Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-08-2012, 09:15
Verwijderd
Hoe vaak douchen jullie je?
Is dit 1 x per dag of 2 x per dag?
En komt het wel eens voor dat je een dag overslaat of zelfs meerdere dagen?

Ik douche me iedere dag en in de zomer bij heel heet weer vaak ook 2 x per dag.
In de winter kan het wel eens voor komen dat ik een dag oversla maar absoluut niet langer, dat is niet fris.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2012, 10:31
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
ik douche om de dag. Al die zeep is namelijk helemaal niet goed voor je huid.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2012, 10:41
Verwijderd
Citaat:
ik douche om de dag. Al die zeep is namelijk helemaal niet goed voor je huid.
Je kunt ook geen zeep gebruiken en je gewoon afspoelen met water onder de douche.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2012, 10:49
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
dat vind ik alleen maar waterverspilling en absoluut niet nuttig.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2012, 11:07
Verwijderd
's ochtends (Naja zodra ik opsta). Ik heb heel snel vet haar dus ik moet mijn haar echt iedere dag wassen. Ook lichte acne kan je maar beter iedere dag schoonspoelen. Ik vind het altijd wel makkelijk ben je gelijk van je ochtendkapsel af

Edit: Twee maal per dag lijkt me nogal veel en onnodig, tenzij je in de landbouw of bij een viskraam of iets dergelijks werkt.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2012, 11:18
Verwijderd
Citaat:
dat vind ik alleen maar waterverspilling en absoluut niet nuttig.
Hoezo niet nuttig?
Met citaat reageren
Oud 05-08-2012, 11:38
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
's ochtends (Naja zodra ik opsta). Ik heb heel snel vet haar dus ik moet mijn haar echt iedere dag wassen. Ook lichte acne kan je maar beter iedere dag schoonspoelen. Ik vind het altijd wel makkelijk ben je gelijk van je ochtendkapsel af

Edit: Twee maal per dag lijkt me nogal veel en onnodig, tenzij je in de landbouw of bij een viskraam of iets dergelijks werkt.
Iedere dag je haar wassen is heel slecht voor je haar. Misschien kun je beter een ander haarproduct gebruiken.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 05-08-2012, 11:41
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Citaat:
Hoezo niet nuttig?
omdat je van alleen water niet schoner wordt. tenzij je natuurlijk zichtbaar vuil (modder/zand) op je lijf hebt maar dan zul je zeep moeten gebruiken. En de huid van de mens is er niet op gemaakt om al maar nat te zijn.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 05-08-2012, 13:28
Verwijderd
Dagelijks. Waar de één koffie nodig heeft om 'lekker aan de dag te beginnen', heb ik dat met 'n douche.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2012, 13:42
Verwijderd
Er zijn dagen dat ik niet douche, met name als ik geen zin heb in t weekend en ik nergens naar toe hoef. Als het heel warm is en ik heb moeten werken douche ik meestal twee keer per dag. Maar meestal douche ik eens per dag of eens in de twee dagen.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2012, 13:54
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Eéns in de twee, drie dagen. Ik douch meestal 's avonds, behalve als ik die dag niets bijzonders te doen heb, dan vaak 's middags.
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Met citaat reageren
Oud 05-08-2012, 13:57
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Ik douche wel iedere dag even, niet zo goed voor je huid (hoewel je ook helemaal niet zo veel zeep nodig hebt als de meeste mensen gebruiken) maar het geeft wel een fris en schoon gevoel. Haar wassen doe ik twee of drie keer per week, iedere dag je haar wassen is ontzettend slecht voor je hoofdhuid en je haar.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 05-08-2012, 14:02
Verwijderd
Ik vind douchen fucking heerlijk en doe het dan ook elke dag.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2012, 14:39
Verwijderd
Citaat:
ik douche om de dag. Al die zeep is namelijk helemaal niet goed voor je huid.
En goed schoon zijn is niet belangrijker?

