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2010, 00:36
jacobdb
Avatar van jacobdb
jacobdb is offline
2 uur nablijven terwijl ik niet eens dat vak had. hoe hard kan een leraar falen.
__________________
tux was here. ^ ^
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 20-06-2010, 09:55
Lotte^^
Avatar van Lotte^^
Lotte^^ is offline
Ik had 1 week lang een vierkant rooster. Ik moest elke dag tot half 5 blijven, terwijl de rest die week elke dag om 12 uur uitwas. Vanwege spijbelen. Achteraf viel het nog wel mee, want in eerste instantie zeiden ze dat ik elk gespijbeld uur dubbel moest inhalen. Maar die uren die ik toen op school moest blijven, waren er veel minder dan ik uiteindelijk gespijbeld had.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2010, 13:37
ansjuh
ansjuh is offline
Citaat:
Ik heb ook nog nooit straf gehad, ik ben er zelfs nog nooit uitgestuurd. Hoe krijg je dat voor elkaar vraag je? Door gewoon normaal te doen en op te letten. Tuurlijk, ik praat ook, maar als de leraar zegt dat je moet kappen dan doe je dat gewoon. Simple as that.
eehmm k zit in de eerste en ik ben dr 6 keer uitgestuurd dat is wel een beetje veel van t goede maar dat snap ik echt niet
Met citaat reageren
Oud 20-06-2010, 13:46
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Citaat:
eehmm k zit in de eerste en ik ben dr 6 keer uitgestuurd dat is wel een beetje veel van t goede maar dat snap ik echt niet
Wat snap je niet? Dat jij er zovaak uit gestuurd bent of dat je nooit straf krijgt?

Uhm, ik heb één keer klasikaal strafwerk gehad omdat de hele klas heel irritant was, al weet ik niet meer of ik het überhaupt gemaakt heb. Groep drie, was dat. :'D
Maar dat was niet erg, ofzo.

En ik moest één keer nablijven om 'n proef opnieuw te doen, omdat de halve klas die nogal verkloot had - waaronder ik dus. Hoewel we in 'n kwartiertje klaar waren vond ik die leraren vreselijk, dus dat was wel m'n ergste straf. Ik vond elk minuutje met die leraren al veel en veel te veel. =.=

Verder kan ik me geen straf herinneren. Heel braaf enzo. :3

(Hoewel de hele klas wel 'n keer moest nablijven, maar toen ben ik naar huis gegaan omdat ik die les -waarin ze straf kregen- ziek was en dus niet schuldig kon zijn en geen straf kon krijgen. Vond ik. En ik was 'n keer nogal te laat, maar toen hoefde ik helemaal geen uren in te halen - had er 4 gemist ;D - of vroeger te komen, omdat ik zo braaf was. Ha. )
Met citaat reageren
Oud 20-06-2010, 15:43
Verwijderd
Citaat:
Ik heb ook nog nooit straf gehad, ik ben er zelfs nog nooit uitgestuurd. Hoe krijg je dat voor elkaar vraag je? Door gewoon normaal te doen en op te letten. Tuurlijk, ik praat ook, maar als de leraar zegt dat je moet kappen dan doe je dat gewoon. Simple as that.
Dit.

