Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-12-2010, 22:18
molienatje
molienatje is offline
Hallo, allemaal...

Ik zit met een groot probleem. Ik ben nu 16 bijna 17 en ik heb al 1,5 jaar een relatie met mijn vriend. In het begin had ik super veel kriebeltjes, nu is dat al minder maar ik zie hem wel doodgraag, maar misschien meer als vriend. Seks met hem heb ik nooit echt leuk gevonden, ik geraak totaal niet 'opgewonden' van hem. Ik heb ongeveer een jaar geleden ontdekt dat ik mannelijke meisjes (lesbische mannelijke meisjes, met kort haar enz) erg aantrekkelijk vind. Meisjes meisjes vind ik dan weer gewoon mooi, maar niet echt aantrekkelijk. Ik heb een klein jaar geleden een lesbisch meisje leren kennen en we geraakten super goed bevriend, op een moment vertelde ze me dat ze verliefd was geworden op mij en dat het niet zomaar een bevlieging is.Ik was er even door geschrokken, maar ik vond/vind ze echt super aantrekkelijk. en op een bepaald moment hebben we gekust en nu kan ik mij nooit meer houden, ik wil haar elk moment van de dag kussen. en ik ben denk ik echt verliefd op haar. Laatst waren we alletwee een beetje zat en zijn we verder gegaan en ik heb nog nooit zo een zalig nacht gehad. Maar ik weet echt niet wat ik moet doen, mijn familie zou dat nooit accepteren. En daarbij weet ik nu nog altijd niet goed of ik nu op meisjes val of op jongens (bepaalde types jongens vind ik ook erg aantrekkelijk) heeft er iemand tips ofzo? ik ben echt ten einde raad
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-12-2010, 22:25
Verwijderd
Bisexueel heet dat...

Maargoed als jij eigenlijk niks meer in je vriendje ziet, kun je het het beste uit maken. (dat je niet opgewonden raakt van de seks lijkt me ook al een niet zo goed teken). Anders is het voor hem ook alleen maar nadeliger.

Verder... Waarom zou niet wat met dat meisje kunnen beginnen? Als het later niks blijkt te zijn kan je het nog altijd uit maken met dat meisje.
Ook vind ik dat je familie je moet accepteren zoals je bent, als jij op meisjes valt. Moeten ze daar maar mee leren leven.
Met citaat reageren
Oud 03-12-2010, 07:13
hookee
Avatar van hookee
hookee is offline
Qua seks kan het ook gewoon de ervaring zijn die de jongen mist. En meisjes zullen vaak beter weten wat meisjes lekker vinden, jongens moeten dat nog eerst leren.
Help 'm eens door bijvoorbeeld te vertellen wat je lekker vindt.
Met citaat reageren
Oud 03-12-2010, 16:03
Aurora
Avatar van Aurora
Aurora is offline
Citaat:
Qua seks kan het ook gewoon de ervaring zijn die de jongen mist. En meisjes zullen vaak beter weten wat meisjes lekker vinden, jongens moeten dat nog eerst leren.
Help 'm eens door bijvoorbeeld te vertellen wat je lekker vindt.

Dat denk ik niet. Ik denk dat je namelijk heel goed weet of iets 'klopt' of niet, dat heeft denk ik weinig met ervaring te maken.

TS, ik herken mezelf wel in jouw verhaal. Ik heb zes jaar een vriend gehad en meisjes/vrouwen altijd wel interessant gevonden maar nooit zo erg als mannen. En toen beleefde ik ineens een supernacht met mn beste vriendin en eigenlijk wist ik onmiddellijk dat ik dit fijner vond dan seks met een man. En tja, hokjes, hokjes... ik snap dat je duidelijkheid voor jezelf wil maar ikzelf hou er totaal niet van mezelf te definiëren, want een label heeft voor mij totaal geen (meer)waarde. Maar goed, je bent 16, dus het is wel begrijpelijk. Probeer je alsjeblieft niet te druk te maken, ook al is dat makkelijk gezegd. Je hebt nog jaren de tijd om te ontdekken wat je precies wil, en wat je wel of niet fijn vindt.