Ik douche 1 à 2 keer per dag, afhankelijk van of ik heb gesport die dag.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2012, 14:45
Verwijderd
Citaat:
Eéns in de twee, drie dagen. Ik douch meestal 's avonds, behalve als ik die dag niets bijzonders te doen heb, dan vaak 's middags.
twee, drie dagen?
Draag je ook hetzelfde ondergoed?
Met citaat reageren
Oud 05-08-2012, 14:49
Verwijderd
Citaat:
Eéns in de twee, drie dagen. Ik douch meestal 's avonds, behalve als ik die dag niets bijzonders te doen heb, dan vaak 's middags.

gadver, waarom zo weinig?
Met citaat reageren
Oud 05-08-2012, 14:50
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Citaat:
twee, drie dagen?
Draag je ook hetzelfde ondergoed?
Nee? Ik ben gewoon prima schoon hoor. Ik zweet niet veel en van een beetje binnen zitten (wat ik meestal doe, dus) wordt niemand erg vies. Ik vind het een beetje beledigend dat je nu denkt dat ik vies ben, terwijl je me helemaal niet kent en alleen dénkt dat ik vies zou zijn als ik eens in de twee of drie dagen douche.
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Met citaat reageren
Oud 05-08-2012, 14:51
Verwijderd
Citaat:
Nee? Ik ben gewoon prima schoon hoor. Ik zweet niet veel en van een beetje binnen zitten (wat ik meestal doe, dus) wordt niemand erg vies.
Geslachtsdeel wel
Met citaat reageren
Oud 05-08-2012, 15:09
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Toen we in Italie waren en het was 35 graden (en snachts 30), heb ik me elke ochtend en avond afgespoeld, maar alleen om af te koelen. Ik douche me om de dag, soms iets vaker en soms iets minder vaak, maar net wanneer ik me vies voel of vind dat mijn haar er vet begint uit te zien.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2012, 15:14
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik douche om de dag behalve als ik sport of als het echt heel warm is en je veel zweet. Ik heb al een hele droge huid en droog haar en al dat douchen maakt dat echt niet beter en ik vind het ook niet nodig.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 05-08-2012, 15:25
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
En goed schoon zijn is niet belangrijker?

Ik douche 1 à 2 keer per dag, afhankelijk van of ik heb gesport die dag.
Er is niets per definitie onhygiënisch aan een keer per twee dagen douchen. Voor de meeste mensen is dat (bij een normale dagbesteding) prima.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 05-08-2012, 15:45
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Om de dag en was dan ook m'n haar.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 05-08-2012, 15:47
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Eéns in de twee, drie dagen. Ik douch meestal 's avonds, behalve als ik die dag niets bijzonders te doen heb, dan vaak 's middags.
Dit ja.

Ik heb een allergie, dus ik vind douchen echt een van de vervelendste dingen die er zijn. Ik heb er nu wel iets voor, maar daarmee kan ik niet zomaar de douche inspringen zonder enige vorm van planning.

Ik ben ook niet vies, trouwens. En als het heel warm is buiten en/of ik heb veel gezweet, dan ga ik vaker. Verder vind ik het zonde van mijn tijd en doe ik het alleen omdat het moet.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2012, 16:01
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
twee, drie dagen?
Draag je ook hetzelfde ondergoed?
Citaat:

gadver, waarom zo weinig?
Citaat:
Geslachtsdeel wel
Jeetje zeg. Nu moeten jullie niet gaan doen alsof het ontzettend ranzig is en alsof douchen ook maar iets te maken heeft met ondergoed. Voor de meeste mensen is eens in de twee dagen douchen meer dan genoeg. En TythorZeth, ik krijg zo langzamerhand het idee dat jij ontzettend vies bent van jezelf en van anderen, omdat je altijd maar zo'n vreemde notie hebt van wat "vies" is en wat "hygiënisch". Net als die hele discussie over (schaam)haar. Als jij iedere dag tig keer wilt douchen, dan moet je dat vooral doen, maar mensen die dat niet doen zijn niet meteen vies.

Ontopic: Ik douche ook om de dag. Zeker niet iedere dag, want dat is echt niet goed (voor je haar en voor je huid). En ja, natuurlijk wel iedere dag schoon ondergoed - voor ik weer gezeik krijg.

Als het ontzettend warm is of ik lichamelijk druk ben geweest douche ik extra, maar alleen met water.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2012, 16:01
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Om de dag of eens in de drie dagen. En wat Em. zegt: van een beetje binnen zitten wordt niemand vies. En bovendien was ik me elke ochtend vrij uitgebreid, dus meer douchen vind ik dan niet nodig.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 05-08-2012, 16:06
Denkerius
Denkerius is offline
ik vind het wel grappig hoe mensen het vies en raar vinden dat mensen om de 3 dagen douchen terwijl er eigenlijk veel minder mensen op de wereld zijn die dagelijks douchen dan mensen die wekelijks douchen of gewoon in een bevuilde rivier springen eens in de maand maar ach... ik douche ook dagelijks lolz
Met citaat reageren
Oud 05-08-2012, 16:29
Verwijderd
Citaat:
Jeetje zeg. Nu moeten jullie niet gaan doen alsof het ontzettend ranzig is en alsof douchen ook maar iets te maken heeft met ondergoed. Voor de meeste mensen is eens in de twee dagen douchen meer dan genoeg. En TythorZeth, ik krijg zo langzamerhand het idee dat jij ontzettend vies bent van jezelf en van anderen, omdat je altijd maar zo'n vreemde notie hebt van wat "vies" is en wat "hygiënisch". Net als die hele discussie over (schaam)haar. Als jij iedere dag tig keer wilt douchen, dan moet je dat vooral doen, maar mensen die dat niet doen zijn niet meteen vies.
Waarom vies van mezelf? Als ik me bed uitkom dan heb ik een beetje gezweet, wat vrij normaal is, en dan ga ik no matter what de douche onder. En dat jij het een vreemde notie vindt betekent niet dat dat dan ook zo is, want er zullen veel mensen het met me eens zijn.