Bij ons kregen wij in de eerste een kaart, met aparte vakjes voor huiswerk niet gemaakt en spullen vergeten (pennen, boeken, schriften, agenda). Als je 3 kruisjes had voor huiswerk niet gemaakt moest je 2 uur nablijven, en als je 3 kruisjes had voor spullen vergeten dan moest je 1 uur nablijven. Wij hadden in de eerste een mentor die het niet interesseerde, met als gevolg dat veel leerlingen huiswerk niet gemaakt hadden etc.
Nu gaat het allemaal in de computer, en kunnen de teamleiders zien of je je huiswerk niet gemaakt hebt. Heb je de uren niet ingehaald, dan moet je in de vakantie een dagje komen werken.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2010, 15:49
SketchyKo
Avatar van SketchyKo
SketchyKo is offline
Ik ben best braaf ik krijg nie zo veel straf, af en toe een uur maar daar kom ik wel doorheen.
__________________
莉迪亞 .:: Ŀ¥кǾ ЯцплЭŘ® ::. 我愛跑
Met citaat reageren
Oud 21-06-2010, 19:43
Verwijderd
Ik krijg nu straf zonder reden: 7 uur en drie kwartier lang helpen met boeken innemen omdat ik netjes had aangegeven dat ik de 1000-urennorm net niet haalde.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2010, 09:13
jacobdb
Avatar van jacobdb
jacobdb is offline
ligt dat niet aan de school dan
__________________
tux was here. ^ ^
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-06-2010, 15:17
Infidel
Avatar van Infidel
Infidel is offline
Mijn meest nutteloze straf was voor aardrijkskunde. Ik was m'n boek 'vergeten' en mocht daarom, als strafwerk, alle steden in Zwitserland op alfabetische volgorde zetten. Natuurlijk had ik geen atlas, dus ik eerst mijn ouders ervan overtuigen dat ik dat ding écht nodig had voor school. Zodra we de winkel uitliepen zei ik dat ik die atlas nodig had voor strafwerk, gelukkig konden ze er wel om lachen. Ik heb het niet eens gedaan, overigens, geen zin in.
De leukste straf die ik kreeg was bij geschiedenis. Ik zat te discussiëren met een vriendin. Zij vond me een pessimist, ik vond mezelf een negatieve realist. Natuurlijk kreeg alleen ik straf, ik moest het hele hoofdstuk overschrijven. Nadat we de docent betrokken in de discussie, veranderde dat en mocht ik een opstel schrijven over pessimisme, realisme en optimisme. Erg leuk.
__________________
Wie de kat niet uit de boom kijkt, moet 'm er met de ladder uit halen.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2010, 16:15
jacobdb
Avatar van jacobdb
jacobdb is offline
leukste straf van mij was met een paar klasgenoten gaan pokeren tijdens nablijven natuurkunde. man die gast had humor.
__________________
tux was here. ^ ^
Met citaat reageren
Oud 24-06-2010, 17:43
Henck
Avatar van Henck
Henck is offline
Hmm nog nooit een erge straf gehad, ben meestal vrij braaf geweest, Dit in tegenstelling tot sommige mensen hier met grote ´wild-westverhalen´
Met citaat reageren
Oud 25-06-2010, 19:13
Verwijderd
een telaatbriefje, maar dat was onrechtvaardig en werd na afloop van de les weer ingetrokken.
bij ons werden ongeoorloofde afwezigheden ook nooit heel streng aangepakt.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2010, 20:18
liquidRain
Avatar van liquidRain
liquidRain is offline
Op vrijdag 8e+9e uur na blijven vanwege onvoldoendes van Frans... lol
__________________
Asian pride!
Met citaat reageren
Oud 04-07-2010, 22:02
Megan Cleo
Avatar van Megan Cleo
Megan Cleo is offline
blokweek.

5 dagen lang van 8 tot half 5 op school zijn. ><
omdat mijn leraren mij haatte.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2010, 08:53
Zazum
Avatar van Zazum
Zazum is offline
Ik heb niet zoveel straf gehad
ik zit ook pas jaartje op middelbare
ik had werd eruit gestuurd,
maar de briefjes waren op en dat vond ik wel ff grappig
Met citaat reageren
Oud 05-07-2010, 12:09
degenenaastje
degenenaastje is offline
Citaat:
blokweek.

5 dagen lang van 8 tot half 5 op school zijn. ><
omdat mijn leraren mij haatte.
oeh not good
Met citaat reageren
Oud 05-07-2010, 14:33
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik moest in de brugklas een telaatbriefje halen omdat ik mijn boeken niet bij me had. dat vond ik eigenlijk alleen erg omdat ik geen idee had hoe een telaatbriefje eruitzag en ik dus gewoon een absentiebriefje bij de receptie pakte en toen weer terug moest.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 07-07-2010, 13:54
Verwijderd
Ik had een keer me overhoring niet geleerd voor duits, dus ik een onvoldoende, een paar anderen ook. maar ik moest nablijven, toen zei ik dat ik het daar niet mee eens was. Kon ik eruit en moest ik daarvoor 2 uur nablijven. Moet ik bij die duitsleraar ook nog nablijven om het te leren, hij had eerst vergadering en als hij daarvan terugkwam ging ie overhoren en bij voldoende mocht je weg. Loopt die vergadering uit! zat ik daar nog eens 2 uur lang. Ik kon ook niet weg, want er zat natuurlijk een andere leraar bij.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2010, 18:09
Annet.
Avatar van Annet.
Annet. is offline
Laten we het erop houden dat ik leraren niet mag, en dat leraren mij niet mogen.
__________________
“Ehhr ja, dat noem je nou een plassertje, Jantje...”
~ Je ouders over sex
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 13-07-2010, 19:22
silentbob
silentbob is offline
Citaat:
Laten we het erop houden dat ik leraren niet mag, en dat leraren mij niet mogen.
dat heb ik ook wel zo'n beetje, maar op mysterieuze wijze geloven ze me wel altijd als ik zegdat ik het huiswerk herb(terwijl ik dat nooit maak, en met nooit bedoel ik ook echt nooit)