Eén tip: blijf niet te lang in een relatie hangen met iemand als je diep van binnen weet dat het niet werkt
__________________
what a lovely day to shape your dreams
Met citaat reageren
Oud 04-12-2010, 16:51
molienatje
molienatje is offline
Citaat:
Dat denk ik niet. Ik denk dat je namelijk heel goed weet of iets 'klopt' of niet, dat heeft denk ik weinig met ervaring te maken.

TS, ik herken mezelf wel in jouw verhaal. Ik heb zes jaar een vriend gehad en meisjes/vrouwen altijd wel interessant gevonden maar nooit zo erg als mannen. En toen beleefde ik ineens een supernacht met mn beste vriendin en eigenlijk wist ik onmiddellijk dat ik dit fijner vond dan seks met een man. En tja, hokjes, hokjes... ik snap dat je duidelijkheid voor jezelf wil maar ikzelf hou er totaal niet van mezelf te definiëren, want een label heeft voor mij totaal geen (meer)waarde. Maar goed, je bent 16, dus het is wel begrijpelijk. Probeer je alsjeblieft niet te druk te maken, ook al is dat makkelijk gezegd. Je hebt nog jaren de tijd om te ontdekken wat je precies wil, en wat je wel of niet fijn vindt.

Eén tip: blijf niet te lang in een relatie hangen met iemand als je diep van binnen weet dat het niet werkt
Ja, maar ik hou wel echt van mijn vriend...Hij is een fantastische jongen! Ik kan mij geen betere jongen wensen. En inderdaad het gevoel klopt nu eenmaal meer met haar dan met hem. Nee, ik wil mijzelf niet in hokjes duwen, absoluut niet, Maar wat zeg je dan tegen je ouders? ' mama, papa, ik val soms wel eens op een meisje oke?'
Ik weet gewoon echt niet wat ik moet doen, ik ben ook een echt meisje meisje, iemand waar je totaal niet van zou verwachten dat ze op meisjes valt. Niemand zou me geloven. En dat meisje is echt doood verliefd op mij, dus ik wil niet zomaar iets met haar beginnen om haar dan te laten vallen. Ze zou erg gekwetst zijn. En ookt feit dat ik maar 16 ben ' je bent aan het experimenteren' zullen er ook wel veel zeggen. maja
Met citaat reageren
Oud 04-12-2010, 20:55
YumYum
YumYum is offline
Ik herken me echt super erg in je! Ik dacht altijd dat ik op jongens viel en ik had het voor mezelf open gelaten of ik ook wel op een meisje verliefd zou kunnen worden. (Ondertussen vond ik meisjes wel ontzettend interessant.) Maar eigenlijk had ik alleen maar vriendjes gehad en ergens dat zag ik ook als ‘normaal’. Want ondanks dat ik het niet had uitgesloten, was het toch nog een schok dat het echt, echt zo was.
Ongeveer anderhalf/twee jaar geleden begon kwam het besef dat, ik misschien wel écht op meisjes zou vallen in plaats van op jongens of dat ik en op meisjes en jongens val. Het grote probleem was alleen dat ik een super lieve vriend had, die echt helemaal gek op mij was en die echt super lief voor mij was. Hij kon het goed vinden met m'n ouders, met m'n zusje, ik kon het goed met zijn familie vinden… Maar ik kreeg steeds meer het gevoel dat het niet klopte en ik werd ook steeds onaardiger, vooral waar hij bij was. Tot ik op een dag besloot dat ondanks dat hij zó ontzettend lief was het echt niet meer verder kon, omdat hij niet iemand verdiende die niet zo verliefd was op hem als hij op mij. En het gevoel dat ik het had uitgemaakt was eerst verschrikkelijk, maar al vrij snel daarna voelde het ook als zo'n super grote opluchting, omdat ik me niet schuldig hoefde te voelen tegen over hem. En omdat ik gevoelens die ik misschien had niet hoefde te 'onderdrukken'.
Sindsdien heb ik één vriendinnetje gehad, waarmee het niet werkte en dat hebben we opgeven moment ook naar elkaar uitgesproken. Maar nu heb ik een vriendinnetje en ze is super lief en ik heb ook echt het gevoel dat het klikt en dat we het allebei even graag willen en vooral dat is een heel fijn gevoel. Maar of ik nou hetero, bi of lesbisch ben, geen idee. Eigenlijk kan ik me daar ook niet enorm druk om maken, nu moet ik wel zeggen dat het scheelt dat mijn ouders er heel gemakkelijk over deden/doen en dat het wat dat betreft helemaal geen issue is. Ik kan me voorstellen dat het lastiger is, als dat niet zo is, maar uit eindelijk voel je vaak zelf wel wat je echt wilt.
Ik hoop dat je iets hebt aan m'n verhaal en het is helemaal niet erg om hierover te twijfelen, als je het maar niet wegstopt.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2010, 00:21
urjenn
urjenn is offline
ik zou zegge leef je uit propeer het gewoon en je vrienden acepteren wel hoe je bent.
wees vooral je zelf