Citaat:
ik vind het wel grappig hoe mensen het vies en raar vinden dat mensen om de 3 dagen douchen terwijl er eigenlijk veel minder mensen op de wereld zijn die dagelijks douchen dan mensen die wekelijks douchen of gewoon in een bevuilde rivier springen eens in de maand maar ach... ik douche ook dagelijks lolz
Dat is echt een rare vergelijking die niets betekent. Dat iemand een maand niet doucht, en dat dat superranzig is, betekent niet dat eens in de drie dagen opeens niet ranzig is. Het is alleen een stuk minder ranzig, maar kan nog steeds ranzig zijn.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2012, 16:30
Verwijderd
Citaat:
Iedere dag je haar wassen is heel slecht voor je haar. Misschien kun je beter een ander haarproduct gebruiken.
Ik zal eens kijken.

Citaat:
Ontopic: Ik douche ook om de dag. Zeker niet iedere dag, want dat is echt niet goed (voor je haar en voor je huid).
Hmm haar wassen en je grondig gaan schrobben zal inderdaad niet goed kunnen zijn, maar gewoon even kort onder de douche stappen en het zweet en dergelijken van je huid spoelen lijkt me toch niet echt slecht.

Verder douche ik nu iedere dag 2x om het zeezout van me af te spoelen.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2012, 16:36
Verwijderd
Citaat:
Jeetje zeg. Nu moeten jullie niet gaan doen alsof het ontzettend ranzig is en alsof douchen ook maar iets te maken heeft met ondergoed. Voor de meeste mensen is eens in de twee dagen douchen meer dan genoeg. En TythorZeth, ik krijg zo langzamerhand het idee dat jij ontzettend vies bent van jezelf en van anderen, omdat je altijd maar zo'n vreemde notie hebt van wat "vies" is en wat "hygiënisch". Net als die hele discussie over (schaam)haar. Als jij iedere dag tig keer wilt douchen, dan moet je dat vooral doen, maar mensen die dat niet doen zijn niet meteen vies.

Ontopic: Ik douche ook om de dag. Zeker niet iedere dag, want dat is echt niet goed (voor je haar en voor je huid). En ja, natuurlijk wel iedere dag schoon ondergoed - voor ik weer gezeik krijg.

Als het ontzettend warm is of ik lichamelijk druk ben geweest douche ik extra, maar alleen met water.
Is ook niet erg om de twee, drie dagen douchen.
Schoon ondergoed iedere dag vind ik dan wel belangrijk, maar dat is een andere discussie.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2012, 16:38
Verwijderd
Citaat:
Waarom vies van mezelf? Als ik me bed uitkom dan heb ik een beetje gezweet, wat vrij normaal is, en dan ga ik no matter what de douche onder. En dat jij het een vreemde notie vindt betekent niet dat dat dan ook zo is, want er zullen veel mensen het met me eens zijn.


Dat is echt een rare vergelijking die niets betekent. Dat iemand een maand niet doucht, en dat dat superranzig is, betekent niet dat eens in de drie dagen opeens niet ranzig is. Het is alleen een stuk minder ranzig, maar kan nog steeds ranzig zijn.


:')
Met citaat reageren
Oud 05-08-2012, 16:42
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
Ik douche mij dagelijks. Als het erg warm is soms twee keer per dag.
Ik vind dagelijks ook wel het minimum.
Zeker bij de geslachtsdelen vind ik het wel belangrijk dat er regelmatig schoongemaakt wordt.