en sommige leraren mogen me dan ineens weer wel, terwijl ik er helemaal niks voor doe om dat te verdienen(behalve hoge cijfers mischien, zoals bij ak, maar dat zijn wel hoge cijfers zonder inzet)

en een vriend van me die nog wel eens wat doet zit altijd zodra hij een slecht cijfer krijgt of 21 keer weg word gestuurd ggelijk te eiken over dat geen enkele leraar 'm mag
Met citaat reageren
Oud 13-07-2010, 22:50
Kevvaaa
Avatar van Kevvaaa
Kevvaaa is offline
haha ik dacht dat cijfers ophalen straf was maar bij jullie hahaha

ik kom 3x te laat 5 uur geskipt 3 x uitgestuurd niets geen straf
ook al 60 uur ''ziek''
mensen uit me klas hebben 60 uur gespijbeld nix geen straf
dus ergste straf was cijfers ophalen
Met citaat reageren
Oud 14-07-2010, 10:45
Rysair
Avatar van Rysair
Rysair is offline
ik vind blijven zitten al een behoorlijke straf voor het niet maken van je huiswerk. ;p
Met citaat reageren
Oud 15-07-2010, 20:51
silentbob
silentbob is offline
Citaat:
ik vind blijven zitten al een behoorlijke straf voor het niet maken van je huiswerk. ;p
dan kom ik er al jaren strafvrij vanaf


ik kom trouwens ook bijna elke dag te laat(laatste tijd wat erger geworden, eerst maar 3x per week en dan zei iedereen dat het elke dag was, laatste maanden was het ook echt elke dag)
in de 1e, 2e, en begin van de 3e hadden we een chille concierge die het nooit noteerde
daarna ben ik er een poos vanaf gekomen door elke keer dat ik me eerder moest melen(regeling is bij ons 3x te laat=1 keer om 8 uur melden, dat niet halen/doen=2 keer melden, dan weer niet komen is een hele week mekden)
gewoon niet te komen en af en toe moest ik dan wel echt eerder melden, maar meestal haalde ik dat dan niet maar als ik om 10 over 8 kwam werd het meestal nog wel goedgekeurd(is al heel wat voor mij)
daarna ontdekte ik dat als ik te laat kwam en een briefje haalde op de dag dat ik me moest melden ze op 1 of andere manier vergaten dat ik me moest melden(waarschijnlijk dachten ze dan dat het een fout was in de lijst ofzo)
daar kwamen ze na een paar maanden achter, toen heb ik een paar maanden briefjes geryclet(ze hadden toen besloten geen naam meer op de briefjes te zetten, alleen datum, uur en klas, en de leraren keken bijna nooit naar de datum, alleen het uur, dus pakte een vriend van me een paar keer de stapel briefjes van de tafel van de leraar voor mij mee, en meestal kon ik het briefje ook weer in m'n tas stoppen zonder in te leveren, alleen even laten zien)
toen was ik door m'n broefjes heen, en besloten ze bij ons op svhool dat ze de notoire te laat komers extra gingen aanpakken(terwijl ik toen maar 20 kruisjes van het hele jaar had staan, werd ik er toch uitgepikt)
en toen was het dus elke keer als ik te laat kwam en de deelschoolleider zag me, dat ik de les niet meer in mocht(van de deelschoolleider), en ik het uur moest inhalen door na te blijven
toen ontdekte ik dus dat ik dan maar beter het hele 1e uur kon spijbelen, aangezien het bleek dat ik daar bijna nooit iets van terughoorde, en zo heb ik dus de laatste maanden van dit schooljaar alle 1e uren gemist(vooral vervelend met anw omdat ik dat maar 1 keer in de week had, op het 1e uur)

nu nog zien hoe ik volgend jaar doorkom
Met citaat reageren
Oud 16-07-2010, 10:19
Rysair
Avatar van Rysair
Rysair is offline
Bij 10 of 8 keer worden je ouders gebeld, en bij de 12e keer kan je taakstraffen krijgen (leerplichtambtenaar belt je volgens mij). Wij hebben trouwens ook dat systeem dat als je te vaak te laat komt, dat je dan eerder moet melden.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2010, 01:37
wour
wour is offline
Zelf niet zo erg, paar keer eruit gestuurd enzo, maar niks ergs. Vriend van me had een feestje gegeven, en daarbij alcohol geschonken (hij is 15 en zn ouders wisten van niks tot zn broer klikte>.>) en nou heeftie 4 maanden (ja, de HELE schoolvakantie) huisarrest.

