Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-11-2007, 14:43
allesandra
allesandra is offline
RARE IPOD ????? !!!! WIE HERKENT DIT

Hallo allemaal
Ik heb een ipod nano en dit is echt het RAARSTE apparaat wat ik ooit gehad heb.
Ik heb hem natuurlijk heel gekocht maar op een gegeven moment is hij zo hard gevallen dat hij ineens niet meer
Aan ging, ook al resette ik, hij deed niets, ook de pc herkende hem niet meer.alleen als ik mijn oor tegen de ipod aan hield
Hoorde ik heel zachtjes van binnen een soort piep. Dus goed ik heb hem een paar dagen op geladen maar hij deed niks
Ook al stond hij neit aan en deed hij het niet ik had wel het idee dat de batterij leeg liep ondertussen. Elke keer als ik hem niet had proberen te laden om hen misschien aan te krijgen dan hoorde ik geen piep, en nadat hij in de lader had gezeten hoorde ik van binnen weer wel een zachte piep. Dus ik had de hoop op gegeven. Want hij deed het niet meer.
Wel heb ik een paar keer geprobeerd na een aantal weken om hem aan tekrijgen en toen deed hij het na 100 pogingen ineens weer maar zodra ik hem uit zette ging hij gewoon niet meer aan, echt hij deed weer totaal niets meer. Dus ik had het opgegeven. Vervolgens heeft het kreng een half jaar in een laatje gelegen, en nu wou ik toch nog een keer proberen hem aan te krijgen En na een dagje in de pc te hebben gezeten herkende ineens mijn pc hem weer terwijl hij er al 5 uur in zat
Nou toen deed hij het gisteren dus heel de tijd. Soms als die uit was moest ik wel een paar keer drukken om hem weer
Aan te krijgen maar goed hij deed het!! Dus ik nieuwe oordopjes gehaald gisteren, maar wat denk je vanochtend na dat ik hem een paar uurtjes niet gebruikt had?? Hij doet het weer niet meer, 100. duizend keer gedrukt en van alles geprobeerd
Hij werkt niet meer, en dat terwijl hij gisteren perfect werkte. Nu zit al weer de hele dag in de pc en hij doet niks,
Wie o wie HERKENT DIT PROBLEEM en wat heb je er aan gedaan please help me want ik weet niet of ik nou wel of niet
Een nieuw moet kopen omdat hij misschien toch nog zelf te maken is ofzo..????????????????? helpppppppppppp
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-11-2007, 14:52
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
Ten eerste is het een Nano? Of een Mini.. zoek eens een plaatje van exact jouw ipod. Daarnaast heb je al een reset geprobeerd?



Die twee knoppen tegelijk indrukken.

Je zou em ook naar www.repod.nl kunnen opsturen ter reparatie. Als niks anders helpt..
Met citaat reageren
Oud 08-11-2007, 14:54
allesandra
allesandra is offline
hey ja dat heb ik allang geprobeerd!!
het is een ipod nano een witte
1 gb

het si egt een vreemd soort iets
Met citaat reageren
Oud 08-11-2007, 16:10
Verwijderd
Is het heel vreemd dat een ipod kapot gaat nadat je hem keihard hebt laten vallen?

Je kan hem opsturen voor reparatie, misschien heb je daar nog wat aan, ik denk niet dat je dit zelf op kan lossen.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2007, 19:27
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
Sorry maar dit is inderdaad niet vreemd. Maargoed ipods starten nou eenmaal soms niet op, kan niet meteen concluderen dat het stuk is door vallen (nano kan wel wat hebben). Die piep is niet goed, als het een nano is.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2007, 11:37
Nietzman
Avatar van Nietzman
Nietzman is offline
'm laten servicen lijkt me niet zo denderend nuttig, van alle 1st gen iPods zal de garantie al wel zijn verstreken, tenzij ze Applecare heeft besteld. Mocht 'ie echt stuk zijn zal een nieuwe halen waarschijnlijk goedkoper/makkelijker zijn.


Loop de 5 R's eens door, probeer 'm eens op een andere computer, en als 'ie het dan nog niet doet kan 'ie de kliko wel in. En in het vervolg niet laten stuiteren dat ding. Of zo'n beschermhoesje voor het ding kopen.
http://www.apple.com/support/ipod/five_rs/
Met citaat reageren
Oud 09-11-2007, 12:14
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
Garantie of geen garantie. Repod.nl was voor mij iig zeer goedkoop met repareren (leveren van onderdeel) wat bij Apple niet rendabel was geweest.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2007, 18:50
Gunkan
Gunkan is offline
Citaat:
Wie o wie HERKENT DIT PROBLEEM
Ja, hiero! ... Je hebt'm gesloopt, is het dan zo gek dat ie het heel raar doet?

Citaat:
en wat heb je er aan gedaan
Laten repareren... Of een nieuwe halen ;_;
Met citaat reageren
Oud 21-11-2007, 22:49
Verwijderd
hihi ^_^
Met citaat reageren
Oud 23-11-2007, 08:53
Kingofthemall
Avatar van Kingofthemall
Kingofthemall is offline
Laten vallen is niet een heel goed idee, ik zou kijken of je er iets mee kan met garantie of wat dan ook
__________________
Kingofthe.mall | Samurai op het toilet: (>_<) (o_o) (O_O) (^_^)
Met citaat reageren
Oud 25-11-2007, 12:37
Verwijderd
vallen > stuk > binnen 1 jaar > terug naar winkel. Als dat niet binnen 1 jaar is gekocht > pech.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2007, 14:04
Gunkan
Gunkan is offline
Laten vallen valt vaak sowieso niet onder de garantie. Het is immers je eigen fout.

Waar je wel naar kan kijken is of je er voor verzekerd bent. Inboedelverzekering bijvoorbeeld. Of als je een verzekering hebt afgesloten bij het kopen van je iPod. Het klinkt misschien gek, maar daar zijn die dingen voor bedoeld. Toen ik ooit op m'n iBook was gaan staan kreeg ik ook gewoon geld voor een nieuwe.

Overleg even met je ouders. Niemand kan hard maken dat die iPod niet thuis is kapot gegaan.

Laatst gewijzigd op 25-11-2007 om 19:57.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2007, 19:40
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
Citaat:
Overleg even met je ouders. Niemand kan hard maken dat die iPod niet thuis is kapot gegaan.
Nu stimuleer je verzekeringsfraude? Want dat is het dus wel in dat geval.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2007, 19:56
Gunkan
Gunkan is offline
Dat is natuurlijk niet mijn bedoeling Zo had ik er nog niet naar gekeken.

Ik pas even het eea aan. Dank voor de oplettendheid. Neemt niet weg dat -als- het thuis is gebeurd, het wel door de verzekering gedekt kan zijn.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2007, 10:18
Racing Dutch
Avatar van Racing Dutch
Racing Dutch is offline
Als je zon buitenverzekering (interpolis bijv.) hebt hoef je dat niet hard te maken.
__________________
My postcount is higher than my IQ. :)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:54.