Ik vind ook dat mensen het zelf moeten weten of ze maar eens in de paar dagen douchen, maar maak a.u.b. een apart zitgedeelte voor die mensen in de bus/tram/metro, zodat ik niet meer over mijn nek hoef te gaan van de sterke lichaamsgeur van mensen die watervrees hebben
Met citaat reageren
Oud 05-08-2012, 16:42
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Hoi, lief doen tegen elkaar aub
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 05-08-2012, 16:59
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Volgens mij hebben jullie écht een verkeerd beeld bij iemand die niet elke dag doucht. Je kent me niet eens (niet qua lichaamsgeur) en dan vind je dat je kan beslissen dat ik stink en ranzig ben? Eh, nee? En aparte zitgedeeltes, wtf.

Qua geslachtsdelen: ik veeg gewoon af als ik geplast heb, wellicht zie je dat over het hoofd? Als ik ga stinken, ga ik heus wel douchen, bijvoorbeeld als ik ongesteld ben ofzo. Maar als ik niet zweet en niet vies ben, dan ga ik ook niet onder een douchestraal staan voor niets.
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Met citaat reageren
Oud 05-08-2012, 17:00
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
Citaat:
omdat je van alleen water niet schoner wordt. tenzij je natuurlijk zichtbaar vuil (modder/zand) op je lijf hebt maar dan zul je zeep moeten gebruiken. En de huid van de mens is er niet op gemaakt om al maar nat te zijn.
Natuurlijk word je van alleen water wel schoner. Je spoelt het vuil toch van je lijf. En al maar nat is ook een beetje overdreven. 5 minuten douchen in voldoende hoor. Maar hoe doe je dat dan als je seks hebt gehad? En als je hebt gesport? Dan duik je zo je bed in, zonder jezelf op te frissen? En je geslachtsdelen haal je dan op zijn minst wel dagelijks een washand overheen toch?
Met citaat reageren
Oud 05-08-2012, 17:03
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij hebben jullie écht een verkeerd beeld bij iemand die niet elke dag doucht. Je kent me niet eens (niet qua lichaamsgeur) en dan vind je dat je kan beslissen dat ik stink en ranzig ben? Eh, nee? En aparte zitgedeeltes, wtf.
Ik zeg niet dat ik zeker weet dat je stinkt, maar het klinkt niet echt hygiënisch nee.

Derde persoon waar ik het aan vraag:



Met citaat reageren
Oud 05-08-2012, 17:05
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Maar hoe doe je dat dan als je seks hebt gehad? En als je hebt gesport? Dan duik je zo je bed in, zonder jezelf op te frissen?
Je leest duidelijk niet goed dit topic door.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 05-08-2012, 17:08
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Citaat:
Ik zeg niet dat ik zeker weet dat je stinkt, maar het klinkt niet echt hygiënisch nee.

Derde persoon waar ik het aan vraag:

[afbeelding]


Wellicht zit je in dat vriendenhoekje/ga je met mensen om die zo angstvallig vastklampen aan schoon zijn. Ik vind het echt heel apart dat iemand minstens 2x op een dag doucht, tho, tenzij diegene echt last heeft van overmatige zweten.

Ik douch trouwens wel gewoon als ik gezweet heb (maar goed, ik sport niet en ik heb het niet snel warm) en als ik gezwommen heb of ergens vies van ben geworden. Normaliter douch ik om de dag en dat rek ik wel eens een dag op, maar ik ga er niet van stinken (tenzij heftig ongesteld misschien, maar dan douche ik vaker) of wat dan ook.
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Met citaat reageren
Oud 05-08-2012, 17:09
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
Citaat:
Je leest duidelijk niet goed dit topic door.
Vertel..
Met citaat reageren
Oud 05-08-2012, 17:27
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Er is een verschil tussen niet douchen en jezelf niet wassen.
Ik douche gemiddeld iedere twee dagen, waarbij ik mijn haren was, maar ik was me iedere dag.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2012, 17:31
Verwijderd
Citaat:
Wellicht zit je in dat vriendenhoekje/ga je met mensen om die zo angstvallig vastklampen aan schoon zijn. Ik vind het echt heel apart dat iemand minstens 2x op een dag doucht, tho, tenzij diegene echt last heeft van overmatige zweten.
Angstvallig? Dat is normaal
Met citaat reageren
Oud 05-08-2012, 17:33
Slome Kameel
Avatar van Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Citaat:
Hoe vaak douchen jullie je?
Is dit 1 x per dag of 2 x per dag?
En komt het wel eens voor dat je een dag overslaat of zelfs meerdere dagen?