OEI! Dat doet pijn >_<
Met citaat reageren
Oud 09-08-2010, 10:12
deadlytown
Avatar van deadlytown
deadlytown is offline
een docent was een x z'n pen kwijt.

Nou dus wij moesten net zolang blijven tot dat die pen over water was
eerder mochten we niet weg en daardoor onstonden ook nog is een ruzie tussen de andere leerlingen,

Na 20 min zegt die docent: oh wacht ik heb het hier in m'n hand.

Wtf. 20min voor niks gezeten. maarja daarom zijn docenten meer een last dan dat ze je helpen.

Laatst gewijzigd op 10-08-2010 om 13:55. Reden: spellings fouten verbeteren:D
Met citaat reageren
Oud 09-08-2010, 10:21
-Mara-
Avatar van -Mara-
-Mara- is offline
Citaat:
een docent was een x z'n pen kwijt.

nou dus wij moesten net zolang blijven tot dat die pen over water was. er onstonden ook nog is een ruzie tussen de andere leerlingen,

na 20min zegt oh wacht ik heb het hier in m'n hand.

wtf. 20min voor niks gezeten. maarja daarom zijn docenten meer last dan iemand die je helpt.


Whaha, ik schoot echt in de lach van deze reactie, maar het zal denk ik helemaal niet leuk zijn geweest...
Met citaat reageren
Oud 09-08-2010, 15:20
Verwijderd
Citaat:
Bij ons op school zijn ze slecht met het bedenken van een passende straf. Het bestuur faalt gewoon hard. Er kwamen te veel mensen te laat en je werd nooit genoteerd of er van op de hoogte gesteld, totdat ze bedachten dat als je 't eerste uur te laat kwam dat je dan een uur moet schrijven. Niemand had daar natuurlijk zin in en iedereen skipte het gewoon. Boeie. Nu hebben ze die regel weer geschrapt en wordt je na stuk of 10 keer te laat gebeld, en mag je na elke keer te laat een uur nakomen. Dat is al beter. Toch blijft het systeem erg doorzichtig, je kan je gewoon ziek melden en spijbelen of zeggen dat je nog ff met een leraar wat moest bespreken en dat je daarom te laat was.
Dit dus.
Ik kwam er wel onderuit, en als ik straf had kwam ik niet opdagen.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2010, 17:02
Verwijderd
Bij mij was de ergste straf: schorsing voor 1 dag.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2010, 01:39
deadlytown
Avatar van deadlytown
deadlytown is offline
Citaat:
Whaha, ik schoot echt in de lach van deze reactie, maar het zal denk ik helemaal niet leuk zijn geweest...

wat dan?
Met citaat reageren
Oud 29-08-2010, 01:23
Verwijderd
mn wiskunde leraar is heel streng, ik moest 50x schrijven: Ik Sabir Badri, zal niet meer de les van mijn leraar Patrick Frederik Maradono Kromowirjo, woonachtig te Haarlem, verstoren door nu mijn kop te houden en niet meer te spreken met Teun Van Der Laan, Quintijn Van Dalen, Rogier Van De Ven, Dorus Vlierboom, Jelle Nijland, Jurriaan Dijkgraaf en Max Wassenberg.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2010, 19:36
Chesswhite
Chesswhite is offline
ben ik veel te braaf voor, kom max 5x per jaar te laat...
maar mijn SK leraar heeft wel een stomme regel als je wat eet of drinkt in de klas, dan moet je meerdere a4tjes volschrijven met:
ik (naam) heb in de heilige scheikunde tempel van (leraar) mij niet gedragen. ik heb gegeten/gedronken in de les van de heilige. en daarom moet ik voor straf deze tekst schrijven. minimaal x keer.
Of zoiets. maar nooit gedaan, nooit straf gehad daar
Wel een keer bijna een niet waterdichte zwemmende telefoon overgehouden aan diezelfde leraar...
Met citaat reageren
Oud 10-09-2010, 19:41
Daantjer
Avatar van Daantjer
Daantjer is offline
Schorsing voor een dag
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Levensbeschouwing & Filosofie Hemelrechter
Verwijderd
36 26-06-2010 11:52
Algemene schoolzaken Wie is de ergste leraar? Het grote klaag-topic!
Cherry Springs
92 10-03-2006 20:00
Psychologie Borderline (BL)
MisterDJ
10 11-05-2005 06:11
Verhalen & Gedichten Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters.
Dreamerfly
106 28-12-2004 21:45
Verhalen & Gedichten Weten jullie nog...
Vlooienband
146 02-12-2004 13:50
Huiswerkvragen: Exacte vakken Doping
juutje_17
8 06-04-2001 13:37


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:37.