rust
Met citaat reageren
Oud 05-12-2010, 08:28
Verwijderd
Probeer je wat minder druk te maken om wat anderen vinden..

Als je nu verliefd bent op haar en dolgraag bij haar wil zijn, moet je dat gewoon doen. Dat je haar misschien zou kunnen kwetsen als de nieuwigheid ervan af is, is niet echt heel anders dan wanneer je net verliefd bent op een jongen en na een paar maanden ontdekt dat het toch niks is.

Laatst gewijzigd op 05-12-2010 om 09:00.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2010, 12:34
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Je ouders houden van je, en ze zullen je echt wel accepteren voor wie je bent, hetero, bi, lesbisch.. Als jij maar gelukkig bent!

Ik was ook bang voor de reactie van mijn ouders, maar die reageerden heel relaxed.

Als jij dit meisje echt leuk vindt, moet je ervoor gaan. Je vriend verdient iemand die ook 100% voor hem wil gaan en je kunt maar beter eerlijk tegen hem zijn.

Succes
Met citaat reageren
Oud 13-12-2010, 14:52
Verwijderd
Citaat:
Ik weet gewoon echt niet wat ik moet doen, ik ben ook een echt meisje meisje, iemand waar je totaal niet van zou verwachten dat ze op meisjes valt. Niemand zou me geloven. En dat meisje is echt doood verliefd op mij, dus ik wil niet zomaar iets met haar beginnen om haar dan te laten vallen. Ze zou erg gekwetst zijn. En ookt feit dat ik maar 16 ben ' je bent aan het experimenteren' zullen er ook wel veel zeggen. maja
Heey, je zit in een lastige situatie. Niet goed weten wat je wil.
Ik ben zelf lesbisch en heb kort haar en ben qua uiterlijk jongensachtig. Maar dat zijn echt niet alle vrouwen die op vrouwen vallen!
Dat is een gedachte die miss mensen erbij hebben, maar er zijn genoeg vrouwelijke vrouwen/meisjes meisjes die op vrouwen vallen.
Je moet naar je hartje luisteren. Ik weet dat die van alles zegt...en de 1e keer dit wil en de andere keer lijkt dat toch beter.
Maar diep van binnen weet je denk wel wat je wil, denk dat je dat moet volgen...

Miss ben je op dit moment al verder in je keuze?

*wat je ook doet en zegt, wees eerlijk*
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Bi, lesbisch, hoe wat....?
Verwijderd
23 18-01-2010 23:02
Liefde & Relatie lesbisch wat vind jij er van?
mischabarton
96 22-10-2007 04:03
Seksualiteit lesbisch, maar niet seksueel?
flowerz
32 19-06-2004 16:56
Liefde & Relatie was ongeveer 11 jaar, niet lesbisch maar wel....
HelpMePlease
26 14-09-2002 17:41
Liefde & Relatie lesbisch?
chanie
16 17-04-2002 07:21


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:08.