Ik douche me iedere dag en in de zomer bij heel heet weer vaak ook 2 x per dag.
In de winter kan het wel eens voor komen dat ik een dag oversla maar absoluut niet langer, dat is niet fris.
Ik douche meestal één keer per dag, soms twee keer. En heel soms als ik het echt gruwelijk druk heb doe ik het wel eens niet, maar dat komt misschien twee keer per jaar voor en het affecteert mijn humeur dan behoorlijk
__________________
Yeezy taught me
Met citaat reageren
Oud 05-08-2012, 17:33
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Citaat:
Angstvallig? Dat is normaal
Ik vind het apart om standaard meer dan één keer per dag te douchen. En het lijkt me niet aan jou of mij te bepalen wat precies normaal is, tenzij je kan bewijzen dat 90% van de mensen het doet en dat heel normaal vindt (dan wil ik wel toegeven dat het schijnbaar normaal is voor mensen! )
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Met citaat reageren
Oud 05-08-2012, 18:03
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Vertel..
Omdat er herhaaldelijk wordt gezegd dat er wel gedoucht wordt na lichamelijke inspanning.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 05-08-2012, 18:06
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het apart om standaard meer dan één keer per dag te douchen. En het lijkt me niet aan jou of mij te bepalen wat precies normaal is, tenzij je kan bewijzen dat 90% van de mensen het doet en dat heel normaal vindt (dan wil ik wel toegeven dat het schijnbaar normaal is voor mensen! )
Hoe kom je erbij dat het standaard is om meer dan 1 keer per dag te douchen? Dat wordt nergens beweerd.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2012, 18:13
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Jeetje, wat doe je moeilijk. We voeren niks uit en dus gebeurt er niks. Als we ons eerder vies voelen (wat vaak is met het menstrueren of een intensieve bezigheid) dan de "doucheplanning", gaan we eerder douchen. Ja, je hebt mensen die elke dag douchen of meerdere keren per dag. Dat moet iedereen toch zelf weten? Als jij je er prettig bij voelt om 1 of 2 keer per dag te douchen, moet je dat lekker zelf weten hoor, maar sommige mensen hebben wel wat beters te doen/hebben daar geen zin in/hebben een andere reden.

Ik vind het niet zo netjes om mensen die je niet kent 'vies' te noemen. Ik snap niet waar die smetvrees vandaan komt hoor, het is niet dat we Marietje Appelgat zijn en de korsten achter onze oren groeien.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2012, 18:41
Verwijderd
Ik heb echt het idee dat de gemiddelde forumer zich minder bezig houdt met verzorging/uiterlijk dan de gemiddelde persoon
Met citaat reageren
Oud 05-08-2012, 18:50
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Je bent zelf ook forumer

Maar eh, laat mensen lekker in hun waarde.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2012, 18:56
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik heb echt het idee dat de gemiddelde forumer zich minder bezig houdt met verzorging/uiterlijk dan de gemiddelde persoon
Heb je wel eens een forumer ontmoet? "We" zijn hele normale mensen.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 05-08-2012, 19:07
Verwijderd
Citaat:
Je bent zelf ook forumer

Maar eh, laat mensen lekker in hun waarde.
Daarom zeg ik ook "de gemiddelde forumer".

Citaat:
Heb je wel eens een forumer ontmoet? "We" zijn hele normale mensen.
Ja
Met citaat reageren
Oud 05-08-2012, 19:16
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Ja, eh, het is natuurlijk belachelijk om te zeggen dat mensen die om de dag douchen (alleen douchen, daar valt (plaatselijk) wassen dus niet onder!) vies zijn en stinken en onhygiënisch zijn. Dat is gewoon niet zo. Maar ik vind het prima als mensen dat denken hoor. Ik denk dat het niets met "op het forum" te maken heeft. Er zijn inderdaad veel mensen die er vreemde noties op nahouden, wat betreft schoonheid en hygiëne, maar wanneer je gewoon om de dag doucht en uitzonderingen maakt wanneer je hebt gezweet/ongesteld bent/fysieke inspanning hebt gehad/etc, dan ben je écht niet vies.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Naakt douchen na voetballen
daanf2
8 02-06-2014 17:06
Lichaam & Gezondheid Hoevaak douchen jullie per week?
Missy1234567890
500 09-09-2006 23:00
De Kantine Moeten jullie op school na de gymles douchen?
BananaSplit
67 05-01-2006 11:34
Lichaam & Gezondheid Jeuk na douchen
teirg
26 03-10-2004 02:37
Verhalen & Gedichten [Stukje] Douchen met de vijand
juliettebinoche
8 30-11-2003 16:56
Algemene schoolzaken Douchen na gym?
peaceflower
75 18-05-2003 13:27


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:03.